Şimdi Ara

ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
26
Favori
82.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    lg nin tr deki disbiritoru ve garantisi geri aliyor ve eziyet etmiyor diye biliyorum.internetten aldıysanız once servisle bir telefonla konusun.olumlu bir konusma olursa magazaya gidin.ve durumu anlatın.kabul etmeyiz filan diye bişey yok .kararı onlar vermiyor.garantiye gidicek onay verirlerse ya yenisi yada paranızı geri alırsınız.onay cıkmazsa tuketici hakem heyetine bas vurun.yuzde 99 musteri haklı bulunuyor. 1 2 ay surmesi tek dezavantaji.firmalar müsterilerin thh ne gitmeyecegini var sayarak kanunları ciğniyorlar.

    Alıntıları Göster
    Bugün önce Teknosa ile konuştum.
    Tabi ki kanunu takmayarak "İade olmaz, değişim yapabiliriz" dedi.
    Ardından LG ile konuştum.
    Kaç ölü piksel var? İğne ucu büyüklüğünde mi, nohut mu? Bıdı bıdı bişeler geveledi. Nerdeyse teknik servis dahi yönlendirmeyecekti.
    Haklarımı, kanunu bildiğimi söyleyince yönlendirme yaptı.
    Ancak canı sıkıcı durum, TV sektörünün devlerinde olan bir firmanın göz göre göre müşterisini geçiştirmeye, kandırmaya çalışması.
    Kanunu bilmiyor değil elbet temsilci, sıkça karşılaştıkları bir durum olmalı bu.
    Gıcık olup, neden kaç yıl önceki kanun maddesini söylediğini sorunca da bize verilen bilgi talimat böyle diyor.
    Henüz eziyet tabiri için erken ancak LG distribütörü de pek dürüst, masum değil bu konuda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocaldr

    Bugün önce Teknosa ile konuştum.
    Tabi ki kanunu takmayarak "İade olmaz, değişim yapabiliriz" dedi.
    Ardından LG ile konuştum.
    Kaç ölü piksel var? İğne ucu büyüklüğünde mi, nohut mu? Bıdı bıdı bişeler geveledi. Nerdeyse teknik servis dahi yönlendirmeyecekti.
    Haklarımı, kanunu bildiğimi söyleyince yönlendirme yaptı.
    Ancak canı sıkıcı durum, TV sektörünün devlerinde olan bir firmanın göz göre göre müşterisini geçiştirmeye, kandırmaya çalışması.
    Kanunu bilmiyor değil elbet temsilci, sıkça karşılaştıkları bir durum olmalı bu.
    Gıcık olup, neden kaç yıl önceki kanun maddesini söylediğini sorunca da bize verilen bilgi talimat böyle diyor.
    Henüz eziyet tabiri için erken ancak LG distribütörü de pek dürüst, masum değil bu konuda.

    Alıntıları Göster
    hocam değişim i kabul ediyorsa sorunlu tv yi verin.yenisini alın.

    kanun işine gelince ben acer firmasından kulaklarım duyacagı sekilde kanunları tanımıyoruz acer in evrensel kanunları gecerlidir cevabı alan birisiyim.sikayetvar.com da da ilanım durur. tc kanunlarını tanımıyoruz diye cevap aldım.
  • acer kanunlarına maruz kalacak hangi günahı işledin acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet kontuy

    acer kanunlarına maruz kalacak hangi günahı işledin acaba?
    yok satın almadım tabiki.8000 tl lik pc monitoru almak istedim.olu piksel cıkarsa iade alıyormusunuz dedim veya kosulsuz iade olarak dedim.kabul etmiyoruz dediler.5 ölü piksele kadar kabul etmiyorlarmiş.kosulsuz iadeyi hicbir turlu kabul etmiyorlarmiş.bende almadım.
  • iyi etmişsin. bir kaç ölü pxel'e sahip ekranları ucuza kapatıyorlar. sonra da kusursuz fiyuatına müşteriye itelemeye çalışıyorlar. benim ölü mevzusundan anladıım tek şey budur. seri üretimden kaçanlar montaj olunca, bunlar da işte böyle üçüncü bilemedin beşinci dünya ülkelerine kadar varıyor. yerli de olsa fark yok. adam çöpe gidecek olana kıyamıyor o da sofraya kadar geliyor. daha baştan satarken biliyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet kontuy

    iyi etmişsin. bir kaç ölü pxel'e sahip ekranları ucuza kapatıyorlar. sonra da kusursuz fiyuatına müşteriye itelemeye çalışıyorlar. benim ölü mevzusundan anladıım tek şey budur. seri üretimden kaçanlar montaj olunca, bunlar da işte böyle üçüncü bilemedin beşinci dünya ülkelerine kadar varıyor. yerli de olsa fark yok. adam çöpe gidecek olana kıyamıyor o da sofraya kadar geliyor. daha baştan satarken biliyorlar..
    tabiki.bir monitorde panelin disindaki hersey cöptur zaten.en degerli yeri paneli.montaj bittikden sonra ölü piksel cıksada cıkmasada satişa sunuluyor.ayiracak ve paneli cöpe atıcak degiller.
  • evet çöpe gidecek olana kıyamıyor dedim dikkatini çektiyse. bunun nedenini de aşağıdaki videonun 9:45' inden sonra baksak anlaşılır zaten. ama sen misal yüksek bir meblağ vereceksin ve 5 tane ölü pixele sahip bir panel alacaksın, empati yapmanı istiyorum senden.

    ne yapardın?

    hemen gidip değişim talebinde bulunurdun di mi? çünkü sıfır ölü pixel alma imkanın varken, baştan böyle bir ürün alıyor olmak içine sinmeyecektir. peki fiyatında indirim yapsalar, senden yine empati yapmanı istiyorum.

    ne yapardın?

    hayır diyeceğini tahmin ediyorum. değiştirilmesini talep ederdin yüksek ihtimal çünküüü sağlam panele vereceğin o meblağı zaten gözden çıkarmışsındır. indirime ihtiyacın olmayacaktır.


    ölü pixel çıkabilir. ölü pixel'e sahip olmayan panele göre kendisine yapılacak olan muamele önemlidir. firmanın bu konuda beyanı vardır. her şartda memnum olmadım deyip ürünü geri iade etmek de bir seçenektir. şartları ortaya koyarsın. baştan fiyat indirimi de yaparsın. her şeyden önce müşterinin ne aldığını ona bildiriyor olmalısın. şu forumda kimse de ölü pixele sahip bir panel alacak değildir. o halde kim alacak? sen çöpe gitmesin diyorsun, sen al.









    test için güzel bir link:http://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm
  • vatan computerde hala 5 adet piksele kadar garanti dışı
  • Bu tip süreçler hakkında bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

    LG 34UC98 monitörümde garantisi bittikten 2 hafta sonra siyah ve koyu zeminde belli olan yüzlerce bozuk alt piksel oluştu. Şu an piyasadan kalkmak üzere ama dengi cihazlar 4500-5000 tl civarına satılıyor. Yaklaşık 8-9 aydır da böyle kullanıyorum. İlk bozulduğunda lg ye başvurdum ama olumlu dönüş olmadı.

    Sormak istediğim şu. Özellikle kavisli ekranlarda sık görülen bir sorunmuş. Redditte vs. benzer şekilde bozulanlar gördüm. Kronik sorun kapsamında iyi niyet garantisi talep edebilir miyim? Hakem heyetinden sonuç alabilir miyim?

    Ekranın küçük bir kısmı bu şekilde.
     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)
  • Takip
  • ocaldr O kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun başıma benzer bir olay geldiğindem forumdaki konulara göz atıyordum. olay nasıl sonuçlandı peki? N11 deki bir satıcıdan lg monitör aldım birkaç tane ölü piksel çıktı şimdi ne yapmamı önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.hüseyin -- 16 Eylül 2019; 2:6:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

    Bu tip süreçler hakkında bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

    LG 34UC98 monitörümde garantisi bittikten 2 hafta sonra siyah ve koyu zeminde belli olan yüzlerce bozuk alt piksel oluştu. Şu an piyasadan kalkmak üzere ama dengi cihazlar 4500-5000 tl civarına satılıyor. Yaklaşık 8-9 aydır da böyle kullanıyorum. İlk bozulduğunda lg ye başvurdum ama olumlu dönüş olmadı.

    Sormak istediğim şu. Özellikle kavisli ekranlarda sık görülen bir sorunmuş. Redditte vs. benzer şekilde bozulanlar gördüm. Kronik sorun kapsamında iyi niyet garantisi talep edebilir miyim? Hakem heyetinden sonuç alabilir miyim?

    Ekranın küçük bir kısmı bu şekilde.
    Garanti dolduysa çok zor. Ancak gizli ayıp kapsamında başvuru yaparsanız bir ihtimal. Ama onu da belgelemiş olmanız lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Tam olarak nasıl belgeleyebileceğim konusunda bilginiz var mı? İnternette bu şekilde bozulan örnekler gördüm sadece.

    Uzun zaman önce bir mağazanın sattığı aynı model ve aynı benimki gibi bozulmuş normalden ucuz fiyata satılan bir ürün görmüştüm ama ekran görüntüsü almak vs aklıma gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan Bilgisaayrdan Monitör almadan önce sorun Ölüpiksel garantisi varmı diye mağazanızda bende 1 tane ölü piksel çıktı mağazanın garantisi ile değiştirdim monitörü
  • Teknosa'dan Philips 55PUS7303 aldım, 4 ölü pixel çıktı, servis geldi baktı normal dedi, ısrar edince götürelim ofiste incelensin dedi. 1 hafta sonra getirip, 8 taneye kadar normal değişim filan yapamayız dediler. Hiç muhatap olmadım, Bu forumdan okuyup, THH'ye online ve çok kolayca başvurdum. Makul bir süre sonunda değişim kararı çıktı. Teknosa'dan sıfır kapalı kutu ile birebir değiştirdim. Yeni gelende ölü pixel filan veya başka herhangi bir sorun çıkmadı. Hakkınızı arayın. iyi forumlar.
  • mesajım bulunsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekdellal

    Teknosa'dan Philips 55PUS7303 aldım, 4 ölü pixel çıktı, servis geldi baktı normal dedi, ısrar edince götürelim ofiste incelensin dedi. 1 hafta sonra getirip, 8 taneye kadar normal değişim filan yapamayız dediler. Hiç muhatap olmadım, Bu forumdan okuyup, THH'ye online ve çok kolayca başvurdum. Makul bir süre sonunda değişim kararı çıktı. Teknosa'dan sıfır kapalı kutu ile birebir değiştirdim. Yeni gelende ölü pixel filan veya başka herhangi bir sorun çıkmadı. Hakkınızı arayın. iyi forumlar.
    makul bi süre dedigin kaç gün sürdü masraf filan yapıyor musun başvururken onuda söyler misin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: söny

    merhaba arkadaşlar resimde gördüğünüz canavarda 3adet ölü piksel çıktı alındıktan 6-7ay sonra bunun için 15-20gün önce vatan bilgisayara götürdüm ve servise yollandık klasik olarak ve bugun ürün bırakığım vatan'a gelmiş servis raporu üründe 3adet ölü piksele rastlanmıştır.Vatan çalışanı arkadaş bunu bana okuduktan sonra gayet kibar bir biçimde o zaman neden değişim veya iade olmadığını sordum oda bana dediki 3 ve üstü adet aynı yerde ölü piksel olmadığı takdirde değişim yapmıyolarmış dedim o yasa değişti yasayı okuttum uzunca bir süre sessizlikten sonra üst mercisi geldi oda aynı şeyleri söyledi bende aynı şeyleri söyleyip yasayı okuttum yine bir uzun bekleyişin ardından tamam o zaman biz servisle yarın görüşelim size geri dönüş sağlıyalım dediler.Şimdi her türlü haklı olduğumu düşünüyorum bu dakikadan sonra neyapmalıyım monitoru almadım o iadeyi alıcağımdan eminim gerekirse tüketici hakem heyetinde onaylı tavsiyeleriniz nedir bunu yaşamış tecrübe etmiş olan arkadaşlar varmıdır.
    Son durum
    evet arkadaşlar son durum samsung yetkili servis evime geldi üründe 6 ve üzeri ölü piksel bulundu ve birde ekran yanması bulundu panel değişimi yapabiliriz dediler panel amerikadan gelicekmiş türkiyede stok yokmuş 20 iş günü içinde panel eğer ulaşmaz ise yeni monitor vericeklermiş yardımlarınız için sağolun.

    yasayı nereden okuttun heriflere bu yalan filan derlerdi ben okutsam heralde
  • TITAN kullanıcısına yanıt
    1,5 ay sürmüştür. Masraf yok. Sıfır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekdellal

    1,5 ay sürmüştür. Masraf yok. Sıfır.
    Tamamda gidip dilekçe filan vermiyor musun sonuçta oda zaman para harcıyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.