Şimdi Ara

Opel astra 1.4 t ,Motor gitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    arkadaşıma ait 1.4 t yağ pompasında sorun olmuş.Fakat herhangi bir uyarı vermediği için bi süre bu şekilde gitti.


    Fakat bir süre sonra araç hızlanmadı.Servise çektiğimizde yağ pompasnın arızalandığı iletildi.Pompa değişti sorun devam ediyor.


    Bu sefer motor yağsız çalıştığı için motorda sorun olduğu iletildi.Salllamış olmayım neler değişti bilmiyorum 12.000 tl masraf çıktı.


    VW'de ampül patlasa uyarı veriyorken koca yağ pompası nası uyarı vermez ?




  • Ne demiştik ?


    Opel = Sorun = GM


    Opel+LPG = Bela


    = Yağ kaçakları


    = Conta yanmış


    = Yağ soğutucu arızası


    = piston kırma


    = Valf yakma. . .


    Op2l ile çok bilinmeyenli sırlar dünyasına hoş geldiniz, teşekkürler GM, kaldığı yerden devam eden PSA'ya da şükranlarımızı sunarız.

  • yağ pompası mi? yağ soğutucusu mu hocam?

    gm grubunda kronik yağ soğutucusu problemi vardır.
  • Das auto pişmanlık ooo

  • Motor yeniden yapıldıysa fiyat normal. Yağ pompası bozulunca yap lambasının yanması lazım.
  • Çok berbat bir durum ama daha önce karşılaşmoştım sanırım ben de. Yağ pompası çalışmayınca hata kodu vermiyor ya da yağ lambası yanmıyor çok saçma
  • Yağ pompası çalışmıyorsa düşük yağ basıncı uyarısı mutlaka vermesi lazım.
  • Hocam siz dikkat etmemiş olabilirsiniz ama araç aşağidaki gibi uyarı bilgisi gostermektedir;

    Opel astra 1.4 t ,Motor gitti
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tahmini söylüyorum ama muhtemelen LPG vardır araçta, LPG için o arızaları vermeleri engellenmiş olabilir.

    12 bin iyi rakam bence dediğiniz iş için, yetkili servis değil özel servis sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 23 Kasım 2020; 21:18:52 >
  • Sinyali dahi açık unutsanız uyarı veren bir araçtan bahsediyorsunuz. Yağ basıncı ile ilgili muhakkak uyarı vermiştir. Dikkatten kaçar, farkedilmez o ayrı.


    Not: Ampulü patlayınca Egea bile uyarı verir. Boşuna Vw güzellemesine gerek yok.

  • Ne demiştik ?


    Opel = Sorun = GM


    Opel+LPG = Bela


    = Yağ kaçakları


    = Conta yanmış


    = Yağ soğutucu arızası


    = piston kırma


    = Valf yakma. . .


    Op2l ile çok bilinmeyenli sırlar dünyasına hoş geldiniz, teşekkürler GM, kaldığı yerden devam eden PSA'ya da şükranlarımızı sunarız.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    1.4 Turbolar sorunlu motorlar değil hocam. Hangi araç olursa olsun yağsız kalıp üstüne gidilmişse bu tür rektefiye maliyeti kaçınılmaz olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enki

    1.4 Turbolar sorunlu motorlar değil hocam. Hangi araç olursa olsun yağsız kalıp üstüne gidilmişse bu tür rektefiye maliyeti kaçınılmaz olur.

    1.4t 140 HP motor sorunlu değilse sorunlu motor nasıl oluyor? 1.4t motor kronik sorunları çok sorunlu bir motordur. Bunu opelteam sayfalarında bile kabul etmiş durumdalar...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Das auto pişmanlık ooo

    1.4t 140 HP motor GM üretimidir yani Amerikandır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Ne demiştik ?


    Opel = Sorun = GM


    Opel+LPG = Bela


    = Yağ kaçakları


    = Conta yanmış


    = Yağ soğutucu arızası


    = piston kırma


    = Valf yakma. . .


    Op2l ile çok bilinmeyenli sırlar dünyasına hoş geldiniz, teşekkürler GM, kaldığı yerden devam eden PSA'ya da şükranlarımızı sunarız.

    Opel PSA bünyesine girdikten sonraki kronik sorunlarıyla ilgili birşey okumadım. Ciddi soruyorum psadan sonra ne gibi kronik sorunlar var?

