Şimdi Ara

PHILIPS PUS6412/12 Kullanıcı Yorumları (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
13
Favori
43.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 49pus6412 ips mi va panel mi kullanıyor... PHILIPS PUS6412/12 Kullanıcı Yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uAyılmAz59 -- 3 Aralık 2018; 13:20:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 55pus 6412 ile aranıza katıldım varmı önereneceğiniz birşeyler tv ile ilgili i p tv kullanacağım hangi programları kullanıyorsunuz.teşekkürler
  • En son çıkan güncellemeyi yükledikten sonra tv de ki uygulamalar ( vlc,mx,es) harici hard diskte bulunan dosyaları görmemeye başladı. Daha önce mx player a girince 2 tb lık hard diskten film açıp sorunsuzca izliyordum. Şimdi sadece philips in kendi uygulamasında film izleyebiliyorum. Son güncellemeden sonra böyle bi durum yaşayan var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReDHaWk27

    En son çıkan güncellemeyi yükledikten sonra tv de ki uygulamalar ( vlc,mx,es) harici hard diskte bulunan dosyaları görmemeye başladı. Daha önce mx player a girince 2 tb lık hard diskten film açıp sorunsuzca izliyordum. Şimdi sadece philips in kendi uygulamasında film izleyebiliyorum. Son güncellemeden sonra böyle bi durum yaşayan var mı acaba
    En son çıkan güncelleme derken Oreo 8 mi? Bende şu an hala Nougat 7 var. Oldukça stabil hale geldi. Çökme yok şimdilik ama sizin gibi harici disk üzerinden fazla video izleme yapmıyorum ne yazık ki :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    evet oreo. en son 4 mart ta çıktı indirip yükledim tv ye. ondan sonra böyle bi sıkıntı başladı
  • Aynı sorum bende de var, 55pus7303. Güncellemeden sonra kendi ortam uygulaması hariç hiçbir uygulamaya usb diske okuma/yazma erişimi vermiyor.
  • Medya okumayı eğer sadece dandik stok player ile sınırladılarsa rezalet. Nougat 7 var bende ve otomatik güncellemeyi kapattım bunun üzerine.

    Bu arada USB disk yazma olayı Marsmallow 6 dan beri yoktu. Sadece sistem uygulamaları harici diske veri yazabilir. Başından beri böyle. Android TV limitasyonu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yabancı bir kaynakta (reddit) 55pus7303 ve benzer seriler için philips desteğe yazıp güncelleme dosyası alanlar olmuş ve sorun çözülmüş. Ben de philips'e yazdım ve cevap bekliyorum ama çözüm için güncelleme dosyasını yine de indirdim. Eğer yakın zamanda dönüş yapmazlarsa indirdiğim güncellemeyi kuracağım, sonucu burda açıklarım.
    https://www.reddit.com/r/AndroidTV/comments/aeyb7q/philips_android_oreo_update_cant_read_ntfs_anymore/eif72ep/

    @programmer_onur @ustamfa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokX2

    Yabancı bir kaynakta (reddit) 55pus7303 ve benzer seriler için philips desteğe yazıp güncelleme dosyası alanlar olmuş ve sorun çözülmüş. Ben de philips'e yazdım ve cevap bekliyorum ama çözüm için güncelleme dosyasını yine de indirdim. Eğer yakın zamanda dönüş yapmazlarsa indirdiğim güncellemeyi kuracağım, sonucu burda açıklarım.
    https://www.reddit.com/r/AndroidTV/comments/aeyb7q/philips_android_oreo_update_cant_read_ntfs_anymore/eif72ep/

    @programmer_onur @ustamfa
    Hocam 7303 serisi için bu çözüm sanırım. 6412 için kurarken dikkatli olun. İnşallah çözülür. Buradan alıntı yaparsanız ve eski yeni yazılım bilgileri ekranının fotoğrafını da buradan eklerseniz sevinirim. Selamlar.

    Edit: Sizinki zaten 7303 imiş. Aynı düzeltmenin 6412 içinde yayınlanması lazım o zaman resmi olarak.

    Edit 2: Burada komple tüm modeller için fix var.
    https://toengel.net/philipsblog/2019/03/10/philips-neue-firmware-fuer-2017-2018er-tvs-mit-android-tv-8-oreo-tpm171e-107-0-230-0/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Nisan 2019; 15:49:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=341806&page=2

    Burda başka modelleri de kapsayan bir güncelleme daha buldum. Firmware yapı numaralarına bakıp karşılaştırma yapılabilir. Desteklenen seriler:

    quote:

    55OLED903 und 65OLED903 mit Sound by Bowers & Wilkins
    55OLED803 und 65OLED803
    8503 Ultra HD mit Nano ELED und Soundbar
    8303 Ultra HD mit Nano ELED
    7803 Ultra HD
    7503 Ultra HD mit Soundbar
    7303, 7363, 7373, 7383, 7393 Ultra HD

    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/eula.pl?ctn=65OLED903/12&dct=FUS&link=/cgi-bin/dcbint/get?url=/files/6/65oled903_12/65oled903_12_fus_deu.zip%26ofn=FUS_TPM171E_107.0.230.0_prod.zip&scy=DE&slg=DEU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokX2

    https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=341806&page=2

    Burda başka modelleri de kapsayan bir güncelleme daha buldum. Firmware yapı numaralarına bakıp karşılaştırma yapılabilir. Desteklenen seriler:

    quote:

    55OLED903 und 65OLED903 mit Sound by Bowers & Wilkins
    55OLED803 und 65OLED803
    8503 Ultra HD mit Nano ELED und Soundbar
    8303 Ultra HD mit Nano ELED
    7803 Ultra HD
    7503 Ultra HD mit Soundbar
    7303, 7363, 7373, 7383, 7393 Ultra HD

    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/eula.pl?ctn=65OLED903/12&dct=FUS&link=/cgi-bin/dcbint/get?url=/files/6/65oled903_12/65oled903_12_fus_deu.zip%26ofn=FUS_TPM171E_107.0.230.0_prod.zip&scy=DE&slg=DEU
    Hocam sağ ol, bu linkteki yazılımı usb ye atıp tv ye yükledim. Artık harici diski sorunsuz şekilde görüyor.

    Not: Ben 55pus7303 de denedim, diğer modellerde işe yarar mı bilemem. 7303 sahipleri gönül rahatlığıyla kurabilir.




  • yokX2 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. indiriyorum şu anda inşallah sorun çözülür
  • Philips'in websitesi üzerinden sorunu belirttim, Türkiye ekibine yönlendirilmiş bir mail ile benden TV yazılım versiyonu vs bazı bilgiler istediler, gönderdim ama gelen cevap Philips Türkiye destek ekibinin konudan uzak olduğu izlenimi uyandırdı. Yazışmalar aşağıdaki şekilde:

    quote:

    Değerli Müşterimiz,

    Tüketici Danışma Merkezimize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.

    Kumandanızdan hızlı ve seri bir şekilde 123654 tuşlarına bastığınızda CSM ekranına ulaşacaksınız. Aşağıda detaylı olarak anlatıldığı şekilde, bu ekranda bulunan değerleri (Set type, production code ve current main software) bizimle paylaşmanızı rica ederiz:



    1.1 Set Type:

    1.2 Production Code:



    Uzaktan kumandanızdaki aşağı yön tuşuna 1 kere basarak, 2. sayfaya geçiniz;



    2.1 Current Main Software:



    Back tuşuna basarak CSM ekranını kapattıktan sonra TV yayını açıkken -bir tanesi TRT olmak üzere en az iki kanalda- Options (Mavi Fonksiyon Tuşu Altında Yer Almaktadır) tuşuna basınız. Açılan Menüden Durum/Kanal Bilgisi'ni seçmeniz gerekmektedir. Açılan bilgi ekranından aşağıdaki bilgileri bizimle paylaşmanızı rica ederiz;



    Sinyal Gücü

    Sinyal Kalitesi



    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.


    Saygılarımızla
    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 44 66
    Gönderen: Tuketici.Danisma (Functional Account) <tuketici.danisma@philips.com>
    Gönderildi: 15 Nisan 2019 Pazartesi 09:05:19
    Kime: Tuketici Danisma
    Konu: FW: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:*********@gmail.com]

    Fyi.

    Saygılarımızla,

    Türk Philips Ticaret A.Ş.
    Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 7445


    -----Original Message-----
    From: mailcase_6763657-09f68f30cf@philips-customercare.com <mailcase_6763657-09f68f30cf@philips-customercare.com>
    Sent: Sunday, April 14, 2019 1:33 AM
    To: Tuketici.Danisma (Functional Account) <tuketici.danisma@philips.com>
    Subject: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:**********@gmail.com]

    Dear customer care representative,

    A customer has sent a question via the Internet with the following details:

    Customer information
    --------------------------
    First name :
    Last name : *******
    Organization : -
    Address : *******
    Postal Code : *******
    City : *******
    Country : TR
    E-mail : *********@gmail.com
    Telephone : +90532*******
    Age : -
    Gender : -
    Subject : TV
    Date : April 13, 2019, 10:17 pm (GMT-05:00)

    Additional parameter(s)
    --------------------------
    title : Bay
    customer_country: Turkey
    opt_in_newsletter: 0
    model_number : 55pus7303
    serial_number : AT1A190210****
    purchased_date : 3/28/2019
    call_back_time : Herhangi bir gün, Öğleden Sonra

    Comment / Question
    --------------------------
    Oreo güncellemesinden sonra uygulamalar USB'ye bağlanan disklere erişemiyor. Uygulama izinlerinde onay verilmiş olmasına rağmen USB diskleri okumuyor.

    Privacy
    --------------------------
    The customer likes to receive personalized information.

    Routing details
    --------------------------
    This message is routed to you based on these parameters:
    Form used : CONSUMER
    Country : TR
    Language : tr
    Parameter 1 : TV
    Parameter 2 : -
    Parameter 3 : -
    Parameter 4 : -


    quote:

    Sorun apk yükleme yapılamaması değil, Oreo güncellemesi geldikten sonra tv ye usb disk bağladığımda kodi, mx player gibi uygulamalar ile diske erişim izni vermiyor. Ayarlardan uygulama izinlerinde izin verilse de durum değişmiyor.

    15 Nis 2019 Pzt 14:53 tarihinde Tuketici Danisma <tuketici.danisma@tpv-tech.com> şunu yazdı:

    Değerli Müşterimiz,

    Tüketici Danışma Merkezimize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.

    2015 üretim yılı ve sonrasındaki Android işletim sistemlerimizde APK yüklemesi yapabilmek için;



    Ayarlar Tuşu > Tüm Ayarlar > Genel Ayarlar > Andoid Ayarları > Kişisel > Güvenlik ve Kısıtlamalar > Bilinmeyen Kaynaklar > Açık adımları takip edilebilir.



    Dikkat: Bu işlem firmamız tarafından tavsiye edilmemektedir. Bilinmeyen kaynaklardan yapılan yüklemeler sonucunda cihazınızda oluşabilecek Yazılımsal & Donanımsal arızalar konusunda firmamız sorumluluk kabul etmemekte, yüklenilen uygulamaların Çalışma / Yükleme işlemleri konusunda destek vermemektedir.



    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.


    Saygılarımızla
    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 44 66
    Gönderen: ****** <********@gmail.com>
    Gönderildi: 15 Nisan 2019 Pazartesi 13:44:58
    Kime: Tuketici Danisma
    Konu: Re: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:*******@gmail.com]


    1.1 Set Type:55PUS7303/62

    1.2 Production Code: AT1A190210*****

    2.1 Current Main Software: TPM171E_R.107.000.222.001

    TRT1 HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 100(BER:0e-6)

    ATV HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 68(BER:0e-6)


    STAR TV HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 98(BER:0e-6)

    TRT 4K

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 100(BER:0e-6)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokX2

    Philips'in websitesi üzerinden sorunu belirttim, Türkiye ekibine yönlendirilmiş bir mail ile benden TV yazılım versiyonu vs bazı bilgiler istediler, gönderdim ama gelen cevap Philips Türkiye destek ekibinin konudan uzak olduğu izlenimi uyandırdı. Yazışmalar aşağıdaki şekilde:

    quote:

    Değerli Müşterimiz,

    Tüketici Danışma Merkezimize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.

    Kumandanızdan hızlı ve seri bir şekilde 123654 tuşlarına bastığınızda CSM ekranına ulaşacaksınız. Aşağıda detaylı olarak anlatıldığı şekilde, bu ekranda bulunan değerleri (Set type, production code ve current main software) bizimle paylaşmanızı rica ederiz:



    1.1 Set Type:

    1.2 Production Code:



    Uzaktan kumandanızdaki aşağı yön tuşuna 1 kere basarak, 2. sayfaya geçiniz;



    2.1 Current Main Software:



    Back tuşuna basarak CSM ekranını kapattıktan sonra TV yayını açıkken -bir tanesi TRT olmak üzere en az iki kanalda- Options (Mavi Fonksiyon Tuşu Altında Yer Almaktadır) tuşuna basınız. Açılan Menüden Durum/Kanal Bilgisi'ni seçmeniz gerekmektedir. Açılan bilgi ekranından aşağıdaki bilgileri bizimle paylaşmanızı rica ederiz;



    Sinyal Gücü

    Sinyal Kalitesi



    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.


    Saygılarımızla
    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 44 66
    Gönderen: Tuketici.Danisma (Functional Account) <tuketici.danisma@philips.com>
    Gönderildi: 15 Nisan 2019 Pazartesi 09:05:19
    Kime: Tuketici Danisma
    Konu: FW: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:*********@gmail.com]

    Fyi.

    Saygılarımızla,

    Türk Philips Ticaret A.Ş.
    Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 7445


    -----Original Message-----
    From: mailcase_6763657-09f68f30cf@philips-customercare.com <mailcase_6763657-09f68f30cf@philips-customercare.com>
    Sent: Sunday, April 14, 2019 1:33 AM
    To: Tuketici.Danisma (Functional Account) <tuketici.danisma@philips.com>
    Subject: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:**********@gmail.com]

    Dear customer care representative,

    A customer has sent a question via the Internet with the following details:

    Customer information
    --------------------------
    First name :
    Last name : *******
    Organization : -
    Address : *******
    Postal Code : *******
    City : *******
    Country : TR
    E-mail : *********@gmail.com
    Telephone : +90532*******
    Age : -
    Gender : -
    Subject : TV
    Date : April 13, 2019, 10:17 pm (GMT-05:00)

    Additional parameter(s)
    --------------------------
    title : Bay
    customer_country: Turkey
    opt_in_newsletter: 0
    model_number : 55pus7303
    serial_number : AT1A190210****
    purchased_date : 3/28/2019
    call_back_time : Herhangi bir gün, Öğleden Sonra

    Comment / Question
    --------------------------
    Oreo güncellemesinden sonra uygulamalar USB'ye bağlanan disklere erişemiyor. Uygulama izinlerinde onay verilmiş olmasına rağmen USB diskleri okumuyor.

    Privacy
    --------------------------
    The customer likes to receive personalized information.

    Routing details
    --------------------------
    This message is routed to you based on these parameters:
    Form used : CONSUMER
    Country : TR
    Language : tr
    Parameter 1 : TV
    Parameter 2 : -
    Parameter 3 : -
    Parameter 4 : -


    quote:

    Sorun apk yükleme yapılamaması değil, Oreo güncellemesi geldikten sonra tv ye usb disk bağladığımda kodi, mx player gibi uygulamalar ile diske erişim izni vermiyor. Ayarlardan uygulama izinlerinde izin verilse de durum değişmiyor.

