Şimdi Ara

Peugeot 407 mi Daihatsu YRV TURBO mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle iki aracın birbirinden farklı klasmanlarda olduğunu biliyorum ancak benim için sorunsuzluk önde olduğu için "Daihatsu YRV" yi bu karşılaştırmaya dahil ettim. 30-50 BİN TL arasında otomatik araç bakıyorum.

    2005 OTOMATİK 407 DİZEL - 2003 OTOMATİK YRV TURBO BENZİN

    Öncelikle aracı bayan kullanacak. İki araç da otomatik.

    YRV boyutu küçük olduğu için bir adım önde.

    Günde 35 km gidiş 35 km geliş. 70 KM yol yapılacak. Yakıt konusunda Peugeot önde görünüyor.

    Gidilecek olan yol biraz virajlı ve dar. YRV bir adım önde.

    Parça vs konusunda zaten Peugeot önde bunu söylemeye gerek yok.

    Fiyat konusunda YRV ucuz ancak kaporta parçaları vs sorun yaşarım diye düşünüyorum. O yüzden Peugeot bu konuda aklımı çeliyor.

    İki aracın da kmleri yüksek olacak, Daihatsu yüksek km beni korkutmuyor ancak Peugeot konusunda çekincelerim var.

    Hangi aracı almalıyım? Peugeot fiyatlarına (55.000 TL) otomatik Megane 2 de var. Ancak ileri km deki otomatik araçlar beni korkutuyor (Japon araçları hariç). Yol dar olduğu için YRV diyorum ancak bir yandan da Peugeot hem çok dolu hem yakıtı iyi , Daihatsu da sorunsuz. İşin içinden çıkamadım, Megane aklımı çeliyor benzer paralara Accent Era var otomatik dizel, bu da aklımın bir köşesinde.







  • Benim bir yolda Pejo yakmışmışım var resmen yandı ön sigortadan başladı arka benzin deposuna 20 cm kala durdu acayip elektrik problemi çıkarıyordu ondan çok gıcığım kendilerine .megan veya Era derim en azından arızaları ucuza tamir olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mitsu colt niye dusunmuyosunuz
    hem daha guncel hem sorunsuz arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TIME kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında colt baktım ama niyeyse sindiremedim, bakılabilir haklısınız , kmler yüksek ama baktığım araçlarda da yüksek, ama niye ise colt içime sinmedi ilginçtir.
  • 407 2007 model 1.6 hdi comfort manuel 4 sene kullandım. Kafanda soru varsa cevaplarım. Ortalamam 4.7 litreydi. Yakıt şahane altı çok alçak bozuk yolda tümsek çukurda problemli altı sürtüyor. 120 ye kadar sessiz ve atik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    2.0 HDI ve otomatik almayı düşünüyorum hocam.
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Colt'un tipi kötü ondandır😁

    Bu arada 407'ler sorunlu araba peugeot fanlari gelmeden söyleyeyim. Ayrıca altı ve önü yere cok surtuyor kadinlar icin pek uygun degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yrv turboooooo 2009 yılında arkadaşın a3 1.4tfsi yi madara etmişti hayatında insanın unutamadığı nadir anlar olur ya bende o anı hiç unutamadım 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araçların ikiside ekstrem uçlar olmuş şahsen ikisini de öneremem size.Mazda 3 1.6 otomatik veya hyundai elantra otomatik önerebilirim.
  • bayan kıllanacaksa sizi yolda kaldım diye aramasını istemiyorsanız japon YRV alın geçin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence macera aramayın

    Tam otomatik corsa d 1.4

    veya

    Chevrolet Aveo/Kalos/Lacetti alın geçin.v

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    No, no, no!

    407 1.6hdi manuel, iyidir. 2.0HdiOtomatik değil.

    407 sorunlu araba diyenlerin kaçı arabayı kullanmış acaba?

    Kulaktandolmabilgiler.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 25 Mart 2020; 4:26:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 407'nin bende her zaman ayrı bir yeri vardır
  • ben yrv alırdım senin yerinde olsam.
  • Yrv nedir ilk defa duyuyorum. Sanayiye gittiginde rezil olmak istemiyorsan bilindik araç al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 407 den kimileri çok memnun alt takım ile elektronik aksam mimli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar bende 407'lere hayranım, 40.000 50.000 arası alınabilecek araçlar içinde en donanımlısı gibi duruyor. 2006 model 1.6 hdi 236.000 kmde satılık var yakınımda 43.000 TL istiyor. Sizce alınır mı? yoksa klasik linea, symbol, megane 2 filanmı bakmalıyım? Kullananlar genelde çok memnun ama çevreden de uzak dur diye duyum alıyorum hep. Görüşlerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LovelyGhost -- 25 Mart 2020; 16:51:1 >
  • 407 tüm konularda cok cok üstün. ferrariyle murat 131 kadar fark var arada.
  • sonofisiris2 kullanıcısına yanıt
    Hocam 407 üstün doğru ancak arkadaşın dediği gibi mimli olduğu konular var + altı alçak imiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KararanBitki

    Hocam aslında colt baktım ama niyeyse sindiremedim, bakılabilir haklısınız , kmler yüksek ama baktığım araçlarda da yüksek, ama niye ise colt içime sinmedi ilginçtir.
    7yıl, 135bin km'dir bizde olan yeni kasa 2009 colt amt'den o kadar memnunuz ki aile içinde el değiştiriyor ama satılmadı.

    61bin km'de aldım. şu anda 196bin km'de. ilk arızası 180bin km'de debriyaj motoru oldu. Baskı da bitmiş totalde 2300-2500tl civarında orijinal parça alındı, 500tl civarı işçilikle çözüldü. başka da bir sorunu olmadı. Düzenli yağını filtrelerini balatalarını değiştirdik o kadar. 3-5yıl daha kullanılacak gibi duruyor. benden önceki sahibi 14bin km'de lpg takmış. BRC kit vardı. 102bin km'de subap yaptırdım. Şu anda herhangi bir sıkıntısı yok. olsa da lpgli binildiği için çoğu dizelden ekonomik aradaki fark gene kapanmıyor. LPG kiti aracın orijinalinde olan bi şey değil. O yüzden motorla ilgili şeyi arıza diye saymak saçma zira çoğu güncel lpgli araçta olan bir sorun bu.

    Süspansiyonu serttir ama güzel yol tutar öte yandan da her anlamda ekonomiktir. Daha genç ve görece donanımlıdır. Çarpışan araba niyetine sürmüyorsan parça sorunun olmaz. Parça ihtiyacın olursa da internetten illa ki bulunuyor. şu zamana kadar sıkıntı yaşamadım. Arka kampana pabucu da buldum, bujisini de baskı balatasını da. öyle narin avrupa arabaları gibi zırt pırt arıza vermiyor. sıfır depo marka far da buldum, çamurluk da buldum.

    Çok memnun olduğumuz için şahsi kullanımım için 2. araba olarak 2010 colt 3kapısını aldım. 1sene bindim. memnun bir şekilde satıp 2011 lancer aldım. ona da 2yıl civarı bindim. farklılık olsun diye deli şey yapmış gibi bmw aldım. bakımları masrafları beni yordu lanceri sattığıma pişman oldum... Ama ara ara colta da biniyorum parasına ve ekonomisine göre bence rakipsiz araç. bazen 3kapılıyı tutup elimin altında her zaman böyle ekonomik bir araba olması iyi olurdu diyorum.

    Triger zinciri çok uzun ömürlü, sadece 1tane v kayışı var. 7-8yıl/100bin'de bir değişiyor. 200bin de tekrar değiştireceğim. hala triger zincir sesi yok. 400-450bin km'den önce zor deniliyor. ağır bakımı yok gibi bi şey. lpgli araçta düzenli buji değişimi ile bendeki gibi hala orijinal bobinleriyle sorunsuz kullanırsın.

    100bin civarı ön takım elden geçti. rot başları, ön amortisörler, viraj dikmeleri, takoz bilyası(plastik) değişti. hala salıncaklar, takozlar aynı. 120bin de sol arka amortisör patladığı için arkaları değiştirdik. 75bin km gibi 4 lastik taktırmıştım. onları 135-145bin gibi değiştirdik. şimdikilerin 30bini var gibi. 225bin gibi alırım 4lastik. 2 kere klima gazı doldurdum. 2.ye gerek yoktu da pimpirikliğimden yaptırdım sonuçta baya yol yaptı ve aktif kullanılan bir araç. 1kere ön disk değişti. 3-4kere ön balata değiştirdim. 1 kere arka fren pabucu değişti, el freni çekili gitmiş bizimkiler ondan. 2 kere aküsü değişti. biri dandik olduğu için 2.5yıl dayandı. şimdikini exide aldım 3yıl oldu fena değilmiş. onun dışında arabaya hiçbir şey yapmadım mekanik tamiratı olarak.

    Bunlar dışında 2-3kere kaza sebebiyle çamurluk far gibi değişen boyanan yerleri oldu o kadar. Bir kere bile neden bunu aldım demedim. çünkü 135bin km'de hiçbir araba bunun kadar ekonomik olamaz hem bakım maliyeti hem yakıt maliyeti. Uzun yolda inanırsan 6-6.5lt lpg tüketiyor sakin binersen. lpg 2tl iken 12-13kr civarı yakıyordu. şehiriçi 16-17kr yakıyordu millet inanmıyordu şehiriçi kullanıma bağlı 8lt lpgnin etrafında geziyor.

    Ama bu demek değildir ki her colt iyidir. eğer çok bakımsız kalmış ise yanlış cahil kişilerce kullanılmış ise masrafı olabilir. Bu sadece colt özelinde değil alacağın herhangi bir arabada da böyle olabilir. Bazen bizim insanımız çok beceriksiz olabiliyor.

    misal 2. aldığım coltta park sensörünün beynini kasap usta arka tampon içine koymuş. su alıp bozuldu misal. Arka tamponu söküp yeni park sensörü takımı taktım. aküsü bitikti bildiğin günü kurtarmalık akü ile kakalamışlar şarj tutmuyordu yolda kalacaktım az daha o yüzden. 2 lastiğinde tel atması vardı. 4tane çıkma ile değiştirdik mecbur. ama motor ve şanzıman mekaniğinde hiçbir şey yoktu. kmsi de düşük olduğu için buji ve yağ bakımı ile canavar olmuştu. satarken eksperde %100 çıktı. eksper arabada çip mi var gibi cahil bir soruyla geldi çünkü dyno'da 212 yapmış özetle temizini bulursan masrafların kısıtlıdır pek sanayiye uğramazsın...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.