Şimdi Ara

Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
491
Cevap
8
Favori
20.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Satıcısı amazon değil onun sepette bu yüzden vat düşmüyor. 93+kargo+vergi olacak baya tuzlu olur. Amazon'un sattığı full cam olmayan model var. O çok daha uygun kargo ücreti falan da yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurt Knispel kullanıcısına yanıt
    ben son sayfaya kadar baktım kargo margo hersey dahil 110 euroya geliyor bizlerde zaten computeruniverseden kargo dahil 100 euroya almıştık 10 euro fazla ödeyip amazondan almış olmayı dilerdim.
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Vergisi çıkmıyor. Buraya gelince gümrüğe takılacak. Vergi de ödeyeceksiniz. Amazon'un sattığı ancak stokta olmayan bir ürün var her şey dahil 73 euro.

    https://www.amazon.de/gp/aw/d/B011A2LZ4Q/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda ben de amazon.de'den yeni kasa siparişi vereceğim. Diğer kasa gelirse kargoyu kabul etmem geri döner, iade yapılır diye düşünüyorum. Yok zaten kasa gelmeyecekse mecburen iade yaparlar, dolandırıcı olduklarını sanmıyorum, sadece şerefsiz ve çalışma ahlakından yoksunlar o kadar.

    Amazon.de'den sipariş vermek için hangi kasa dersiniz? Yorumlarınız fikirleriniz çok önemli bu akşam sipariş vereceğim. Son parçam artık kasa.

    https://www.amazon.de/gp/product/B017XPPHGG/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

    https://www.amazon.de/gp/product/B017XPPH9I/ref=ox_sc_sfl_title_3?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

    https://www.amazon.de/dp/B00WGFVQXC/ref=wl_it_dp_o_pC_S_ttl?_encoding=UTF8&colid=1GHIBK2N6KQ64&coliid=IGFULI7353ZCK

    https://www.amazon.de/gp/product/B01F9S3PJU/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF




  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Mustafa bunlarin hicbirisi guzel degil. Corsair 400C veya Phanteks Enthoo Pro M yakisir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    Çok haklısın Faruk ama napayım dostum. O dediklerin hep vergi üstü kalıyor amazondan getirtmek için. Mecburen bir seçim yapmak zorundayım :(
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Valla ben hicbirini begenmiyorum. Masterboxun ust egzost cikisi yok olsa hadi diyecem. He illa birini soyle dersen Corsair derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siparişi verdim Corsair Spec Alpha aldım. Her neyse konu o değil :)

    Yeni sipariş verdim diye kimse bu işin peşini bıraktım sanmasın. Bugün mecburiyetten evde kalınca her yere ulaşmaya çalıştım. UKİM ve UPİM'le görüştüm. DHL Paket'le facebook üzerinden tekrar konuştum.

    Deutsche Post (DHL Paket) soruşturma numarasını verdiğim için bazen soruşturma detaylarını paylaşıyorlar benimle. Normalde sadece göndericiye veriliyor bu bilgiler. Şu an son bir cevap bekliyorlarmış PTT'den yani UKİM'den. Bunun üzerine UKİM'i arayarak adamlara 1 haftadır cevap vermiyormuşsunuz, bana bir irtibat numarası verin kim cevap veriyorsa bunlara cevap versin çözüme kavuşsun iş dedim. Bir cep numarası aldım ama kapalı ben de mesaj attım. Cevap gelirse paylaşırım.

    Ancak aklıma takılan şey şu; arkadaşlar siz de computeruniverse'e sorup, kargom hakkında soruşturma başlatın demediniz mi? Deutsche Post aynı gün yola çıkan 3 kargo hakkında soruşturma başladığını görseydi, muhtelemen kargolara bir şey oldu diye düşünürdü bence. Ama adamlar ısrarla teslim etmişizdir Türkiye'de sorun olmuştur diye düşünüyorlar. Kargosu ulaşmayanlar bana özelden kargo numaralarını göndersin lütfen. Computeruniverse'e fax çekip 3'ü de sorunlu o parti kargoda sorun var bunu Deutsche Post'a belirtin diyeceğim. Bildiğim kadarıyla 3 kişiyiz, başkası varsa kargosu ulaşmayan lütfen yazsın.




