Şimdi Ara

otobüs firmaları nereye şikayet edilir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
79.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar aynı otobüs firmasıyla 2 kez sorun yaşadım. 2 kez de beni mağdur ettiler. nereye şikayet edebilirim bu adi insanları?

    sorunlar;
    olmayan otobüsün biletini satmaları (başka saate transfer edilmiş ve ben 3 numarayı almıştım 9 numaraya aktarmışlar)
    6 ve 30 numaraları yer ayırtmama rağmen ikisini de başkasına satmaları. üstelik bilet kesim tarihine daha 5 gün varken! ve bana yalandan sizinki 51 numaraymış,aa oda satılmış demeleri.

    dönüş için cumartesi gece değil,cuma gece gideceğim ve aktarmalı olarak. o kadar valiz falan perişan olacağım. neyseki bunu buldum. hepsi bitmişti.



    şikayetvar.com da sorun var sanırım üyelik adımı falan giriyorum tekrar soruyor

    insanlar ne kadar bozuk yahu,otobüs firmalarına bile güvenemiyoruz artık. güvenip bilet alıyosunuz ya otobüs çıkmıyor ya da biletin başkasına satılıyor. nasıl bir iştir ya,bu mağduriyet nasıl çözülecek?

    teşekkürler.



  • birader dalga mı geçiyorsun? yoksa cinslik olsun diye öyle bi cevap yazdın?

    firmadan kastımı anlamayacak kadar kapasitesiz bi insan değilsindir herhalde?
  • up
  • aynı sorunlarla bende karşılaştım. firma ulusoy varan gibiyse şikayetini iletebilirsin bunun dışındakiler sinirlerini bozmaktan başka bi işe yaramaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerone

    otobüs firmaları mercedese telefon açman lazım.markaya göre değişir

    setra
    mercedes
    man
    v.b.




    Hocam bu konuya şikayet edemezsin biletlerde sefer saatlerini firmamızın değiştirme hakkı vardır gibi birşey yazıyordur ondan birşey yapman zor firmanı değiştiriceksin olucak biticekVeya o firmanın ana merkezine şikayet edebilirsin
  • evet sefer değişikliği hakkını kim veriyor bunlara ya? madem değişiklik yaptın haber ver. böyle birşey olur mu ya,sen bileti al,adam biletini iptal etsin seni 1 ay sonraya ertelesin.değişiklik hakkı değil mi? çok saçma.

    sanmıyorum jandarma falan hikaye.

    adam bana 30 değil 51 den yer ayırtmışsın diyor. yahu arkadaşımla birlikte 30 numarayı ayırttım o 29 u ben 30 u. arkadaş almış 29u ben alamadım 30u başkasına satmışlar. kesin tanıdıktır. beni 51 e aktarmışlar. bu nasıl bir düzen ya..1 hafta içinde 2 kez mağdur ediliyorum. bunun telafisini yapmak zorunda olmaları lazım.

    hocam zaten benim amacıma uygun 3 firma var. 1ini çıkar kaldı 2. biri de 99 model otobüsle sefer yaptırıyor.onu da çıkar kaldı 1.

    aktarmalı olarak gidince de problem çıkıyor,saatler uyuşmuyor. bir de aktarmalı olunca mecbur gidince alabiliyorum bileti,tabi yer bulunursa bayram dönüşü üstelik.
  • Hangi firma hocam varan dan sapma benceVaranda olsa böle birşey hemen açık bedava bilet verirler
  • ah hocam ah,olsa varan,ulusoy,şaşmayacağım ama yok. sivas-eskişehir. adamlar haklı koymamakla. huzurdan,sivas turdan başka kullanılan otobüs yok ankaraya eskişehire falan. kimse sefer bile koymuyor eskişehire. ama eminim varan ya da ulusoy olsa,otobüsün yarısından çoğu dolar eskişehir seferinde.

    beni mağdur eden o etik değerlerden haberi olmayan firma sivas tur.
  • ulusoy muuu bırakın ulusoyu.. dışardan iyi görünüyor ama son 3 otobüs yolculuğumu ulusoy ile yaptım ama üçünde de otobüs zamanında kalkmadı ... bu mu iyi hizmet anlayışı sizce. sinirden delirmiş müşteriler... bir daha ulusoy mu tövbeeeeeeeee
  • Varan kafasına gore sefer iptal ediyor. Varan bozuldu sakın kullanmayın ve kazıklanmayın