  • boraycan kullanıcısına yanıt

    1.2 (PureTech) PSA kökenli motorlarda:


    • Buji kırma
    • Triger kayışı fırtması
    • V kayışı koparma
    • Yağ yakma
    • Yağ eksiltme
    • 50.000 km'de rektefiye ihtiyacı doğması


    gibi problemler var. İnceleyebilirsiniz.


    Opel bayileri sıfır araçların teslimatından önce buji, kayış seti ve yağlarını değiştirerek çözdüğünü iddia ediyor.


    Yani fabrikada yapılması gereken kontrol ve değişimler serviste yapılıyor. İşte bu PSA disiplini  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    1.2 (PureTech) PSA kökenli motorlarda:


    • Buji kırma
    • Triger kayışı fırtması
    • V kayışı koparma
    • Yağ yakma
    • Yağ eksiltme
    • 50.000 km'de rektefiye ihtiyacı doğması


    gibi problemler var. İnceleyebilirsiniz.


    Opel bayileri sıfır araçların teslimatından önce buji, kayış seti ve yağlarını değiştirerek çözdüğünü iddia ediyor.


    Yani fabrikada yapılması gereken kontrol ve değişimler serviste yapılıyor. İşte bu PSA disiplini  

    Evet 1.2 puretech motorlar hiç aklıma gelmemişti...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Ne demiştik ?


    Opel = Sorun = GM


    Opel+LPG = Bela


    = Yağ kaçakları


    = Conta yanmış


    = Yağ soğutucu arızası


    = piston kırma


    = Valf yakma. . .


    Op2l ile çok bilinmeyenli sırlar dünyasına hoş geldiniz, teşekkürler GM, kaldığı yerden devam eden PSA'ya da şükranlarımızı sunarız.

    Hocam evet şurda haklısınız Opel ler sonradan takılan lpg yi sevmezler , turbo ya da atmosferik fark etmez.. Fabrikasyon lpg li araçlarda zaten bir problem bulunmamakta.. Sonradan takılanlarda supap erimesi oluyor , adam akıllı bir lpg ustası bunu söylemeli ve müşterisini çelik supap takılması konusunda uyarmalı.. Merdiven altı işletmelerde uyarı yapılmaz adamlar kiti takar geçer..


    2.konu ise yağ konusu, Opel ilk başta hata yaptı ve turbo benzinli motorlar içinde dexos 2 yağ konulabileceğini belirtti ancak daha sonra yanlış hatırlamıyorsam 2014 2015 de turbo benzinli araçlarda dexos 1 gen 2 kullanılmasını önerdi.. Bahsettiğiniz sorunlara ek 1.0t motorlarda kol kırma problemi de bu yağ standardı ile giderildi diye biliyorum..


    Ama Opel de gerçekten kafa rahatlığı dizel makinelerde.. mazotu koy , yagı zamaninda degistir ve git , o kadar :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    1.2 (PureTech) PSA kökenli motorlarda:


    • Buji kırma
    • Triger kayışı fırtması
    • V kayışı koparma
    • Yağ yakma
    • Yağ eksiltme
    • 50.000 km'de rektefiye ihtiyacı doğması


    gibi problemler var. İnceleyebilirsiniz.


    Opel bayileri sıfır araçların teslimatından önce buji, kayış seti ve yağlarını değiştirerek çözdüğünü iddia ediyor.


    Yani fabrikada yapılması gereken kontrol ve değişimler serviste yapılıyor. İşte bu PSA disiplini  

    Bu Erdal denen arkadaşı sürekli forumda benzer yorumlarda görmek zorunda mıyız?

    Yok mu moderasyon falan? Araba al satçılığı bitti, şimdi de puretech motora mı sardın?

    Düşük hacimli turbo motorlarda iyi bakılmazsa yağ yakma, eksiltme vs.. olur. Tsi, puretech vs.. farketmez. Git sanayilere bak, kaç tane golf turbo benzinli yağ sorunu yaşamış. Bakımlı arabada zaten olmaz.

    Buji kırma sorununu da zaten çözdüler de, çözmeseler bile laser iridyum buji kaç lira? Sanki motor patlamış gibi bilip bilmeden yorum yazıyorsun her yere.

    Sürekli ya clio icon ya da polo al satı yapıyorsun, şimdi de başka araçlara el attın herhalde.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.