Şimdi Ara

Oyun geliştirme, motor ve dil.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Biz 2 arkadaş bir oyun yapmaya karar verdik ama birkaç sorumuz var. İlk sorunumuz hazır motor mu kullanalım yoksa grafik kütüphanesi mi kullanacağımız, Basit düzeyde C++ biliyoruz, ama bir oyun motoru yazmaya yeteceğini düşünmüyorum şahsen. Amacımız dil öğrenmek. (Ağırlıklı olarak C, C++)

    Eğer hazır motor kullanacaksak, ne kullanalım? Kullanım kolaylığı, esneklik ve şuan önemsiz olsada ileride yaşayacağımız lisans sorunları önemli faktörler bizim için. Hem hazır araçlarla istediğimizi çabucak yapalım, hemde motoru istediğimiz kadar özelleştirelim, kaynak koduna erişimimiz olsun istiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klonoa -- 30 Ocak 2014; 21:50:43 >



    _____________________________
  • Klonoa kullanıcısına yanıt
    Corona Sdk kullanarak harika oyunlar yaratabilirsiniz fakat o Lua kullanır.Libgdx de güzel oyunlar yaratabilirsiniz fakat o da Java kullanır.C++'ta OpenGl ve DirectX var ama onlar zormuş.Önce corona SDK ile başlayabilirsiniz.Sonra libgdx'e gider en son da oyununuzu OpenGL ya da DirectX ile yazıp kullanıcılara sunarsanız çok güzel işler başarabilirsiniz.Fakat motoru özelleştiremezsiniz.
    _____________________________
  • Klonoa kullanıcısına yanıt
    Amacımız dil öğrenmek yazmışsınız, o zaman oyundan ziyade c ve c++ ı etkin biçimde kullanabilmek için, pişme süresiyle beraber en az 1.5 yılı falan gözden çıkarmanız gerekiyor, kendi kendinize öğrenecekseniz. Ben yarım yamalak öğreneyim yeter derseniz hiç bir fikrim yok ne kadar sürede ne yapabileceğinize dair
    Fizik motorları ve grafik kütüphanelerine pek hakim değilim ama birkaç tanesinin ismini vereyim, kendiniz araştırın:
    Vega prime, blueberry, openscenegraph, cryengine, unigie, ogre3d, nvidia pyhsix, havok, ode, bullet.
    Openscenegraph ın dökümantasyonu falan da iyi, bi bakarsınız. Bazıları endüstri de progesyoneller için olabilir, belki sizin için ağır olabilir, araştırırsınız. Bir de fikir verebilecek bir video linkihttp://www.youtube.com/watch?v=naX3hOkDx8w
    _____________________________




  • Cryengine 3 de çok profosyonel işler yapmadığnız sürece c++ gerekmez. xml ve lua yeterlidir sizin için bide cryengine içerisindeki flowgraph.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.