Şimdi Ara

Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
490
Cevap
8
Favori
20.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    O acidan soylemedim. Urun gelirken yasadiklari tecrubeleri karsilastiklari durumlari aciklasalar belki bi faydasi olur diye soyledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün DHL Parcel den yarim yamalak Turkce konusan birisi ile gorustum takip numarasina bakip benim bildiklerimin disinda bisey soyleyemedi. Baskada yardimci olamadi. 35 gun cok uzun dedi.Sorusturmayi gonderici baslatabilir dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Ben mail atarım. Yardımcı olacak ise seve seve yaparım.
  • aragorn_my A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim kardeşim ben o zaman yarın öğleden sonra kısa bir mail hazırlarım vakti olup isteyenler baskı oluşturmak için atarlarsa memnun oluruz :)
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Tamamdır. Bekliyorum.
  • Kargosundan hala haber olan yok değil mi bizim mağdurlar klubündekilerin
  • Bende durum aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanyada yaşayan bir tanıdığı olan varsa ve eğer yapabiliyorsa bizim adımıza müşteri koruma servisleri gibi bir yer mevcut olması lazım ajanslar oraya bizim adımıza şikayet etsin şu firmayı.
    Bu günde herhangi bir güncelleme yok ve site maillere de cevap vermiyor
  • Bende de bir degisiklik yok :(
  • Arkadaşlar bir değişiklik yok değil mi hala?
    Ben dayanamadım, enthoo evolv siparişi verdim amazon.de^den..
    Artık bizim p400 gelince satışa çıkaracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sigurdrolf -- 13 Aralık 2016; 23:37:42 >
  • :D Bu günde bir değişiklik yok ve ben ciddi ciddi daraldım ve usandım bu saçma sapan müşteri hizmetlerinden maillere cevap vermiyorlar.Almancam yok diye düştüğüm duruma bak almancası iyi olan biri siteye telefon üzerinden ulaşabilse en azından birini muhattap alırız.
  • https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList

    arkadaşlar buradan tüketici çözüm merkezine almanyadaki temsilcilerine mail attım sizde atın ürün ile ilgili şu kadar süredir kargoda türkiyede yaşıyorum ve satıcı firma hiç birşey yapmıyor diye

    az önce attığım maile oto cevap olarak şu gönderildi.

    ''Sehr geehrte Damen und Herren,

    vielen Dank für Ihre Anfrage. Wir kommen innerhalb der nächsten zehn Werktage auf Sie zurück.

    Als nationale Kontaktstelle berät das Europäische Verbraucherzentrum Deutschland Verbraucher/innen und Unternehmen kostenlos rund um die Europäische Plattform zur Online-Streitbeilegung (www.ec.europa.eu/odr/). Auf dieser Online-Plattform können die Beteiligten Kontakt zu Schlichtungsstellen in ganz Europa aufnehmen, um Streitigkeiten gütlich beizulegen.

    Bitte beachten Sie: Nach dem Gesetz dürfen wir nur dann beraten, wenn Unternehmen und Verbraucher jeweils in einem anderen EU-Land ansässig sind, d.h. bei grenzüberschreitenden Streitigkeiten (§ 40 VSBG).


    Dear Ladies and Gentlemen,

    Thank you for your query. We will contact you within 10 days.

    As National Contact Point the European Consumer Centre Germany advises consumers and traders free of charge on the EU Online Dispute Resolution Platform = ODR platform (www.ec.europa.eu/odr/). The platform helps consumers and traders to contact alternative dispute resolution bodies (ADR-bodies) in Europe and settle disputes amicably.

    Please note: By national law, we can only advise if consumers and traders reside in different EU countries respectively, i.e. in cases of cross-border disputes (§ 40 VSBG).


    Mit freundlichen Grüßen – Kind regards,


    Kontaktstelle für Online-Streitbeilegung

    Tel. +49 7851 991 48 60
    (Montag bis Donnerstag: 9:00-12:00; 13:00-17:30; Freitag: 9:00-12:00; 13:00-16:00)
    www.evz.de

    Europäisches Verbraucherzentrum Deutschland /
    Zentrum für Europäischen Verbraucherschutz e.V.