    12.Mart .2011'de Varan Turizm'den İstanbul’dan Ankara'ya gitmek için 1245 sefer sayılı 17:00 Dudullu kalkış biletini aldım. Ama pişman oldum. Bilet piyasadan pahalı. İstanbul ve Ankara'daki planımı 17:00'de otobüse binecek şekilde yapmıştım. Otobüsün kalkmasına 2 saat kala Varan turizm aradı ve bineceğim 17:00 otobüsünün teknik arızadan dolayı iptal edildiğini söyledi. İstanbul trafiğiyle uğraşarak 18:15'de Varan Dudullu tesisine geldim. Tesiste arızanın ne olduğunu bilen yok? Tesisteki kontrol yapan siyah saçlı siyah yelekli yalancı varan personeli otobüsün yolda bozuldu saygısızca konuştu. İnsan önce özür diler. Bileti 1 gün önce internetten aldığımda sadece 1 bilet satılmıştı. Fazla bilet satılmayınca seferi iptal edildi. Teknik arıza yalanıyla seferin iptal edilmesiyle Ankara’ya gece geç gelince mağdur oldum. Ne hakla sefer iptal ediliyor? Neden başka otobüs koyulmuyor? Kar edemeyeceği için Varan kafasına göre sefer iptal ediyor. 18:30 otobüsü direk Ankara'ya gidiyor diyerek de yalan söylediler, Adana otobüsüne binmek zorunda kaldım. Varanı ne kullanırım ne kullandırırım. 34 VT 870 plakalı otobüsün kliması oldukça gürültülüydü. Su istedim muavin getirmedi. Moladan sonra 21:30'da kaptan park alanına girip birini indirdi. Önce Ankara'da AŞTİ’de duracaz dediler önce Varan Eskişehir yolu
    tesisinde durdular. Sonuçta Ankara’ya gece 00:30’da geç geldim. Dolmuş otobüs 23:30'dan sonra yok, semt servisi de yok. Eve 2 TL’ye ulaşabilecekken, 35 TL taksi parası vermek zorunda kaldım, zaman kaybettim. Bilet satılmadı diye Varan kafasına göre sefer iptal etmesini biliyor.
    Varanı ne kullanırım ne kullandırırım.
  • son dk benide aradılar metro yarın ki 3 arabasını 4 ertelemil bizide 13 14 de atmışlar ama metro da suana kadar hizmet ii bence.Bireşey olursa yazarım foeum zaten merak etmeyin
  • Kendi sitelerine girip şikayet edebilirsin hangi firma olduğunu öğrenebilirmiyim ben bu işlerin içindeyim size bilgi verebilirim veya yardımcı olabilirim.

    Terminal Müşteri Hizmetlerine gidip şikayetçi olabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JohnCasey -- 13 Mart 2011; 18:20:57 >
  • KÜTAHYALILAR TRUZM

    04/09/2011 Tarihinde 16:30 saattinde Simav'dan kalkan 25 numaralı koltuk sahibi benim... Bir gün önceden 0507 380 27 85 nolu Kütahyalılar Otogar daki yetkilileri aradım 16:30 arabası için büyükçekmece ye servis varmı dedim... çünkü 16:30 aracı İstanbula gece 2 gibi varıyor bu saatte de hiç dolmuş olmuyor.....

    Kütahyalılar yetkilisi evet Büyükçekmece ye servisimiz var Büyükçekmece de ve Beylik düzünde Bilet satış yerleri de var... bende bu cevap üzerine bilet aldım İstanbul a vardım ki Büyükçekmece ye servisimiz yok dediler iptal edildi dediler ... Eeee ne olacak ya dedim ??

    Avcılara kadar servisle gidin dediler sonra başınızın çaresine bakın büyükçekmece ye servis yok dediler o kadar de rica etsem de olmaz dediler ... gecenin yarısında taksi tutmak zorunda kaldım Taksici Büyükçekmece ye 45TL aldı.... Eğer bana Yalan Söylemeselerdi....

    Ben simavdan uşağa Beyce Truzim ile 9TL ye Uşak dan İstanbul a ise 33TL ye Metro Truzim ile gidebilirdim.... Hemde Servisleri de vardı.....

    KESİNLİKLE BU FİRMAYI KULLANMAYINIZ......

