Şimdi Ara

Passat B8 satıp Mercedes C-180 alınır mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
13.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben vakti zamanında B6 kasa Passattan w204 kasa c180 e geçtim,

    Attan inip ölmüş eşeğe deh demeye çalışmanın ne olduğunu gördüm.

    C180 i sadece 5 ay kadar falan kullandım elden çıkarıp makyajlı f30 320i ed ye geçtim.


    Sizin araçların modelleri ve kasaları farklı ama benim tecrübelerim şöyle.

    B6 Kasa 1.8 tsi 160 beygir DSG Highline Passat
    Daha geniş,
    Daha konforlu,
    Çok daha fazla donanım,
    Kullanımı kolay,
    daha sessiz,
    daha az yakıt,
    daha atik,
    çok daha konforlu şanzuman,

    w204 kasa makyajlı kasa 1.8 156 beygir 7 ileri c180

    Çok dar, passattan sonra çok dar geldi. özellikle arka koltuklar dar, arkaya binerken sırtınız sürte sürte biniyorsunuz inerken eğile büküle iniyorsunuz

    Çok basık, tavan sanki neredeyse başınızın iki üç parmak üstünde

    Donanım olarak passata göre çok eksiği var, bazı donanımlarda sanki olsunda nasıl oolursa olsun, var mı diyene evet var diyelim diye yapılmış gibi.

    Araç benzinli olmasına rağmen gürültülü, motor sesini her şekilde duyuyorsunuz, ve araç titreşimli çalışıyor. rölantide bile aracın çalıştığını titreşimden anlıyorsunuz, passatta böyle bir şey yok, f30 bmw de aynı şekilde,

    her iki araçta aynı hacimde motor olmasına rağmen c180 passata göre 1,5 kat civarı fazla yakıyor hem şehir içi hem dışı

    c180 ara hızlanmalarda biraz yavaş kalıyor, ama sıfırdan kalkışta dip gazla kalkarsanız fark yok, ara hızlanmaları yavaş

    c180 şanzumanı çok kötü demeyeyim ama kesinlikle ve kesinlikle asla DSG gibi hızlı ve konforlu değil.

    Ayrıca
    c180 de R-D arası vites geçişlerinde araç öne ve arkaya doğru sallanıyor, sanırsınızki birisi aracı itekliyor
    Bazı donanımlar çok kullanışsız, örneğin park sensörü, sesli uyarı sadece ve sadece son saniyede biiippp şeklinde, o sesi duyar duymaz frene bastınız yoksa çarparsınız, park ederken mesafe kontrolü için konsoldaki ışıkları takip etmeniz gerekiyor, aynaya bakarak park edeyim derseniz, bi aynaya bi sensör ekranına bakmanız lazım, sürekli sağ sol başınızı çeviriyorsunuz.
    aracın far sensörleri çok geç algılıyor, örneğin passat olsun bmw olsun tünele girer girmez farları açarken c180 en az 15-20 saniye sonra açıyor.
    c180 silecekler çok kötü, cam tozlu ve temizlemek istediniz, passat olsun bmw olsun önce cama su püskürtür bir iki saniye sonra silecek hareket eder, c180 de silecek iki defa git gel yapıyor sonra su geliyor, camın ve sileceklerin anasını ....

    c180 yoldaki en ufak bozukluğu böbreklerinde hissettiriyor, konfor çok kötü ama b6 passatta gayet rahat gidiyordum

    Aslında söylenecek daha çok şey varda hangi birini diyeyim


    Haaaa şimdi gelelim sezarın hakkını sezara vermeye, bu arabanın hiç mi iyi yanı yok, evet var, passattan tek bir artısı var.

    eğer ben araba ile otobana çıkar 200 ün altına hiç düşmem dersen c180 bu konuda daha başarılı, passat 180 dedinmi artık hafif hafif zıplamaya başlıyor 200 ve üzerinde güven vermiyor sanki her an yoldan kopabilirim hissi veriyor ama c180 ile otobanda istersen 230 a çık hala ok gibi yola yapışa yapışa gidiyor, fakat bu durum sadece ve sadece düz ve temiz bozuk olmayan sıcak asfaltta geçerli, eğer yol bozuksa c180 de zıplamaya sağa sola kaymaya başlıyor.


