Şimdi Ara

PASSAT 2.0 TDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
33.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Arkadaşlar 2006 ve 2012 PASSAT 2.0 TDI 140 hp'lik motorlar arasında teknoloji, yakıt tüketimi vs. olarak herhangi bir fark varmı ?



  • 2006 model 2.0 TDI 140 HP 320 NM 6 ileri manüel, 6-DSG, 4-MOTION
    2012 model 2.0 TDI 140 HP 320 NM 6 ileri manüel, 6-DSG, 4-MOTION

    2006'daki araçta DPF her zaman standart değildi, 2012 model araçta standart
    2006'daki motor Pompa-Meme (PD) sistemliydi, 2012 model araçta Common-Rail (CR)
    2006'daki araç normal düz standart araçtı, 2012 model araç BlueMotion Technology'li
    2006'daki motor trigger kayışı 120.000 km'de, 2012 model araçtaki trigger kayışı 180.000 km'de değişiyor
    2006'daki motorun turbo besleme borusu yerinden çıkabiliyordu, 2012 model araçta bu sorunlar çözüldü

    Yakıt tüketimi ş.i./ş.d. ortalama 1 litre düştü, motor EURO 5 oldu, eksoz emisyonları azaldı.

    2006'daki araç ucuzdu, 2012 model araç pahalı.
  • Taner Göde diyecek birşey bırakmamış..
  • Aynen ya yazacaktım, Taner Abi noktalamış
  • bu tip konularad bi uzman bulunması ve hemen cevap gelmesi çok güzel
    saoalsın taner bey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 2 Mart 2012; 0:10:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2006 model 2.0 TDI 140 HP 320 NM 6 ileri manüel, 6-DSG, 4-MOTION
    2012 model 2.0 TDI 140 HP 320 NM 6 ileri manüel, 6-DSG, 4-MOTION

    2006'daki araçta DPF her zaman standart değildi, 2012 model araçta standart
    2006'daki motor Pompa-Meme (PD) sistemliydi, 2012 model araçta Common-Rail (CR)
    2006'daki araç normal düz standart araçtı, 2012 model araç BlueMotion Technology'li
    2006'daki motor trigger kayışı 120.000 km'de, 2012 model araçtaki trigger kayışı 180.000 km'de değişiyor
    2006'daki motorun turbo besleme borusu yerinden çıkabiliyordu, 2012 model araçta bu sorunlar çözüldü

    Yakıt tüketimi ş.i./ş.d. ortalama 1 litre düştü, motor EURO 5 oldu, eksoz emisyonları azaldı.

    2006'daki araç ucuzdu, 2012 model araç pahalı.

    Teşekkür ederim.




  • Buna bir de 2006'daki PD motorun çok gürültü ve sarsıntılı çalıştığını da eklemek gerek.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SUPERB VS PASSAT / 1.6 TDI
    11 yıl önce açıldı
    B6 Passat 2.0 tdi manuel???
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şirket aracı olarak yaklaşık 1,5 yıl kullandım. Bu süre içerisinde yaşadığm enjektör ve motor soğutucu suyuna yağ karışma problemlerini de eklemek gerekir.
  • 2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.

    Neden acaba ?

    Bunu hep merak etmişimdir.
  • 2006 Model 230.000km'de 2.0TDi Triptronik aracı 1 ay kadar kullandım, araba pek bakımlı değildi ve 11lt/100km civarı yakıt tüketiyordu.
    Yeni motorlar Taner Abi'nin anlattığı gibi daha ileri teknoloji ve en önemlisi Common-Rail.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.

    Neden acaba ?

    Bunu hep merak etmişimdir.


    premiyum araç yapıp milleti yeterince şımartıyor, bide 200 ps lik dizel koyarsa milletin bi tarafı kalkar diye korkuyordur herhal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.

    Neden acaba ?

    Bunu hep merak etmişimdir.


    premiyum araç yapıp milleti yeterince şımartıyor, bide 200 ps lik dizel koyarsa milletin bi tarafı kalkar diye korkuyordur herhal

    Motor ömrünü uzun tutmak için gücü düşük tutuyorlar diye düşünüyorum. Dizelden maksimum gücü alan Bmw motorları, motor ömrü ve sorunsuzluk konusunda çok da başarılı değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.

    Neden acaba ?

    Bunu hep merak etmişimdir.


    premiyum araç yapıp milleti yeterince şımartıyor, bide 200 ps lik dizel koyarsa milletin bi tarafı kalkar diye korkuyordur herhal

    Motor ömrünü uzun tutmak için gücü düşük tutuyorlar diye düşünüyorum. Dizelden maksimum gücü alan Bmw motorları, motor ömrü ve sorunsuzluk konusunda çok da başarılı değildir.

    kaç tane dizel BMW kullanıpta motorun ömrünü erken bitirdiniz veya kaç tane dizel VW kullanıpta motor ömrünü çok uzun kullandınız.??

    o uzun ömürlü dediğiniz VW dizellerinin yarısından fazlası 200 bini görmeden motor bitiriyor, ben bunu yakın dostlarımdan ve aracımı götürdüğüm VW servisinden çok net biliyorum.

    bu arada BMW nin dizel motorları (özellikle son çıkan 2.0 lar) her disiplinde VW nin çok ilerisinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    2.0 litre dizellerde 200 ps sınırı fabrikasyon olarak çoktan aşıldı. VW maşallah hala 140 ps lik arabaları satmaya çalışıyor.

    Neden acaba ?

    Bunu hep merak etmişimdir.


    premiyum araç yapıp milleti yeterince şımartıyor, bide 200 ps lik dizel koyarsa milletin bi tarafı kalkar diye korkuyordur herhal

    Motor ömrünü uzun tutmak için gücü düşük tutuyorlar diye düşünüyorum. Dizelden maksimum gücü alan Bmw motorları, motor ömrü ve sorunsuzluk konusunda çok da başarılı değildir.

    kaç tane dizel BMW kullanıpta motorun ömrünü erken bitirdiniz veya kaç tane dizel VW kullanıpta motor ömrünü çok uzun kullandınız.??

    o uzun ömürlü dediğiniz VW dizellerinin yarısından fazlası 200 bini görmeden motor bitiriyor, ben bunu yakın dostlarımdan ve aracımı götürdüğüm VW servisinden çok net biliyorum.

    bu arada BMW nin dizel motorları (özellikle son çıkan 2.0 lar) her disiplinde VW nin çok ilerisinde.



    Gece gece agresifliğin lüzumu yok
    BMW ile VW'i kıyaslayacak değilim., tam anlatamadım sanırım.
    VW'in limiti bu demek istiyorum, BMW'nin 2lt 218bg motoru VW'in 2lt 160bg motorundan kesinlikle daha kısa ömürlü değildir. VW'de 2lt'den 218bg alacak motor yapabilir ancak motor ömrü BMW kadar olmaz.
    BMW'nin motor ömrü ve sorunsuzluğuyla ilgili kıyaslamam da VW ile değil tek rakibi olan Mercedes ile, BMW daha güçlü motorlar yapıp standard bir ömür vaadederken, Mercedes normal güç ve ekstra uzun ömür sunar.
    Tabi sen şimdi kaç kere mercedes motoru bitirdin de uzun ömürlü olduğunu söylüyorsun dersin, o ayrı mesele




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Tabi sen şimdi kaç kere mercedes motoru bitirdin de uzun ömürlü olduğunu söylüyorsun dersin, o ayrı mesele


  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Taner Göde diyecek birşey bırakmamış..

    taner abiye passat de başka birşey deme
  • 2012 2.0 170 tdı ın otomatıgı yanı dsg sı sağlam mı?
    6 ılerı dsg yazılmıs
    bır de 140 hp lık modelı de 6 dsg mı sorun durumu nedir?...
  • Guncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt tüketimi otomatiğe göre çok farlılık yaratıyor mu, 2006 model passata yöneldim şimdide 2.0 vergisini ve fazla yakmasını göze aldım diyeceğim ancak çok fazla yakması caydırıcı sebep.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.