Şimdi Ara

Olan İnternetimi Kestiler (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
17.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turknet cagri merkezi dis bir firmada ise sosyal medya takibi de onlar da olabilir ve buraya bir kac kisi bakiyordur. Ilk cevaptan sonra bakan ikinci kisi de oncesine cok bakmadan rutin cevabi yapistirdi gecti belki de.

    Sikayetvara yazmis miydiniz, firmalarin orayla ilgili birim ya da kisileri oluyor ve direk merkezdendir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu saatten sonra asla müşterisi olmayağım firma olarak aklıma kazıdım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok afedersiniz sırf ucuz diye böylesi boktan İnternet saglayicilarina sırf ucuz diye atlarsaniz olacağı budur. Bende zamanında niyetlendim ama TTNet den 2007 den buyana 13 senedir hiçbir problem yaşamadım gönül isterki diğer sağlayıcılarda düzgün hizmet versin rekabet olsun ama riske gerek yok TTNet devam maalesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör tarafından yapılan altyapı iyileştirme çalışması sırasında port üzerinde değişiklik olmuştur. Değişiklik sonrasında hat iptal durumuna düşmüştür. Bunun üzerine arkadaşlarım iptal hakkında size bilgi vermiştir. Sizin de dilekçeyi iletmeniz üzerine hizmet 02.11.2020 tarihinde iptal edilmiştir. Tekrar abonelik talebiniz bulunuyorsa benimle PM üzerinden iletişime geçmeniz durumunda satış birimimize yönlendireceğim.

    Yapılan terbiyesizlik. Çok net...


    Altyapı çalışması varsa, bir özür mesajı çekersiniz. Sonra açarsınız kullanıma interneti. Port değişmiş, kedi girmiş, sel götürmüş... Bunlar müşterinin sorunu değil. SİZ ÇÖZECEKSİNİZ BUNLARI...


    Kafanıza göre hattı iptal durumuna düşürün. Bir de tekrar abonelik talebiniz varsa yönlendireyim deyin.


    Dalga mı geçiyorsunuz siz ? Şimdi bir vatandaşın hali hazırda kullandığı interneti siz kafanıza göre iptal ettiniz diye, adam tekrar mı bağlatmak için uğraşacak ?


    Hepsini geçtim, bir anda habersiz internetsiz kalmak zorunda mıdır ? Sene 2020... O da bitiyor 2021 neredeyse...


    Köpeksiz köy bulup, değneksiz dolaşmak denir buna.


    Ama doğru, suç sizde değil. Size prim verenler ve size bu ülkede iş yaptıranlarda...


    Ben oturduğum yerde sinir oldum... Sorun yaşayan kişide iyi sabır var yine...


    Unutmadan, eğer bu haltın sorumlusu olarak yerleşik operatör dediğiniz zımbırtıyı görüyorsanız, bunun da müşteri bazında telafisi size düşer. Çünkü müşteri sizin müşteriniz. Bir daha size sormadan böyle bir halt yiyemeyecekleri bir sözleşme imzalarsınız yerleşik operatörünüzle...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siannis -- 26 Kasım 2020; 23:24:8 >




  • Diyecek bir şey bulamadım.   

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliosman2323

    Çok afedersiniz sırf ucuz diye böylesi boktan İnternet saglayicilarina sırf ucuz diye atlarsaniz olacağı budur. Bende zamanında niyetlendim ama TTNet den 2007 den buyana 13 senedir hiçbir problem yaşamadım gönül isterki diğer sağlayıcılarda düzgün hizmet versin rekabet olsun ama riske gerek yok TTNet devam maalesef

    Kesinlikle... Ucuz etin yahnisi... Aradaki fiyat farkı çok değil aslında ama belki çok diyen de olur anlarım. Maddiyat bu tabii. Ama çekilen işkenceye değmez bence de.


