Şimdi Ara

Opel - Sütçü Beygiri İlişkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese öncelikle.
    Otomobil bölümüne sayılı mesajlarımdan biri, takip ediyorum fakat yazmıyordum ama yorumlarda fazlaca gördüğüm bir konuyu sormadan duramayacağım.

    Opel araçlar için söylenen "beygirleri sütçü beygiri", "sütçü beygiri dönüşüm katsayısı" gibi ifadeler neye dayanılarak söyleniyor? Yani herhangi bir teknik veriye dayanarak mı yoksa sadece kullananların "Kaçmıyor", "Uçmuyor" benzeri terimlerinden mi doğuyor?

    Teknik veriye dayanarak söyleniyor ise neye bakılarak söyleniyor, bir karşılaştırmalı sunabilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler.







  • 0-100 vs. hızlanma değerlerine dayanılarak söyleniyor.

    Bunda en çarpıcı dayanaklardan biri 1.4 122 hp TSI Golf ve 1.4 140 hp T Astra J.

    Aralararındaki hızlanma değerleri bariz şekilde Golf lehine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    0-100 vs. hızlanma değerlerine dayanılarak söyleniyor.

    Bunda en çarpıcı dayanaklardan biri 1.4 122 hp TSI Golf ve 1.4 140 hp T Astra J.

    Aralararındaki hızlanma değerleri bariz şekilde Golf lehine.


    bariz demişsiniz de 0-100 de 0.3 saniye fark var arada..
  • Opel beygiri x 0,7 = Diğer markalardaki eşdeğer güç değeri.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    0-100 vs. hızlanma değerlerine dayanılarak söyleniyor.

    Bunda en çarpıcı dayanaklardan biri 1.4 122 hp TSI Golf ve 1.4 140 hp T Astra J.

    Aralararındaki hızlanma değerleri bariz şekilde Golf lehine.


    bariz demişsiniz de 0-100 de 0.3 saniye fark var arada..

    Test değerleri 9.5/10 olması lazım da, asıl fark yüksek viteslerde ara hızlanmalarda çıkıyordu.

    Ayrıca 140 hp ve 122 hp beygir değerleri, sadece 0.3 saniye bile yeterli bir done.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Opel beygiri x 0,7 = Diğer markalardaki eşdeğer güç değeri.

    Vur dedik öldürdün be hocam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Opel beygiri x 0,7 = Diğer markalardaki eşdeğer güç değeri.

    Vur dedik öldürdün be hocam..

    Bilerek yaptım.

    Gerçeği 0,85-0,88 civarında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi biraz daha anladım ve nereye bakacağım konusunda bilgilendim. O zaman motor ve beygir konusunda bir sıkıntı yok Opel arabalarda.
    Yanlış anlaşılmasın karalama yada herhangi başka bir amaç güdmüyorum.
    Çok beğendiğim ve askerden döndükten sonra borçlanarak almayı düşünebileceğim Astra GTC'nin üreticisi ve motoru konusunda böyle yorumlar duymak kötü etkilemişti.

    VW Scirocco 1.4 160 ve Astra GTC 1.6 180 karşılaştırdığımda.
    Hızlanma konusunda Scirocco 0.3 saniye önde, ama ağırlık konusunda da Astra daha ağır.
  • Opel araclari cok agir seleflerine gore

    Ayrica bitmek bilmeyen disli oranlari var hp ayni hp

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel araçları biraz daha ağır rakiplerine göre ve ilk 2 vitesi kısa olup 4,5,6. vitesleri uzundur. Mesela 0-100 değerlerinde passat öndedir ama 0-120 de insignia passatı yakalar.
  • Aslında abartıldığı kadar bir fark yok ortada, 1.4t astra yürüyor mu, yürüyor.
  • vites oranları nedeniyle 0-100 de geri kalıyor ancak insanlar sanıyorki araba kötü gidiyor. Normal kullanımda 30 40 la giderken hızlanmaya çalıştıgınızda o 0-100 ü hızlı olan araçtan daha iyi hızlanıcaktır. Aynı şey honda civictede vardı mesela. 1. vites okadar uzunki motor devir alanakadar baya zaman kayboluyor,zaten düşük devirde de güç vermiyordu motor. ancak 0-400 metre , 0-120 değerleri 122 hp tsi dan daha iyi. 0-100 e bakarsan çok geride. Yani o değerler pek anlam ifade etmiyor. 0-100 herşey değil. Ancak gelde bunu anlat anlatabilirsen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    vites oranları nedeniyle 0-100 de geri kalıyor ancak insanlar sanıyorki araba kötü gidiyor. Normal kullanımda 30 40 la giderken hızlanmaya çalıştıgınızda o 0-100 ü hızlı olan araçtan daha iyi hızlanıcaktır. Aynı şey honda civictede vardı mesela. 1. vites okadar uzunki motor devir alanakadar baya zaman kayboluyor,zaten düşük devirde de güç vermiyordu motor. ancak 0-400 metre , 0-120 değerleri 122 hp tsi dan daha iyi. 0-100 e bakarsan çok geride. Yani o değerler pek anlam ifade etmiyor. 0-100 herşey değil. Ancak gelde bunu anlat anlatabilirsen...

