Şimdi Ara

Opel Insignia 1.6 Turbo Otomatik Yakıt Tuketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
4.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 1 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • egelidost (8 mesaj) esmerce (5 mesaj) lexus (2 mesaj) bianconera (2 mesaj) HoLY.oNE (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (24 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Opel Insignia 1.6 Turbo Otomatik Yakıt Tuketimi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.




    8,3 olan uzun dönem karışık ortalamam. 6,8 ise dün yapılan yaklaşık 1000 kilometrelik uzun yol ortalaması. Kışın 11,9 olan şehiriçi ortalaması ise 10,9 oldu havaların ısınmasıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • 1500 kg ağırlığındaki arabadan 4.5-5 lt yakmasını beklemek ,ölüden qöt istemekle ayni şey bana göre. ama 80 -90 km lik sabit hızda dayanabilir sen az yakması endogal şeydir.
  • Binbaşı
    1940 Mesaj
    İçtiği kadar yürüyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    7365 Mesaj
    Vay be yakıtı kokliyi mübarek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj
    Hemen hemen aynı değerlere sahibim ben de.



    Yalnız naçizane önerim; araçla ara ara uzun yola çıktığınızda motoru biraz tempolu kullanın.



    Bu motor ortalama bir süre ş.içinde kullanılınca rölantide daha sesli çalışıp gaz pedalına geç yanıt vermeye başlıyor, bu konuda bence biraz hassas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Gidişi çok tatlı keratanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    B.Avcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1940 Mesaj

    O zaman hiç problem yok :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    egelidost kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2202 Mesaj
    Bana hiç te kokluyor gibi gelmedi. Afedersiniz ama daha ne yakıcaktı? 85 ortalama ile 7 litre, 50 ortalama ile 8,5 litre yakan araç 30 ortalamalı sehiriçinde 10 litre, 15 ortalamalı istanbul köprü trafiğinde en az 12 litre yakar.



    2000 cc atmosferik değerleri bunlar. Turbonun ne esprisi kalıyor o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hellori Hazretleri

    Bana hiç te kokluyor gibi gelmedi. Afedersiniz ama daha ne yakıcaktı? 85 ortalama ile 7 litre, 50 ortalama ile 8,5 litre yakan araç 30 ortalamalı sehiriçinde 10 litre, 15 ortalamalı istanbul köprü trafiğinde en az 12 litre yakar.



    2000 cc atmosferik değerleri bunlar. Turbonun ne esprisi kalıyor o zaman?

    Eskiden kullanmış olduğum 2000cc hiçbir atmosferik motor rölanti düzeyinde 280Nm tork üretemiyordu ve Insignia nın yüklü şekilde 5-6. viteste çıkabileceği yokuşları o araçların vites küçğçültmeden çıkabilmesi mümkün değildi, vites küçültme ile de Insignia dan net olarak fazla yakıyorlardı.



    2000 lerin başında Mercedes-Bmw ve Ford Mondeo - Passat 2.0 araçlarımız vardı, bu araçlar düşük hızlarda yokuş - sollama vs anlarda Insignia dan çok yakıyordu kaldı ki dediğim araçların hepsi de Insignia dan hafif ve güçsüz araçlardı üstelik vergileri 1.600cc den epey yüksekti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 19 Haziran 2017; 0:52:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hellori Hazretleri

    Bana hiç te kokluyor gibi gelmedi. Afedersiniz ama daha ne yakıcaktı? 85 ortalama ile 7 litre, 50 ortalama ile 8,5 litre yakan araç 30 ortalamalı sehiriçinde 10 litre, 15 ortalamalı istanbul köprü trafiğinde en az 12 litre yakar.



    2000 cc atmosferik değerleri bunlar. Turbonun ne esprisi kalıyor o zaman?

    Eskiden kullanmış olduğum 2000cc hiçbir atmosferik motor rölanti düzeyinde 280Nm tork üretemiyordu ve Insignia nın yüklü şekilde 5-6. viteste çıkabileceği yokuşları o araçların vites küçğçültmeden çıkabilmesi mümkün değildi, vites küçültme ile de Insignia dan net olarak fazla yakıyorlardı.



    2000 lerin başında Mercedes-Bmw ve Ford Mondeo - Passat 2.0 araçlarımız vardı, bu araçlar düşük hızlarda yokuş - sollama vs anlarda Insignia dan çok yakıyordu kaldı ki dediğim araçların hepsi de Insignia dan hafif ve güçsüz araçlardı üstelik vergileri 1.600cc den epey yüksekti.