    Das Zentrum für Europäischen Verbraucherschutz e.V. speichert Ihre Daten, um Ihre Anfrage bearbeiten zu können. Weitere Informationen dazu finden Sie auf unserer Webseite unterwww.evz.de/de/footer-menu/datenschutz/''




  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Burayı size çok önceden söylemiştim eğer okuduysanız hatırlarsınız. Ancak bize buradan ekmek çıkmaz, daha önce burada soruşturma bile başlattım ancak Avrupa Birliği üyesi olmadığımız için insan muamelesi yapmıyorlar bize. Bana geri dönüş olmadı, muhtemelen size de olmaz.

    Teyzem aradı görüştü 2-3 kere. Adamlar ahlaksız, sürekli patron geri dönüş yapacak demişler, patron aramamış. En son kargo sonuçlansın ona göre hareket edeceğiz demişler. Şu an aptal DHL'nin sonuçlandırmasına muhtacız yani başka yapacak bir şeyimiz yok.
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    cidden artık diyecek söz bırakmadılar her gün mail yazmaktan da sıkıldım
  • Arkadaşlar iade koşullarını görüşmek için defalarca mail atmıştım cu nun hemen her mail adresine ama dönüş yapmadılar chemnitz deki dayımla görüştüm durumu oda CU yu arayıp görüşmüş sadece almanya içi iadelerde kargo ücretini karşılıyorlarmış bende hasarlı parçaların resimlerini dayım üzerinden ulaştırarak ödedigim ücret üzerinden indirim aldım bugün 30 euro para geri yatırılmış.Phanteksden de yedek parça istedim bir daha bu firmadan pil dahi almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    hocam dayın bizim yerimize şikayet etse ya bu firmayı.Biz türkiyede olduğumuz için şikayetlerimizi ciddiye almıyorlar ve adamlar hiç bir maile geri dönüş yapmıyor.
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Aynen benim maillerimede dönüş yapmıyorlardı dayım arayıp biraz konuşmuş garanti ve iade koşullarını aktarmışlar dayıma o da bana anlattı seçenekler arasında ürünü elimde tutup ödedigim bedel üzerinden indirim isteme hakkım varmış kanıtlarsam bedel indirimi yapılacakmış bende resimleri ulaştırınca 30 euroyu iade etmişler hesabıma geri ama yinede bu firmayı uluslararası alışverişlerde kullanılmamasından yanayım hala amazon ilk seçenek olmalı diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Merhaba dayıma durumu anlattım sizin içinde yarın görüşecek ancak sizin problemi CU dan çok deutsche post yada ptt çözebilir diye düşünüyorum çünkü birçok degerlendirme sitesinde bu firmanın satana kadar arkasında durup parayı aldıktan sonra gerisinden alıcı mesuldur mantıgıyla çalıştıgını yazmışlar zaten sipariş vermeden önce tüm maillerime 1 saat içinde yanıt alabiliyordum şimdi cevap vermeye bile tenezül etmiyorlar onun için nerede ne zaman ulaşıcak pek umursamazlar kargo en son nerede görüldüyse almanyadaysa dp türkiyedeyse ptt ile görüşmek daha hızlı bir çözüm üretebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Dostum hicbiriyle cozume ulasamadik. Ptt hicbir sekilde ilgilenmiyor cunku onun sorumlulugunda bisey yok. Urun Turkiye' ye giris yapmamis. Dp ye Mrcool arkadasimiz birkac defa fax cekti online destek hattindan gorustu ben DHL Posta servisinden yarim yamalak Turkçe konusan biri ile gorustum hepsi sonuçsuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler toplanın, adamlar saf şerefsiz çıktı. Teyzeme biz ürünlerin ulaştığını düşünüyoruz demişler, sanki ürünü aldım da ben bide iade istiyormuşum gibi yani. Şimdi bunu ispat etmek için hepinizin Kundennummer (Sipariş numarası) ve takip numaranız isminiz ve hatta sitedeki müşteri numaranızı istiyorum. Teyzem hem sizin adınıza da konuşacak hem de bu kişilerin de aynı gün ayrılmış, ancak görüldüğü gibi kimseye siparişi ulaşmamış kesinlikle kaybolmuş diyecek. Lütfen acil olarak yazarsanız iyi olur, yarın tekrar arayıp konuşacak.

    Eklemeyi unuttuğum birisi yok sanırım?

    Kundennummer: Müşteri numarasıymış.

    Pegasustoni bilgilerini ulaştırdı, siz de görür görmez yazın bana lütfen.
    İsim Soyisim
    Müşteri Numarası
    Takip numarası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCooL_ -- 15 Aralık 2016; 20:9:16 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.