Şimdi Ara

Hyundai Yetkili Servis Fiyat Politikası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, dün yaşamış olduğum bir olayı sizlerle paylaşmak isterim.

    İzmir'de dün öğlen saatlerinde Hyundai Accent era aracımızla hareket halindeyken gösterge panelinde "Motor check" ışığı yandı. Böyle durumlarda daha önceden öğrendiğim bilgi neticesinde aracı hemen uygun bir yerde durdurduk. Kontağı kapatıp biraz bekledik ve aracı tekrar çalıştırdık. Ancak ışık hala yanıyordu. Kullanma kılavuzunu okuduğumda egzoz emisyonu ile ilgili olabileceği ve uzun yol yapılmadan en kısa sürede servise götürülmesi gerektiği yazıyordu.

    Hemen aracımızı İzmir Hyundai Yükseliş yetkili servisine götürdük (bildiğim kadarıyla İzmir'de 2 adet yetkili servis var ve bu bize daha yakındı mesafe olarak).
    Danışmadaki arkadaşa durumu anlattığımızda aracın LPG'li olup olmadığını sordu ve sorunun çok yüksek ihtimalle LPG'den kaynaklandığını söyledi (yolda konu hakkında internette araştırma yaptığım için bizim de tahminimiz bu yöndeydi. ).
    Servis gitmemizdeki asıl amaç arıza kaydını sildirmekti. Sildirdikten sonra doğruca lpg servisine gidecektik.

    Danışmadaki arkadaş bu arıza silim işlemi için "80 TL" bilgisayara bağlama ve 30 dakika sürecek işçilik için de "100 TL" olmak üzere 180 TL bir ücret beyan etti. Bırakın 30 dakikayı 10 dakika bile sürmeyecek bir işleme 30 dakika dedikleri yetmiyormuş gibi bir de saatlik ücret kesmeye çalışıyorlar.
    Biz tabii ki böyle bir saçmalık olamaz diyerek oradan ayrıldık ve sanayideki ustamız ile telefonda görüştük. Ustamızın servisine gittik ve sadece "5 dakika" içerisinde arıza kaydını sildi ve hiçbir ücret talep etmedi.

    Yetkili servislerin sadece 5 dakikalık bir işlem için bile 180 TL istemeleri, insanların günümüzde garantili olan araçlarını bile neden yetkili servis yerine sanayideki ustalarına götürdüklerinin bir kanıtıdır işte. Bu fiyat politikasıyla ne yapmaya çalıştıklarına inanın anlam veremedik.







  • bu yetkili servisler iyice bokunu çıkardı
    zaten sorun olunca kullanıcı hatası diyip kitliyolar
    en iyisi sanayide iyi bi usta bulup yapışmak
  • Marka ve servis ismi bende kalsın, yetkili servisin duvarındaki panoda "bakıma gelen her araç için hedef tutar" yazılıydı. Hedef ve gerçekleşenler yazılıydı, insaflı davranıp hedefleri tam tutturamamışlar.
    Yani kakıtabiliyorsanız kakıtın demişler çalışanlara.

    Bir servisin panosunda, "ortalama bakım süresi" hedefi olabilir, "bakıma gelen araç sayısı" hedefi olabilir, "çözülen arıza hedef sayısı" olabilir, "günde bakımı tamamlanan araba sayısı" olabilir, ama bence bir servisin panosunda "araç başına hedef tutar" olamaz, olmamalı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bi elm cihazı alın. Bağlayın lpgden yaktıysa zaten anlarsiniz hemen ustaniza gidersiniz. Yok başka bir ariza ise ona göre hareket edersiniz zaten. Soyguna ugramazsiniz en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracın sadece şu sorunu var demek için arıza tespitine 430 tl istedi yetkili servis. Ama sanayideki ustalar kesin şu arızalı diyemediği için mecbur 430 tl den olucaz. Yetkili servisler resmen soyguncu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hundai için servis, parça, yürütme maliyeti daha düşük daha kullanıcı dostu diye duyuyordum demek ki pek doğru değilmiş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.