Arkadaşlar bizim 9 yıllık Samsung Televizyonun ekranı sizlere ömür. Servis kaydı oluşturdum en azından bir baksınlar dedim. Servis panel değişmesi gerek dedi 20000₺ masraf çıkardı. Ancak elimizde parça yok talep ederseniz parça talebinde bulunacağız 20 gün içinde parça gelmez ise TV değişimi yapılacak dedi( 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu sebebiyle) Samsung müşteri hizmetleri 10 gündür hergün arayıp kontrol ediyoruz parça yok diyordu bugün arayıp servise tamir için onay vermeniz gerekiyor parça tedarik edildi dedi. Kafam karıştı bunlar cihaz değişimi yapmamak için bizimi kekliyorlar yoksa gerçekten parça var mı ellerinde anlamadım. Biraz daha makul bir fiyat verseler hiç düşünmeden TV yi tamir ettirdim televizyonumdan memnundum çünkü. Ne yapayım bilemedim EDİT: Samsung bugün arayıp parça bulunamadı servis tarafından arayacaksınız vereceğiniz ücret onayından sonra size yeni cihaz verilecek dedi. Ücret olarak herhalde daha önce tamir için istedikleri fiyatı isteyecekler 20k Daha önce bu durumu yaşayan yada konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? * Servis vereceği yeni cihazı neye göre belirliyor, canım bunu istedi bunu veriyorum derse itiraz edebilir miyim? * Benim eski TV 48' ti ila aynı ebatta mı cihaz verilecek örneğin ben farkını verip daha büyük ekran bir TV alabilir miyim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d.yigit -- 18 Nisan 2025; 20:52:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim