Şimdi Ara

2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    6 ay dolmak üzere ve araç 12.000 kmye gelmek üzereyken, izlenimlerimi aktarmak istiyorum.

    2014 model Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal donanım ve 5 ileri manuel şanzıman.

    Aralık 2014'te 67.550 tlye alındı, şuanda liste fiyatı 71.900 tl. - 110 bg Euro 6 motorlusu 16 haziran itibariyle 74.400 tl.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Resim temsili fakat dış görünüş birebir aynı.

    Aracın Sade ve bence güzel bir tasarımı var. En üst versiyon olan RS versiyonu ise, 19 inç jantları, tamponları ve
    spoylerine eklenen yarış mavisi rengiyle sınıfında tasarım olarak üst sıralara oynar diyorum, fakat tasarım göreceli bir kavram.

    İç tasarımını da ben oldukça güzel buluyorum hem sade hem güzel, göze hitap ediyor, fakat düğme ışıklandırmalarının yeşil renk yerine beyaz olmasını isterdim.

    Araç iç ve bagaj hacmi olarak sınıfının en iyisi olabilir, arkada diz mesafesi çok iyiyken, bagajı da 568 litre, camla beraber açılan bagaj kapağı çok kullanışlı,
    yerinden çıkarılıp koltukların arkasına sürülen pandizotta işe yarayan bir özellik.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Optimal donanımdan bahsedecek olursam,

    3 kollu altı düz sportif deri kaplı direksiyon simidi, dokunmatik bolero ekranı, ekrana entegre çalışan arka park sensörü, 8 adet hoparlör, ön sis farları,
    lastik basınç kontrolü, 205/55/16 ölçüsünde alaşım jantlar, bluetooth, sesle kontrol özelliği, maxi dot bilgi ekranı
    orta seviye donanımın, baz model ambition'a ek olan özellikleri.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Dijital klima, yağmur sensörü, far sensörü, otm. kararan dikiz aynası, yolcu koltuğunda yükseklik ayarı, elektrikli katlanır ayna, bixenon far, led stop
    arka kol dayama ve maalesef hız sabitleyici yok.

    Ön kol dayamanın içi,

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Torpido,

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Far kumandalarının altındaki göz,

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri


    Biraz araçtan bahsedeyim,

    Konfor,

    Şehiriçinde maalesef kasislerde ve bozuk yollarda çok konforlu olduğunu söyleyemem, çünkü aracın süspansiyonları gerçekten sert,
    yani bir kasisten veya çukurdan geçince ne varsa hissediyorsunuz, üstelik jantlarda sadece 16 inç. Fakat şehirdışı yolculuklarda konforu gerçekten çok iyi,
    hiç yorulduğunuzu hissetmiyorsunuz.
    Bir kıyaslama yapacak olursam, en son kullandığım diğer araçlardan, Peugeot 5008 Michelin Primacy 3, 17 inç lastikleri ile
    hemen hemen aynı sertlikteydi, üstelik o araç bir mpv idi. 225/45/18 michelin pilot sport cup 3 lastikleri ile Fiat 500X bu araçtan daha yumuşaktı.

    Edit: C segmentindeki rakibi yeni Peugeot 308, kesinlikle daha iyi süspansiyonlara sahip, kasislerde felan 308 yine sert ama 225/40/18 jantlara rağmen, bozuk yolda, octavia kadar sarsmıyor.

    İzolasyon

    En çok eleştirilen bir diğer yanı ise, izolasyon, özellikle otopark testinde arabayı tabiri caizse yerin dibine sokuyorlar. Aracın yalıtımı bence de çok iyi değil,
    fakat yandaki aracın kaç devirle gittiğini anlayabilmeniz de mümkün değil. Teybi kapatırsanız, 90 km hızla bile otobanda giderken çok hafiften
    bir rüzgar sesi duyuyorsunuz, 100 110 km hızlarda rüzgar sesi biraz daha artıyor. Bana göre rüzgar izolasyonu biraz daha iyi olmalıydı.
    Fakat motor sesini 2500-3000 devire kadar içeride çok duymuyorsunuz bile.

