Bildirim
Peugeot 308 Racing Cup (1.6 THP 308 beygir)
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
15 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
1.6 308 beygir - 1050 kg
200 e kadar Patinaj, Cilgin 308 asfaltı coşturuyor .
Cok merak ediyorum bu aracı gercekten Thp motoru cok iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk motor rektefiyeside satış fiyatına dahil mi olacak acaba ?
Şaka bir yana bu 1.6 thp serisinin kullanıcı yorumlarını merak ediyorum. Rcz R'da kullanıcılar kaç km sorunsuz gidebiliyor bu motorda ? -
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_
1.6 308 beygir - 1050 kg
200 e kadar Patinaj, Cilgin 308 asfaltı coşturuyor .
Cok merak ediyorum bu aracı gercekten Thp motoru cok iyi
Makyajlı 308'de farz-ı misal "GTi S" gibi bir model gelirse büyük ihtimalle bu motoru kullanacaklar. Güncel 308 GTi'da 270 beygirlik versiyon var.
Bu arada makyajlı 208 GTi da 1.6 THP 208 beygir
508 GTi 1.6 THP 508 beygir Şaka şaka
-
156 bglik hali bile gayet yeterli bir motor, araç zaten golf katili, bu motorun gücü de vay be dedirtiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oha efsane
1.6-308bg
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gyradel
İlk motor rektefiyeside satış fiyatına dahil mi olacak acaba ?
Şaka bir yana bu 1.6 thp serisinin kullanıcı yorumlarını merak ediyorum. Rcz R'da kullanıcılar kaç km sorunsuz gidebiliyor bu motorda ?
Motor direkt güç basılmış bir motor değil hocam. Çok ince mühendislik kasmış adamlar. Öyle ki 1.6 litre 270 beygirlik ünite ilk çıktığından beri Euro6 emisyon normlarını karşılıyor.
Sorunsuzluk konusunda iyi veya kötü konuşabileceğim bir veri yok elimde. -
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_
1.6 308 beygir - 1050 kg
200 e kadar Patinaj, Cilgin 308 asfaltı coşturuyor .
Cok merak ediyorum bu aracı gercekten Thp motoru cok iyi
Makyajlı 308'de farz-ı misal "GTi S" gibi bir model gelirse büyük ihtimalle bu motoru kullanacaklar. Güncel 308 GTi'da 270 beygirlik versiyon var.
Bu arada makyajlı 208 GTi da 1.6 THP 208 beygir
508 GTi 1.6 THP 508 beygir Şaka şaka
Pejo 5008 i düşünemiyorum o zaman
Peki bu sarma olayı nasıl cidden Pejo 308 gti falan izlemek lazım biraz . Racing araç 4 ceker mı peki ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
çok yakar o araba -
Hacı bana biraz teknik bilgi versene.
Bu iş nasıl oluyor??
Motorlarla ilgili net bilgi istiyorum.
Teknik olarak hazır 1.6 THP ile E sınıfı bile yürür.
Hem de elektrik motorsuz.
Bi de bi ara harbiden gelecek modellerle ilgili bi kolaj yap
Israr ediyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 27 Ağustos 2015; 14:06:21 > -
Çok can yakar o araba -
Oo numara da iyiymis. 08
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_
1.6 308 beygir - 1050 kg
200 e kadar Patinaj, Cilgin 308 asfaltı coşturuyor .
Cok merak ediyorum bu aracı gercekten Thp motoru cok iyi
Makyajlı 308'de farz-ı misal "GTi S" gibi bir model gelirse büyük ihtimalle bu motoru kullanacaklar. Güncel 308 GTi'da 270 beygirlik versiyon var.
Bu arada makyajlı 208 GTi da 1.6 THP 208 beygir
508 GTi 1.6 THP 508 beygir Şaka şaka
Pejo 5008 i düşünemiyorum o zaman
Peki bu sarma olayı nasıl cidden Pejo 308 gti falan izlemek lazım biraz . Racing araç 4 ceker mı peki ?
Peugeot bu tarz modellerde yola tutunmak için özel hamurlu lastikler kullanıyor. Lastik diyip geçmemek lazım oldukça işe yarıyor çünkü.
Aşağıdaki video Peugeot UK tarafından çekilmiş mutlaka izle
-
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
Hacı bana biraz teknik bilgi versene.
Bu iş nasıl oluyor??
Motorlarla ilgili net bilgi istiyorum.
Teknik olarak hazır 1.6 THP ile E sınıfı bile yürür.
Hem de elektrik motorsuz.
Bi de bi ara harbiden gelecek modellerle ilgili bi kolaj yap
Israr ediyorum
Peugeot bu işi yüksek turbo basıncı ve yüksek basınçta yakıt püskürtme ile kotarıyor hocam. Tabi basıncı vermekle bitmiyor iş, bazı markalarda bunun örneklerini gördük maalesef. Basıncı vereyim araba yürüsün diyince upgrade yerine downgrade yapmaya mecbur kalıyor üretici.
Peugeot motorun bütün dinamiklerini ve motorda kullanılan alaşımları bu basınç ile baş edecek şekilde oluşturuyor. Motorlar anlık patlamalar şeklinde değil, rafine bir şekilde çalışıyor. Bu da mühendisliğin bir sonucu. Mesela 270 beygirlik THP ünite maksimum torkunu 1900 d/d ile 5500 d/d arasında kesintisiz olarak verebiliyor. Her babayiğidin harcı değil bu. Hani doping alıp anlık ağırlık kaldırıp sonra pert olan değil de antreman ile yüksek ağırlığa alışan sporcu gibi düşün
Model konusu da aklımda, yapacağım
-
Bu thp motorlari cok merak ediyorum artik. En azindan 156 ligi kullancan bikere nasil. 2016da teslimatlar baslayacak yaziyor. Bu araci bu haliylemi satacaklar acep 308hp lik motor ve dis tasarimla. Dis tasarimda oynamalara imkan verirler umarim. Her neyse. Pugda urkutucu seyler oluyor. Mercedes 4silimdir 2.0l den 365 hp cikariyor oda baya etkileyici...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Standart 308 gibi önden çekiş mi bu ? -
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
Standart 308 gibi önden çekiş mi bu ?
Aktarma konusunda bir bilgi bulamadım ama önden çekiştir. Peugeot 4x4 olarak sadece HYbrid4'ü kullanıyor. Önde konvansiyonel motor arkada elektrik motoru şeklinde. Şaft kullanmıyorlar hiç bir modelde. -
1,6 thp efsaneydi ama bu kadarıda fazla.müthiş bir güç.
Pug bu motorun ekmeğini yeterince yiyemiyor.
Bmw 1,5 motorla neler yapacak bilmiyoruz ama pug ortaklık bitiminden sonra dahada coştu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X