Şimdi Ara

Önce MEKATRONİK şimdi KAVRAMA sıradaki gelsin... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
2.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    İşte bende onu söylemek istiyorum,şu an aracı satsam bile (ÖTV sini ödeyip yada engelli bir arkadaşa) 5 yılımı doldurmak zorundayım

    O zaman servis evraklarını sakla ve servisle arası iyi tut; bakım için hep servise sok aracı. Yoksa bindirirler valla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun, yolda kaldığınızı ve çekici ile yüklenip gittiğinizi çok iyi hatırlıyorum.. garantiden yapılması gerçekten sevindirici ama üzülmeyin garanti bitiyor diye.. yetkili servisin yaptığı her işlem 2 yıl parça ve işçilik garantisindedir.. yani aracınızın garantisi bitsin, iyi niyet garantisi dediklerine almasınlar ama yaptıkları işin 2 yıl garantisi var.. bunun son sıkıntınız olması dileğiyle tekrar geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Selamlar sevgili arkadaşlar...

    53 bin km de beni yolda bırakan (evden yaklaşık 160 km uzakta) ve değişen mekatronik ten sonra şimdide 75 bin km de kavrama değişimi yapılıyor.Titremeler her ne kadar 40 bin li km ler de başlasa da servisin ''bu titreme normal'' cevabı karşısında artan titreme ve vuruntunun pekte normal olmadığı ancak 75 bin km de anlaşılabildi ve kavrama değişimine karar verildi...

    2012 model Skoda Yeti 1.2 tsı dsg 3. nesil kavrama


    Keyifli forumlar...


    Gecmis olsun, insallah bundan sonra bir problem cikartmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Bursa'dan Izmirden hiç şikayet gelmiyormuş, yersen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model 2.0 Dizel Tiguan 7 ileri DSG kuru tipmi yağlı tipmi?
    Kıllandım şimdi
  • Geçmiş olsun hocam. Ülkemizde yaşamanın zorlukları. Ticari ahlak falan hak getire.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    2013 model 2.0 Dizel Tiguan 7 ileri DSG kuru tipmi yağlı tipmi?
    Kıllandım şimdi

    6 ileri ise yağlıdır.

    VW'nin 2.0 dizele kuru 7 koyması için önce yürek yemesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Şimdi şöyle ki, EDC çok satılmıyor. Ama DSG çok sattığı için arızası çok duyuluyor. Yüzdeye vurursak EDC ve PS de aynı oranda sorunlu.

    Yersek

    getrag 1000000. edc yi ureteli 1 yili geciyor, sadece reno kullanmiyorki, degisik tork degerlerinde ford mitsubishi volvoda getrag edc kullaniyor. edc nin em buyuk farki elektro hidrolik degil elektro mekanik olmasinda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Şimdi şöyle ki, EDC çok satılmıyor. Ama DSG çok sattığı için arızası çok duyuluyor. Yüzdeye vurursak EDC ve PS de aynı oranda sorunlu.

    Yersek

    getrag 1000000. edc yi ureteli 1 yili geciyor, sadece reno kullanmiyorki, degisik tork degerlerinde ford mitsubishi volvoda getrag edc kullaniyor. edc nin em buyuk farki elektro hidrolik degil elektro mekanik olmasinda.

    Aynen hocam ben de şimdi gördüm onu. Elektro mekanik olması nasıl bir fark katıyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    2013 model 2.0 Dizel Tiguan 7 ileri DSG kuru tipmi yağlı tipmi?
    Kıllandım şimdi

    6 ileri ise yağlıdır.

    VW'nin 2.0 dizele kuru 7 koyması için önce yürek yemesi lazım.

    Yanlış bilmiyorsam 7 ileri hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    2013 model 2.0 Dizel Tiguan 7 ileri DSG kuru tipmi yağlı tipmi?
    Kıllandım şimdi

    6 ileri ise yağlıdır.

    VW'nin 2.0 dizele kuru 7 koyması için önce yürek yemesi lazım.

    Yanlış bilmiyorsam 7 ileri hocam.

    Şimdi baktım 7 ileri yazıyor. O zaman yağlı 7 olması lazım. İnşallah yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 yıl daha çekilir mi bu yawf, derdi tasası bitmez daha şimdiden başladıysa böyle problemler.. 100bin dememiş destur ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KayhanKaan

    2013 model 2.0 Dizel Tiguan 7 ileri DSG kuru tipmi yağlı tipmi?
    Kıllandım şimdi

    6 ileri ise yağlıdır.

    VW'nin 2.0 dizele kuru 7 koyması için önce yürek yemesi lazım.

    Yanlış bilmiyorsam 7 ileri hocam.

    Şimdi baktım 7 ileri yazıyor. O zaman yağlı 7 olması lazım. İnşallah yani :)

    7 ileri yağlı kavrama kardeşim.VW nadirde olsa bu şanzımanı bazı araçlarında kullanıyor...




  • Geçmiş olsun.

    Artık rutine bağladı senin alet ha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Şimdi şöyle ki, EDC çok satılmıyor. Ama DSG çok sattığı için arızası çok duyuluyor. Yüzdeye vurursak EDC ve PS de aynı oranda sorunlu.

    Yersek

    getrag 1000000. edc yi ureteli 1 yili geciyor, sadece reno kullanmiyorki, degisik tork degerlerinde ford mitsubishi volvoda getrag edc kullaniyor. edc nin em buyuk farki elektro hidrolik degil elektro mekanik olmasinda.