    15 Nis 2019 Pzt 14:53 tarihinde Tuketici Danisma <tuketici.danisma@tpv-tech.com> şunu yazdı:

    Değerli Müşterimiz,

    Tüketici Danışma Merkezimize göndermiş olduğunuz e-mail için teşekkür ederiz.

    2015 üretim yılı ve sonrasındaki Android işletim sistemlerimizde APK yüklemesi yapabilmek için;



    Ayarlar Tuşu > Tüm Ayarlar > Genel Ayarlar > Andoid Ayarları > Kişisel > Güvenlik ve Kısıtlamalar > Bilinmeyen Kaynaklar > Açık adımları takip edilebilir.



    Dikkat: Bu işlem firmamız tarafından tavsiye edilmemektedir. Bilinmeyen kaynaklardan yapılan yüklemeler sonucunda cihazınızda oluşabilecek Yazılımsal & Donanımsal arızalar konusunda firmamız sorumluluk kabul etmemekte, yüklenilen uygulamaların Çalışma / Yükleme işlemleri konusunda destek vermemektedir.



    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.


    Saygılarımızla
    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    0 850 222 44 66
    Gönderen: ****** <********@gmail.com>
    Gönderildi: 15 Nisan 2019 Pazartesi 13:44:58
    Kime: Tuketici Danisma
    Konu: Re: Philips feedback - CONSUMER - TR - [sender:*******@gmail.com]


    1.1 Set Type:55PUS7303/62

    1.2 Production Code: AT1A190210*****

    2.1 Current Main Software: TPM171E_R.107.000.222.001

    TRT1 HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 100(BER:0e-6)

    ATV HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 68(BER:0e-6)


    STAR TV HD

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 98(BER:0e-6)

    TRT 4K

    Sinyal Gücü 100

    Sinyal Kalitesi 100(BER:0e-6)

    123654 CSM menu erişimi Android 7'den beri çalışmıyor ki. 6 da çalışıyordu. Bence daha bundan bile haberdar değiller.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bende çalıştı ama :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokX2

    Bende çalıştı ama :D
    123654'ü hangi ekranda giriyorsunuz? Marsmallow 6'da home ekranında giriyordum oluyordu. 7 de olmuyor. 8 e tekrar koydular belki o zaman? 123654 OK deyince birşey olmuyor 7 de.

    Asıl 062596 kodu ile girilen SDM/SAM menüsü var. Asıl ayarlar orada ama Philips sanırım bunu da engelledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Nisan 2019; 0:1:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun arkadaşlar problem çözüldü Daha fazla kurcalayıp bozmayalım televizyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PearBear

    Hocam sağ ol, bu linkteki yazılımı usb ye atıp tv ye yükledim. Artık harici diski sorunsuz şekilde görüyor.

    Not: Ben 55pus7303 de denedim, diğer modellerde işe yarar mı bilemem. 7303 sahipleri gönül rahatlığıyla kurabilir.

    Alıntıları Göster
    Bu link bende açılmıyor ve Almanca olarak gelen kabul sözleşmesine "İch Zimme Zu" diyince dosya gelmiyor. Hata bu.

    PHILIPS PUS6412/12 Kullanıcı Yorumları

    En iyisi benim yukarıda verdiğim toengel.net sitesi. Philips resmi bir firmware ile bu karmaşaya son vermesi lazım.

    Siz hangi linkten indirdiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://app.box.com/s/it79myjm1p9iy75xw1lmedr4j8h4vhz1

    Ben bu linkteki güncellemeyi kurdum ve düzeldi. Ama philips destekten de güncel sürümü ısrarla istemeye devam edeceğim. Yalnız dosyayı mobilden değil, PC'den indirip inen zip dosyasının içindeki dosyayı fat32 ile biçimlendirilmiş bir flash belleğe "upgrades" klasörü içine atarak güncellemeyi yapacaksınız.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Normal TV modunda, kanal numarası girer gibi seri şekilde giriyorsunuz ve açılıyor.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.