    Dediğim gibi benim araç modelleri ve kasaları farklıydı, ama w204 kasa benim için kesinlikle b6 kasanın konforunu rahatlığını yakıt ekonomisini yakalayamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Aslında aracın genel konforundan memnunum,
    yakıtı da öyle.

    Ne bileyim 4 sene oldu alalı, hep aklımın bi köşesinde kalmıştır c-180.

    Sırf meraktan aslında.
    İnsanın başına genelde meraktan bişeyler gelir :)
    Arkadaşımda Sw babasında sedan Passat vardı, yeni nesil E180 ve C180 ile değişim yaptılar.
    Özellikle Passat tan sonra C180 le farkları sorduğumda şanzıman ve amortisör konusunda C serisinin daha iyi olduğunu söyler genelde, Passat ların tekinde otm şanzıman sorunu yaşamıştı.

    Bence Passat da kalitesi ve genişliği ile çok başarılı değişime çok da gerek yok ama adı üzerinde heves, temizliğine de inanıyorsanız C180 alınabilir.
    2 modeli de kullanmışlığım var ama yüksek süratte değil; yüksek süratte C nin daha stabil olduğunu söylüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde küçük bir not düşmek istiyorum.

    Mercedes ve BMW araçlar alt sınıflarda rakiplerine göre bulutların üstünde olan araçlar değil.

    2010 model B6 kasa passat, 2011 model w204 c180, 2015 model f30 320 ied araçlarım oldu.

    Her üç aracında malzeme kalitesi bir birinden çok farklı değil, araç içinden gelen cızırtı tıkırtı vs den herkes şikayet eder ama her üç aracında içinden gıcırtı tıkırtı vs geliyor, birinin direksiyon altından geliyorsa birinin emniyet kemerlerinde geliyor, birinin radyo ekranın oralardan geliyorsa birinin sunroof oralardan geliyor, birinin kapı içlerinden geliyorsa birinin arka cam oralarından geliyor.

    D sınıfında Passat Audi BMW Mercedes, malzeme kalitesi açısından çok farklı araçlar değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Arkadaşımda Sw babasında sedan Passat vardı, yeni nesil E180 ve C180 ile değişim yaptılar.
    Özellikle Passat tan sonra C180 le farkları sorduğumda şanzıman ve amortisör konusunda C serisinin daha iyi olduğunu söyler genelde, Passat ların tekinde otm şanzıman sorunu yaşamıştı.

    Bence Passat da kalitesi ve genişliği ile çok başarılı değişime çok da gerek yok ama adı üzerinde heves, temizliğine de inanıyorsanız C180 alınabilir.
    2 modeli de kullanmışlığım var ama yüksek süratte değil; yüksek süratte C nin daha stabil olduğunu söylüyorlar.


    Alıntıları Göster
    Her araçta sorun olabiliyor, DSG işi şans işimi kullanımla mı alakası var bilmiyorum.

    Misal, geri giderken araç daha tam durmadan D ye almaya çalışanlar var, rampada ışıkta beklerken frene tam basmayıp hafif basan ve aracın gitmekle durmak arasında karar verememesine sebeb olanlar var,

    benim c180 de 7 ileriydi, passatta 7 ileri dsg, konfor ve hız olarak kesinlikle DSG ama merco viteside o kadar kötü değildi açıkçası. Tek eksiği ara hızlanmalarda seri olamıyordu vites.


    Yüksek sürat olayında haklısın daha stabil ama şunu duydum, AMG paket ile AMG siz paket arasında bu konuda fark varmış, AMG daha alçak ve daha geniş taban lastik olduğu için olabilir sanırım.