    Aynen hocam ben de şimdi gördüm onu. Elektro mekanik olması nasıl bir fark katıyor acaba?

    http://www.atlasgroup.co.uk/products/hydraulic_versus_electromechanical.php

    http://www.mbtmag.com/articles/2012/05/hydraulic-vs-electromechanical-actuators

    valla iki tane makale var;

    her ikiside elektromekanik sistemlerin daha verimli, sorunsuz ve uzun dayanımlı ve mühendislere makine üzerinde daha keskin bir kontrol sağladığını yazmış.

    hidrolik sistemde sıvı basıncı ortam şartlarına göre değişkenlik gösterebiliyormuş, sıvı olduğu için sızıntı ihtimali varmış vb vb.

    genelde elektromekanik sistem tercih edilmelidir denmiş.

    mühendis değilim, mühendis bir arkadaş daha ayrıntılı açıklayabilir sanırım.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Kasım 2014; 12:24:02 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, müsait zamanda inceleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Selamlar sevgili arkadaşlar...

    53 bin km de beni yolda bırakan (evden yaklaşık 160 km uzakta) ve değişen mekatronik ten sonra şimdide 75 bin km de kavrama değişimi yapılıyor.Titremeler her ne kadar 40 bin li km ler de başlasa da servisin ''bu titreme normal'' cevabı karşısında artan titreme ve vuruntunun pekte normal olmadığı ancak 75 bin km de anlaşılabildi ve kavrama değişimine karar verildi...

    2012 model Skoda Yeti 1.2 tsı dsg 3. nesil kavrama


    Keyifli forumlar...


    Kurtulun o arabadan. Yeni bir dsg mağduru olmaniza 14 gün kalmış

    Artık ciddi ciddi düşünüyorum...

    Doğuş fazlasıyla bu işi sallamaya çalışıyor. Benim de benzer şeyler başıma geldi. ÜStüne benim bir de yağ eksiltme sorunum oldu, arabaya komple motor yapıldı. Mekatronik ve motor yapılma mevzusu garanti bittikten sonra oldu. İkisinde de üretim hatası kaynaklı sorun olduğu için işçilik dahil tek kuruş ödemedim. Ancak biraz uğraşmam gerekti. Şimdi "Potansiyel problemli müşteri" listesinde olduğum için müşteri memnuniyeti için çok sıkı çalışıyorlar.

    İçiniz rahat olsun, mekatronik bir daha uzun süre sorun çıkarmaz. Kavrama da öyle. Benim kavrama 38.000km'de değişti. Şimdi aracım 115.000'de. Kavramadan yana bir sorunum yok. Ben arabayı ilk alırken kafamda olan km'yi arabaya yaptırır yaptırmaz hiç uzatmadan aracı satacağım. Bir daha da VAG almayacağım. Arabadan da, Doğuş'un fevriliğinden de yıldım. Diğer arabam Subaru mesela. Distribütör çok daha kötü aslında. Ama araba dertsiz. Bu kadar sorun çıkarınca araba, bir noktada distribütör hata yapsa, adı kötüye çıkıyor. Aslında Doğuş çok çalışıyor ve işini iyi yapıyor haklarını yemeyeyim; ama VAG'da son yıllarda deneme-yanılma iş yapma çok olmaya başladı.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Hocam sende resmen EZİYET çekmişsin...

    Ancak şunu net söyleyebilirim;her ne kadar yüce otonun yarısı doğuşun olsa da Skoda nın servisi ile VW nin servisi arasında çok ama çok fark var...

    Eğer aracım VW yada Seat olsa idi şu an 3 kavramayı kullanıyor olurdum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Hocam sende resmen EZİYET çekmişsin...

    Ancak şunu net söyleyebilirim;her ne kadar yüce otonun yarısı doğuşun olsa da Skoda nın servisi ile VW nin servisi arasında çok ama çok fark var...

    Eğer aracım VW yada Seat olsa idi şu an 3 kavramayı kullanıyor olurdum...

    Valla haklısınız, bir çok yere yazı yaz, dümen çevir, servisin "abi bizi mağdur ettin" serzenişini dinle. Ama avantajları da yok değil. Motor yapmaları 20 gün sürdü. 10'uncu gün itibari ile yedek arabamı aldım. Bana verdikleri yedek arabayı kendi aracım gibi kullandım. Uzun yol yaptım bol bol (kasten değil. Zaten yapacaktım. Diğer aracımla yapmak yerine bana verilen araba ile yaptım). 9000km'de 1.6tdi A3 teslim aldım. 12.000km'de iade ettim. 10 günde 3000km. Motor yapma mevzusunda işçilik ücreti ödememek için hır çıkardığım için, 3000km sonra mekatronik dağılınca bir günde yenilediler. Sabah 9'da bıraktım, akşam 6'da geri aldım. Kavrama değişiminde de bir günde işimi halletmişlerdi. Çok dert değil aslında. Ben sizin gibi yolda da kalmadım şans. Ama gene de insan sıkılıyor bir süre sonra.




  • Yazmayayim yazmayayim dedim de yazacagim
    Bende yeni Passat dsg alacagim ÖTV muagiyetli ilk işim garantiyi 5 yila uzatmak olacak
    Neden yapmadiniz yapsaniz birakin Skoda düşünsun ben öyle diyeceğim varsin dsg yi mekatronigi kavramayi VW dusunsun diyeceğim
    Dizede geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.