  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 2 hafta önce başlattım o soruşturma mevzusunu adamlar takmıyorlar ki
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    İşte soruşturma bitince kargo diyecek ki evet kaybettik. Doğal olarak computeruniverse adileri kargodan paralarını alacak bize de geri iade yapacaklar. Gerçi bunlar bu açlıkla eminim iade yerine bize yeni ürün gönderirler.
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Ben bıktım usandım ya ^^ 1 ay 5 gündür tek bir kelime haber bile yok.
  • Öncelikle hayırlı olsun Mustafa. Ben 3 defa sorusturma baslatin diye mail atmistim. 1 tanesine surec normal 4-8 hafta teslim diye cevap almistim. Benim kod sana watsapptan atiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Hocam elimde pegasustoni, sigurdrolf ve kendimin takip numaraları var ve toplu olarak fax çekeceğim şimdi. En kısa sürede para iadesi istiyoruz, bu takip numaralarına bakarak o gün çıkan kargoların kaybolduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz, aksi durumda bu kişiler toplu olarak sizi şikayet edecekler diye yazacağım. Olur da para iadesi olur, 4-5 hafta sonra kasalar ortaya çıkarsa alırız kasalarla bide resim atarız adamlara :)
  • Abi sürgün yemiş asker gibiyiz üçümüz. Artik huzura kavuşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Computeruniverse GmbH
    Grüner Weg 14
    61169, Friedberg
    GERMANY

    To Whom It May Concern;

    My friends and I ordered some items from your website. I, myself, ordered Phanteks P400S on 26.09.2016 and after you sent it to carrier, my shipping seems to left Germany on 01.11.2016. You can look at the details under the tracking id of CBXXXXXXDE. Although, there has been 35 days, we still couldn’t get our orders. My friends tracking ids: CBXXXXXXDE and CBXXXXXXDE. I know you have already started an investigation for these numbers, but this issue is between you and the carrier. We are victims here and we request you to solve this issue. We don’t want to wait anymore.

    Also, any of us can’t get any replies for our e-mails for 6-7 days. And I couldn’t get any replies from your facebook page either. I know that your company is not swindler, we trust you will refund us or send new items. However, we are tired of waiting. So, we would like a full refund, we are sure you will get them from the carrier when the investigation is over. I would be happy get my money as soon as possible.

    I look forward to a resolution for this matter. I can be reached at... diyerek iletişim bilgilerimi de ekledim ve gönderdim.

    Maalesef gönül isterdi daha kalabalık olalım daha fazla takip numarası yazayım ama olmadı. Bakalım belki üçümüz için bu faxın üstüne bir şey yaparlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCooL_ -- 6 Aralık 2016; 16:34:22 >




  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    hocam dışarıdaydım :S kusuruma bakmayın eğer gönderilmediyse özelden atarım bende takip no'sunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meliodas -- 6 Aralık 2016; 16:51:32 >
  • Isin ilginc yani bizden sonra siparis gecip kasasini alan birkac arkadasin hic sesi cikmiyor. Herhangi bir fikir beyaninda bulunmuyor. Gemisini kurtaran kaptan sanirim.

    @sku @aragorn_my @Çikizen @icolie @ yaskoo_87 @woldermourt @buyukaptan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pegasustoni -- 6 Aralık 2016; 17:8:12 >
  • Arkadaşlar, Dhl müşteri hizmetlerini arayip, saticiyla iletişime gecemediginizi veya saticinin size geri bildirimde bulunmadigini soylediginizde, eğer kargonun da geciktigine kanaat getirirlerse, soruşturmayı o sekilde baslatip yardimci oluyorlar..

    Computeruniverse sorusturma baslatacak diye bekleyen arkadaslar varsa, bilginiz olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    Ben fikrimi burada ara ara söyledim. Çevremde de paylaşıyorum. Bu siteden bir daha ne ürün alırım ya da aldırırım.

    Bir de size olan bizlere de olabilirdi. Şans işte.

    Umarım kısa zamanda çözülür bu sorununuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasustoni

    Isin ilginc yani bizden sonra siparis gecip kasasini alan birkac arkadasin hic sesi cikmiyor. Herhangi bir fikir beyaninda bulunmuyor. Gemisini kurtaran kaptan sanirim.

    @sku @aragorn_my @Çikizen @icolie @ yaskoo_87 @woldermourt @buyukaptan

    Arkadaşlara da bir şey diyemeyiz ki neticede biz bir şey yapamıyoruz onlar ne yapsın... Çevrelerine yaysınlar bu durumu yeter.

    Bir de vakti olan varsa durumu mail atıp arkadaşlarımızı mağdur ediyorsunuz biz Türkiye'nin en büyük forumunda beraberiz dese en azından bir baskı yaratabilir. İngilizcesi olmayanlar için hazır mail taslağı yazabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.