    Yakıt deposu, 50 litre, fakat en fazla 44 litre alıyor, 4.65 metre, neredeyse d sınıfı boyutlarında olan bir araç için biraz ufak kalıyor deposu,
    karma kullanımda 750 800 kmde yakıt bitiyor, şehir dışı 1000 km sınırı geçilebilir. Ayrıca yakıt deposunu full doldurduğunuzda, yanaştırırken veya
    manevra felan yaparken, depodan lıkır lıkır çalkalama sesi geliyor hafiften

    Araçtaki multimedya sistemi Bolero 5.8 inç boyutunda, dokunmatiği mükemmel, algılamadığı durum yok, en ufak dokunuşunuzda algılıyor, birçok dokunmatik ekranlı araçla tecrübem oldu, bu ekran size verdiği tepki olarak kesinlikle en iyisi. (Yeni Kia Sorento'daki, Fiat'taki yeni multimedya sistemi, Peugeot 308'deki Smeg ekran, Renault ve Dacia'daki ekran, Yeni VW Caravelle'deki ekran, Octavia'daki Bolero'nun bir hayli gerisindeler, tepki olarak)

    İç mekanı çok geniş, arkada şaft tüneli var, fakat daha önce birkaç kez arka tarafa 4 kişi bindi, şişman yoksa sıkıntı olmuyor,
    185 boyundayım, önde koltuğu kendime göre ayarlayınca, arka tarafa 1.90 boyunda biri bile rahatlıka sığabiliyor. Baş mesafesi olarakta sıkıntı yok.

    Malzeme kalitesine gelelim, ön konsolda sert plastik hiç yok, üst göğüs kısmında cama kadar her yer yumuşak, dokunma hissiyatı çok iyi,
    aşağılarda, klima kumandalarının yanına kadar yumuşak plastik. Fakat kapı üstlerinde sert plastik var, bu sert plastikte çok ucuz hissettirmiyor,
    (Önceki aracımız 2009 symboldeki kadar ucuz bir sert plastik değil) sıcakta üstten bastırınca yumuşak sanabilirsiniz, çünkü 1-2mm içe göçüyor gibi, fakat sert.
    C sınıfındaki bir araçta en azından ön kapı üstlerinin yumuşak olması gerekirdi diyorum fakat üst markadaki dengi Jetta'ya bakarsak onda da durum aynı. Gerçi üst sınıf Premiumlar Audi A4 ve A6'da da kapı içlerindeki plastik hissiyatı çok benzer. Ama onlarla bunu kıyaslamak olanaksız, sadece plastiği diyorum.

    Aşırı bozuk zeminde bu kapı içleri hafif trim sesleri yapabiliyor, fakat ön göğüste hiç trim sesi yok araçta 11.900 kmde.

    Aşırı bozuk zemine de araç sadece 1 kere maruz kaldı. Metal Anahtarlık ve bozuk paralar ses yapabiliyor tabi :)

    Edit: 14750 km'de, sol ve sağ ön kapı içleri parke taşlı yollarda ve kasislerde trim sesi hep yapıyor, sağ arka taraftan gıcırtı sesi geliyor.

    Direksiyon çok şık, tabiri caizse görüntü olarak, kusursuz bir direksiyon simidi var, 3 kollu ve altı düz.

    Şehiriçinde yumuşaklığı yeterli seviyede, bir kıyaslama yapacak olursam Hyundai i30'un direksiyonu bir tık daha yumuşak,

    Fiat Bravo'nun direksiyonu ise bundan 2-3 tık daha yumuşak, 3 yaşındaki bir çocuk bile rahatlıkla çevirebilir :)

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Araç DSG değil , 5 ileri düz vites.

    Debriyajı çok yumuşak, fazla yormuyor, kullanımı da kolay, hiç sürmeyi bilmeyen biri bile rahatça öğrenebilir.

    5 ileri olmasını garipseyebilirsiniz fakat şanzıman oranları uzun, 5.vites 2.000 devirde 109-110 km bandında gidiyor. Çoğu 6 ileri araçla aynı.

    1.5 dCi 6 ileri Renault'larda 200 devirde 105 km ile gidiyorlarmış. En son 6 ileri 500X kullandıktan sonra, heralde alışkanlıktan olsa gerek

    5 ileri biraz daha rahat geldi.

    Çünkü 500X, 50 ile giderken 4ü, 60la giderken 5i istiyor, bu da yavaşladığınız anda, çok daha sık vites değiştirmek demek.

    6. vites 2.000 devirde takribi 115 ile gidiyordu 500x 1.6 multijet.

    Aracın frenleri ise, bence görevini gayet iyi yapıyor, iki kez ufak kaza atlattım, ikisinde de az bir mesafe kala gayet iyi bir şekilde durdu.
    Fakat arkadaştaki 2007 C4 VTS ile yanyana fren testi yaptığımızda, onun aracı 1 2 metre kadar daha iyi duruyordu bundan, bir kerede yan yana durduk.
    Onun fren balataları yeni değişmişti ama 8 yaşında bir araç için süperdi frenleri :)

    Araç yüksek hızlarda, sürücüyü yormuyor, hızını da hissettirmiyor, sürücüsüne güven hissini veriyor.
    120 125 km ile girdiğim virajlarda hiçbir kopma ve tedirginlik hissi yaşamadım, fakat 140 ile girdiğim bir virajda aracın arkasını hafiften hissettim.

