Şimdi Ara

OPEL CORSA 1,7 DTI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araba nasıl, yakıt tüketimi nasıl 1,3 cdti dan farkları ne, bilen varsa yardımcı olabilirse sevinirim?



  • evet aynı olayı ben de merak ediyorum..
    vergi, yakıt, güç nasıldır??
  • corsa 1.7 dti şu anki aracım. 1.3 cdti ise 3 gün sınırsız km testinde kullandım.

    Önce vergiler:
    1.7 DTI yıllık 778 YTL
    1.3 CDTI yıllık 278 YTL

    Performans:
    1.7 DTI düşük devirlerde daha yüksek performanslı
    1.3 CDTI yüksek devirlerde daha yüksek performanslı

    Yakıt tüketimi:
    Eğer performanslı kullanırsanız 1.3 daha fazla tüketiyor. Ama düşük devirlerde ve sakin giderseniz 1.3 çok iyi.
  • donanımda farklılık var mı?
    1.7'ler ticariden dönme herhalde.
    ruhsatta nasıl geçiyor??
  • Ruhsatta binek geçiyor. Herhangi bir binek araçtan farkı yok.

    Donanım olarak farklar var tabii ama fiyat olarakta fark var neticede
  • Vergi farkı fazla tercih etme bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan

    Vergi farkı fazla tercih etme bence


    Sadece bu yüzden kesinlikle 1.3 alma derim.

    Corsa 1.7 TDI kullanıcı olarak ;
    Aracı adeta benzinli gibi kullanırsın. Performans olarak piyasadaki bir cok benzinli araçtan iyi ozellikle 1.6 ve 100 beygir civarında olanlar icin soyluyorum. Bu arac 75 beygir 1680CC , Biri şimdi cıkıpta benim 110 beygir 1.6 benzinlim seni ezer gecer diyebilir , Evet yarışı onde goturebilir boyle bir araba ama ben onu ilerideki bir benzincide gecerim.( ole bi arac 160 -180 arası gittiği zaman yakacağı benzini dusunemiyorum. aman Yarabbi ulkenin benzini bitti ) Corsa 1.7 de ise depoyu bi kez doldurdun mu benzinciyle işin olmaz. Maximum 185 Km/h hıza ulaşabilirsin. Araç çok hafif sayılır. ve küçük olması cok buyuk avantaj.

    Ayrıca virajlarda kolay kolay savrulmaz , yol tutuşu iyidir. Ama asla bir aile otomobili değildir. Bagaj hacmi geniş sayılır bu boyutlara gore... 2. vitesten sonra sole gaza bi hafif dokundunmu koltuga mayışır kalırsın.

    1.3 kullanan bir abimin solediği şu ; Teker yurudugu zaman iyi ama devrini bulmazsa gitmiyor. Bende ole bir sorun yok. Yani 1.3 mu 1.7 mi dersen 1.7 derim.
    Ama sırf vergi icin bu ayrıntıları goz ardı etme.

    Ayrıca bu araca 4 kişi bin bide klimayı ac banamasın demez. Allaha Şükür yolda bırakmadı. Fren sistemi cok iyi degil gibime geldi. Eğer abs li bulursan ilk tercih o olsun.


    Ayrıca 307 de kullandım ama virajlara o kadar guvenli gireceğimi zannetmiyorum.

    Kısaca Corsa 1.7 seni pek uzmez sadece Vergi dairesinin onunde biraz uzer ama Vergini odedikten sonrada o paranın hakkını verir , şahlanır. Birde ders olsun bana 1.6 nın altında dizel araç kullanmam.

    Aracı agresif kullanırsan normal yakar ama yok ben satte 90 ile 5. viteste giderim diyorsan ibre bozuk zannedersin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ford fiesta 1.4 tdci ?
    7 yıl önce açıldı
    Hyundai Accent 1.5 CRDİ
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1.7dti dizel 75 BG
    1.3 dizel 70 BG.

    Fark yokki...

    Ayrıca 1.3 olan CDTi...

    Kesinlikle daha az yakan daha iyi bir motor. 1.7 dti daha sesli bir motor...

