Şimdi Ara

ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
26
Favori
82.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TITAN kullanıcısına yanıt
    Online başvuru

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekdellal

    Teknosa'dan Philips 55PUS7303 aldım, 4 ölü pixel çıktı, servis geldi baktı normal dedi, ısrar edince götürelim ofiste incelensin dedi. 1 hafta sonra getirip, 8 taneye kadar normal değişim filan yapamayız dediler. Hiç muhatap olmadım, Bu forumdan okuyup, THH'ye online ve çok kolayca başvurdum. Makul bir süre sonunda değişim kararı çıktı. Teknosa'dan sıfır kapalı kutu ile birebir değiştirdim. Yeni gelende ölü pixel filan veya başka herhangi bir sorun çıkmadı. Hakkınızı arayın. iyi forumlar.
    Aynısı şuan başımda teknosadan aldım 50PUS7304 1 ADET ÖLÜ PİKSEL ÇIKTI HAKEM HEYETİNE HANGİ FİRMADAN ŞİKAYETÇİ OLDUNUZ
  • TsLaZo T kullanıcısına yanıt
    Ben Philips firması için başvurmuştum. Ama satın alınan yeri de soruyor form. Dolayısı ile ikisi bir gibi sorumlu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar THH'e başvurmaya çekinmeyin. Eskiden kaymakamlık bünyesinden başvuruluyordu. Gidip form doldurmak gerekiyordu fakat artık online başvuru mümkün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekdellal

    Ben Philips firması için başvurmuştum. Ama satın alınan yeri de soruyor form. Dolayısı ile ikisi bir gibi sorumlu.
    Bende pazartesi başvuru yapacağım ölü piksel çıktığı için kurulumu iptal ettirmiştim pazartesi tekrar kuruluma gelecek servis bu sürede televizyon kullanımında sıkıntı çıkartıyorlar mı yoksa kutusunda mı kalması gerekiyor.
  • TsLaZo T kullanıcısına yanıt
    Kullanabilirsin sorun olmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2khakan

    dell yeni monitor gonderdi. kutusunda sıfır. açtın kurdum bunda da bir adet ölü piksel var hemde tam ortada. diğerinde kenardaydı. eskisini kutuladım. almadılar daha şuan evde 2 monitorde. napıcam şimdi bida mı değişim. ayrıca yeni gelen monitorden guc kablosu cıkmadı ilginc olan kısım.

    Alıntıları Göster
    subatta garantisi bitiyor. ölü pikselle kullanmaya devam ettim garanti bitmeden tekrar değişim istesem ayıp olurmu? sadece bir piksel. bana kalsa kullancam fakat ilerde monitörü satmayı düşünürsem alan arkadaşa ölü piksel var demek fiyat düşürecek gibi. sonucta fabrikasyon hata ama kararsız kaldım




  • Selam arkadaşlar,

    Hepsiburada.com’dan 24 Kasım 2019’da Samsung lc27jg54qqmxuf 27" Monitör aldım. Ürünü 13 Aralık 2019’da teslim aldım. Bu kadar gecikmesini de bir şey diyemedik. Üründe 4 tane ölü piksel olduğunu söyleyerek değişim istedim ve 24 Aralık'ta geri iade ettim. İade talebim servis raporu olmadığından kabul edilmedi ve ürün geri gönderilecek denildi. Ve ürün bana hala geri gönderilmedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda kayıt açmaktan başka bir şey yapmıyorlar ve açılan kayıtlara da hiçbir şekilde dönüş olmuyor. Şikayetvar’a da yazdım tarafınıza dönüş yapılacaktır denilip hiç bir şey yapılmıyor.

    Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugra_091 -- 8 Ocak 2020; 16:6:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugra_091 kullanıcısına yanıt
    samsung müsteri hizmetleri yoğundur yetiştiremiyordur. 4 adet pikseli mecbur alcaklar zaten 1 adet bile değişim oluyor. türkiyede servisi olan markalar böyle genelde yoğunluktan ilgilenmiyor olabilirler ozellikle samsung türkiye baya sıkıntılı. değişim yapmazlarsa tüketici mahkemesine bildir yüzde yüz değişirler.

    bu arada benimki değişti yeniden. a07 versiyon güncel olandan geldi. eskisini almadan önce yenisi geliyo zaten monitorsüz bırakmıyorlar insanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 8 Ocak 2020; 21:6:14 >
  • Cevabınız için teşekkür ederim. Yalnız benim ürün hepsiburadada şu an. Ben değişim için oraya gönderdim servis raporu olmadığı için kabul etmediler. Bir an önce geri gönderirler de umarım daha servis kontrol edecek. Eğer dediğiniz gibiyse çok iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede aoc marka monitör var 1 ölü piksel vardı garanti bitmeden göndersem mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar benim monitörde sol üst kısımda ölü piksel benzeri bir şey var çerçevenin sağ alt kısmında hangi renk olursa sol üst de o renk oluyor ve çok rahatsız ediyor. Asus garantiye alırmı müşteri hizmetlerine sorduğumda 1 ölü piksel almıyoruz demişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gold Man

    Arkadaşlar benim monitörde sol üst kısımda ölü piksel benzeri bir şey var çerçevenin sağ alt kısmında hangi renk olursa sol üst de o renk oluyor ve çok rahatsız ediyor. Asus garantiye alırmı müşteri hizmetlerine sorduğumda 1 ölü piksel almıyoruz demişti
    almıyoruz derken mecbur alcak ama ürünü ilk aldığın gün ölü piksel varsa o sekilde geldiyse sana. iade edebilirsin değişim yaparlar. sonradan olü piksel olustuysa almıyorlar. benimki bana geldiğinde ölü pikselliydi 2 kez değişim yaptım. şuan kusursuz monitör geldi ve garantisi 2 ay kala
  • İlk aldığımda vardı vatan bilgisayardan satın almıştım hatta kontrol etmiştik ölü piksel varmı diye o ölü pikseli görmüştük ama siyahdı bilmiyordum habire renk değiştireceğini
  • Bu konu hakkında hala firmalar çelişkili bilgi veriyor. Kimisi 5 piksel ve üzerine değişim veya iade diyor, Kimisi ölü piksel garanti kapsamında değil diyor. Son 2 ay içerisinde bir tanesi İtopya firmasından, diğeri de Teknobiyotik firmasından olmak üzere 2 kez AOC marka 24 inç monitör aldım. Aldığım 2 monitörde de gerek ölü piksel, gerekse ışık sızması vardı. İtopya sonuç için uzun sürsede süreç parayı iade etti. Teknobiyotik firması ile çözümsüzlük halen devam ediyor. Üstelik ölü pikselin yanında ışık sızması da mevcut. mesafeli satış sözleşmesi gereğince 14 gün cayma hakkı falan bunlar yalan dolan. N11 gibi site üzerinden almama rağmen ürünü ne N11, ne de Teknobiyotik sorunu çözebilmiş veya para iadesi yapmış değil. Muhtemelen tüketici mahkemesinde çözülecek problem.
  • 1 ölü pikseli kabul etmiyorlar ya bazı firmalar. Kabul eden firmalarda var onlarn kafasına göre bişey değil bence. 1 ölü piksel için nolcak kullan işte diyorlar fakat fabrikada test esnasında gözden kaçmış cihazlardır yada bilerek bazı cahil ülkelerde satmaya çalışıyorlar. Panel çöp olmasın diye tek ölü piksel için koca panel değişmesi gerekiyor. Dell sorun çıkarmadı ürünü görmeden sadece fotoğraf istiyorlar o pikseli. Yenisini gönderiyorlar. Elindeki monitörü alıp seni bekletmiyorlar yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 10 Ocak 2020; 12:35:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dell çok iyiymiş o zaman diğer markalara göre. Kullanıcıya güvenip sadece fotoğraf ile servis falan göndermeden değişim yapmaları güzel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra_091

    Selam arkadaşlar,

    Hepsiburada.com’dan 24 Kasım 2019’da Samsung lc27jg54qqmxuf 27" Monitör aldım. Ürünü 13 Aralık 2019’da teslim aldım. Bu kadar gecikmesini de bir şey diyemedik. Üründe 4 tane ölü piksel olduğunu söyleyerek değişim istedim ve 24 Aralık'ta geri iade ettim. İade talebim servis raporu olmadığından kabul edilmedi ve ürün geri gönderilecek denildi. Ve ürün bana hala geri gönderilmedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda kayıt açmaktan başka bir şey yapmıyorlar ve açılan kayıtlara da hiçbir şekilde dönüş olmuyor. Şikayetvar’a da yazdım tarafınıza dönüş yapılacaktır denilip hiç bir şey yapılmıyor.

    Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?
    Okuyanların bilgilenmesi amacıyla yazıyorum; Hepsiburada ürün iadesini kabul etmedi ve ürünü geri gönderme süresi çok uzadı, ürünü geri gönderdiklerine dair de veya diğer süreçlerde hiçbir şekilde bilgilendirme yapmadılar, PTT’nin attığı mesaj sayesinde öğrendim. Ürünü geri aldıktan sonra hemen Samsung’la iletişime geçtim ve bir hafta içinde değişimi onaylayıp yeni ürünle değiştirdiler. Samsung firmasına teşekkürlerimi sunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 3 gün önce hepsiburadadan aldığım monitörüm geldi ve 2 tane ölü piksel buldum. Dün akşam hb müşteri hizmetlerinden iade veya değişim süreci başlatmaya çalıştım ama viewsonic ile görüşmem gerektiğini ve doa raporu istediğini söylediler. Bu sabah viewsonic ile görüştüm, 2 ölü piksel için değişim veya iade raporu veremeyeceklerini söylediler. Sonra hb müşteri temsilcisiyle tekrar konuştum ve bana bunu veremeyeceklerini ilettim. Konuştuğum kişi de rapor olmadan hiçbir şey yapamayız dedi hatta başka bir servisten rapor alamaz mısın dedi bana(garanti dışı bıraktırmayı düşündü galiba).Direkt ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde ise ürünü açtığınız için iadesi olmaz dendi. Tüketici hakem heyetinin dışında nasıl bir yol izleyebilirim arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wmsnickers

    Arkadaşlar 3 gün önce hepsiburadadan aldığım monitörüm geldi ve 2 tane ölü piksel buldum. Dün akşam hb müşteri hizmetlerinden iade veya değişim süreci başlatmaya çalıştım ama viewsonic ile görüşmem gerektiğini ve doa raporu istediğini söylediler. Bu sabah viewsonic ile görüştüm, 2 ölü piksel için değişim veya iade raporu veremeyeceklerini söylediler. Sonra hb müşteri temsilcisiyle tekrar konuştum ve bana bunu veremeyeceklerini ilettim. Konuştuğum kişi de rapor olmadan hiçbir şey yapamayız dedi hatta başka bir servisten rapor alamaz mısın dedi bana(garanti dışı bıraktırmayı düşündü galiba).Direkt ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde ise ürünü açtığınız için iadesi olmaz dendi. Tüketici hakem heyetinin dışında nasıl bir yol izleyebilirim arkadaşlar?
    Vakit kaybetmeden THH yoluna gitmeniz lazım. Viewsonic'de Muz Cumhuriyeti modasına uymuş demek ki. Sonuçta siz kazanırsınız. Hem satıcı hem üretici size yardımcı olmamış çünkü. İkisini birden (öncelikli olarak Viewsonic firmasını) taraf olarak dilekçenize yazın.

    Hatta sanırım ürünü açma bahanesi ile talebinizi reddeden Hepsiburada hakkında da THH dilekçesi verebilirsiniz diye düşünüyorum zira mesafeli satışlar hükümlerine ihlal oluyor bu yaptıkları iade reddi.

    Cayma Hakkının İstisnaları

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    Ayrıca Hepsiburada kendi sitesinde de yer alan bilgiye göre monitor ambalajı açılsa dahi 14 gün içinse cayma hakkı kapsamında iade alınmak zorunda. Size bilgilendirme yapan kişi oldukça cahilmiş.



    Görüyorsunuz ki monitor ürünü, ambalajı açılınca ve kurulumu yapılınca yukarıdaki 14 günlük cayma hakkınızı ortadan kaldıran bir ürün değil. İsterseniz tekrar bunu kendilerine hatırlatın. Hepsiburada yasayı çiğnemiş oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Şubat 2020; 14:55:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.