Şimdi Ara

Philips 55pus7909 / 49pus7909 4K TV (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
10
Favori
54.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar son güncellemeyi ben internetten ota yaptım. Usbden yapmak gerektiğini söyleyenler olmuş. Fark eder mi sizce? Fatkederse Şuanda usbden yapmak isyediğimde mevcut yazılım güncel hatası veriyor. 1080pde yeşil dikey çizgi sorunu var. 4k'ya geçince de görüntü geliyor fakat ekran yanıp sönüyor devamlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu cihazı yaklaşık 1.5 yıldır salonumda kullanıyorum. Salonda olmasından ötürü çok kurcalama fırsatımda olmadı ama hep bir takılma, donma kumandanın işlememesi gibi durumlarla karşı karşıya kalıyordum. Son bir kaç gündür cihaz "sinyal yok" hatası ile uydudan görüntü almıyor. Diğer TV ile yer değiştirdim yine aynı, Yani sorun cihazda buna eminim.

    "Sinyal yok" sorunu nedir ne değildir diye bir bakayım dedim ki, aman Allah ortalık savaş alanı, herkes TV den şikayetçi. 4k yayın izlemiyorum ancak bahsi geçen uydu alıcısının 4k desteklememesi sorunundan haberdarım.

    Daha önce bir kaç kere THH ile elektronik eşya iadesinde bulundum. Bu cihazı Tüketici Hakem Heyeti yolu ile garantisi bitmeden iade etmem gerek sanırım. 4K yayın konusunda aynı yolu izleyip iade eden birileri var mıdır? Yardımcı olabilirler mi ?
  • pirmes kullanıcısına yanıt
    thh'ye nasıl başvuruyoruz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LBJ_23 -- 29 Mart 2017; 8:58:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LBJ_23

    thh'ye nasıl başvuruyoruz?

    Adresinizin bulunduğu il ya da ilçe kaymakamlığında bulunan heyete dilekçe ile başvurabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar THHye vermiştim tvyi ve teknosa itiraz ederek tüketici mahkemesine taşımıştı ve mahkemeye çıktım zaten avukatlarıda gelmedi an itibari ile mahkemeyi kazandım paramı geri alacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu540 -- 18 Nisan 2017; 15:9:28 >
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    Hocam thhye gidin halledin garanti bitmeden ben daha yeni sonuçlandırdım
  • aksoyhas A kullanıcısına yanıt
    Thhye gidip ücret iadesi istiyorum de hocam hazirana kadar kesin ver ama
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    faturayı bulamıyorum, bulsam çoktan vermiştim
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    İnternet üzerinden mi aldınız veya mağazadan garanti kağıdı vs var mı varsa ona ait fatura her türlü çıkar en kötü e arşiv den çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    garanti kağıdı var, ama üzerinde sadece teknosa yazıyor, hangi avm'deki teknosadan aldığımı da hatırlayamıyorum, 1.5 sene geçti. eve bilirkişi vs gelip televizyonu mu inceledi, süreci anlatabilir misiniz?
  • Hocqm ben thhye sorunlarımı bildirdim kabul edildi teknosa itiraz etti ama mahkemeye avukat gelmedi bile muhtemelen 4k olmadığı için uğraşmak istemediler caydırıcı olsun diye verdiler. Bilirkişi vs gerek kalmadı direk itiraza Ret çıktı. Garanti kağıdı derken daha önce garantiye yolladınız mı hiç sorun için yolladı iseniz teknosa da kaydı vardır ordan faturaya erişirsinşz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    philips ile muhattap oldum ben hep, genel merkezden servis yolladılar, servis geldi baktı hayret etti, video çekip merkeze yollayalım dediler, telefon aşağıda kaldı siz çekip whatsapptan yollasanız olur mu dediler ben de çekip yolladım, sonra telefonla geri dönüş yaptılar sizin cihazınızın(ps4 pro) tv ile uyumsuzluğu var dediler, sorun güya playstationdaymış gibi, ondan sonraki genel merkezi aramalarımda da iç bir sonuç alamadım, servis tekrar yollanacaksa da ücretli yolarız dediler, garanti kapsamındaki cihazıma neden ücretli servis isteyim ki
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    hocam teknosayı muhatap alın servise gönderin veya servis geldiğinde işlem yaptı ise faturaya bakmıştır veye kopayasını almıştır hatta sistemlerinde kayıltısındıır bir şekilde faturaya ulaşısın bence gerisi zaten cihaz zaten ayıplı mal her halikarda kazanırsın. ps4 pro ya uyumlu değil ne demek ya bilgisayarmı bu drivermı var sadece görüntü alan alet :D
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    ya işte işi yokuşa sürecekler ya, her şey mübah. ne içine 4k uydu alıcı koyarsın trt4k çalışmaz, ne usb 3.0 olur 4k film izlersin, ne de hdmi hdmi olur. e biz niye 4k tv aldık o zaman? teknosa'nın müşteri hizmetlerini arayalım bakalım onlar ne diyecek, hiç ümidim yok ama, hayırlısı bakalım
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    Fatura işini teknosadan çözdüm hocam(mail attırdım müşteri hizmetlerine) il hakem heyetine başvuru yapacağım, yanımda fatura çıktısı ve garanti belgesi ile gidip orada dilekçe dolduracağım değil mi? Başka bir şey gerekiyor mu yanımda götürmem gereken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    Servis kağıtları varsa onlarıda al yanına direk 4k şikayet etme ilk olarak Android hantal cihaz vr sırayla 4k. Zaten saydıklarımın hepsi var olan sorunlar. En azından ambilight kafasına göre çalışıyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    Açıkcası benim sorunum 4k, amblight ve hız da o kadar sorunum yok.telefonla Videoya çektim zaten yeşil şerit ve görüntünün gidip gelmesini onu da izlettiririm gerekirse. Servis geldikten sonra kağıt vermedi, bunca tartşmadan sonra da vereceklerini sanmıyorum artık:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    Hocam o zaman ordan yürüyün fotoları da çıktı alın ben çünkü 4k video ve TRT 4k hiç açamadım zaten daha çok tv nin kendisinden rahatsızım. Ambilight kapalı olduğu halde bazen açık oluyor falan gibi veya ses açma kısma ekranının 1 hafta orda kalması gibi arada kanalın takılı kalması sesin takılı kalması youtubedan bişi açarken ekran rengarenk olup Reset atması derken baya sıkıntı çektim Allah'tan kumandayı atmadım tvye sinirden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acu540 A kullanıcısına yanıt
    Ses çubuğu takılı kalma donma vs ben de yaşadım ama bunlar minör sorunlar bana göre, 4k oynatamaması daha büyük sorun bana kalırsa. Para iadesi gerçekleşti mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    Teknosa hukuk servisi arayacak kararı bildirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.