    1.7 si olanlar şimdi 1.3 e geçiyor...

    Ayrıca 1.7 ler 3 kapı hekese gitmez...
  • Corsa 1.7 DTI -------- Corsa 1.3 CDTI

    Silindir Çapı 79 mm 69 mm
    Silindir Yüksekliği 86 mm 82 mm
    Motor Hacmi 1686 CC 1248 CC
    Maksimum Tork 165 NM 1800/ 3000 170 NM 1750/2500 DV/DK
    0-100 km hızlanma 13.5 sn 14.5 sn
    Maksimum Hız 170 165

    Yakıt Tuketimi 4.7 lt 4.5 lt
    ortalama


    aralarındaki farklar bunlar.. Tabi 1.3 ler yeni nesil common rail dizel kullanıyorlar. Ama bunların hepsi kağıt ustundeki veriler.
    En iyi kullananlar bilir. Ben 1.7 DTI kullanıcısı olarak aractan memnunum 1.3 almayı bi ara dusundum ama simdi hayatta almam.

    Birde ne zaman servise gitsem muhakkak bir 1.3 serviste oluyor ve sorunu kronik olan direksiyon kutusu problemi... 1.3 u olupta direksiyon kutus değişmeyen varmı , varsa lutfen yazsın merak ediyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    corsa 1.7 dti şu anki aracım. 1.3 cdti ise 3 gün sınırsız km testinde kullandım.

    Önce vergiler:
    1.7 DTI yıllık 778 YTL
    1.3 CDTI yıllık 278 YTL

    Performans:
    1.7 DTI düşük devirlerde daha yüksek performanslı
    1.3 CDTI yüksek devirlerde daha yüksek performanslı

    Yakıt tüketimi:
    Eğer performanslı kullanırsanız 1.3 daha fazla tüketiyor. Ama düşük devirlerde ve sakin giderseniz 1.3 çok iyi.




    ben uzun yolda merak ediyorum corsa gibi arabaları
    uzun yolda nasıl güvenlik bakımından
    güzel hızlanıyor mu

    yani eğer büyük sınıf araçlarla karşılaştırman gerekse ne dersin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cebbo

    Corsa 1.7 DTI -------- Corsa 1.3 CDTI

    Silindir Çapı 79 mm 69 mm
    Silindir Yüksekliği 86 mm 82 mm
    Motor Hacmi 1686 CC 1248 CC
    Maksimum Tork 165 NM 1800/ 3000 170 NM 1750/2500 DV/DK
    0-100 km hızlanma 13.5 sn 14.5 sn
    Maksimum Hız 170 165

    Yakıt Tuketimi 4.7 lt 4.5 lt
    ortalama


    aralarındaki farklar bunlar.. Tabi 1.3 ler yeni nesil common rail dizel kullanıyorlar. Ama bunların hepsi kağıt ustundeki veriler.
    En iyi kullananlar bilir. Ben 1.7 DTI kullanıcısı olarak aractan memnunum 1.3 almayı bi ara dusundum ama simdi hayatta almam.

    Birde ne zaman servise gitsem muhakkak bir 1.3 serviste oluyor ve sorunu kronik olan direksiyon kutusu problemi... 1.3 u olupta direksiyon kutus değişmeyen varmı , varsa lutfen yazsın merak ediyorum.



    o kronik direksiyon kutusu problemi 1.7 lerde de var, çünkü o sorun yeni kasa COmbo ve Corsa larda var.
    Artık yok.
    Ama sorun şu direksiyon dan tıkırtı geliyor falan, ve bunun için adamlar garantiden direksiyon kutusu değiştiryorlar maliyeti çok yüksek bir parça.
    Aynı sorun yeni Megane da da varmış, tıkırtılar geliyormuş ama servise gidince yok o sorun değil falan diyorlarmış tabi Opel farkı




  • Evet cok gozel bir soru...
    Oncelikle her araçta olacağı gibi iyi bir sofor lazım..

