Şimdi Ara

oksijen sensörü lambda sensörü rolanti ayarlayıcısı aynı şeymi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
7.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar mk1 kasa(ilk kasa)
    2001 model bir palio sahibiyim.1.4 el

    aracımda şöyle bir sorun var tam olarak detayını bilmiyorum bende,

    araç çalışınca hani normalde 1200 dEvirde çalışırda sonra ısınınca 800 lere falan düşer ya, işte bende öyle bişey yok araba çalışınca dirEk 300-400 arası çalışıyor motor ısındıkça devri yükseliyor. motor sıcakken 1000 falan civarı geliyor.
    ustaya sordum otomatik jikleyi iptal etmişler dedi. araba bazende stop ediyor, rolanti 800 de durmadan direk aşşa düşüp stop ediyor.
    şimdi sorMak istediklerim şunlar

    oksijen sensörü- lambda sensörü- rolanti ayarlayıcısı aynı şeymidir ?

    usta gaz bogazı komple değişcek dedi değişmeden tamiri Veya bozuk olan parça değişimi mümkünmüdür yenisi 800-900 küsür lira...

    bi çıkmacıdan parça sordum da 250-300 arası ayarlarız sorunsuz bi şekilde olur dedi, bende otomatik jikleyi iptal etmişler bunda falan dedim, onun üstünde sıcaklık sensörü var dedi bi kaç kişi daha öyle demişti anlam veremedim..

    ayrıca son olarak arkadaşlar 1.6 nın bogaz kelebek parçaları tek tek satılıyomuş 1.6 nın ki 1.4 el palioya uydurulabilirmi?
    keşke 2000-2001 fiesta alsaydım ya..







  • oksijen ve lambda sensörü aynı şey ve egsoz gazındaki oksijen miktarını ölçerek bir nevi yanma kalitesi hakkında ecuya (beyine) bilgi verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass


    arkadaşlar mk1 kasa(ilk kasa)
    2001 model bir palio sahibiyim.1.4 el

    aracımda şöyle bir sorun var tam olarak detayını bilmiyorum bende,

    araç çalışınca hani normalde 1200 dEvirde çalışırda sonra ısınınca 800 lere falan düşer ya, işte bende öyle bişey yok araba çalışınca dirEk 300-400 arası çalışıyor motor ısındıkça devri yükseliyor. motor sıcakken 1000 falan civarı geliyor.
    ustaya sordum otomatik jikleyi iptal etmişler dedi. araba bazende stop ediyor, rolanti 800 de durmadan direk aşşa düşüp stop ediyor.
    şimdi sorMak istediklerim şunlar

    oksijen sensörü- lambda sensörü- rolanti ayarlayıcısı aynı şeymidir ?

    usta gaz bogazı komple değişcek dedi değişmeden tamiri Veya bozuk olan parça değişimi mümkünmüdür yenisi 800-900 küsür lira...

    bi çıkmacıdan parça sordum da 250-300 arası ayarlarız sorunsuz bi şekilde olur dedi, bende otomatik jikleyi iptal etmişler bunda falan dedim, onun üstünde sıcaklık sensörü var dedi bi kaç kişi daha öyle demişti anlam veremedim..

    ayrıca son olarak arkadaşlar 1.6 nın bogaz kelebek parçaları tek tek satılıyomuş 1.6 nın ki 1.4 el palioya uydurulabilirmi?
    keşke 2000-2001 fiesta alsaydım ya..


    Otomatik jiklede sıcaklık sensörü bulunur. Motor ilk çalıştırmada soğuktur bu yüzden motor belli bir sıcaklığa gelene kadar (ya da soğutma suyu) sizin yerinize gaza basar. Bir de devir nasıl 300-400 oluyor anlamadım. Motor 540 devirin altında çalışmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass


    arkadaşlar mk1 kasa(ilk kasa)
    2001 model bir palio sahibiyim.1.4 el

    aracımda şöyle bir sorun var tam olarak detayını bilmiyorum bende,

    araç çalışınca hani normalde 1200 dEvirde çalışırda sonra ısınınca 800 lere falan düşer ya, işte bende öyle bişey yok araba çalışınca dirEk 300-400 arası çalışıyor motor ısındıkça devri yükseliyor. motor sıcakken 1000 falan civarı geliyor.
    ustaya sordum otomatik jikleyi iptal etmişler dedi. araba bazende stop ediyor, rolanti 800 de durmadan direk aşşa düşüp stop ediyor.
    şimdi sorMak istediklerim şunlar

    oksijen sensörü- lambda sensörü- rolanti ayarlayıcısı aynı şeymidir ?