    BEN HAKKIMI ARAMAK İÇİN YASAL YOLLARA BAŞVURACAĞIM... KESİNLİKLE YANLARINA KAR BIRAKMAYACAĞIM.....

    Kütahyalılar Dolmuşcu Gibi Yollardan yolcu topluyor :)) Karşısında Rakip olmadığı için Millete eziyet ediyorrr.....
  • Ulusoy
    Metro
    İstanbul seyahat

    uzak durun bunlardan.
  • kk ve pamukkaleden şaşmayın
  • http://www.kugm.gov.tr/ bu siteden yaşadığın yerdeki kugm müdürlüğüne elden dilekçe ile başvuru yapabilirsin yada ankaradaki merkezlerine posta ile başvuru yapabilirsin. Forumdan bir arkadas sikayet etmiş geçenlerde 1000 tl ceza kesilmişti.

    Kütahyalılar'a gelirsek genel olarak iyi firmadırlar aslında , istanbula iner inmez sorunu genel merkeze iletseydiniz çözüm bulunurdu belki. Sizde aynı şekilde kugm'a şikayet'de bulunabilir eğer aldıysanız taksi fişi ile birlikte maddi tazminat davasıda açabilirsiniz.

    Ulusoy'un bu gibi durumlarda müşterilerini anlaşmalı oldukları taksi durakları ile gidecekleri yere kadar bıraktıklarını okumuştum nette.
  • İzmirde de Üçkuyulardan kalkan ÇEŞME TURİZM VE KARABURUN MORDOĞAN otobüslerine dikkat edin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anakartlazim

    Varan kafasına gore sefer iptal ediyor. Varan bozuldu sakın kullanmayın ve kazıklanmayın



    12.Mart .2011'de Varan Turizm'den İstanbul’dan Ankara'ya gitmek için 1245 sefer sayılı 17:00 Dudullu kalkış biletini aldım. Ama pişman oldum. Bilet piyasadan pahalı. İstanbul ve Ankara'daki planımı 17:00'de otobüse binecek şekilde yapmıştım. Otobüsün kalkmasına 2 saat kala Varan turizm aradı ve bineceğim 17:00 otobüsünün teknik arızadan dolayı iptal edildiğini söyledi. İstanbul trafiğiyle uğraşarak 18:15'de Varan Dudullu tesisine geldim. Tesiste arızanın ne olduğunu bilen yok? Tesisteki kontrol yapan siyah saçlı siyah yelekli yalancı varan personeli otobüsün yolda bozuldu saygısızca konuştu. İnsan önce özür diler. Bileti 1 gün önce internetten aldığımda sadece 1 bilet satılmıştı. Fazla bilet satılmayınca seferi iptal edildi. Teknik arıza yalanıyla seferin iptal edilmesiyle Ankara’ya gece geç gelince mağdur oldum. Ne hakla sefer iptal ediliyor? Neden başka otobüs koyulmuyor? Kar edemeyeceği için Varan kafasına göre sefer iptal ediyor. 18:30 otobüsü direk Ankara'ya gidiyor diyerek de yalan söylediler, Adana otobüsüne binmek zorunda kaldım. Varanı ne kullanırım ne kullandırırım. 34 VT 870 plakalı otobüsün kliması oldukça gürültülüydü. Su istedim muavin getirmedi. Moladan sonra 21:30'da kaptan park alanına girip birini indirdi. Önce Ankara'da AŞTİ’de duracaz dediler önce Varan Eskişehir yolu
    tesisinde durdular. Sonuçta Ankara’ya gece 00:30’da geç geldim. Dolmuş otobüs 23:30'dan sonra yok, semt servisi de yok. Eve 2 TL’ye ulaşabilecekken, 35 TL taksi parası vermek zorunda kaldım, zaman kaybettim. Bilet satılmadı diye Varan kafasına göre sefer iptal etmesini biliyor.
    Varanı ne kullanırım ne kullandırırım.


    Kusura bakmayın konuyu hortlatıyorum ama şu konudan sonra bu konuyu gördüm : http://www.hukuki.net/showthread.php?85406-sehirlerarasi-otobus-isletmeciligi-hakkinda

    Kamilkoçtan aldığım bileti başkalarına da satmışlar. Şikayet etmek istiyorum , siz nereye şikayet ettiniz yazılı dilekçeyle mi, Ulaştırma Bakanlığının sonucu ne oldu?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.