    Daha sonra bu araç ile ortalama 160 - 175 - 180 civarında 120 km otobanda cok rahat gidiyorum. Bu aracın tek derdi devrini bulması.. Ondan sonra yolu yer...
    Hararet felan yapmıyor.. Ayrıca yakmadığım mazotta cebinde kalıyor. Sırf saate 40 km daha fazla yağacağım diye ust sınıf bir araç almam cunku zaten yollar elverişsiz.

    Bir büyük sınıftan avantajları ;
    Az yakıt tuketir , Sehir icine girince sanki sehir dısında cok masum gitmiş gibi gorunur. Dediğim gibi dizel olduğu icin devrini bulmadan surat yapamazsın.

    Dezavantajları ;
    Eğer iyi bir sofor değilsen ve cesaretin yoksa bu tip araçlarla hızlanmak makul deil. Orneğin bu aracla saatte 180 km hızla git ve 90 km hızla giden bi kamyonu solla bakalım sole 1 metre sol - sağ yaparsın. Bir ust sınıfına gore cok guvenli deil yani..

    Bu tip araçlarla yapacağın şu ;
    90 -100 km sabit hızla son viteste gideceksin. Yani araç 2000 devir civarında yol alacak. Boşta gibi gidecek. Yakıttan tasarruf edeceksin. Ayrıca ust sınıf bir aracın dizeli 34 bin YTL civarından başlarken bu arac bana sadece 18.000 YTL civarına mal oldu sıfırı.. E artık o kaar da fark olacak.




  • 5 kapı 2003 modeli olsa ben alırdım çünkü fiyatları uygun 1.7 lerin
  • quote:

    tabi Opel farkı


    Gerçekten bu konuda sana katılmamak elde deil. Benim aracında marş dinamosu yandı. Garantinin bitmesine tam 1 hafta kala... Belki başka firma olsa beni sallardı. ama adamlar araba yurumediği icin ilk olarak tamir edilmesi gerektiğini dusunduler ve aracımı pazar akşamından servise aldılar. Pazartesi gittiğimde ise hic bir ucret talep etmeden parcayı degistirdiler. Helal olsun adamlara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cebbo -- 5 Eylül 2005, 15:14:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    5 kapı 2003 modeli olsa ben alırdım çünkü fiyatları uygun 1.7 lerin


    Bende başta bole dusunuyordum. Ama 5 kapıda on kapı mesafesi cok dar. Ben 1.85 - 85 kiloluk adamım. 3 kapılının kapısı daha buyuk. Daha hoş bir hava veriyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cebbo

    Corsa 1.7 DTI -------- Corsa 1.3 CDTI

    Silindir Çapı 79 mm 69 mm
    Silindir Yüksekliği 86 mm 82 mm
    Motor Hacmi 1686 CC 1248 CC
    Maksimum Tork 165 NM 1800/ 3000 170 NM 1750/2500 DV/DK
    0-100 km hızlanma 13.5 sn 14.5 sn
    Maksimum Hız 170 165

    Yakıt Tuketimi 4.7 lt 4.5 lt
    ortalama


    aralarındaki farklar bunlar.. Tabi 1.3 ler yeni nesil common rail dizel kullanıyorlar. Ama bunların hepsi kağıt ustundeki veriler.
    En iyi kullananlar bilir. Ben 1.7 DTI kullanıcısı olarak aractan memnunum 1.3 almayı bi ara dusundum ama simdi hayatta almam.

    Birde ne zaman servise gitsem muhakkak bir 1.3 serviste oluyor ve sorunu kronik olan direksiyon kutusu problemi... 1.3 u olupta direksiyon kutus değişmeyen varmı , varsa lutfen yazsın merak ediyorum.


    hocam çok güsel yazmışında bi de araçların gücünü belirtseydin hp cinsinden




  • 1.7 74 hp
    1.3 70 hp


    Bu arada 2003 1.7 DTI aracımı nakit ihtiyacım nedeniyle bugün sattım.
  • kaça sattın?
  • 16.500 YTL 51.000 km
  • bencede corsa 1.3 1.7 den daha avantajlı bir araç
    ayrıca skoda fabiayı da öneririm .
    walswagen teknolojisi sadece kasa skoda görünümünde.
    benzinli skodayı kullananlar lpg li araçlar gibi yaktığını söylüyor. dizelini sen düşün
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.