    Eyvallah haklısınız zaten dikkat ettiyseniz performansa birşey demedim. Ama 1600 cc turbo 170 hp bir araç için yakıt bana cidden fazla geldi. En azından 80 km ortalama hız ile 5 litrenin altında bir değer beklerdim. Zira 1.2 ve 1.4 tsi motorlar bu ortalamalar ile 3.x-4.x bantlarında geziniyor aracın agırlığına göre. Her ne kadar vag grup sevmesemde performans olarak çok da geride kalır bir tarafları yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    6290 Mesaj
    Tork konvertörlü şanzımanın artısı konfor sorunsuzluk, eksisi 1 lt tüketim olur ki alan da bilerek almıştır.

    1.2 ve 1.4 tsi'ın 3-4 litre yaktığı şartlar laboratuar şartları olur ancak. Akıcı 80 kmh sabit ş.içinde 5-6 litre yakabilir. Hiç yokuşu olmayan yüksüz şartlarda 4 görebilir. Ama zannedersem insignia nın 7 litre yaktığı sürüş şartlarında 1.4 tsi 5.5-6 arası yakacaktır. Memlekette her yer eko sürüşe müsait değil malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 19 Haziran 2017; 3:04:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8678 Mesaj
    Güzel araba.Senede 10-15 bin km yapan için fiyatına göre biçilmiş kaftan.Bugün sıfır Focus 1.6 tdci manuel Titanium 114 bin TL.Bu araba 2.el de makul rakamlara alınabiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Senede 10-15 bin km yapan birisi Piyasada 70-80 bine satilan b-c segmentine bineceğine aynı paraya d segment konforlu yol tutusu iyi ve performanslı araca biner km de 15 kurus fazla yaksa bile senede 1.500 tl fazladan yakita verir ama adam gibi arabaya biner

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9581 Mesaj
    1.2tsi, 14tsi için 3.x tüketim iddiası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj

    Hocam Tsi dan ziyade Vw grubu mükemmel bir aktarma olan Dsg ile muntazam bir ekonomi/performans dengesi sunuyor, ben aynı anda Tsi motorlu Vw - Skoda ve turbo benzinli Opel modelleri kullandım, Vw grubu 1- ağırlık 2- aktarma ile büyük avantaja sahip ama sanıldığının aksine Tsi kendi türünün en ekonomi odaklı üretimleri değil bana göre.



    Misal Golf 7 122Hp manuel ve Insignia 1.6 170Hp otomatik araçlarımda sırasıyla şiçi 6 küsür ve 9 litre tüketimim varken aynı araçlarla 4km yolu 45dakikada aldığımız bir aşırı yoğunlukta enteresan biçimde Golf 14.7 litre, çok daha ağır ve güçlü Insignia 13.5 litre yakmıştı.



    Şuan Golf ün yerine Astra K 1.4 150Hp otm aldım ve forumda inanmayanlar çıksa da Astra nın +28Hp güç ve eski nesil şanzımana rağmen tüketimi şuan için Golf ile aynı. Tabi K Astra eski Opel ler gibi ağır değil orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hellori Hazretleri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj
    1.2 Tsi 110Hp Yeti aracımız da var.



    1.2 Tsi motor Golf teki 1.4 122Hp Tsi ye göre daha istekli devirleniyor, sesi daha güzel ancak Yeti karoseri altında Golf 7 122Hp ye göre daha müsrif.



    Farklı ve daha hafif/aerodinamik bir karoserde neler yapabilir bilemiyorum ama Yeti de çok ekonomik değil, iyi denilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11424 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hellori Hazretleri

    Bana hiç te kokluyor gibi gelmedi. Afedersiniz ama daha ne yakıcaktı? 85 ortalama ile 7 litre, 50 ortalama ile 8,5 litre yakan araç 30 ortalamalı sehiriçinde 10 litre, 15 ortalamalı istanbul köprü trafiğinde en az 12 litre yakar.



    2000 cc atmosferik değerleri bunlar. Turbonun ne esprisi kalıyor o zaman?

    2016 rav4 2.0 atmosferik verdiğiniz değerlerden daha az yakıyor. Yakında fırsat bulursam konusunu açacağım.
    |
    |
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    Yol bilgisayarina gore 65 litre yakıt tüketmişsiniz. Ama aracın o seviyesinden yakit alsaniz 60 litre anca alir. Yol bilgisayarında hiç mi sapma olmuyor ki oluyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    11693 Mesaj
    Paylaşım için teşekkürler hocam

    peki o 900 kimlik tüketimde pompa ölçümü yaptınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8929 Mesaj
    pompa ölçümü için +1 litre daha ekleyin.Opel deki şaşma az değil malum.İnsignia ortalama üstü yakan bir araç ha uzun yolda 90-100'e alırsanız o zmn bütün arabalar gibi yakmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 20 Haziran 2017; 6:23:22 >
    |
    |
  • Yarbay
    2832 Mesaj
    1500 kg ağırlığındaki arabadan 4.5-5 lt yakmasını beklemek ,ölüden qöt istemekle ayni şey bana göre. ama 80 -90 km lik sabit hızda dayanabilir sen az yakması endogal şeydir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.