    Ben de Turkcell Superonline fiber kullanıcısıyım. 2009 sonu ya da 2010 başıydı ilk geçtiğimde. Bir kez üzmediler beni. En ufak çalışmada mesaj çekiyorlar, en ufak sorunda 1-2 saat içinde müdahale ediyorlar. Ki sorun yaşadığım gün sayısı bir elin parmağını geçmez 10-11 senede...


    Adamlara çok başka bir konudan telefon etmiştim. Taşındığım için adres değişikliği ve aktarma yapmak için... Memnun musunuz vs diye söz açılmıştı. TV kutum ve modemim biraz eskidi dedim, başka sorunum yok dedim ve şaka amaçlıydı bu dediğim. Konuştuğum kişi de bunun bu amaçlı söylendiğini çok net anladı yani. Maksat uzun zamandır sorunsuz kullandığımı söylemekti. Adam teşekkür ederiz, böyle geri dönüşler almak bizi memnun ediyor falan dedi. Üstüne de 2 saat sonra arayıp yeni evinizdeyseniz kurulumu yapalım dediler. Geldiler değiştirip gittiler.


    Sisteme adres girerken, makara olsun diye söylenmiş 2 cümleyi ciddiye aldılar. Çalışan ve sorunsuz kutu-modem ikilisini sırf eski diye değiştirdiler. Gelen ekip de yeni eve yeni kutu yakışır diyor bir de... Neredeyse gözlerim doluyordu :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siannis -- 26 Kasım 2020; 23:35:31 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yerleşik operatörden kasıt türk telekom sanırım. Ancak siz burda sadece sorundan bahsetmişsiniz yani ee sonuç? Çözüm nerede? Çözmesi gereken siz değil misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.

    "Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."

    rezalet ötesi durum demek ki sizden uzak durmak lazımmış

  • Yaklaşık 2 ay önce bana da aynısı olmuştu. İnternete bile torpil yapmaya başlanmış. Gerçekten rezalet bir firma yanına yaklaşılmaz.

  • Az daha sabredin starlink geldiğinde sorunlar çözülecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FILPRAES F kullanıcısına yanıt
    Turk.net pişmanlıktır
  • Geçmiş olsun altyapı hangi markanınsa o markayı kullanmaya gayret edin aynı fiyata daha düşük hız kullanırsın ama kafan rahat olur.
    Böyle abuk sabuk markalardan kazık yemekten iyidir.
  • Ya şu rezil olayları okudukça irkiliyorum bu nasıl aymazlık baba bu rezil ISS'lerin bu hâle gelmesine sebep biziz. Yazıklar olsun.

    Not: Bende millenicom kullanıcısı olarak, bu sabah itibari ile sorunsuz kullandığım internetim birden gitti. Umarım benim başımı da böyle bi olay gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı olay başıma gelseydi o port kutusunu bulur patlatırdım kimse internete giremezdi ayrıca turkneti turknet yapan donanımhaberin bilinçli kullanıcılarıdır. Burdaki prof arkadaşların tavsiyesi olmasaydı ttnet kullanmaya devam edicektim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'a da başvursam internet bağlayamıyorlar neden TurkNet'in benden aldıkları PORTtan dolayı BOŞ PORT yokmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakkını ara olmaz öyle şey o ne öyle sana taahhüt imzalatmadılar mı bu 2 yıllık garantisi olan bir cihazın markanın kafasına esti diye garantisini bitirmesi gibi birşey
  • bu nasıl bir rezillik lan böyle allahım kara mizah ettin türkiyeyi affet ne günah işlediysek nasıl bir ülke olduk ya internetin de peşkeşi başlamış ne günahkar bi milletmişiz yahudilerin çekmediklerini çekiyoruz sen yardım et allahım ne diyeyim ben bu ülkeye başka

  • büyük ihitmal aynı olay banada olacak. dükkanın neti 2 hafta gitti öğleden sonra geldi. şimdide dünden beri yok. türknet pişmanlıktır.

  • Bu konuyu gördükten sonra asla Türknet kullanmam. Türk Telekom en azından portumuzu çalmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.