Şimdi Ara

onno usta'nın dizel ve benzinli araç km öngörüsü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: pspcü , erdem09 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü5 Mobil
56
Cevap
1
Favori
4.392
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> onno usta'nın dizel ve benzinli araç km öngörüsü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Onno usta
    temiz kullanılan bir dizel motor 750 bin km'ye kadar yol yapabiliyor
    temiz bakılan benzinli motor ise 300-400 bin km'de kendini bırakır.
    Bu rakamlardan sonra motor rektifiye yapılması gerekir diyor.
    İnsanlar 300 bin km yi geçmiş benzinli motor almaya nasıl cesaret ediyolar sizce



    _____________________________
  • Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar

    Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük

    Çok doğru söyledin. Dizel araçta hesabı yaparken bu maliyetleri göz önüne almak lazım. Artık dizelde emisyon düşürücü düzenekleri ve filtreleri de hesaba dahil etmek lazım

    Onno usta boşuna düşünmüş. Türkiye de hem dizel olsun hemde benzinli olsun göstergeler 200.000 i geçmez.

    Misal benim araç ilk sahibinden aldığımda 30.000 deydi. Şimdi 122.000 ama satarsam bu rakamın daha da düşeceğini garanti edebilirim.

    Maddi durum yetersizliğinden. O paraya onu alacağıma şunu alırım der, üç kuruşuyla bilmem kaç kere km düşürülmüş sözde 300 binde BMW'ye Range'e Porsche'ye bineceklerini zannederler.

    Mitsubishi atmosferik benzinli motorlarına 1 milyon km ömür biçiyordu. Onno ustaya katılmıyorum. Dizel ise enjektör turbo pompa 300 350 bin km de kesin masraf çıkarır. Dci çok hassas 100 binlerde bile enjektör gidebiliyor. Benzinli motor candır. (dizel kullanıcısıyım)

  • Yarbay
    4482 Mesaj
    Maddi durum yetersizliğinden. O paraya onu alacağıma şunu alırım der, üç kuruşuyla bilmem kaç kere km düşürülmüş sözde 300 binde BMW'ye Range'e Porsche'ye bineceklerini zannederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cantuğ Ziyagil -- 16 Şubat 2020; 10:24:55 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2645 Mesaj
    Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar



    Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 16 Şubat 2020; 12:54:43 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj

    Çok doğru söyledin. Dizel araçta hesabı yaparken bu maliyetleri göz önüne almak lazım. Artık dizelde emisyon düşürücü düzenekleri ve filtreleri de hesaba dahil etmek lazım
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1216 Mesaj
    Onno usta boşuna düşünmüş. Türkiye de hem dizel olsun hemde benzinli olsun göstergeler 200.000 i geçmez.



    Misal benim araç ilk sahibinden aldığımda 30.000 deydi. Şimdi 122.000 ama satarsam bu rakamın daha da düşeceğini garanti edebilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Excel Araç Yakıt Hesaplama Tablosu
    https://forum.donanimhaber.com/m_119611615//tm.htm
  • Yarbay
    6883 Mesaj

    Olay tamamen bundan ibaret.
    Ayrıca benzinli aracın özellikle atmosferiklerin 300-400 binde kendini bırakacağına da katılmıyorum. Mühendisliği iyi yapılmış bir motor düzenli bakımlarla 500-600 bine rahat ulaşır düzgün bir kullanımla. Ondan sonra bile yatakları, segmanları, sübapları değiştirir silindirleri honlar en kötü 150-200 bin daha kullanırsınız.
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
  • Yarbay
    6787 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar



    Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük
    Ben günde 3 kez turbo değiştirmeyi daha doğru buluyorum. 6 ayda bir de enjektörleri değiştiriyorum.
    _____________________________
    550D 18-55mm IS, 50mm 1.8

    Citröen Grand Picasso

    Galaxy Note 2 Titan Grey

    DH 2005 Üyesi
  • Yüzbaşı
    282 Mesaj
    Taksilerde 700 kmlik lpgli araçlar var .O kmlere sorunsuz gelseydi dizeller taksiciler hep dizeli tercih ederlerdi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11246 Mesaj
    Benzinliye rektefiye çok ucuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1322 Mesaj

    Ben her bakimda turbo enjektor pompa degistiririm. Ne olur ne olmaz dizel bu.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3734 Mesaj
    Onno usta gibi birinden böyle görüş beklemezdim.



    Binek araçlarda kronik sorunu olmayan, bakımları zamanında yapılmış ve bilinçli kullanılmış minimum 1.6 hacminde atmosferik motor çok rahat 500.000 km devirebilir ardından bloktaki parçaların değişimi ile eski performansında çalışmaya devam eder.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2009 Honda CR-V 2.0

    Ω
  • Binbaşı
    1170 Mesaj
    Mitsubishi atmosferik benzinli motorlarına 1 milyon km ömür biçiyordu. Onno ustaya katılmıyorum. Dizel ise enjektör turbo pompa 300 350 bin km de kesin masraf çıkarır. Dci çok hassas 100 binlerde bile enjektör gidebiliyor. Benzinli motor candır. (dizel kullanıcısıyım)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2008 Citroen Grand Picasso 1.6 SXPK
  • Yarbay
    8422 Mesaj

    ayrıca euro 5 sonrası dizeller için dpf masrafı var aşağı yukarı 150 binde bir.
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    mekanın sahibi müşteridir.
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    ilk sahibi dışında kimse aracına düzgün bakmıyor. dolayısıyla düzgün bakılmazsa hangisi daha çok gider önemli olan o.
    bu şartlarda da benzinli araçlar hem yakıt masrafından ötürü daha az km yapıyorlar. hem ilk fiyatları daha ucuz.
    hemde bakımsız olarak daha dayanıklılar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1223 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Ben günde 3 kez turbo değiştirmeyi daha doğru buluyorum. 6 ayda bir de enjektörleri değiştiriyorum.

    Alıntıları Göster
    Şu konuda da bahsetmiştim:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/138778920

    1 ay içerisinde turbo enjektör falan patlamazsa şüphelenirim. Bu, dizel motorun doğasına aykırıdır. Muhakkak içlerinden en az birinin patlaması lazım.

    Adamlar 1.3 mjet motoru 5 bin liraya topluyorlar yazık günah. Benzinli motorlar 500 liraya toplanıyor halbuki.




    @DoğanGörünümlüToros
    |
    |
    Bahsedilenler: DoğanGörünümlüToros
    _____________________________
    Ahmet Bey'in televizyonu Schaub Lorenz




  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 5 saat 48 dakika kadarı kaldı.
    Onno hoca kim la kutsal kitapmı sözüde böyle dedi nasıl cesaret ediyoruz kafanmı iyi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    448 Mesaj
    Ne saçma bir açıklama bu.

    Milyon km yapan dizel var, 300 binde cortlayan dizel var.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1757 Mesaj

    Toyota D4d motor 1 milyon km lere yaklaşan sorunsuz motorları çok gördük.

    Keza multijetler vs.

    Yok öyle 150 binde falan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    Kaliteli ve zamaninda bakim yapilan motor uzun yillar sorunsuz gider..kalitesiz ucuz ve bakimsiz kalan motor hizlica sorun yumagi haline gelir..sadece biraz bilincli olmak yeterli..belirli bir dayaniklilik omru vermek bana pek mantikli gelmiyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
SEO
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.