Canlı Yayın
Apple, yılın ürünlerini tanıtmaya hazırlanıyor. iPhone 17 serisi, AirPods'lar, yeni nesi işlemci, Apple TV, AirTag ve dahası...
Şimdi Ara

Opel Astra H 1.6 - LPG TAVSİYE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
7.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araç opel astra H sedan düz vites. 115 bg motor kodu z16xer olandan.

    2008 model ve hala 10 bin kilometrede. malesef benzin ile başa çıkılmıyor. lpg taktırmayı düşünüyoruz.
    Acaba yukarıda bahsi geçen araç için en uygun lpg kiti hangisidir? bütçemiz 1000-1500 Tl arası. atiker fiyat yönünden brc ve landirenzoya göre daha iyi galiba. ancak nette araştırmalarıma göre landirenzo opel ile anlaşmalı ve kit opeller için özel üretiliyor diye birşey duydum. aracımızın garantisi bitmiş durumda dolayısı ile opelin landirenzo ile anlaşması olması beni ilgilendirmiyor.

    lakin landirenzo kitlerinin opel için özel olarak üretildiği doğru mudur? yani atiker taktırırsam araba üzerinde biçilen/çizilen yer daha mı çok olacak ? ( güya landirenzo tam uyumlu ya ondan böyle bir soru soruyorum :) )

    Deneyimli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. İlk defa lpg taktıracağım için konu hakkında hiçbir bilgiye sahip değilim sizler neyi önerirseniz onu taktıracağım.







  • Bu arada simit tank düşünüyoruz. aslında bagaj yeteri kadar büyük. ( 490lt) . simitin normal tanklara göre + - yönleri nelerdir ?
    yoksa boyut dışında aralarında en ufak fark yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Bu arada simit tank düşünüyoruz. aslında bagaj yeteri kadar büyük. ( 490lt) . simitin normal tanklara göre + - yönleri nelerdir ?
    yoksa boyut dışında aralarında en ufak fark yok mu?


    simit tank bazı araçlarda bagajı yükseltebiliyor, benim aracımda (Brava) bagajı bir miktar yükseltmişti, onun dışında stepne meselesi var ki onu da ince stepne alarak bagajdan bir miktar daha tasarruf edebilirsiniz ya da hiç stepne koymaz şu tamir spreyleri var onlardan edinebilirsiniz.
  • Selamlar,
    Aracınız lpgye son derece uyumludur öncelikle bunu söylemek isterim.
    1)Landi renzonun opel ile anlaşması olduğu doğru ve sıfırdan yapılan montajlar için araca özel kit ile dönüşümü yaptığı da fakat ikinci el araçlar için aynı durumun söz konusumu bilmiyorum.
    2)Atiker kiti de doğru bir montaj ile ehil ellerde son derece randımanlı olur.
    3)Markalarda uyum delinen yerlerle pek alakalı değil eğer manifold delinmeden ve kablo kesmeden montaj yapılmasını istiyorsanız BRC'yi tercih etmelisiniz.
    4)Marka tercihiniz için önemli olan yaygın servis ağı ve satış sonrası hizmettir.
    5)Simit tank montajı aracınızı en uygun tanktır.
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Arkadaşlar araç opel astra H sedan düz vites. 115 bg motor kodu z16xer olandan.

    2008 model ve hala 10 bin kilometrede. malesef benzin ile başa çıkılmıyor. lpg taktırmayı düşünüyoruz.
    Acaba yukarıda bahsi geçen araç için en uygun lpg kiti hangisidir? bütçemiz 1000-1500 Tl arası. atiker fiyat yönünden brc ve landirenzoya göre daha iyi galiba. ancak nette araştırmalarıma göre landirenzo opel ile anlaşmalı ve kit opeller için özel üretiliyor diye birşey duydum. aracımızın garantisi bitmiş durumda dolayısı ile opelin landirenzo ile anlaşması olması beni ilgilendirmiyor.

    lakin landirenzo kitlerinin opel için özel olarak üretildiği doğru mudur? yani atiker taktırırsam araba üzerinde biçilen/çizilen yer daha mı çok olacak ? ( güya landirenzo tam uyumlu ya ondan böyle bir soru soruyorum :) )

    Deneyimli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. İlk defa lpg taktıracağım için konu hakkında hiçbir bilgiye sahip değilim sizler neyi önerirseniz onu taktıracağım.



    bütçenize göre en uygunu yerli malı atiker 990 tl 300 tlyede ruhsata işletirsiniz 200 tlniz size kalır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Selamlar,
    Aracınız lpgye son derece uyumludur öncelikle bunu söylemek isterim.
    1)Landi renzonun opel ile anlaşması olduğu doğru ve sıfırdan yapılan montajlar için araca özel kit ile dönüşümü yaptığı da fakat ikinci el araçlar için aynı durumun söz konusumu bilmiyorum.
    2)Atiker kiti de doğru bir montaj ile ehil ellerde son derece randımanlı olur.
    3)Markalarda uyum delinen yerlerle pek alakalı değil eğer manifold delinmeden ve kablo kesmeden montaj yapılmasını istiyorsanız BRC'yi tercih etmelisiniz.
    4)Marka tercihiniz için önemli olan yaygın servis ağı ve satış sonrası hizmettir.
    5)Simit tank montajı aracınızı en uygun tanktır.
    Saygılar...


    ilginiz için çok teşekkür ederim.
    peki bu manifoldun delinmesinin veya kabloların kesilmesinin araca bir zararı var mı?
    bir de dediğiniz gibi atiker kiti usta bir el tarafından montajlanırsa brc den bir farkı kalır mı? ( uzun vadede ortaya çıkabilecek problemler vs... )
    son olarak atiker kitini takmak daha mı zor ? brc ye göre daha mı uzun sürüyor?




  • 1)Pipo uygulamasının faydaları var tabiki. Manifoldun delinme işlemi doğru bir şekilde ve doğru yerden yapılırsa hiçbir zararı yoktur açılan 3mmlik delikler dışında.
    2)Kablo kesmeden yapılan montajda ise insan faktöründen doğacak sorunlar engellenmiş olacaktır.
    3)İyi bir montaj ve güzel bir kalibrasyonla performans ve tasarruf açısından kesinlikle sıkıntı yaşamazsınız. Aradaki fark malzemenin kalitesi yani ömrü ile ve insan odaklı hataların minimuma indirilmesiyle alakalıdır.
    4)Birçok sistemin montaj süresi aynıdır daha zor olması gb bir durum söz konusu değil.

    Saygılar.
    Mak. Müh. Baki Köseoğlu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.