    ESP kapanmıyor, ASR kapanıyor.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Gelelim motora,

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Forumda ciğeriyle nam salan, fakat aslında pekte ciğeri olmayan bir motor, 1.6 TDI Euro 5 105 beygir, start stoplu Common Rail dizel motor, 250 nm torku var, 1500 ile 2750 devir arasında torku veriyor, 3000 ile 4000 arası da 105 beygiri veriyor. Devir bandı bence gayet iyi ayarlanmış

    Aracın boş ağırlığı 1230 kg, 75 kg sürücü dahil 1305 kg. Tam kıvamında diyebilirim ağırlığı için, Golf ile aynı ağırlıkta, Jetta'dan 100 kg daha hafif.
    Bu hafiflik 0-100'ü ve yakıt tüketimini olumlu etkiliyor. 0-100 hızlanması 10.8 saniye, ortalama tüketimi fabrika verisi 3.8 litre.
    Yakıt tüketimi ise bence gayet iyi. Yani 1.6 CRDi, 1.6 MultiJet'lerden daha az yaktığını garanti edebilirim.
    1.5 dCi, ve 1.6 HDi'a kafa tutabilir, ama yinede aynı güç/ağırlıktaki araçlarda onlar kadar az yakacağını sanmıyorum :)

    Karma kullanımda ortalama tüketim 5 ile 5.5 litre arasında değişiyor, ortalama hız ise 30 ile 40 km arasında değişiyor.
    Devirli kullansanızda karmada 6 litreyi geçmez. Şehir dışında fabrika verisi 3.3 litre, biraz sakin bir sürüşle, yani 90-100 km ile giderek
    3.5 litre gibi tüketimleri defalarca yakaladım. Fakat her zaman aynı koşulda sürmeniz zor, sollama yapmanız vb. gerekiyor,
    arkadakiler sıkıştırıyor hızlanıyorsunuz vb. Araçta 4 kişi dahi olsa şehirdışı yolculuklarda 4.5 litreyi genelde geçmiyor ortalama tüketim. 4 kişiyle 3.6 ve 3.9 litre olmak üzere yakalanan 50 kmlik şehirdışı rekorları var
    Ama 2.200 deviri pek geçmemeye özen göstermeniz lazım. Şehiriçinde ise 15 20 25 km ortalama hızlarda 6.5 7 litreyi geçmiyor.


    Ama net olarak verebileceğim bir şehiriçi verisi yok, araç istanbulda olmasına rağmen istanbul trafiğine girmiyor, ilçe içindeki trafiğe giriyor sadece :)
    Yani kullanıcısının yüzünü güldüren bir motor.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Motorun sesi, B8 Passat, Golf 7 ve Leon Mk3 ile aynı iken, B7 Passat, ve Jetta'lardaki motor sesi biraz daha farklı,
    motoru elden geçirirken sesinin tonunuda değiştirmişler :)

    Ama 105 bg günümüz şartlarında az, 20 senelik efsane kasa corollalarda bile turbo besleme olmadan
    atmosferik motor 1.6 hacimden 105 bg elde etmişler. Günümüz şartlarında bence en azından 120 bg olması lazım.
    Keşke tatava yapmayıp Passat'taki 120lik motoru koysalar.

    Performansı fena değil, ne iyi ne kötü. Ortalama bir kullanıcıyı üzmez. Zaten aracın hitap ettiği kesim genellikle 35 40 yaş ve üzeri aile babaları. Bense bu yaş grubuna dahil değilim, aile aracımız olduğu için kullanıyorum.

    Ama dediğim gibi keşke 120 bg civarında olsaymış. O zaman iyi canlar yakabilirmiş.

    Denk güçteki araçlardan 1.6 tdi jettayı geçti, 1.5 dci 105lik megane'ı geçti, 1.5 120 bglik otm. skyactive mazda 3'ü geçti,
    fakat kalkıştan 70-80e kadar 1.3 95bg otm. Punto'yu geçemedi, devamında yol müsait olmadı, yanyana basıncada bir burun (40 50 cm) octavia geçti.
    Sonrasında yanyana gittik, ama denediğimiz yol 110 120den fazlası için müsait değildi.
    Punto 150 kg daha hafif. Octavia'nın 0-100 Fabrika verisi 10.8 saniye. 100'e kadar hızlanması yeterli seviyede.

