|
Merhaba, Aracımı muayene için 30.01.2026 tarihinde Ankara'da İstanbul yolu muaeyene istasyonuna götürdüm, aracın fabrika çıkışı farları xenon olmasına rağmen muayeneden kaldım. Adamların bana dediği şu: "Biz benzer araçlarda daha önce halejen far gördük, o yüzden sen de halojen far takacaksın. Yoksa geçemezsin". Yetkili olduğunu söyledikleri biri de "Yetkili servisten aracın orijinali xenon far kullanıyor diye belge alırsan geçersin dedi". Aracım 2006 model Nissan Primera P12 Tekna paket. Araç fabrika çıkışlı xenon farlara sahip:
Acayip derecede sinir oldum. Önerilerinizi bekliyorum. Bu arada ben tam istasyondan çıakarken olay olduğunu duydum. İlk muayenesini olan bir bmw aracı geçirmemişler (sebebini bilmiyorum). Muayeneden geçemeyen adamlar da silahlanıp muayene girişini araçla kapatmışlar. Onlarda kim haklı bilmiyorum ama benim durumumda ben haklıyım XD |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






