Şimdi Ara

Opel Değer Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
6.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba yaklaşıl 2 ay önce aracımı servise verdim , bagaj kapağı değişimi yapılacaktı.
    Tam olarak 2 aydır parça gelmesini bekliyoruz diyerek çeşitli yalanlarla oyalanıyorum ,
    İlk konuştuğumda parça gümrükte dendi yaklaşık 1 ay önce , daha sonra parça izmirden geliyor dendi,
    şimdide tekrar gümrük te bekliyoruz diye yalan söylüyorlar .

    Artık söyledikleri yalanları kendileride unuttular sanırım , belkide aracımla kaza yaptılar yarın gidip aracımı servisten alacağım.

    Bu konuyu açmamdaki amaç ben yandım siz yanmayın OPEL SERVİSİ pişmanlıktır .

    Tüketici mahkemesine vermeyi düşünüyorum garantisi biten araçlarda , tüketici hakem heyetinde 30 günü aşınca hak talep edebiliyormuşuz . Daha önce bu konu hakkında dava açan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim .







  • araçta kasko varsa kaskoyu arayın kasko yoksa neden serviste yerine araç aldınızmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opel astranın hb kasasını cok sevıyordum hatta asıktım ama hem yakınımdan hemde sosyal mecradan duydugum sorunlardan sonra gittim 0 başka marka model bir araç aldım , almanyanın şahini
  • Opelin servisleri rezalet memnun ayrılanı duymadım. Kendim de bikac rezalet yasadım garantisi bittigi dakika ozel servise verdim. Opeller ne kadar iyiyse servisleri de o kadar kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel i TC de bitiren kötü yönetim. Bazen o kadar basit parçalar servislerde olmuyor ki insanın inanası gelmiyor. G ve J kasa Opellerimi sattım da üzerimden bir yük kalktı sanki. Şimdi birileri çıkacak ben hiç sorun yaşamadım falan diyecek.
  • 2 aydir hic araci gidip gormemenizde biraz garip geldi . Hadi 1 ay oyaladilar hemen gidip bakin biseymi oldu araca diye .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    araçta kasko varsa kaskoyu arayın kasko yoksa neden serviste yerine araç aldınızmı
    kasko ilk 2 hafta araç verdi ama , sözleşmede maksimum 2 hafta dendiği için tekrar vermiyorlar.
    Opel müşteri hizmetlerine ilettim kiralık araç talebimi onlarda vermediler .
    Bayramda arabasız kaldık , çok büyük mağduriyet var ama umursayan yok , böyle gelmiş böyle gider diye düşünüyorlar sanırım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • başka yerini çarpmış olabilirler aracın yada gelen kaportaya zarar gelmiş olabilir. Gidip görün aracı mutlaka, bu kadar zaman da gitmemenizde hata.

    opelin hiç bir servisi doğru düzgün çalışmıyor. Ya abartı pahalılar yada saçmalıyorlar.

    opel turkiye ye mail atın, şikayet yazın. Başka bir yol gelmiyor aklıma.

    Zaten bundan sonra da alacağım en son marka opel olur. Çoğu müşteriyi kaybediyorlar böyle işte.
  • csb knk
  • Ben de aracımı kaskonun anlaşmalı olduğu Opel yetkili servisine bıraktım. Parçalar 2 haftada yurtdışından gelmişti. bu arada benim araç Opel bile değil Chevrolet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senin araçtan parça söküp başkasına takmışlardır o parçayı bekliyorsundur yada birde kendileri vurmuşlardır

    araca git bak anlarsın klasik Sanayi zihniyeti. Bagaj kapağı bu kadar sürmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 3 Ağustos 2019; 16:42:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Themat34

