Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (247. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.074
Cevap
54
Favori
638.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yeni aldığim 301 in üzerinde spor yay takiliymis farketmedim hiç alırken. Köye vs çok gittiğim için orjinal yaylarına döndürmek istiyorum. Burdur, Antalya, Isparta civarında olup takas etmek isteyen olursa bana ulaşırsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar antifirizlerin kullanım ömründe kataloglarında 3 yıl yazmakta. Hiç buna dikkat ederek 3 yılda bir soğutma sıvısını değiştiren var mı aranızda onu merak ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selam Dostlar.
    Araçlarınızdaki rüzgar - yol - motor sesini kesmek için izleyebilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=frwMKx0qq2I&t=186s
  • Merhaba, 1.2 puretech 301 sahibi var mıdır aramızda? Aracımı satıp 301'e geçmeyi düşünüyorum ama 1.2 puretech ile alakalı pek yorum bulamadım, kullanan varsa görüşlerini yazabilir mi? Bu piyasada fp araç olarak mantıklı sanki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Bende c elysee 2018 model 1.2 puretech 82 hp var, hangi konuda görüş fikir istiyorsun? Aklınıza gelenleri soru şeklinde yazın, ben size cevap vereyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbahadir20

    Bende c elysee 2018 model 1.2 puretech 82 hp var, hangi konuda görüş fikir istiyorsun? Aklınıza gelenleri soru şeklinde yazın, ben size cevap vereyim.
    Merhaba, amacım kendi aracımı satıp üstüne mümkün olduğu kadar az borca girip modelli, sorun çıkarma potansiyeli düşük F/p aracı almak. Piyasa malum ama araştırırken 105-110bin bandında 2018-2019 model 30bin km ye kadar bi 301 almak kafama yattı gibi. Yanlış mı düşünüyorum?
    Yakıt, yol tutuş, izolasyon gibi konularda çok hayal kırıklığı yaratır mı? Peugeot Bipper'dan geçeceğim nasip olursa her halükarda memnum kalırım herhalde diye düşünüyorum ama bilemedim. Araçta yokuş kalkış desteği var mı? Yıllık 10bin km'yi geçmiyorun o yüzden dizeli hiç düşünmedim. Zaten dizelinin temiz az kilometrelisini bu fiyatlara bulamıyoruz. Kısacası bu fiyat bandına pek üzmez diyebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Madem öyle dezavantajlardan başlayalım, malım çok iyi süper mantalitesini sevmem.

    Bipper den sonra hayal kırıklığı yaşayabileceğiniz nokta 1.2 atmosferik motorun dizele göre düşük performansı olacaktır.

    Hız 120 130 geçtimi araba boş ve hava biraz rüzgarlı ise yolda gezdiğini hissedersiniz.

    Kaportası zayıf euroncap ta 4 yıldızı var çarpışma testlerinde.

    Yetkili servisler bir wv ayarında değil. Peugeot Citroen lerin yetkili servisleri gözümde zayıf.

    Olumlu yönleri
    1) İlk yıl 10.000 km benzinde bindim Ankara da ortalama yakıt tüketimim 5.5-6.0 lt arasıydı.
    2) Bakımı ekonomik ister yetkili ister özel servis farketmez.
    3)Aptal saptal arıza yapıp can sıkmaz, wv grubu gibi can sıkmıyor.
    4) Lovato lpg taktırdım 23 25 kr yakıyor, her dolumda mutlu ediyor.
    5) Parçalarını yağını internetten kendim alıyorum. Kaliteli yağ(totalden daha iyi olduğunu düşündüğüm mobil1 0w30), orjinal malzeme kullanarak yetkili servis kadar masraf yapıyorum ama gönlüm rahat geziyorum.
    6)içi çok çok geniş ailecek rahat biniliyor.

    Ben 2013 2016 arası babamda dizel 301 bende dizel c elysee vardı, ikisi de bizi 1kere bile üzüp ne yolda bıraktı ne arıza çıkardı. Şimdi dizele güç yetmedi 1.2 benzin lpg ile devam ediyoruz.

    Son karar yine de sizin...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çok teşekkür ederim verdiğiniz değerli bilgiler için. Performans arayan bir insan değilim bipper 1.4hdi 70 hp çok performanslı değil zaten belki benzine göre tork avantajı olabilir ama çok da mühim değil benim açımdan. Yakıt ortalamanız çok iyi, bakalım nasipte varsa 301 sahibi olacağım gibi hayırlısı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Merhaba, amacım kendi aracımı satıp üstüne mümkün olduğu kadar az borca girip modelli, sorun çıkarma potansiyeli düşük F/p aracı almak. Piyasa malum ama araştırırken 105-110bin bandında 2018-2019 model 30bin km ye kadar bi 301 almak kafama yattı gibi. Yanlış mı düşünüyorum?
    Yakıt, yol tutuş, izolasyon gibi konularda çok hayal kırıklığı yaratır mı? Peugeot Bipper'dan geçeceğim nasip olursa her halükarda memnum kalırım herhalde diye düşünüyorum ama bilemedim. Araçta yokuş kalkış desteği var mı? Yıllık 10bin km'yi geçmiyorun o yüzden dizeli hiç düşünmedim. Zaten dizelinin temiz az kilometrelisini bu fiyatlara bulamıyoruz. Kısacası bu fiyat bandına pek üzmez diyebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    Hocam ben 1.5 yıldır kullanıyorum dizelini ve hiç sorun çıkartmadı. Biraz ön yargı var bu grup araçta nedense. Bundan önce de 2006 c3 kullanmıştım dizel, ondan da çok memnundum. Bu arada benim aranan 2014 model 2015 çıkışlı dizel ve daha 79 bin km'de. Yazlık kışlık continental lastiklerle birlikte, deri direksiyon, shark fin anten, farklı vites topuzu, farklı jant kapağı gibi ekstralarla daha yeni satışa çıkardım. 107500 tl fiyat ile. Düşünürsen yazabilirsin özelden. Sahibinden sitesinde ilan numaram 861838749
    Kimden alırsan al ama bakımlı olsun. Sonra kafan ağrımasın. Güzel arabalar. Benim pandemi sebebiyle açılmadan kapanan turizm sezonu nedeniyle nakite geçmem gerektiğinden satıyorum. Yoksa satmaya gönlüm yok. Belli bir gelişme olursa satıştan çekicem ki inşallah öyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Marka olarak önceliğiniz Peugeot ise tabi ki bakın ve önceliği ona verin, sahibinden de arayacaksınız c elysee 1.2 live serisi de 1.2 82 hp puretech motordur. Fiyat kıyaslaması yapıp, daha temiz daha düşük km de bir araç denk gelirse c elysee de şans verebilirsiniz, sonuçta iki araçta birbirinin aynısı. Hakkınızda hangisi hayırlı olacaksa o nasip olsun...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli forum üyesi arkadaşlar bugün arabayı iç dış yıkatıp dezenfeksiyon işlemi yaptırdım. Araç bakımını mart ayında yaptırmıştım, polen filtresini yenilemek için gittim, yetkili servis sadece polen filtresine 143 tl dedi. El mahkum sanayiye giderek filtron marka 30 tl ye aldım. Filtre toz toprak yaprak vs dolmuş 6 ayda. Sizlere de önerim, sağlığınız için sonbahara girmeden önce polen filtrelerinizi değiştirmeniz. Malum salgın için ve sağlığımız için küçük akla gelmeyen bir tedbir olabilir, buradan sizlerle de bu bilgi ve hatırlatmayı paylaşmak istedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbahadir20

    Madem öyle dezavantajlardan başlayalım, malım çok iyi süper mantalitesini sevmem.

    Bipper den sonra hayal kırıklığı yaşayabileceğiniz nokta 1.2 atmosferik motorun dizele göre düşük performansı olacaktır.

    Hız 120 130 geçtimi araba boş ve hava biraz rüzgarlı ise yolda gezdiğini hissedersiniz.

    Kaportası zayıf euroncap ta 4 yıldızı var çarpışma testlerinde.

    Yetkili servisler bir wv ayarında değil. Peugeot Citroen lerin yetkili servisleri gözümde zayıf.

    Olumlu yönleri
    1) İlk yıl 10.000 km benzinde bindim Ankara da ortalama yakıt tüketimim 5.5-6.0 lt arasıydı.
    2) Bakımı ekonomik ister yetkili ister özel servis farketmez.
    3)Aptal saptal arıza yapıp can sıkmaz, wv grubu gibi can sıkmıyor.
    4) Lovato lpg taktırdım 23 25 kr yakıyor, her dolumda mutlu ediyor.
    5) Parçalarını yağını internetten kendim alıyorum. Kaliteli yağ(totalden daha iyi olduğunu düşündüğüm mobil1 0w30), orjinal malzeme kullanarak yetkili servis kadar masraf yapıyorum ama gönlüm rahat geziyorum.
    6)içi çok çok geniş ailecek rahat biniliyor.

    Ben 2013 2016 arası babamda dizel 301 bende dizel c elysee vardı, ikisi de bizi 1kere bile üzüp ne yolda bıraktı ne arıza çıkardı. Şimdi dizele güç yetmedi 1.2 benzin lpg ile devam ediyoruz.

    Son karar yine de sizin...
    1 aydır araç bakıyorum. citroen ve Peugeot için karar kıldım, ancak sizin kadar güzel özetleyen görmedim. teşekkür ederim. Fiat egea 1,4 easy almaya niyetlendim bayi çıkışı 110 bin tl olan araç malum artık 120 bın tl oldu. senede 10 bın km yapamam bile o yuzden fransız arabalarına bakıyorum. tekrardan teşekkür ederim. çok faydalı oldu.




  • Arkadaşlar, 301 lere 6. vites ne zaman geldi, 2018 de mi, 2019 da mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 27 Eylül 2020; 13:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    İnternette araştırdım ama bulamadığım için buradan soruyorum. İlk kasa 301 ya da c-elysee'lerin full paketlerinde(allure ve exclusive) standart donanım olarak park sensörü var. Benim merak ettiğim ise bu park sensörü orta ekranda aktif olarak gösterim yapıyor mu? Daha önce 2018 makyajlı kasa 301 active kullanmıştım, kiralıktı. O araçta bu dediğim özellik vardı. Bilen varsa cevaplayabilirse çok makbule geçer.
  • Quarter Pounder kullanıcısına yanıt
     PEUGEOT 301-ANA KONU
    Buna çok benzer şekilde orta ekranda göstermektedir.(301 allure ve c elysee exclusive için geçerli sadece)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skrylmz

    Cihazı buluyor. Şifre ekranı çıkıyor bağlan diyorsun. Telefona uyarı geliyor şifreni gir diye. Daha şifreni girmeden bağlantı
    başarısız diye yazı çıkıyor ve bağlanmıyor.

    Telefondan bağlanmak isteyince radyonun ekranından şifreyi veriyor. Şifreyi telefona giriyorum. Ama hiç tepki vermiyor öyle kalıyor.

    Resetleyebilsem belki çözüm olacak ama beceremedim. Dün gece düğmelerin olduğu siyah kısmı söküp bekledim. yine sıfırlanmadı radyo.

    En son bozupu kurtulacağım heralde

    Alıntıları Göster
    Muhtemelen arıza var, dışarda bildiğiniz bir yer yok mu bu işlerden anlayan ?

    Başka bir telefondan deneyin, aynısını orada da yaparsa arıza var gibi görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skrylmz

    6 - 7 tane teypçi gezdim. 2 tanesi bu orjinal teyp ben kurcalamam dedi. Geri kalanları söker bluetooth entegresi yada parçası her neyse onu söker yenisini takarım 350 TL ile 500 TL arası paranı alırım dedi.

    2 gün önce aracımı sanayiye bakıma götürdüm. Bilgisayara bağlattım. Beyine bağlı değilmiş o yüzden teyple ilgili bir şey görünmüyormuş. Bunu anca servis çözer dediler. Ne kadar doğru bilmiyorum ama servis sadece arıza tespitine 250 TL isteyince demekki dedim bu işi anca servis çözüyor.

    Bugün teybi tekrar söktüm ve parçalarına ayırdım. Bütün fişlerini çektim. Birazdan toplayıp deneme yapıcam. Gerçi radyoyu sıfırlayıp kod isteme konumuna getirsem yine servise gideceğim heralde. Kodu vermek için 70 TL istiyorlarmış.
    Mesajları sıra ile okuduğum için bu mesajı da doğal olarak yeni gördüm. Bluetooth arızalı, serviste bunu yapamaz, yapamayız demezler, size yeni teyp önerirler, ona da bir dünya fiyat isterler.

    Özelde de yapma imkanı yok ise yapacak bir şey yok, İstanbul ve Ankara bu yönden iyi.




  • Bu başlığın üyeleri uçtu mu, neredesiniz ey ahali..)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Bu başlığın üyeleri uçtu mu, neredesiniz ey ahali..)

    Ben hafta başında sattım benim aslanı  PEUGEOT 301-ANA KONU 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Ben hafta başında sattım benim aslanı  



    Alıntıları Göster

    Allah Allah, o zaman diğer üyeler sizden önce sattı..)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.