Şimdi Ara

pazarama.com şikayetim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
45
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şikayet Metni:

    31 Mayıs 2025 tarihinde Pazarama.com üzerinden kredi kartı ile bir ürün siparişi verdim. Ancak 11 Haziran'da Pazarama tarafından tarafıma "ürün tedarik edilemedi" bilgisi iletildi ve ücretim iade edildi. Buraya kadar her şey normal görünebilir.

    Ancak esas sorun şurada başladı: Siparişlerim kısmındaki ürün detayına tıkladığımda, aynı ürünün aynı URL üzerinden, sadece farklı bir satıcı adıyla hala satışta olduğunu fark ettim. Ürün tedarik edilemiyorsa bu sayfanın (referans linkinin) yayından kaldırılması gerekmez mi? Aynı sayfada ürünün tekrar satışta olması, sadece satıcı adının değiştirilmesi, kullanıcıyı yanıltmaya yönelik ciddi bir durumdur. Bu, ürünün aslında mevcut olduğunu ancak firma ya da Pazarama'nın, fiyat artışı vb. nedenlerle siparişimi iptal ettiğini düşündürmektedir.

    Konu ile ilgili Pazarama müşteri hizmetlerini aradım ancak hiçbir şekilde tatmin edici bir açıklama yapılmadı. Hatta görüşme sırasında hiçbir bilgi verilmeden çağrı sonlandırıldı. Bu kadar büyük bir platformdan daha şeffaf, daha güvenilir bir yaklaşım beklerdim.

    Uzun süredir internetten alışveriş yapan biri olarak ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Pazarama'nın bu konudaki tutumunu şiddetle kınıyor, mağduriyetimin açıklığa kavuşturulmasını ve benzer mağduriyetlerin yaşanmaması için sistemlerinde gerekli düzenlemelerin yapılmasını talep ediyorum.









  • https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Firefox - Hepsiburada.com sorunu
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.