    Bence zaten anlatmaya calismayin alacak insan alir

    Ama bir gercek var oda agir olmasi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şanzımandan ve ağırlıkdan kaybediyor malesef bence çokda üstünde durulacak durum değil birçok kullanıcı için gayet yeterlı opel in asıl sorunu basık iç mekan ve çıtırtılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    vites oranları nedeniyle 0-100 de geri kalıyor ancak insanlar sanıyorki araba kötü gidiyor. Normal kullanımda 30 40 la giderken hızlanmaya çalıştıgınızda o 0-100 ü hızlı olan araçtan daha iyi hızlanıcaktır. Aynı şey honda civictede vardı mesela. 1. vites okadar uzunki motor devir alanakadar baya zaman kayboluyor,zaten düşük devirde de güç vermiyordu motor. ancak 0-400 metre , 0-120 değerleri 122 hp tsi dan daha iyi. 0-100 e bakarsan çok geride. Yani o değerler pek anlam ifade etmiyor. 0-100 herşey değil. Ancak gelde bunu anlat anlatabilirsen...

    Bence zaten anlatmaya calismayin alacak insan alir

    Ama bir gercek var oda agir olmasi


    Evet bunları duymak güzel oldu gerçektende.
    Ben kronik bir motor sorunu yada motorla ilgili bir aldatma söz konusu sanmıştım ilk başlarda. Yapı gereği ve tasarım özelliklerinden olması memnun etti.
    Umarım asker dönüşü bir Astra GTC sahibi olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    vites oranları nedeniyle 0-100 de geri kalıyor ancak insanlar sanıyorki araba kötü gidiyor. Normal kullanımda 30 40 la giderken hızlanmaya çalıştıgınızda o 0-100 ü hızlı olan araçtan daha iyi hızlanıcaktır. Aynı şey honda civictede vardı mesela. 1. vites okadar uzunki motor devir alanakadar baya zaman kayboluyor,zaten düşük devirde de güç vermiyordu motor. ancak 0-400 metre , 0-120 değerleri 122 hp tsi dan daha iyi. 0-100 e bakarsan çok geride. Yani o değerler pek anlam ifade etmiyor. 0-100 herşey değil. Ancak gelde bunu anlat anlatabilirsen...

    Bence zaten anlatmaya calismayin alacak insan alir

    Ama bir gercek var oda agir olmasi


    Evet bunları duymak güzel oldu gerçektende.
    Ben kronik bir motor sorunu yada motorla ilgili bir aldatma söz konusu sanmıştım ilk başlarda. Yapı gereği ve tasarım özelliklerinden olması memnun etti.
    Umarım asker dönüşü bir Astra GTC sahibi olabilirim.

    Birde ne kadar dogru bilmiyorum opellerin abs beyni ve emniyet kemeri arizasi cok veriyormus.fren tutmamasi ve fisek patlamamasi degil cok ani frende ariza isigini yakiyormus

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar ağırlığa rağmen değeler yinede çok iyi ben normal olduğunu düşünüyorum. mok atacak birşey bulamayınca böyle 0,3 saniye için kıyameti koparıyorlar işte

  • işte bu yüzden
  • Otomotik sanzimanlari diger cift kavramali sanzimanlar kadar basarili degil sadece Opel,in beygirleri sutcu olsa yeni Astra OPC modifiyeli beygirmi oluyor o zaman? (0-100 degeri 6 saniye)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Opel beygiri x 0,7 = Diğer markalardaki eşdeğer güç değeri.

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.