< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 13 Mart 2018; 20:34:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 13 Mart 2018; 20:34:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Pek çok yanıt bence de makul. Senaryolar çeşitli olabilir.
Bu motor uzun zaman zenginde çalışmış. Çok rolanti çevirmiş olabilir, soğuk iklimde çalışmış olabilir, kötü yakıt olabilir, kötü bujiyle çalışmış olabilir, yakıt eşit dağıtılamamış olabilir, filtreler tıkalı olabilir... Sebebi her ne ise, sonra katkılı yakıt görmüş veya LPG de benzer davranır. Ortadaki silindirler benzinde bile detonasyon yaptıracak kadar kurumlu. Sıcak çalışan LPG ile detonasyonla çalışmış ve sonunda pistonlardan birisi çatlamış. Ekonomiye gelirsek, hacim azdı, kompresyon yüksekti, erken ateşleme yapıyordu (yüksek avans).. son ikisi verimi artırır. Metalde yüksek ısı rengi görmedim. Geçmişinde yüksek ısı olabilir ama pistonlarda belirtisini farkedemedim. Bence detonasyona sebep verecek ısıyı görmüş. Düzenli şekilde yüksek ısı görse zaten o kadar kurum birikmez, yakıp atılır. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 13 Mart 2018; 19:14:25 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 13 Mart 2018; 19:20:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 14 Mart 2018; 7:58:35 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |