Şimdi Ara

Opel - CASCADA !!! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
0
Favori
8.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • f10 5 melez bir kasa arkası başka önü başka o sebepten o kadar hafif hassas bir teraziye sahip büyük bir kaza olmadan da kayabiliyor tamiri mümkün olmuyor opel performansa değil tüketime odaklandığı için 0-100ü kısmış oldugunu düşünüyorum zira mesele motorda değil şanzımanda biter yoksa sfi hala efsanedir ki açık bir arabadan performans amaçlı alınmazlar performans coupe araçlardan beklenen bir şey değilmi öyle olmasaydı golfcc mazda mx5 gibi modellerin efsaneler arasına girmemeleri gerekiyordu
    bunların dışında fiyatı abartılıdır lafım yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Şu araba yarım ton hafiflese sınıfının en alınası arabası olur.

     Opel - CASCADA !!!


    Yaptım

    İşte maskulenliğin geldiği son nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Tasarım süper.

    Ama araçtan beklenen performans hhayal kırıklığı. Zaten kalite konusu aynı astra ve insignia ile sunulmuş araç.

    1.4 TSI 160 PS bu 2 motora arka plaka her türlü okutturur ağırlık aynı olsa bile. Yani opel performans olarak çok zayıf besleyemiyor aracı.

    Bide bir arkadaş sürekli '' O markada böyle araç varmı '' felan diye laf atıyor sadece .
    Vw'de böyle cabrio var hemde 2 tane '' Vw Golf CABRİO ve Vw Der Eos '' buda link : http://www.volkswagen.de/de/models.html


    Guldurdun daha hangi araç hangi segmntte rakipleri kim bilmıyorsun.lutfen bilmeden yorum yapmayalım

    Almanya fiyatlarına bakınca aynı fiyatlara sahip CABRİO araçlar. Bence sen bu konuya yaptığın saçma yorumlar ile daha konuşma.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: máwci

    Değerli forumdaşlar lütfen bir araç hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsanız çeşitli kaynakları inceleyin ve mümkünse showroomlarda yerinde inceleyin.

    +1
    ilk defa bukadar otomobilden anlamayanı bir konuda toplu şekilde gördüm.
  • Adam resmen kin kusmak için konu açmış ya.

    Bir markaya karşı bu kadar da aşşağılık kompleksine bürünülmezki.


    Yolda enkaz otomatik civiciyle turbolu opellerden tokadı yiyor yiyor geliyor burada kendini tatmin ediyor. En son yanılmıyorsam 1.4 140 astra şamar oğlanına çevirmişti seni.

    Onun yansıması heralde bu konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Konuyu açan kardeşim;

    Araba alırken tek kriterin 0-100'ü veya trafikte şu markaya, bu markaya geçilmemek midir?

    ABABA gene vermiş ayarı.
  • Bence 10 numara araç yapmışlar ayrıca Mercedese rakip olamaz diyen arkadaşlar mercedes zaten bu arabanın neredeyse 3 katı pahalı sıfır km 2013 cabrio e 250 ler 275.000 fiyatla satılıyor sonuçta o paraları veremeyen ve sıfır güzel görünümlü bir cabrioya binmek isteyenler için güzel bir alternatif
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maho2306

    Bence 10 numara araç yapmışlar ayrıca Mercedese rakip olamaz diyen arkadaşlar mercedes zaten bu arabanın neredeyse 3 katı pahalı sıfır km 2013 cabrio e 250 ler 275.000 fiyatla satılıyor sonuçta o paraları veremeyen ve sıfır güzel görünümlü bir cabrioya binmek isteyenler için güzel bir alternatif

    Konudaki en mantıklı yorum belkide.
  • Araç tasarım olarak 10/10. Tasarıma laf eden taş olur taş. Tek tasarımsal zafiyeti hard-top olmayışı. Büyük ihtimalle ağırlık kaygısıyla eklenmemiştir ama hard-top da olsa tadından yenmezmiş.

    Performans bazılarının dediği gibi yerlerde sürünmüyor, bence (aracın ağırlığı da göz önüne alınınca) kabul edilebilir değerlerde.

    Fiyatı biraz yüksek. Açıkçası fiyat açısından biraz daha uygun olsa bu alet çok satardı diye düşünüyorum. Mesela 80k bandından başlasa gayet rağbet görürdü...

    Bazı arkadaşlar ise C sınıfı sedan arabaların 70 bin TL ye satıldığı ülkemizde 50 bine toplu alım yapalım demiş;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones

    Dostum araç hoşunuza gitmemiş olabilir ama neyi kanıtlama çabasındayız?

    İnsanlara neyi empoze etmeye çalışıyorsun ben onu anlamadım.

    Araç size pahalı gelebilir, içeriği memnun etmemiş olabilir, ama ısrarla kötüleme çabaları yakışmıyor..


    Konunun nesi hoşuna gitmedi cihan ? Bak yetkilisinde artık varsa gördüğün bi problem kitleyebilirsin.

    Ben kendi kriterlerime göre neden para etmez bunu açıkladım , gayetde net oldugumu düşünüyorum.

    Altımda ki araç bırak honda'yı , şahin bile olsa eleştirirm bu hakkı elimden kimse alamaz.


    Bazı dengesizler altında ki araba çok mu iyide b.k atıyorsuna getiriyor , altımda ne oldugu beni ilgilendirir , benim için motor gücü yüksek araçlarda performans önemlidir bu kadar net.


    Gt86 ilk çıktıgında da performansını eleştirdim , sürelerinin yetersiz oldugunu söyledim , electro delikanlıca söyle , o zaman da yine aynı şeyleri söyledim mi söylemedim mi ?




  • 1658 kilo ne la. Arabayı komple döküm mü yapmışlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    Arkadaş tamam opel aktarmada, motorda mühendislikte iyi değil, biliyoruz da herkes aracı kırmızı ışıklarda yarış yapmak için mi alıyor? Ne kadar saçma bir şey bunu dile getirmek. Bu araç keyif aracı, performans aracı, pist aracı değil. 0-100 çok da önemli değil yani.

    Nasıl önemli değil ya ?


    Bu nasıl bi mantıktır ki ?

    170 hp güç üreten bi makina alıcam ama performansı önemsiz olacak öyle mi ? Neden ?

    Ben o gücü kullanırım veya kullanmam ama bana böyle bi motor seçeneği sunuyorsa hakkını verecek.


    Peki amacı ne bu aracın ? Sadece keyif mi ?

    O zaman 308 cc alırız 65-70.000 civarına , 20.000 tl 'de cebimizde kalır. Cabrio mu cabrio , hava alıyormusun alıyorsun , keyif var mı var. Bumudur yani ?


    Bmw falan boşa kasıyor o zaman , cabrio demek bizim millet için gezinti aracı demekmiş , bunuda öğrenmiş olduk.


    Ferrari'ye de binince amannn gitmesede olur , ferrari bu boru değil diyeceksiniz heralde.


    Ferrari alacak adam için konfor ne kadar önemliyse bu araç için de 0-100 o kadar önemli. Gücüne göre performansı zayıf ama bu araçta performans o kadar elzem değil. Performans isteyen gider opc falan alır.

    Işıklarda golf geçermiş o geçermiş. Geçse ne olacak? Ne zaman bırakacağız bu sidik yarışını?

    300 beygirlik land cruiser de ışıklarda yeniliyor çoğu araca, 156hp lik accordda. Ama ne kadar önemli kullanıcıları için? Sana kalırsa hiç kimse accord almasın çünkü performansı ölü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    Arkadaş tamam opel aktarmada, motorda mühendislikte iyi değil, biliyoruz da herkes aracı kırmızı ışıklarda yarış yapmak için mi alıyor? Ne kadar saçma bir şey bunu dile getirmek. Bu araç keyif aracı, performans aracı, pist aracı değil. 0-100 çok da önemli değil yani.

    Nasıl önemli değil ya ?


    Bu nasıl bi mantıktır ki ?

    170 hp güç üreten bi makina alıcam ama performansı önemsiz olacak öyle mi ? Neden ?

    Ben o gücü kullanırım veya kullanmam ama bana böyle bi motor seçeneği sunuyorsa hakkını verecek.


    Peki amacı ne bu aracın ? Sadece keyif mi ?

    O zaman 308 cc alırız 65-70.000 civarına , 20.000 tl 'de cebimizde kalır. Cabrio mu cabrio , hava alıyormusun alıyorsun , keyif var mı var. Bumudur yani ?


    Bmw falan boşa kasıyor o zaman , cabrio demek bizim millet için gezinti aracı demekmiş , bunuda öğrenmiş olduk.


    Ferrari'ye de binince amannn gitmesede olur , ferrari bu boru değil diyeceksiniz heralde.


    Ferrari alacak adam için konfor ne kadar önemliyse bu araç için de 0-100 o kadar önemli. Gücüne göre performansı zayıf ama bu araçta performans o kadar elzem değil. Performans isteyen gider opc falan alır.

    Işıklarda golf geçermiş o geçermiş. Geçse ne olacak? Ne zaman bırakacağız bu sidik yarışını?

    300 beygirlik land cruiser de ışıklarda yeniliyor çoğu araca, 156hp lik accordda. Ama ne kadar önemli kullanıcıları için? Sana kalırsa hiç kimse accord almasın çünkü performansı ölü.

    Bugün civic'i sattıkdan sonra accord'u almamak için tek sebebim performansı zaten kardeşim.Keşke manueli olsa o zaman kaygım olmaz ama oda ülkemize gelmiyor. Eğer ileride performansı önemsiz bi araç alıram bu accord olabilir. Ama otomatik civic'den sonra ve evlenip çoluk çocuga karışmadan , performansı gerçekten limitlerinde olan bi araca binmek istiyorum.


    Benim anlatmak istediğim , ben altımda 170 hp güç olan bi araç ile çok daha fazlasını isterim , çünkü rakipleri benzer veya daha az güçler ile çok daha iyi performanslar sunabilmiş değil mi ?


    Ne tasarımına , ne de iç mekanına zaten laf etmedim. Showroom'da incelerken etkilendim bile diyebilirim , ta ki teknik verileri ve fiyatını görene kadar.


    170'lik julyet tct'nin tüketim ve performans verilerini görünce , ya da 140 'lık golf yada a200 amg - bmw 1.16i vsvsvs , bana bu araç zayıf gözüküyor.

    işin özü budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/02_Specsheets/yeni_cascada_05_2013.pdf

    Teknik özellikler linkini koyarak başlıyorum.

    Evet karşımızda opel'in son üstün mühendislik ürünü opel CASCADA.

    Dürüst konuşayım geçen gün showroomda inceledim aracı. Dış tasarım olarak çok yakışıklı allah var , iç mekan bildiğimiz astra - insignia ama spor koltuklarıda bi o kadar başarılı.

    Neyse bunlar göz boyama tabi , bu cabrio aracın başlangıç fiyatı 96.000 tl.


    Şimdi asıl soruyu soruyorum , bi insan 96.000 tl para verip cabrio araç alıyorsa ve bu aracın motor'u 1.6 170 hp 'lik bi turbo benzinli motor ise aracından ne bekler ?

    Almanca kataloguna baktım ve bu 1.6 170 hp'lik ünite öve öve bitirilemiyen yeni 1.6 sidi motor yazıyor.

    Peki ben bu 96.000 tl 'lik araç ile ne yapabilirim ?


    Marka karalama değil , ben kendi beklentilerime göre bu aracın benim gözümde neden 5 para etmediğini kısaca açıklayım , katılan olur - olmaz saygı duyarım , ama koyduğum somut verilere göz atmadan yok fanboy cart curt gibi çocukca kelimeler kullanmasın.




    1.6 170 hp 6 ileri otomatik aracımızın 0- 100 koşusu tam 9.9 sn'ye . Aracın manuel verilerini bulamadım ama opel'in diğer araçlarında vermiş olduğu manuel - otomatik verilerini kıyaslarsam 9.5 sn'ye civarı bi 0-100 hızlanması ortaya çıkar diye düşünüyorum manuel vites olursa.

    http://www.zeperfs.com/duel4577-4423.htm

    burda da baktım 9.6 sn'ye yazılmış , yaklaşık böyle bi hızlanma olur.

    peki cabrio bi aracın ağırlığı ne kadar olabilir ?

    1200 ? 1300 ? 1400 ? 1500 ? 1600 ?

    TAM 1658 KG !!!!! (2.0 cdti motor seçenekli versiyon ise akıllara zarar 1741 kg !!!!!)

    Kıyaslama açısından yazayım f10 bmw 5 serisi (5.20d) 1700 kg



    yani şimdi ben bu araca 100.000 tl civarı bi rakam ödeyip , 1.6 manuel civic - auris , 1.2 tce clio , vsvs... geçeceğim diye can çekişcem :D


    122'lik tsi motorlu araçlar , 120 'lik julyet , bmw 1.16i - 3.16, psa thp motor , A 180 vsvsvs... gibi araçlara madara olacağım.


    julyet multiair 170 , 140 act golf , a200 amg , bmw 1.18i - 3.20id gibi araçların plakasını bile okuyamayacağım.

    başlangıç fiyatı 96.000 tl

    2 ADET 1.16İ ALIRIM DAHA İYİ O PARAYA AÇIKCASI

    2013 1.16İ 8 İLERİ 136 BEYGİR BU ARADA

    GEÇEN GÜN 500 KM YOL YAPTIM KİRALIK ARAÇTI FENA GİDİYORDU AMA MOTOR 5 6 BİN DEVİRDEN SONRA BİR ANDA ŞAHLANIYORDU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 23 Temmuz 2013; 11:28:04 >




  • garip bi araç olmuş hakkaten üstten traş etmişler gibi.
  • hocam tamam inceleme yapip kendi fikirlerini soylemissin ancak takildigim bir nokta var.

    cabrio bir araca referans olmasi icin bir sedan aracin agirligini koymussun. bence kiyaslanmasi gereken araclar sunlar, referans olmasi icin;

    bmw 320 cabrio 1655kg
    mercedes e200cgi cabrio 1685 kg

    yani opelin cok da agir olmadigini hatta tam kilosunda oldugunu goruyoruz. bu aracin rakipleri bunlar ve bunlardan 2-3 kat ucuza satiliyor, fiyati elestirilebilir ama 100.000 civarina bana baska SIFIR cabrio bir arac soyler misin?

    ayni fiyata ikinci el cok temiz, dusuk km de bir 320i cabrio da alinabilir. ama 2000cc benzinli otomatik neredeyse 160 beygir bir arac o da ve 0-100 u 9,8 saniye.

    simdi soruyorum bu arabayi performansi kotu diye almaz miydin? giulietta civic beni gececek diye almazmiydin? :) cabrio arabalar cok fazla performans dusunulerek yapilmaz, hem performansli hem cabrio istiyorsa biri paraya kiyip m3 cabrio alacak baska care yok:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gt 86 hakkında yazdıklarını bilmiyorum. O araç hızından çok sürüş özellikleriyle on plana çıkıyor. Motor biraz zıt tabi. Bence daha güçlü olmalıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E serisi nerden cascada'nın rakibi oluyor yahu ? Kim uyduruyor bunları ?


    E serisinin cascada ile aynı kg'da olması , opel'in başarısızlığı , siz tutuyorsunuz e250 cabrio gerçekten rakibiymiş gibi karşılaştırıyordunuz bide.

    Performansı kötü diye almam tabi niye alayım ki ? O kadar paraya bana daha çok şey sunan Julyet QV varken hemde ?
  • E250ye hangi yönlerden rakip bu araç aciklayabilirmisin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra cabrio neden üretilmiyor artık bunu da irdeleyin. Adamlar isim stratejisi yaptı bu araçla. Astra adını koysaydi biz şu markalara rakip ürettik diyip dikkat cekemezlerdi. Nitekim aracın altyapısı astra zaten. Bmw mercedesin yanında opelin ismi çok komik duruyor. Önce vw yi bir geçsin opel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.