Şimdi Ara

Önden Çekişli Mi Daha Seri Kalkar Arkadan Çekişli Mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
6.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Drag yarışlarında arkadan tahrikli araç mı daha avantajlıdır yoksa önden olan mı?
    Bu arada itiş, çekiş tartışmasına girilmezse iyi olur



  • Bence onden cekis.

    Cunku arkadan itislerde azda olsa bir guc kaybi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itişli diyorum. Çünkü tam gazda yükün arkaya basması arkadaş itiş için avantaj sağlar.
  • İtiş , çekiş , Güç aktaran , Tahrik .
    Konudan çok kavramlar konuşulacak yine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevketXR

    İtiş , çekiş , Güç aktaran , Tahrik .
    Konudan çok kavramlar konuşulacak yine.
    arkadan itiş sanırım bkz quattro vs arkadan itiş





  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevketXR

    İtiş , çekiş , Güç aktaran , Tahrik .
    Konudan çok kavramlar konuşulacak yine.
    Ben hep 50 Liralık alıyorum. Gitse yeter arkasına önüne bakmıyorum
  • tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 90lardan bi ornek verecek olursak , onden cekisli bi reno 9 ,arkadan itisli sahinden daha seri kalkis yapardi tabi bunlar binek ve ekonomik amacli uretlmis araclar buyuk hacimli ve bol hpli motorlarda is degisir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?


    bunun ne alakası varki arkadan itiş olma sebepleri sürüş dinamiği ve denge ile alakalı bir şey,500hp önden çekişli bir araçla tam gaz şeklinde manera yapmaya çalıştığını düşün ve aynısını arkadan itişliyle yaptığını düşün ne demek isteğimi anlarsın sanırım

    önden çekiş belli bir güce kadar avantajlıdır çünkü 100hp lik aracı birde arkadan itiş yaparsan arka tekerlere güç aktarana kadar fazla güç kaybı yaşanır, ama güçlü arabalarda arkadan itiş daha mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A16LET

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?


    bunun ne alakası varki arkadan itiş olma sebepleri sürüş dinamiği ve denge ile alakalı bir şey,500hp önden çekişli bir araçla tam gaz şeklinde manera yapmaya çalıştığını düşün ve aynısını arkadan itişliyle yaptığını düşün ne demek isteğimi anlarsın sanırım

    önden çekiş belli bir güce kadar avantajlıdır çünkü 100hp lik aracı birde arkadan itiş yaparsan arka tekerlere güç aktarana kadar fazla güç kaybı yaşanır, ama güçlü arabalarda arkadan itiş daha mantıklı

    Alıntıları Göster
    Arkadan itiş elbette. Yüksek beygirli ve hacimli arabalarda o bir anda çıkan torku ön tekerleklere aktarmak ölüm olur. Sarar sürekli. Kalkması gecikir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A16LET

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?


    bunun ne alakası varki arkadan itiş olma sebepleri sürüş dinamiği ve denge ile alakalı bir şey,500hp önden çekişli bir araçla tam gaz şeklinde manera yapmaya çalıştığını düşün ve aynısını arkadan itişliyle yaptığını düşün ne demek isteğimi anlarsın sanırım

    önden çekiş belli bir güce kadar avantajlıdır çünkü 100hp lik aracı birde arkadan itiş yaparsan arka tekerlere güç aktarana kadar fazla güç kaybı yaşanır, ama güçlü arabalarda arkadan itiş daha mantıklı

    Motoru arkadaysa eğer arkadan itiş daha avantajlı.Fakat motor öndeyse arkadan itişte kayıplar daha çok olacaktır.Bununla beraber arkadan itişin sürüş dinamikleri daha iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.


    quote:

    Orijinalden alıntı: A16LET

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?


    bunun ne alakası varki arkadan itiş olma sebepleri sürüş dinamiği ve denge ile alakalı bir şey,500hp önden çekişli bir araçla tam gaz şeklinde manera yapmaya çalıştığını düşün ve aynısını arkadan itişliyle yaptığını düşün ne demek isteğimi anlarsın sanırım

    önden çekiş belli bir güce kadar avantajlıdır çünkü 100hp lik aracı birde arkadan itiş yaparsan arka tekerlere güç aktarana kadar fazla güç kaybı yaşanır, ama güçlü arabalarda arkadan itiş daha mantıklı