    Bendeki AMG baya baya sertti, b6 passat bu konuda daha yumuşaktı, şuan f30 320 i ed var, o da sert, hatta c180 den bile biraz daha sert gibi,




  • Dostum W204 mercedes hakkında verdiğin bilgiler için teşekkürler. Peki egzantrik zincirinde bir gevşeme falan olmuş muydu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnReesee

    Hocam bu kadar şekilci olmaya gerek yok. Arkadaş Style almıyor sonuçta.

    Alıntıları Göster
    bence en güzeli exclusive paket C serisi.Hem gerçek ahşap trimleri de mevcut( gıcırtı gacurtu yapmaz plastik gibi) hem de köşebaşı amg paket değil daha elit.
  • W205 makyajsız olanlar cidden çok sert kütük gibi araç passat daha konforlu dur fakat işin içine sürüş yetenekleri girince passatın geride kaldığı noktayı ele almış olursunuz canınız sıkılır fakat W205 te o sertliğe göre kusursuz değil passata göre iyi tercih meselesi olsa makyajlı W205 beni mest etmişti fakat makyajsızıda bir o kadar kötü o sebeple makyajlı ise W205 makyajsız ise passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle geçilir sonuçta birisi Almanya üretimi diğeri Güney afrika. Montaj-işçilik kalitesi muhteşem G.A.nın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    Konuyu sapıtmak gibi olacak ama f30 u da bunlara göre kıyaslarsanız?:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    Dostum W204 mercedes hakkında verdiğin bilgiler için teşekkürler. Peki egzantrik zincirinde bir gevşeme falan olmuş muydu?
    10.500 lira bayıldım servise,

    Sanırım yeterli bir açıklama oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    10.500 lira bayıldım servise,

    Sanırım yeterli bir açıklama oldu.

    Alıntıları Göster
    Eyvallah çok güzel oldu hem de. Benim için mercedes rüyası artık bitmiştir. Premium markalar bana haram. Belki ablamın F20 116i'yi alırım.

    Bu W204 ün kronik çok sorunu var sanırım. Merdeces forumlarında en çok bu model ile ilgili konu açılıyor.

    edit: şimdi hemen sahibinden.com'daki favori aramalarımdan C200 seçeneğini siliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 10 Nisan 2019; 16:30:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4Ş4R

    Konuyu sapıtmak gibi olacak ama f30 u da bunlara göre kıyaslarsanız?:)
    Tabiki.

    Mevcut aracım, f30 320i ED Sport Plus paket.

    Yukarda Passat ve c180 için zaten açıklama yazmıştım onun için burada sadece f30 dan bahsedeyim.


    Konfor,

    Araç sert bir araç, ben aldığımda üzerinde runflat lastikler vardı ve 18 jant vardı, inanılmaz sert ve konforsuzdu, sonra 17 jant ve normal lastiğe geçince baya baya rahatladı ama yinede bir passat gibi asla ve asla yumuşak değil, hatta zaman zaman c180 den acaba bi tık daha mı sert diye düşünmüyor değilim, normal lastik ve 17 jantta durum buysa 18 jant ve runflat ile ne çektiğimi siz düşünün.

    eğer bozuk yollarda kullanacaksanız kesinlikle ve kesinlike uzak durun ama yollar o kadarda bozuk değil derseniz sertliğide çok dert etmiyorsanız 17 jant ve normal lastikle kullanabilirsiniz. Runflat lastik 17 jant bile olsa yinede içinde durulmuyor, çok sert.

    Otoban ve düzgün atılmış sıcak asfaltta zaten çokda sıkıntı yok, kaldıki düzgün asfaltta 90 model megane bile yağ gibi akıyor.

    İç hacim genişliği gayet iyi, passatı kesinlike aratmıyor, tavan basık değil, araç içi ferah, araca biniş ve iniş rahat, arkalarda aynı şekilde geyet yeterli.