    Ben de aracımı kaskonun anlaşmalı olduğu Opel yetkili servisine bıraktım. Parçalar 2 haftada yurtdışından gelmişti. bu arada benim araç Opel bile değil Chevrolet
    Hocam birde utanmadan yalan söylüyorlar , yok gümrük mevzuatı değişti , yok gümrükten geçmiyor . Gümrüğü iptal ettik izmirden geliyor . Kurumsallık la uzaktan yakından alakası yok opel almanyaya mail attım , opel türkiye de her aradığımda farklı bir şey söylüyor.Tabi bendede suç var , 2 aydır bir kere gidip bakmazsam böyle olur , sanıyoruzki kurumsal firmalar işlerini layıkıyla yaparlar ama nerde , bu ülkede iş parayla iş yaptırmak için bile peşinden koşmak gerekiyor ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FearFromHe -- 3 Ağustos 2019; 17:45:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    csb knk
    Kardeşim senide anlıyorum 2017 de üye olmuşsun durmadan mesaj atıp post kasmaktan artık ne yazacağını şaşırmışsın gibi görünüyor , fikrin yoksa bir fayda sağlamayacaksan bana ve foruma , yorum yapmaki kirlenmesin ortalık .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FearFromHe

    Hocam birde utanmadan yalan söylüyorlar , yok gümrük mevzuatı değişti , yok gümrükten geçmiyor . Gümrüğü iptal ettik izmirden geliyor . Kurumsallık la uzaktan yakından alakası yok opel almanyaya mail attım , opel türkiye de her aradığımda farklı bir şey söylüyor.Tabi bendede suç var , 2 aydır bir kere gidip bakmazsam böyle olur , sanıyoruzki kurumsal firmalar işlerini layıkıyla yaparlar ama nerde , bu ülkede iş parayla iş yaptırmak için bile peşinden koşmak gerekiyor ,

    Alıntıları Göster
    Haklısın hocam ben 2-3 günde bir arayıp darlıyordum hasar servisini, sürekli takipteydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FearFromHe

    kasko ilk 2 hafta araç verdi ama , sözleşmede maksimum 2 hafta dendiği için tekrar vermiyorlar.
    Opel müşteri hizmetlerine ilettim kiralık araç talebimi onlarda vermediler .
    Bayramda arabasız kaldık , çok büyük mağduriyet var ama umursayan yok , böyle gelmiş böyle gider diye düşünüyorlar sanırım

    Alıntıları Göster
    servis ikame araç vermek zorunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskilerin bir lafı vardır.
    No ss no güven.
    Belgele, beraber kınayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru rektefiye edip radyatör hortumunun ucunu açıkta bırakıp müşteriye teslim eden 2 km gidemeden hararet yükselmesinden contayı yakmama neden olan ve bu conta yanığında sorumluluk kabul etmeyen servisleri mevcuttur opelin. Daha ne deyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FearFromHe

    Kardeşim senide anlıyorum 2017 de üye olmuşsun durmadan mesaj atıp post kasmaktan artık ne yazacağını şaşırmışsın gibi görünüyor , fikrin yoksa bir fayda sağlamayacaksan bana ve foruma , yorum yapmaki kirlenmesin ortalık .