    Motoru arkadaysa eğer arkadan itiş daha avantajlı.Fakat motor öndeyse arkadan itişte kayıplar daha çok olacaktır.Bununla beraber arkadan itişin sürüş dinamikleri daha iyidir

    demek istediğim tam olarak buydu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A16LET

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.


    quote:

    Orijinalden alıntı: A16LET

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    tabiki arkadan çekiş, hiç 500hp üstü önden çekiş araç gördünüz mü ekstrem örnekler dışında?


    bunun ne alakası varki arkadan itiş olma sebepleri sürüş dinamiği ve denge ile alakalı bir şey,500hp önden çekişli bir araçla tam gaz şeklinde manera yapmaya çalıştığını düşün ve aynısını arkadan itişliyle yaptığını düşün ne demek isteğimi anlarsın sanırım

    önden çekiş belli bir güce kadar avantajlıdır çünkü 100hp lik aracı birde arkadan itiş yaparsan arka tekerlere güç aktarana kadar fazla güç kaybı yaşanır, ama güçlü arabalarda arkadan itiş daha mantıklı

    Motoru arkadaysa eğer arkadan itiş daha avantajlı.Fakat motor öndeyse arkadan itişte kayıplar daha çok olacaktır.Bununla beraber arkadan itişin sürüş dinamikleri daha iyidir

    demek istediğim tam olarak buydu

    Alıntıları Göster
    Şunu mantık olarak açıklasanız. Ayrı güç ve ve tork değerlerine sahip olan iki arabanın birisi arkadan tahrikli digeri önden. Hangisi Dragta alır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jracool

    Şunu mantık olarak açıklasanız. Ayrı güç ve ve tork değerlerine sahip olan iki arabanın birisi arkadan tahrikli digeri önden. Hangisi Dragta alır

    Belli bir güce kadar önden çekiş. Sonrasında arkadan itiş. Ama motoru önde kabul ediyoruz tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jracool

    Şunu mantık olarak açıklasanız. Ayrı güç ve ve tork değerlerine sahip olan iki arabanın birisi arkadan tahrikli digeri önden. Hangisi Dragta alır

    Belli bir güce kadar önden çekiş. Sonrasında arkadan itiş. Ama motoru önde kabul ediyoruz tabiki.

    Alıntıları Göster
    önden itiş




  • onden itis diye bisey mi var :D ama bence onden cekis daha hizli kalkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkcaNon

    onden itis diye bisey mi var :D ama bence onden cekis daha hizli kalkar

    niye işte niye benim şöyle bi mantığım var mesela; Hafif bir masayı itince mi daha hızlı kaydırırsınız yoksa çekerek mi? İtince daha hızlı sürüklenir değil mi? Ama ağır bir masayı iterek zor hareket ettirirsiniz ancak çekerek daha kolay yaparsınız bunu. Yani tork olarak önden çekiş daha iyi ancak serilik, hız bakımından arkadan tahrik daha makbul diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaydurugububak

    quote:

    Orijinalden alıntı: AkcaNon

    onden itis diye bisey mi var :D ama bence onden cekis daha hizli kalkar

    niye işte niye benim şöyle bi mantığım var mesela; Hafif bir masayı itince mi daha hızlı kaydırırsınız yoksa çekerek mi? İtince daha hızlı sürüklenir değil mi? Ama ağır bir masayı iterek zor hareket ettirirsiniz ancak çekerek daha kolay yaparsınız bunu. Yani tork olarak önden çekiş daha iyi ancak serilik, hız bakımından arkadan tahrik daha makbul diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadan itiş çünkü kalkış anında araç arkaya bastırıyor ve patinaja daha az neden oluyor.BMW nin neden arkadan itiş diye bir vidyosu vardı bununla ilgili




  • quote:

    Orijinalden alıntı: valorank

    Arkadan itiş çünkü kalkış anında araç arkaya bastırıyor ve patinaja daha az neden oluyor.BMW nin neden arkadan itiş diye bir vidyosu vardı bununla ilgili

    Alıntıları Göster
    aynı güç aynı ağırlıkta araç olursa önden çekiş alır.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.