Şimdi Ara

Ön balata bittiği nasıl anlaşılır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 86 renault 9 aldığımızdan beri balata değişmedi. Fren pedalı dipte tutuyor ama zayıf kuvvet fazla uygulamak gerekiyor. Ön balata bitince fren pedalı aşagıdan mı tutar ? Frenlemede diske sürtme ötme sesi gelmiyor. Zamanla pedal aşağıdan doğru tutmaya başladı ve eskiye nazaran boşluk var gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kampana olmasın o? O kadar zamandır nasıl değişmemiş?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • arabayi 86 da aldiysaniz bitmemistir de biraz azalmis olabilir. tahmini bi 20 sene daha idare eder

  • cseyfe kullanıcısına yanıt

    Yok fazla kullanmadik millet her gün eskitiyor para bol biz haftada 2 gun anca biniyoruz isimiz dusunce 5 yildir bizde usta fren merkezinden yapar diyor frenciye gostermek gerekliymis fren merkezi olsa saga sola cekmez mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen ustalara ne bakıyorsun kardeşim onlara kalsa motor iner. Bi 5 10 sene daha gider o kampana orjinal fabrikaysa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fren bitince diske sürter ses yapar.
    Dipte tutuyorsa
    1. Fren hortumlarına bak patlak varmı
    2. Arka kampanaları sök temizlet ayar yaptır sıkılı kalmış kampana olabilir.
    3. Ön fren kaliper pistonlarına bak pastan takılı kalmış olabilir
    4. Karburator arkasından vestinhouse a giden hortuma bak araç çalışında fren pompalayınca şişiyormu bak.
    5. Bunlar tamamsa ana merkezde yağ eksik yada bozuk kaçırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @HK-416


    Bugun normal tutuyordu ben gene de ustaya gittim kontrol etti sorun yok ön balatalara da baktı bitmemiş. Eski araba sistem hava yapmıştır şuan sorun yok dedi. Gitmişken sabah sogukken lpg de titreme vardi bujileri değistirdim.


    Orjinal renault mais buji 450 tl ustaya da 200 tl isçilik verdim 650 tl ye hallettim. Eski çıkan bujilerin hali böyle. Üst beyaz kısımlarının böyle siyahlaması normal mi ? Buji kablosu veya distribütörden mi yapar ?



    Ön balata bittiği nasıl anlaşılır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Benden sana abi kardeş arkadaş adına ne dersen tavsiyesi.

    USTALAR NE DERSE DESİN!!

    Ben ikinci el bi araba aldığımda araç sıfır ayarında değilse mutlaka

    Ön balata arka balata,kampana, 4 lastik ( yarıya yakın bitikse) diskler de tıraşlanacak derse usta sıfır disk mutlaka muadil kaliteli markayla değiştiririm.

    Canım o 4 tekerin ve 4 frenin üzerinde gidiyor. 10 20 cebimde kalsın diye 3 ay alçılı koltuk değnekli gezemem canım kıymetli benim.

    Nacizane tavsiyemdir ilk mesajımı ciddiye alma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • banamı öyle geliyor bu çocuk her sene model düşürerek gidiyor. böyle giderse 70 modele kadar düşecek🤔

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt

    Ibana para yollayacaksan yükseltelim modeli paran yoksa karın oğlun bile yüzüne bakmaz. 86 model 4 yıldır devam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pedala basınca dibe doğru tutmaya başlıyorsa, balata bitmek üzere demektir. Yeni balata takınca, pedala bastığınızda uygulayacağınız güç azalır ve pedala daha az basarsınız.


    Ancak şaka değil ve gerçekse, o kadar yıl kullanılmış bir fren sistemi sakıncalı.


    Fren hidroliği ve fren hortumlarının da değiştirilmesi gerekir. Disk ya da kampana da taşlama ya da değişim isteyebilir.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Fren merkezi öyle bir şey değil 😂

    Sağ sola çekme durumuna göre fren güçlerini ayarlayan bir sistem sizin araçta yok.


    Fren balatarı iyi durumdaysa hidrolik ile ilgili olabilir, hidrolik sıvısının essafı bozuluyor değiştirmeyi de pek sevmezler.

    Hidrolikte sorun yok, balata bağlantılarındaki hidrolik hortumlarında da kaçak yoksa fren merkezine baktırın.


    Bujiler LPG li araçlarda daha erken gidiyor, çok anlıyor da değilim ama kararma kurumlanma normal gibi.

  • iGroN İ kullanıcısına yanıt

    Hidrolik essafı yani kimyası bozuluyor dediğiniz dogru eski 98 clio 1 aracımda başıma gelmişti. Fren dipte tutuyordu komple hidrolik değişip havası alınınca normale döndü. Şuan bir sıkıntı yok hava yapmıştır dedi ama ilk aldığımızdaki fren pedalı hissi yok fren tutuyor kilitliyor ama hissiyat zayıf. Hidrolik değiştirmeye de 2000 tl isterler tahminimce balata değişim işçiliğine 750 tl vermişti karşı dükkandaki adam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Sorun şu ki essafı bozulunca kaynama derecesi düşüyor ve özellikle yazın sıcak havalarda biraz da yokuş iniş falan olunca pedal tamamen boşa düşüyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.