Yüzbaşı
19 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 47 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Beyler hp deskjet 1515 bir yazıcım var. Kartuşa arasıra bitince kendim dolum yapıyordum. Kesik kesik yazma başlayınca öldü diye düşündüm ve orjinal yeni kartuş aldım. Ancak yine aynı sorun devam ediyor. Eski konulardan öğrendiğim kadarıyla HP yazılımında kartuşları temizle, yazıcı temizle gibi seçenekleri uyguladım ama bir düzelme olmadı. Bilginiz veya öneriniz var mı?

Teşekür ederim.
Beyler, bir hikaye mi kitap mı ne vardı ama hatırlayamıyorum ismini.

Geceleri yeryüzüne çıkıp bazı insanları rastgele kaçıran şeyler var. Ancak bu durum o kadar sıradan bir hale geliyor ki diğer insanlar bunu normal karşılıyor ve tepki vermiyor.

Bilen varsa ve yazarsa çok sevinirim.
Beyler daha önceki açtığım konuda jetta ve polo konusunda yardım istemiştim. Yorumlarınıza dayanarak ikisinden de bir şeyler bulunduran Golf'e yönelmiştim. Bütçem 40 -42 bin ikinci el düşünüyorum. Audi a3'lerin 2006'larını 42 44'e bulmak mümkün, yakın fiyatlara Golf'te var. Öneriniz nedir? Şehir içi aile tarafından kullanılacak(annem- babam filan) yılda bir kez de Sinop'a memlekete giderken.
İki soru:

1 - Polo 1.4 ve Polo Tsı, Tdi 'ın farkı nedir? Yani Tsi, Tdi olunca ne oluyor, sadece 1.4 olunca ne oluyor?

2- 5 kişilik bir aileyiz. Polo yerine eski kasa jetta daha iyi mi olur? Polo 1.4 güçsüz mü kalır?
Beyler önceden ps2 ve psp fat vardı, ikisini de sattım. Şimdi işe gidip gelirken yolda çok vaktim geçiyor. Psp vita düşünüyorum ama bazı sorularım var.

1) Psp fat'deki gibi psone oyunlarını isolarını atıp oynayabiliyor muyum? Yoksa mümkün değil mi?
2) ps3 e geçemedim için psn hesabı muhabbetini bilmiyorum. Psn hesabındaki oyunlar karta mı yükleniyor?
3) Psp fat'te analog stick çok sık bozuluyordu, vita'da da aynı sorun var mı?
4) Oyun fiyatları ne alemde ?
5) Bu saatten sonra psp vitaya para vermek akıl işimi yoksa ucuz yollu bir psp go filan mı alsam?
6) Makine ve oyun fiyatları ne durum da?
Beyler, yengenizle sinemaya gideceğiz, anadolu yakasında buluşmak için en kaliteli mekan neresi, giden arkadaşlardan yardım bekliyorum
Beyler kimsenin resimlerime veya gönderilerime yorum yapmasını istemiyorum ama görebilsinler istiyorum. Böyle bir şey mümkün mü? yorum ve beğenileri kapatmak gibi bir şey? Acil yardımcı olursanız çok iyi olur arkadaşlar.
Beyler kolumu numaradan alçıya aldırmam gerek. Sabah yapıp akşam çıkarılması gerek. Nerede yapıyorlar bu işi, eczanede filan mı yapılıyor? Kolum bacağım hiç kırılmadığı için bilmiyorum. Ayrıca bir sıkıntı olmamasına rağmen alçı yaptırabilir miyim? Bir hafta sürem var, tecrübesi olan arkadaşlar varsa önerileri bekliyorum.
Beyler couldn't load plugin hatası alıyorum videolar açılmıyor, donanımhaber'de olsun, BBC'de olsun. Bir tek ben de mi bu sorun var? Flash'ı kaldırdım yükledim, devre dışı bıraktım, etkinleştirdim. Ne yaptıysam olmadı. Öneri ve yardımlarınıza açığım dostlar ;)
Beyler benim sıkça bahsettiğim lg l5 en sonunda beni terk etti. Kredi kartı ile alabileceğim en fazla 650tllik android cihaz lazım. Cumaya kadar vaktim var. Mavi renk discovery gittigidiyorda filan var taksit imkanı ile, acaba başka alternatifler veya daha iyi şeçenekler var mı bu bütçeye.
Şimdiden teşekkürler beyler, özellikle telefonları kullanmış arkadaşlar yorum yaparsa çok yararlı olur

Bir de alışveriş sitelerinde bazı ürünler normal fiyatının çok altında satılıryor bunlar sadece parelel ithalat olduğu için mi yoksa başka bir numara var mı alınır mı?
Bakınız:
http://www.n11.com/sony-xperia-m2-d2303-cep-telefonu-P64484496
Hakkında
Konum: İstanbul,Beykoz
Meslek: öğrenci
Forum İmzası:
acizler için zor;korkaklar için müthiş olan şeyler kahramanlar için idealdir...
Forum İkinci El İmzası:
acizler için zor;korkaklar için müthiş olan şeyler kahramanlar için idealdir...
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 951
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.964
İkinci El Bölümü Mesajları: 9
Konularının görüntülenme sayısı: 67.364 (Bu ay: 387)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 469 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.