    Konfor olarak eğer biraz kilolu biriyseniz sırt bölgesi rahatsız edebilir, ben 175 boyunda ve 76 kilo ağırlığında olmama ve iri bir cüssem olmamasına rağmen koltuğun sırtılığına tam sığıyorum, şöför koltuğunda sırt desteği var yanlardan sıkan, mesela onu en geniş konumda kullanıyorum hafif sıksam rahatsız ediyor, yani demek istediğim cüsse iriyse rahatsız olabilirsiniz,


    Performans

    1.6 motor 170 beygir gayet gayet yeterli, açıkçası diğer iki aracım 1.8 hacim olmasına rağmen asla bir eksiklik hissetmedim. benim araçta 4 sürüş modu var ve bunlardan biri EcoPro, araç ilk çalışınca bu modda çalışıyor ve bu modda kullanırsanız performansı çok ama çok baltalıyor, isterseniz dip gaz yapın araç yine aynı şekilde yavaş yavaş hızlanıyor ve ekranda ayağını gazdan çek uyarısı çıkıyor. Ben hep confor modda kullanıyorum, gaz tepkileri daha iyi, spor modda zaten çok çok iyi, spor plus moda almadım, drift için kullanılıyor ama işim olmaz. Efendi efendi yolumda giderim.

    Ani sollamalarad ve ara hızlanmada ecopro moddaysanız çok vasat, hemen comfor moda almanız gerekir, çok sorun değil zaen tek bir dokunuşla alıyorsunuz.

    yakıt

    Kullanım tarzınıza göre çok değişiyor, şehir içi sakin sakin kullanırım ecopro da kullanırım derseniz trafik yoğunluğuna göre 6-8 litre arası değişiyor. Ben comforda kullanıyorum hep, şehir içi trafik çok çok az, ortalama hızım 30km civarında, şuan ortalama tüketim 6.7 lt ve depoyu doldurduğumdan beri full şehir içi.

    Şehir dışı sabit 100 km hızla giderseniz 4.8 leri çok çok rahat görürsünüz, 90 la giderseniz 4.5 lara kadar düşüyor. biraz basarsanız yakıtta o oranda artıyor, uzun yolda 150-180 arası değişen hızlarda eğer sürekli gaz fren gaz fren yaparsanız neredeyse 9lt görüyor, ama 150 ile sürekli sabit gidiyorsanız 6-6,5 arası yakıyor.

    Yakıt olarak açıkçası ben oldukça memnunum.

    Motor & şanzuman

    Motor olarak şehir içinde sessiz bir motor, hatta bazen ışıklarda beklerken en ufak bir ses duymuyorum star-stop mu açık kaldı diye baktığım oluyor. Motorda sevmediğim bir nokta var, özellikle kışın 2-3 derece ve altı sıcaklıklarda araç rölantide hafif titriyor, araç ısınınca geçiyor, birde yazın klimayı sona verirseniz nedense araçta hafif bir titreşim var, rahatsız etmiyor ama yinede hissediyorsunuz. Şanzuman konforlu, kararsızlık vs yaşamadım. geçişler konforlu ama çok da hızlı değil, DSG den aşağıda c180 7g den bi kaç tık yukarda diyeyim.

    Yol tutuşu

    Passat ve w204 c180 den çok daha iyi, diresiyon tepkileri çok hızlı. Burnunu hemen yola sokan bi araç, f30 arkadan itişli ikinci aracım, mesela c180 de biraz sert viraja girsem arkayı bırakacak gibi bir his vardı, ama f30 da yok, aynı yollardan aynı şekilde geçtim f30 c180 e göre bi tık daha iyi, sanırım aracın 50/50 ağırlık dağılımı ile alakalı, eğer sakin kullanan biriyseniz zaten virajlarda sıkıntı olmaz.


    C180 gibi f30 da yüksek süratte çok iyi oturuyor yola, fakat şöyle bir durum vardı, ben aldığımda runflat lastik vardı ve çok acayip sertti, yüksek hızlarda yolda keskin girinti çıkıntı varsa araç sanki dengesini kaybedecek gibi oluyordu 180 i geçmeye korkuyordum ve geçemiyordum, normal lastiğe dönünce düzeldi şimdi 230lara kadar çıkıyorum hala yola çok iyi oturuyor.

