Şimdi Ara

Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet nelerle uğraşıyor hey allahım..
  • araban arkadan itiş olursa motorun ortada olması lazım ki ağırlık dengesini koruyabilesin.
  • Mantığı su.Sanayide bir usta bana önden çeker araca turbo takarsak makas kırarsın 2 de bir arkadan iter olsa bronz makas takardık sorun olmazdı dedi.Bende bunun üzerine araştırdım forumlardan önden çeker bi aracı arkadan iter yapmak çok fazla maliyetli olduğunu okudum.bir kaç forumda ise motoru arkadan çeker için bagaja alma gibi muhabbet vardı bende bu forum yardımcı olur die bunu dile getirdim alay konusu oldum ama malesef.Genel maksat sorunsuz bir turbo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackElantra

    Millet nelerle uğraşıyor hey allahım..


    Bu millet birşeylerle uğraşıp hayal kurmasa araştırmasa bi fark orataya koymasa heralde hala at arabasını binerdik değil mi arkadaşım ;)
  • Bence Motor önde kalsın siz direksiyonu arkaya taşıyın daha güzel olur
  • Kısaca r12 ye turbo konusunda bilgilendiricek biri var mı beni uzun vadede sorun çıkarır mı çıkarmaz mı.performansa katkısı nedir nasıl olur ws
  • allahim sana geliyorum
  • Anlaşıldı yardımcı olcak kimse yok konuyu gören dalgaya koşuyor.Düzgünce bilgilendiren insanlara teşekkür ederim.
  • r12 ye turbo takacağına 1,6 motor tak. Bu fantaziyi benim eski patron yapmış. Serçeye şahin motoru takmış. Rampada BMW ile yarıştığını söylüyordu. R12 için de büyük motor o arabayı uçurur. Turboya gerek kalmaz.
  • hocam toros'a turbo takmakla uğraşacağına git Reno Flash al 1.7 motor,zaten turboya gerek kalmaz,uçuşa geçersin direk.
  • Peki motor değişiminde araç sabit önden çekiş mi kalıyor yoksa arkadan çeker mi oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    hocam toros'a turbo takmakla uğraşacağına git Reno Flash al 1.7 motor,zaten turboya gerek kalmaz,uçuşa geçersin direk.


    Tabi öylede işte turbolu bir r12 de çok farklı olur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip

    Peki motor değişiminde araç sabit önden çekiş mi kalıyor yoksa arkadan çeker mi oluyor ?


    Önden çekiş kalır tabi ki.
  • Komşumuzun bi arabası vardı dediğin gibiydi ama o zaman çok ufaktım markasını hatırlamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip

    Anlaşıldı yardımcı olcak kimse yok konuyu gören dalgaya koşuyor.Düzgünce bilgilendiren insanlara teşekkür ederim.


    arkadasim herkes dalga geciyor demissin ancak millete dalga malzemesini veren de sensin. reno12den yol canavari yapacam ne demek yahu

    ben senin ne istedigini anladim.sana tavsiyem ilanlardan trafikten silinmis hurdaya cikmis amerikanlara bak. ben tcde olsam sana bu konuda yardimci olurdum. boyle bi arabayi hem de iyi durumda olan arabayi 2000e alirsin reno 12 gibi de teknoloji ozurlu bi araba olmaz.

    madem arabayi yol canavari yapacan sana hicbir ustanin veremeyecegi akili vereyim. ustalar muhendislik bilmez cunku onlar bi tek eskiyi soker yeniyi takar o kadar.

    sen bi hurdaya cikmis amerikan bul mumkunse L6 yerine V8 olsun. en dusuk V8 4500motordur, ortalama 5000-6000cc arasi olurlar ama bigblocka gecis yaparsan standartta bu hacim 8000ccnin ustune kadar cikar. sandik ozel motor alirsan 13000-16000cc motorlar da var ama onlar seni asar. sana gereken small block 5000-6000cc arasi V8.

    bu motora yukleme yapacaksan mutlaka parca degistirmen gerek. stadart parcayala besleme yapacaksan motor ya kol cikarir ya yatak sarar ya da piston deler tabi yaptigin yuklemeye bagli. gunumuz dizel araclarinda kullanilan turboyu alip takarsan hicbir degisiklik yapmana gerek kalmaz.

    simdi eger kafa kaldiran bi araba yapmak istiyosan motorda yapman gerekenleri yazayim. bi kere tum hareketli parcalarini dozme olanlarla degistireceksin ki motor dayansin. daha sonra silindir kapaklarini aluminyum olan ve mumkunse silindir basina 4 valf olanalrla degistir(boyle bi kapak 5000dolardan basliyo) ama degistirmeyebilirsin de ozaman bedava
    sikistiram oranini 5-6ya dusur. ya internetten blower siparisi ver ya da dalgakiran, kompsan gibi firmalardan 4-5bar hava basacak 25m3/dk debili vida kompresor al. ayni zamanda 2 tane 800cfm 4 bogaz karburator de alman gerekecek. bunlari emmeye bagla. tabi motorda bu degisikliklerden sonra devirdaimden, yap pompasina kadar aklina gelecek herseyin degismesi gerek ki motor dayansin.

     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?


    dediklerimi yaparsan motorun son sekli buna benzeyecektir. yaklasik 3000-4000bg arasi guc uretir artik yolda bugatti gorsen tokatlarsin.

    daha ayrintisini istersen yazarim.




  • bence hiç uğraşma. git bi ferrari al gez. artık gazlarmısın yoksa uçarmısın bilemem..
  • Usta sen naptın bana max 150 200 beygir yeter buna görede 1 2 bin dolarlık bi turbo o kadar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip

    Usta sen naptın bana max 150 200 beygir yeter buna görede 1 2 bin dolarlık bi turbo o kadar :D


    150-200bg yetiyorsa 90li japon al. 2000cc motoru rektefiyede 2500cc yap inan reno motoruna turbo takmaktan hem daha ucuza gelir hem de daha ekonomik bir surus saglar. reno motoruna turbo taktiginda sikistirma oranini dusurmen gerektigi icin sakin kullanimda termodinamik verimin bi hayli dusecek. japon alip 2500ccye buyutmek daha mantikli.

    he bi de yolda gorenlerin dalga konusu olmazsin boylece.
  • 2.0 bi aracı 2.5 e nasıl çıkarabilioruz.renoyu satmam su koşulda imkansız ki alıcısıda bulunmaz zaten küflü bir araç motosiklet parasına aldım ben. 1.3 motoru 2.0 cc ye çıkarmak veya 1.6 mümkün mü?
  • Aynı yaşlarda VW Kaplumbağa alıp tüm hayallerine kavuşman dileğiyle.

    Bütçeyi arttırırsan 911 de temelde aynı işi görür :)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.