    Alıntıları Göster
    aynen knk 2000 liyim d.h yi yeni gördüm. post kasıyorum . sen keskin zekanla beni yakaladın .
  • Forumda, bir xxxx markanın servisi çok kötü ve pahalı, yyyyy markanın parçası çok pahalı, zzzzzz marka çok sorunlu gibi genelleme furyası aldı başını gidiyor..
    2013 yılı sonunda Maltepe Opel Değer den Astra J Cosmo HB Active Select araç satın aldım..O gün bugündür servise Opel Değer e giderim, araç sigortalarımı da onlar eliyle yaptırırım. Aldığım araçtan da bayiden yana da hiç sıkıntı yaşamadım..Aracın memnun olmadığım yanı nedir?? İst trafiginde 11 lt/100 km benzin tüketiyor (ben deparlı kullanırım yoksa 10 lt tüketir ortalama) İstesem araç LPG dönüşüme müsait ancak tüketimini bilerek aldığım ve yılda 5000 km zor yaptığım için buna ihtiyaç duymadım.
    Abuk subuk yorum yapılmasın diye yazıyorum Opel babamın oğlu değil.Önceden uzun yıllar Renault-Ford-Fiat ve Toyota kullandım..Şimdi B SUV almayı planlıyorum 2020 Opel Mokka X-Renault Captur-Peugeot 2008 yeni kasalardan birini seçeceğim seneye kısmetse..O tarihte HB araç bakıyordum ve VW ne antipatim olduğu için Astra seçtim.iyi de yapmışım gayet tok, kaliteli iç mekanı olan, iyi yol tutan ve performanslı bir araç..Opel Değer de her konuda ilgili davranmıştır..Garanti süresinde akü yü bile bila bedel değiştirdiler..neticede benim deneyimime göre servis de iyi araç da iyi..detayları bilemem ancak siz iki ay arayıp sormazsanız işiniz hiç bir yerde de otomatik yürümez.Maalesef burası herkesin görev ve sorumluluk bilinci ile işini yaptığı bir Avrupa ülkesi değil..Azıcık ittirip kaktırmak gerekiyor insanları..Servisle ilişkiniz ne şekil bilemiyorum ancak servis şefi Ahmet Bey i arayın yarın sabah hatta gidin yüz yüze görüşün konuyu..Kendisi gayet ilgili ve bilgili bir kişidir yadımcı olacağına inanıyorum.iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Forumda, bir xxxx markanın servisi çok kötü ve pahalı, yyyyy markanın parçası çok pahalı, zzzzzz marka çok sorunlu gibi genelleme furyası aldı başını gidiyor..
    2013 yılı sonunda Maltepe Opel Değer den Astra J Cosmo HB Active Select araç satın aldım..O gün bugündür servise Opel Değer e giderim, araç sigortalarımı da onlar eliyle yaptırırım. Aldığım araçtan da bayiden yana da hiç sıkıntı yaşamadım..Aracın memnun olmadığım yanı nedir?? İst trafiginde 11 lt/100 km benzin tüketiyor (ben deparlı kullanırım yoksa 10 lt tüketir ortalama) İstesem araç LPG dönüşüme müsait ancak tüketimini bilerek aldığım ve yılda 5000 km zor yaptığım için buna ihtiyaç duymadım.
    Abuk subuk yorum yapılmasın diye yazıyorum Opel babamın oğlu değil.Önceden uzun yıllar Renault-Ford-Fiat ve Toyota kullandım..Şimdi B SUV almayı planlıyorum 2020 Opel Mokka X-Renault Captur-Peugeot 2008 yeni kasalardan birini seçeceğim seneye kısmetse..O tarihte HB araç bakıyordum ve VW ne antipatim olduğu için Astra seçtim.iyi de yapmışım gayet tok, kaliteli iç mekanı olan, iyi yol tutan ve performanslı bir araç..Opel Değer de her konuda ilgili davranmıştır..Garanti süresinde akü yü bile bila bedel değiştirdiler..neticede benim deneyimime göre servis de iyi araç da iyi..detayları bilemem ancak siz iki ay arayıp sormazsanız işiniz hiç bir yerde de otomatik yürümez.Maalesef burası herkesin görev ve sorumluluk bilinci ile işini yaptığı bir Avrupa ülkesi değil..Azıcık ittirip kaktırmak gerekiyor insanları..Servisle ilişkiniz ne şekil bilemiyorum ancak servis şefi Ahmet Bey i arayın yarın sabah hatta gidin yüz yüze görüşün konuyu..Kendisi gayet ilgili ve bilgili bir kişidir yadımcı olacağına inanıyorum.iyi forumlar
    Bugun gittim arkadaşlar yapabilecek bir şey olmadığımı parçanın hala yolda olduğunu söylediler , servisteki müslüm bey ilgilendi ama ikame araç için opel türkiyeyle görüşmemiz gerektiğini söyledi.

    Opel türkiye ise hiç bir şekilde ikame araç vermeyeceğini söyledi , avukatla görüştüm dava açıcam gerekli bilgilendirmeleri buradan paylaşacağım aynı durumda olupta , dava açmak isteyem arkadaşlara yol göstermesi açısından . İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.