    Ses sitemi
    Bende HI-FI var ve baya baya iyi,

    Uzaktan bağlantı
    Telefon ile kapıları açıp kapatabilirsiniz, farları yakabilirsiniz, korna çalabilirsiniz, aracınızın yerini tespit edebilirsiniz.

    Bluetooth telefon bağlantısında eğer birini arayacaksanız rehbere girip tek tek bakmanız gerekiyor, c180 de mesela hızlı arama vardı, 15 kişi yanlışım yoksa bu listeye eklenebiliyor, o çok pratikti, fakat şöylede bir artısı var, eğer iphpne kullanıyorsanız direksiyondan sesli komutla telefonu kontorl edebilirsiniz, tuşa iki saniye basılı tutun ve ne yapmak istediğinizi söyleyin yeter, örneğin ali yi ara derseniz arıyor, bugün ankarada hava nasıl derseniz ankarada hava durmunu söylüyor, ankara kızılay ... caddesi yol tarifi derseniz telefon navigasyonu direkt rota oluşturuyor.


    Buraya kadar iyi güzel, peki hiç mi eksisi yok ? Var tabiki.

    Araçte stepne yok, runflat olduğu için stepne yok, ben normal lastiğe geçtim hala stepne yok, gece yarısı bi yerlerde lastik patlarsa ne ederim bilmiyorum. Lastik tamir köpüğü aldım 3 tane bagajda onla dolanıyorum.

    özellikle farlarına çok ama çok gıcığım, LCI denen makyajlı kasada led far var mercek yok, aydınlatması çokda iyi değil, kesinlikle bixenon ile kıyaslanamaz, c180 nin bixenonları ile asla kıyaslanamaz, far konusunda hem passattan hem c180 den geride, led olduğu ve mercek olmadığı için, c180 nin farları çok daha başarılıydı, fakat makyajsız kasalarda bixenon var ve onlarda sıkıntı yok, led lerde sıkıntı var.

    gösterge panelinde dijital hız göstergesi yok onun eksikliğini hissediyorum.

    Tekrar belirtiyorum, araç sert, şehir içi bozuk yollara gelmiyor,



    sonuç olarak benim için en büyük sıkıntı, bir stepne yok iki sert bir araç olması üç farların vasat olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_eylül -- 10 Nisan 2019; 17:11:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    Eyvallah çok güzel oldu hem de. Benim için mercedes rüyası artık bitmiştir. Premium markalar bana haram. Belki ablamın F20 116i'yi alırım.

    Bu W204 ün kronik çok sorunu var sanırım. Merdeces forumlarında en çok bu model ile ilgili konu açılıyor.

    edit: şimdi hemen sahibinden.com'daki favori aramalarımdan C200 seçeneğini siliyorum.

    Alıntıları Göster
    Yalnız bu egzantirk sorunu 1.8 motorlarda var sadece,

    1.6 benzinlilerde ve dizellerde ben duymadım hiç, ona dikkat edin, 1.8 almayacaksanız sorun olacağını sanmam, sadece c serisi değil, 1.8 motor kullanan e200 ve 250 lerdede var bu sorun.

    servis 16.000 masraf çıkardı kavga dövüş 10.500 e indiler.




  • şehir içi 7 lt yakan passat değiştirilir mi hiç?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 10 Nisan 2019; 17:56:23 >
  • Merhaba, mercedes kalitesini tatmaniz sizin icin cok guzel olacaktir fakat bence bu arac w205 c serisi olmamali :) Kesinlikle deneyimlerime dayanarak soyluyorum ki w204 cok daha kaliteli cok daha sorunsuz ve guzel bir arac. Model dusmeyi sorun etmiyorsaniz w204 dusuk kmlerde almanizi tavsiye ederim.