    Start stop sistemi var, genelde kullanmıyorum çünkü aracı park edince kapatmayı unuttuysam hemen stop ediyor, turbonun yağlanması için belli bir süre
    beklemeniz gerekirken araç stop edince sövüyorsunuz, o yüzden kapatıyorum, ama kırmızı ışıklarda faydası var, bir tek o zaman işe yarıyor bence.

    Ön kol dayamanın yüksekliğini ayarlayabiliyorsunuz, ve biraz yükseltip ileri aldıktan sonra kolunuzu koyarsanız, dokunmatik ekrana rahatlıkla ulaşabiliyorsunuz,
    bazı araçlarda elinizi uzatmanız gerekiyor, bunda dirseğinizi kıpırdatmadan ekrandan istediğinizi yapıyorsunuz.

    Bu konumdayken kolum ekrana tam uzanıyor;

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Standart ses sistemi gayet yeterli, kalitesinden memnunum, üst volume'lerde felan cızırtı yok, zaten sürekli son ses açıp gezilmeyeceği için de sıkıntı yok.

     2014 Skoda Octavia 1.6 TDI - Detaylı Kullanıcı İzlenimleri

    Rüzgar sesi ve sert süspansiyonları hariç, her araçta olabilecek ufak tefek bazı şeyleri saymazsak, aracın kayda değer olumsuz bir özelliği bence yok.

    Bir hayli uzun oldu farkındayım, okuduğunuz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 28 Temmuz 2015; 20:09:27 >







  • Güle güle kullanın.
  • Güle güle kullanın teşekkür ederiz

    Oldum olası nedense skoda araçları sevemiyorum böyle sürekli birşeyler eksik gibi geliyor gözüme bu arada 5 ileri vites 105 bg yalıtım biraz aşağı kalması önemli eksikler...güle güle binin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keljx -- 16 Haziran 2015; 21:44:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın çok güzel bir araç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ettiğim bir araç, inceleme için teşekkürler.
  • Teşekkürler, gayet güzel ve samimi bir anlatım olmuş...bir çok araç sahibi gibi "benim arabam en iyi araba hiç kusuru yok" modunda anlatmamışsınız, tebrikler..bazıları da arabaları eleştirilince üzerlerine alınır, sanki aracı o üretmiş de, kendisi eleştiriliyor...kazasız belasız güzel günlerde kullanın...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun güzel inceleme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deryadeniz76

    Teşekkürler, gayet güzel ve samimi bir anlatım olmuş...bir çok araç sahibi gibi "benim arabam en iyi araba hiç kusuru yok" modunda anlatmamışsınız, tebrikler..bazıları da arabaları eleştirilince üzerlerine alınır, sanki aracı o üretmiş de, kendisi eleştiriliyor...kazasız belasız güzel günlerde kullanın...
    elinize sağlık.bu aracı merak ediyordum, yalıtımı biraz daha artırsalar daha güzel araç olabilirdi. oldukça faydalı bir bilgilendirme oldu.teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deryadeniz76

    Teşekkürler, gayet güzel ve samimi bir anlatım olmuş...bir çok araç sahibi gibi "benim arabam en iyi araba hiç kusuru yok" modunda anlatmamışsınız, tebrikler..bazıları da arabaları eleştirilince üzerlerine alınır, sanki aracı o üretmiş de, kendisi eleştiriliyor...kazasız belasız güzel günlerde kullanın...
    Hocam otopark testinde arabanın arkası biraz oynak demişlerdi, böyle bir durum yaşadınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Takumi_Fujiwara

    Hocam otopark testinde arabanın arkası biraz oynak demişlerdi, böyle bir durum yaşadınız mı?

    Alıntıları Göster
    İyi dilekleriniz ve cevaplarınız için ben teşekkür ederim.


    @LordOfTheDarkness

    Bir kere şehir içinden şehir dışına doğru çıkan bir yolda 40-50 ile giderken viraj içinde ıslak zeminde sollama (sağlama) yaptım, arkası baya kaydı, sola doğru bildiğiniz drift pozisyonu aldı araç, ama esp durumu saniyeler içinde toparladı. Tamamen benim hatamdı orayı görseniz burda o yapılırmı derdiniz Fakat aracın bu tepkisine çok şaşırmıştım, o gün bu gündür de tövbe asla öyle birşey yapmam Fakat birçok aracın o durumda aynı tepkiyi vereceğini düşünüyorum.