    usta gaz bogazı komple değişcek dedi değişmeden tamiri Veya bozuk olan parça değişimi mümkünmüdür yenisi 800-900 küsür lira...

    bi çıkmacıdan parça sordum da 250-300 arası ayarlarız sorunsuz bi şekilde olur dedi, bende otomatik jikleyi iptal etmişler bunda falan dedim, onun üstünde sıcaklık sensörü var dedi bi kaç kişi daha öyle demişti anlam veremedim..

    ayrıca son olarak arkadaşlar 1.6 nın bogaz kelebek parçaları tek tek satılıyomuş 1.6 nın ki 1.4 el palioya uydurulabilirmi?
    keşke 2000-2001 fiesta alsaydım ya..


    Otomatik jiklede sıcaklık sensörü bulunur. Motor ilk çalıştırmada soğuktur bu yüzden motor belli bir sıcaklığa gelene kadar (ya da soğutma suyu) sizin yerinize gaza basar. Bir de devir nasıl 300-400 oluyor anlamadım. Motor 540 devirin altında çalışmaz.

    hocam böyle stop etcekmiş gibi çalışıyor işte.
    benim olayım şu otomatik jikle iptal edilmiş dendi o zaman sıcaklık sensörü mü iptal edilmiş ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    oksijen ve lambda sensörü aynı şey ve egsoz gazındaki oksijen miktarını ölçerek bir nevi yanma kalitesi hakkında ecuya (beyine) bilgi verir.

    hocam rolanti ayarlayıcısı bunlardan tamamen bagımsız bişey mi
    yoksa rolanti ayarlayıcısıda otomatik jikledeki sıcaklık sensörü mü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass


    arkadaşlar mk1 kasa(ilk kasa)
    2001 model bir palio sahibiyim.1.4 el


    oksijen sensörü- lambda sensörü- rolanti ayarlayıcısı aynı şeymidir ?


    Otomatik jiklede sıcaklık sensörü bulunur. Motor ilk çalıştırmada soğuktur bu yüzden motor belli bir sıcaklığa gelene kadar (ya da soğutma suyu) sizin yerinize gaza basar. Bir de devir nasıl 300-400 oluyor anlamadım. Motor 540 devirin altında çalışmaz.

    hocam tam olarak şöyle, arabayı çalıştırıyorum gaz vermesem stop ediyor. devir düşüp düşüp.
    sonra mesela şöyle anlatabilirim araç ısındıkça rolanti yükseliyor, tam ısındıgında şuanda 1000 civarı oluyor.
    rolanti ayarlayıcısıda otomatik jikledeki sıcaklık sensörü mü




  • Boğaz kelebeği kolay bozulan bir parça değildir. Mekanik olarak bozuk değilse genelde temizlemek yeterlidir. Videodaki gibi..



    Idle Air Control Valve (Rölanti valfi)

    Genelde tıkanır ve tıkandığı için hava akışını ayarlayamaz. Mekanik olarak kolay bozulan bir parça değildir. Basit elektromıknatıslı bir valftir. Valfi temizlemek mümkündür. Sizin araçta sensör mü yoksa valf mi var bilmiyorum. Sensör varsa sensör bozuk olabilir.





    Size tavsiyem aracı başka bir ustaya göstermeniz. Basit sorunlardan dolayı sizi yolmaya çalışıyor olabilirler. Sakın boğaz kelebeğine 800-900tl vermeyin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kestamit

    Boğaz kelebeği kolay bozulan bir parça değildir. Mekanik olarak bozuk değilse genelde temizlemek yeterlidir. Videodaki gibi..



    Idle Air Control Valve (Rölanti valfi)

    Genelde tıkanır ve tıkandığı için hava akışını ayarlayamaz. Mekanik olarak kolay bozulan bir parça değildir. Basit elektromıknatıslı bir valftir. Valfi temizlemek mümkündür. Sizin araçta sensör mü yoksa valf mi var bilmiyorum. Sensör varsa sensör bozuk olabilir.





    Size tavsiyem aracı başka bir ustaya göstermeniz. Basit sorunlardan dolayı sizi yolmaya çalışıyor olabilirler. Sakın boğaz kelebeğine 800-900tl vermeyin.

    tamam hocam ben bi göstereyimde gerçi gaz bogazını temizletmiştim ona tekrar baktırayım olmazsa çok teşekkürler video için baya anlamamda etkili oldu




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.