    Edit: ust mesajlari okumadan direk cevap vermisim. 1.6 7G tronic motor icin konustum. Diger motorlari tercih etmeyin kesinlikle. 4 adet w204 surduk aile olarak hic birinde bir sorun yasamadik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Njosnavelin -- 10 Nisan 2019; 18:37:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkür ederim,
    yine bir mercedes hayalim sona erdi :(

    Sonuçta çok yüksek paralar kazana biri değilim, eğer elimdeki hatasız sorunsuz aracı (38bin km) verip (80-90 bin km) de ne olduğu belli olmayan hiç bir şeyinden anlamadığım bi araca yönelecektim, bi anlık heves ile.
    Biraz daha para biriktirip bmw f30 kasa mı alsam ?
    kafamda deli sorular :)
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    Üstad 2012 f30 320i 184 lük almayı düşünüyorum. Bunlarda direksiyon titreme gibi şeyler okudum siz karşılaştınız mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Hocam teşekkür ederim,
    yine bir mercedes hayalim sona erdi :(

    Sonuçta çok yüksek paralar kazana biri değilim, eğer elimdeki hatasız sorunsuz aracı (38bin km) verip (80-90 bin km) de ne olduğu belli olmayan hiç bir şeyinden anlamadığım bi araca yönelecektim, bi anlık heves ile.
    Biraz daha para biriktirip bmw f30 kasa mı alsam ?
    kafamda deli sorular :)
    rica ederim, yardımcı olabileceğim bir konu varsa istediğiniz zaman sorabilirsiniz.

    Mercedes benim çocukluk hayalimdi, en sonunda aldım, mercedes mercedes dedikleri bu muydu dedim.

    Aracı sattığım arkadaş, araçla çok ilgilendi, ben kesin alacağım dedi, iki hafta boyunca hergün aracı sordu durdu. Aracı aldı yola çıktı bi hafta sonra arıyor abi şu nasıl bu nasıl oluyor diye, dedim onların hiç biri yok, şaşırdı abi mercedes bu nasıl olmaz, ee yok işte dedim, neyse nasıl araç memnunmusun dedim, çokda sevmedim açıkçası büyük ihtimal bende satarım bunu dedi.

    F30 a gelince,

    tekrar söylüyorum, passattan inip c180 ve f30 bindiğin zaman vayyy bee demeyeceksin, bunu bil, aralarında uçurumlar olan araçlar değil, mevcut aracınızda sorun yoksa hiç değiştirmeyin.

    Şirkette passat var zaman zaman biniyorum, passattan sonra c180 binince beni etkilemedi, f30 binince etkilemedi, şimdi f30 dan inip passata biniyorum buda arabamı yaa demiyorum.


    ha dersenizki, passattan sonra e serisi alacağım, tamam lafım yok ama c ve 3 serisi için değmez.

    F30 ilanlarına bakın 40. yıl paket hariç %80 ninde hız sabitleme bile yoktur, sonradan takılıyor ve alanların çoğu taktırmıyor, yine ilanlara bakın 40. yıl paket hariç %99 nunda ön park sensörü yoktur.

    Hız sabitleme sanırım 4 bin lira gibi takılıyor servisde, ön sensör 8 bin civarındaydı.


    Ben passatı 66 ya sattım, f30 160.000 aldım, passatım duraydı aradaki farkın birde dövizde olduğunu düşünürsek şuan cebimde 130.000 civarı nakdim olacaktı. Şimdiki aklım olsa hayatta yapmazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-92A2F8722

    Üstad 2012 f30 320i 184 lük almayı düşünüyorum. Bunlarda direksiyon titreme gibi şeyler okudum siz karşılaştınız mı ?
    benim araçda yok, ama makyaj öncesi f30 larda, yani senin sorduğun modelde, olduğunu duydum, ayrıca makyaj öncesi kasada kronik bir sorun var, yağmur yağınca şöyle bir karış sudan biraz hızlı geçersen araç motor bölümüne su alıyor ve büyük sıkıntı çıkarıyor, kullanma klavuzunda bile yazıyor su birikintisi olursa max 15km hızla geçiniz diye.


    Mercedes BMW gibi araçlar kalitelidir yolda bırakmaz diye düşünülerek alınıyor ama alakası yok, E serisi olupta yolda kaldığı için çekici ile eve geleni tanıyorum, yakcam bu arabayı diyordu. :)
  • kara eylül dostum hayalimizdeki bmw-mercedes algısını değiştirdiğin için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.