    Onun dışında 140la girdiğim virajda arkasını hafiften hissettiğimi yazdım, ama aynı virajda 120-125 ile girdiğimde hiçbirşey hissetmedim.




  • Gayet objektif ve bilgilendirici olmuş, teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkolds

    Gayet objektif ve bilgilendirici olmuş, teşekkürler
    güle güle kullan kardeş eksiği gediği ne varsa söylemişsin benim de çok sevdiğim bir araç octavia hele şu kasasi yok mu 10 tane jetta eder yemin ederim
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-servis-bakimli-tv%2Ckamera-full-216384434/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    güle güle kullan kardeş eksiği gediği ne varsa söylemişsin benim de çok sevdiğim bir araç octavia hele şu kasasi yok mu 10 tane jetta eder yemin ederim
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-servis-bakimli-tv%2Ckamera-full-216384434/detay

    Alıntıları Göster
    Çok güzel bir inceleme olmuş. Böyle faydalı yazıları özlemişiz.




  • Güzel inceleme olmuş. Fakat bu araca 67 bin fazla gibi. Octavia alınacaksa elegance alınmalı diye düşünüyorum. Keyifli sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun araç. Çok güzel ve faydalı bi inceleme olmuş. Yalnız biraz uzun bir yazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah kaza bela vermesin. Güzel araç. Octavia'yi cok inceledim. Optimal donanimda goze batan en önemli eksiklikler hiz sabitleyici ve manuel klima bence. 1.2 TSI Elegance manuel getirilmedigi için Octavia sahibi olamadık. Sizin aldiginiz dönemlerde benzer bir fiyat almıştım dizel Optimal için. En güzel yönü ise direksiyonuydu. Manuel seçmeniz ise isabet olmuş.

    *Kisa vites oranlari bence sehir icinde daha avantajlı. Evet sık vites degisimi oluyor ama tuketim açısından da uzun oranlı şanzımanlara gore daha az yakıyor. Uzun oranın faydasi ise uzun yolda yüksek hizda ortaya çıkıyor.


    *Optimalin janti Elegance'taki standart janttan daha şık bence.

    Iyi günlerde kullanmaniz dilegiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 17 Haziran 2015; 2:27:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın,güzel bir yazı olmuş.



    Size şiddetle yazılım öneriyorum.DSG sorun potansiyelini de manüel alarak ortadan kaldırmışsınız.145 HP 330 NM dolaylarında dumansız sorunsuz ve şuanki halinden daha ekonomik gezersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Güle güle kullanın,güzel bir yazı olmuş.



    Size şiddetle yazılım öneriyorum.DSG sorun potansiyelini de manüel alarak ortadan kaldırmışsınız.145 HP 330 NM dolaylarında dumansız sorunsuz ve şuanki halinden daha ekonomik gezersiniz.
    Demlikle çay içince insanın gözleri bu saatte bile faltaşı gibi oluyor, bu sayede yazıyı hiç "esnemeden" keyifle okudum, eline sağlık kardeşim.

    Skoda nın özellikle gittiğim fuar sonrasında her modelinin fiyatının ötesinde bir iç mekan kalitesi - genişliği sunduğuna artık eminim, ancak senin de dediğin gibi Otopark yalıtımı ve sarsıntı konforunu acımasızca eleştirmişti, Octavia gibi güzel bir modelde bu sorunları yaşamak istemem açıkcası ancak bu sorunların sonradan giderildiğini iddia edenler de var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Demlikle çay içince insanın gözleri bu saatte bile faltaşı gibi oluyor, bu sayede yazıyı hiç "esnemeden" keyifle okudum, eline sağlık kardeşim.

    Skoda nın özellikle gittiğim fuar sonrasında her modelinin fiyatının ötesinde bir iç mekan kalitesi - genişliği sunduğuna artık eminim, ancak senin de dediğin gibi Otopark yalıtımı ve sarsıntı konforunu acımasızca eleştirmişti, Octavia gibi güzel bir modelde bu sorunları yaşamak istemem açıkcası ancak bu sorunların sonradan giderildiğini iddia edenler de var.


    Alıntıları Göster
    Samimi ve güzel bir inceleme olmuş. Güle güle kullanın hocam.




  • Hocam eline sağlık gayet güzel bir inceleme olmuş :) Octaviayı geldiğinden beri severim. Benim için genişlik önemli bir kriter olduğu için Octavia rakipsiz. Diz mesafesi ve bagaj hacmi hiçbir rakibinde yok.b

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.