Şimdi Ara

OPEL - CHEVROLET araçlarda genel LPG sorunu (Euro V motor Sübap arızası) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
11
Favori
100.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bendede sabah çalışmada sorun yok ama yola cıkınca 2-3 dak sonra araba yığılıyor boğuluyor ve stop ediyor,daha sonra hemen marş almıyor,basıyorum basıyorum almıyor biraz bekleyince alıyor,yada stop etmese bile rölanti düşüyorrr tam stop etcekken toplanıyor sonra hop birdaha düşüyor yani aracım sapıtmış durumda,şaşmazda 2 yer lpg den 2 yer egr boğaz kelebeğinden ama en güvendiğim 2 yerde subaplardan dolayı dedi,açıkcası kafam karıştı aracım 50000km dir lpg de ve sık sık uzun yola gidip devirli kullanıyorum sizce subapları dağıttıkmı?
    _____________________________
    BMW G30 LCİ 5.20i Special Edition Luxury , Ford Fiesta 1.6 Titanium X
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    arkadaşlar bendede sabah çalışmada sorun yok ama yola cıkınca 2-3 dak sonra araba yığılıyor boğuluyor ve stop ediyor,daha sonra hemen marş almıyor,basıyorum basıyorum almıyor biraz bekleyince alıyor,yada stop etmese bile rölanti düşüyorrr tam stop etcekken toplanıyor sonra hop birdaha düşüyor yani aracım sapıtmış durumda,şaşmazda 2 yer lpg den 2 yer egr boğaz kelebeğinden ama en güvendiğim 2 yerde subaplardan dolayı dedi,açıkcası kafam karıştı aracım 50000km dir lpg de ve sık sık uzun yola gidip devirli kullanıyorum sizce subapları dağıttıkmı?

    birebir aynı durum mevcut. Egr körlendi, boğaz temizlendi, ateşlemem bobini değişti. Filtreler yağ vs zaten periyodik değişiyor. Sonuç yok.

    Son 2 senedir her geçen zaman artarak devam ediyor. Subaplardan şüpheleniyorum, muhtemelende sebep subaplar.


    Sizin aracınızda da son hızda düşüş ve özellikle bayır yukarı çekişten anormal seviyede düşüş var mı?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    arkadaşlar bendede sabah çalışmada sorun yok ama yola cıkınca 2-3 dak sonra araba yığılıyor boğuluyor ve stop ediyor,daha sonra hemen marş almıyor,basıyorum basıyorum almıyor biraz bekleyince alıyor,yada stop etmese bile rölanti düşüyorrr tam stop etcekken toplanıyor sonra hop birdaha düşüyor yani aracım sapıtmış durumda,şaşmazda 2 yer lpg den 2 yer egr boğaz kelebeğinden ama en güvendiğim 2 yerde subaplardan dolayı dedi,açıkcası kafam karıştı aracım 50000km dir lpg de ve sık sık uzun yola gidip devirli kullanıyorum sizce subapları dağıttıkmı?

    birebir aynı durum mevcut. Egr körlendi, boğaz temizlendi, ateşlemem bobini değişti. Filtreler yağ vs zaten periyodik değişiyor. Sonuç yok.

    Son 2 senedir her geçen zaman artarak devam ediyor. Subaplardan şüpheleniyorum, muhtemelende sebep subaplar.


    Sizin aracınızda da son hızda düşüş ve özellikle bayır yukarı çekişten anormal seviyede düşüş var mı?

    var hocam aynı problem demekki ..
    _____________________________
    BMW G30 LCİ 5.20i Special Edition Luxury , Ford Fiesta 1.6 Titanium X




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    arkadaşlar bendede sabah çalışmada sorun yok ama yola cıkınca 2-3 dak sonra araba yığılıyor boğuluyor ve stop ediyor,daha sonra hemen marş almıyor,basıyorum basıyorum almıyor biraz bekleyince alıyor,yada stop etmese bile rölanti düşüyorrr tam stop etcekken toplanıyor sonra hop birdaha düşüyor yani aracım sapıtmış durumda,şaşmazda 2 yer lpg den 2 yer egr boğaz kelebeğinden ama en güvendiğim 2 yerde subaplardan dolayı dedi,açıkcası kafam karıştı aracım 50000km dir lpg de ve sık sık uzun yola gidip devirli kullanıyorum sizce subapları dağıttıkmı?

    birebir aynı durum mevcut. Egr körlendi, boğaz temizlendi, ateşlemem bobini değişti. Filtreler yağ vs zaten periyodik değişiyor. Sonuç yok.

    Son 2 senedir her geçen zaman artarak devam ediyor. Subaplardan şüpheleniyorum, muhtemelende sebep subaplar.


    Sizin aracınızda da son hızda düşüş ve özellikle bayır yukarı çekişten anormal seviyede düşüş var mı?

    var hocam aynı problem demekki ..

    geçmiş olsun. demekki motora bir 1000-1500 tl sıkıştı. Umarım subaplar dışında bir sıkıntı oluşmamıştır araçlarımızda. Bizi lpg ye muhtaç edenlerin

    Aracınız kaç km de ? Kaç kmde iken takıldı.

    Benim araca 20bin civarında takıldı 60 binde ilk sorun baş gösterdi şimdi 85 bine yaklaştı. 110-120 bine kadar dayansa idi triger değişimi sırasında motoru açtırmak daha iyi olurdu ama oraya kadar dayanmayacak heralde.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    arkadaşlar bendede sabah çalışmada sorun yok ama yola cıkınca 2-3 dak sonra araba yığılıyor boğuluyor ve stop ediyor,daha sonra hemen marş almıyor,basıyorum basıyorum almıyor biraz bekleyince alıyor,yada stop etmese bile rölanti düşüyorrr tam stop etcekken toplanıyor sonra hop birdaha düşüyor yani aracım sapıtmış durumda,şaşmazda 2 yer lpg den 2 yer egr boğaz kelebeğinden ama en güvendiğim 2 yerde subaplardan dolayı dedi,açıkcası kafam karıştı aracım 50000km dir lpg de ve sık sık uzun yola gidip devirli kullanıyorum sizce subapları dağıttıkmı?

    birebir aynı durum mevcut. Egr körlendi, boğaz temizlendi, ateşlemem bobini değişti. Filtreler yağ vs zaten periyodik değişiyor. Sonuç yok.

    Son 2 senedir her geçen zaman artarak devam ediyor. Subaplardan şüpheleniyorum, muhtemelende sebep subaplar.


    Sizin aracınızda da son hızda düşüş ve özellikle bayır yukarı çekişten anormal seviyede düşüş var mı?

    var hocam aynı problem demekki ..

    geçmiş olsun. demekki motora bir 1000-1500 tl sıkıştı. Umarım subaplar dışında bir sıkıntı oluşmamıştır araçlarımızda. Bizi lpg ye muhtaç edenlerin

    Aracınız kaç km de ? Kaç kmde iken takıldı.

    Benim araca 20bin civarında takıldı 60 binde ilk sorun baş gösterdi şimdi 85 bine yaklaştı. 110-120 bine kadar dayansa idi triger değişimi sırasında motoru açtırmak daha iyi olurdu ama oraya kadar dayanmayacak heralde.

    valla benimkide 20bin kusurde takildi su an 70 bin km de canimi cok sikiyor arabadan sogudum, birdaha ne lpg nede opel...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BMW G30 LCİ 5.20i Special Edition Luxury , Ford Fiesta 1.6 Titanium X




  • Arkadaşlar Merhaba Yeni çıkan hondalar çelik süpapla üretilmiş olup lpg ye uyumludur ve 6 yıl 150.000 km garantisi vermektedir bizim arkadaş aldı şuan 25.000 km de hiçbir sıkıntısı yok zaten olsada servis garanti veriyo brc marka takıyolar arkadaş istanbul maslakdaki çiftkurtlardan aldı fabrikasyon olarak lpg li geldi araca bakmaya gittiğimizde honda civic ler lpg li ve lpg siz seçenekleri bulunuyor nedenini sorduğumuzda verilen cevap aracın tamamen lpg için özel olarak üretilmesi söylendi. eğer opelini satıp başka araç almak isteyen varsa tavsiye ederim hiç değilse gidilip bilgi almak bile kardır.Saygılarımla
    _____________________________
  • arkadaşlar 2010 kasım da trafige cıkmıs 2011 model ford fiesta 1.4 benzinli aracım var ve 13000 km atiker safefast obdII kit taktırdım. acaba subap sorunu bu araçlarda da var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passion07

    arkadaşlar 2010 kasım da trafige cıkmıs 2011 model ford fiesta 1.4 benzinli aracım var ve 13000 km atiker safefast obdII kit taktırdım. acaba subap sorunu bu araçlarda da var mı?

    Hayır Fordlarda ve ya kore araçların da LPG sorun çıkartmaz Opel chevrolet gibi araçlarda supabların sıkıntılı olması da bu motorları GM (general motors ) un üretmiş olmasından kaynaklanmaktadır bildiğiniz gibi sanırım 2006 daydı GM büyük bir krize girdi ve amerika GM bu batakdan kurtardı daha sonra işleri düzeltmek isteyen GM motorlarda ki kaliteyi düşürerek kâr etmeye çalıştığı için bu kadar insan bu magduriyetleri yaşıyor .


    Normalde bu marka araçlar benzinliyse benzinli kullanmada bir sıkıntı çıkartmaz fakat LPĞ li araçlarda Benzinliye göre supab sıcaklığı çok daha fazladır bu yüzden bu motorlar LPĞ de sorun çıkartırlar.
    _____________________________




  • Çok teşekkür ederim. Yüreğime su serptiniz;)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parskan

    quote:

    Orijinalden alıntı: passion07

    arkadaşlar 2010 kasım da trafige cıkmıs 2011 model ford fiesta 1.4 benzinli aracım var ve 13000 km atiker safefast obdII kit taktırdım. acaba subap sorunu bu araçlarda da var mı?

    Hayır Fordlarda ve ya kore araçların da LPG sorun çıkartmaz Opel chevrolet gibi araçlarda supabların sıkıntılı olması da bu motorları GM (general motors ) un üretmiş olmasından kaynaklanmaktadır bildiğiniz gibi sanırım 2006 daydı GM büyük bir krize girdi ve amerika GM bu batakdan kurtardı daha sonra işleri düzeltmek isteyen GM motorlarda ki kaliteyi düşürerek kâr etmeye çalıştığı için bu kadar insan bu magduriyetleri yaşıyor .


    Normalde bu marka araçlar benzinliyse benzinli kullanmada bir sıkıntı çıkartmaz fakat LPĞ li araçlarda Benzinliye göre supab sıcaklığı çok daha fazladır bu yüzden bu motorlar LPĞ de sorun çıkartırlar.



    Ne kadar da saçma, bi o kadar bilmiş... (işler güçler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butterfly_effect_53 -- 19 Kasım 2012; 9:24:30 >
    _____________________________




  • Neresi saçma la opel ve chevrolet marka araçlar da bu sorunun olduğunu Doç. olan hocamız söylemişti otomotiv müh. okuyorum
    _____________________________
  • Tamam işte okumaya devam et, daha olmamışsın

    Bu sorunun GM'l bir alakası yok. Euro5 yeni nesil motorların hepsinde olan bir durum. Emisyon azaltımı ve daha düşük sürtünme, yakıt tüketimi için bilinçli yapılan bir durum. Kaliteyi düşürme, maliyeti düşürme filan dersek komik olur. Bununla alakalı forumda çok şey yazıldı, aratırsanız epey birşey çıkar.
    _____________________________
  • Burada kritik olan nokta çelik subap takıldıktan sonra araçların kaç km gittiğidir.
    _____________________________
    Ekran: Sony 55KDL805C // Stereo AVR: Yamaha AX-492 // Hoparlör: Indiana Line Nota 550 // Dac: Fiio Taishan D03K // BT Adaptör: Philips AEA2700 // Kablo: Van Den Hul Snowline
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunshines35

    Burada kritik olan nokta çelik subap takıldıktan sonra araçların kaç km gittiğidir.


    Motor yenilemeci bir ustanın dediğine göre çelik sübap takınca da 60-80 bin km arası yapılabiliyormuş... Başka yerlerden de teyit etmek lazım.

    Aslında iyi bir alternatif var:
    PRINS Valve Care sistemini uygulayınca 100 bin kilometre motor garantisi veriyormuş.

    LPG montaj ücretine ek olarak 30-40 bin km sonra 1300-1500 TL ekstra sübap masrafı yapacağınıza baştan iyi bir meblağ ödeyip 100 bin kilometre garantisi almak mantıklı gibi görünüyor. Tabi bu garantinin kapsamı da önemli.
    Motor 100 binden önce sübap+sübap yatağı yakarsa PRINS bu masrafı karşılayacak mı acaba?
    _____________________________
  • merhaba arkadaşlar,

    öncelikle ben sağlıklı bir bilgi edinemediğim için tekrar buraya yazıp size sorma gereksinimi hissettim.

    1 - 2011 Model Ford Fiesta 1.4 duratec 96Ps benzinli araçlarda alaşımlı subap var mı yok mu? Lpg de sıkıntı yaratıyorlar mı?

    2 - Bu piyasa bulunan 100 tl civarındaki manuel yağlama sistemi takılmalı mı takılmamalı mı? Yani yeni kasa ford fiesta da buna ihtiyaç var mı? Gerçekten bu yağlama sistemi işe yarıyor mu?

    ford servisinden dahi sağlıklı bir bilgi alamadım.

    bana yardımcı olursanız sevirim teşekkür ederim...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passion07

    merhaba arkadaşlar,

    öncelikle ben sağlıklı bir bilgi edinemediğim için tekrar buraya yazıp size sorma gereksinimi hissettim.

    1 - 2011 Model Ford Fiesta 1.4 duratec 96Ps benzinli araçlarda alaşımlı subap var mı yok mu? Lpg de sıkıntı yaratıyorlar mı?

    2 - Bu piyasa bulunan 100 tl civarındaki manuel yağlama sistemi takılmalı mı takılmamalı mı? Yani yeni kasa ford fiesta da buna ihtiyaç var mı? Gerçekten bu yağlama sistemi işe yarıyor mu?

    ford servisinden dahi sağlıklı bir bilgi alamadım.

    bana yardımcı olursanız sevirim teşekkür ederim...

    çelik sübapları var fordun. chevrolet opel gibi değil.
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passion07

    2 - Bu piyasa bulunan 100 tl civarındaki manuel yağlama sistemi takılmalı mı takılmamalı mı? Yani yeni kasa ford fiesta da buna ihtiyaç var mı? Gerçekten bu yağlama sistemi işe yarıyor mu?


    Bu konuyla ilgili gerek ustalar gerekse kullanıcılar tarafından çok yazıldı çizildi. Ortak görüş şu:
    "Sübap yağlama sistemlerinin tamamına yakını hikaye... Pazarlama hilesi..."

    Sadece Prins'te sübap koruma için farklı bir sistem var. Zaten onlar da yanılmıyorsam 100.000 km garanti veriyorlar (bu garanti belirli bir yıl ile sınırlı mı bilmiyorum).
    _____________________________
  • sorularıma verdiğiniz cevaplar için ayrı ayrı teşekkür ederim. Subapların çelik olmasına çok sevindim ayrıca...
    _____________________________
  • arkadaşlar yeni clio hb araçlarda lpg durumu nasıl olur, euro 5 motor varmış bu araçlarda da sizce sıfır alacağım araca lpg taktırmalı mıyım?taktırırsam tahmini olarak kaç bine kadar sorunsuz binebilirim?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    Şaşmaz Oto Sanayiinde motor yenileme işi yapan komşuma sordum ve yaklaşık bir fiyat aldım arkadaşlar:


    OPEL ASTRA 1,6 115HP motorlu araçlar için çelik sübaplar + çelik sübap yatakları + motor kapak contası vb. sarf malzemeleri + işçilik = 1500 TL


    Daha ucuza fiyat alan olursa paylaşsın lütfen. 1500 TL fiyat veren ustanın iletişim bilgilerini öğrenmek isteyen olursa özel mesaj (PM) göndersin arkadaşlar.

    Motoronuzda yukarıda sayılan sorunları (soğuk havalarda sabahları ilk marşta çalışmama-tekleme, motorda titreme, soğuk havalarda LPG'de sorun yaşama gibi) yaşamaya başladıysanız vakit kaybetmeden sübapları ve sübap yataklarını yenilemeniz gerek arkadaşlar. Bu soruna rağmen motoru yaptırmadan araca uzun süre binmeye devam ederseniz bu sefer sorun motor kapağına kadar aksediyormuş. Sübaplarn oturduğu yataklar da aşınınca motor kapağını da değiştirmek zorunda kalıyormuşsunuz.

    OPEL/CHEVROLET grubunda ise motor kapağı öyle ucuz bir şey değil, bu parçayı 500-600TL 'ye almanız pek mümkün değil yani!

    Alıntıları Göster
    geçersiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vocic -- 29 Mayıs 2013; 7:17:30 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.