Şimdi Ara

NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.049
Cevap
65
Favori
525.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün araca wr a3 leri takdırdım euromaster da işlemi yaptırdım araç sıfır olduğundan temiz ve güzel işçilik yapıyorlar, servis yetkilisi ürün markasını hiç duymamıştı zaten duymasını da beklemiyordum. Kaça aldığımı sordu 330 tl dediğimde ucuzmuş fiyatı bizde michelein var 400 den pahallı dedi. Ben kapmanya puan felan deyince ortalama 260'a geldi dedim.
    Lastikleri çok sert buldu kar performansından süphelendi, bende ilk araca bindiğimde aynı yorumu yaptım süspansiyon fark edilecek derece de sertleşmişti. Bakalım 1-2 ay daha kullanıp performansına bakayım. Sonra asıl yorumları yazacağım.
    İlk izlenip çok sert oluşu.
  • 215 55 17 wr d4 kliksada 300 tl civarına geliyo pazar günü almıştım 100 tl fazlasına yine kliksadan;(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    215 55 17 wr d4 kliksada 300 tl civarına geliyo pazar günü almıştım 100 tl fazlasına yine kliksadan;(

    şu anki fiyat 359
    http://www.kliksa.com/urun/nokian-21555-r17-98h-xl-wr-d4-kis-lastigi/902564519
  • 2013model fiesta aracım için kuru zemin performansının da iyi olduğun düşündüğüm NOKIAN D4 kışlastiği(185/55/15) satın aldım.

    1)- 24.11.2015 te D4 leri taktırdıktan sonra denemek için kullandığımda hafif sert girdiğim virajda aracın arkasının kaymasına(kısa, zıplama gibi) şahit oldum. sıcaklık 14C, yerler kuru, hızım 40-50km/sa arasında idi. Daha önceki bir viraj da güvensiz -arkası sanki hafiflemiş/ kayacak gibi hissetmiştim. Sonraki kayma niye öyle hissettiğimin açıklaması ve sorunun kanıtı oldu.

    Bu olay NOKIAN D4 lerin 14C de KURU zeminde YANAL TUTUNMASININ ZAYIF olduğuna işaret.
    Bende ANORMAL BİR GUVENSIZLIK yarattı.
    2yıldır yazlık hankook s1 evo lar ile böyle bir olayın yakınından dahi geçmedim.

    2)- 26.11.2015 hafif yağmur yağmış yerler yeni ıslanmıştı hava yine +14C. Evimin az ilerisindeki yokuşta durdum. Kalkmak istediğimde tekerler patinaj yaptı. Fiestam 1.6powershift tit.-x modeli. Ben araçta çekiş-patinaj sistemi var diye biliyordum:
    ya yanlış biliyorum ya da araç “Böyle lastik takarsan ben sana yardım edemem kusura bakma” diyor :-)

    Bu NOKIAN D4 lerin 14C de ISLAK zeminde ÇEKİŞ (hatta DOĞRUSAL) TUTUNMASININ ZAYIF olduğuna işaret.
    HAYRETLER İÇİNDEYİM!
    1yıldır yazlık hankook s1 evo lar ile yaz-kış böyle bir olay başıma hiç gelmedi.(1yıl önce taşındım da)

    2yıldır
    ---diğer aracımda (araç 200beygir-195/65/15) pirelli snowcontrol w190 kış lastikleri yaz-kış sürekli takılı
    ---fiestada ise yazlık hankook s1 evo lar yaz-kış sürekli takılı
    ikisinide günün hava koşullarına(ve keyfime) göre yaz kış kullanıyorum

    Diğer araçta da PIRELLI KIŞ lastikleri ile ne yazın ve kışın benzer olaylar yaşamadım; güvensiz hissetmedim.

    Fiestanın yol tutuşu ve direksiyonu harikadır: bu yüzden de fiesta kullanmak bir zevktir! Ya da zevkti!
    YAŞA NOKIAN! Seninle fiesta kullanmak bile bir kabusa -endişe kaynağına dönüştü! 60Km/sa hızla girdiğim virajlara 40la; 40la girdiklerime 20ile giriyorum. Arabanın arkası dağılır da yoldan çıkarım / kaza yaparım diye. Yerde ıslaklık gördümmü hemen yavaşlıyorum durmam gerekirde frene basarsam araba kayar birine çarparım diye. Belli olmaz belki araç abs yi devreye sokmayı da rededer! :-)
    Bazılarının “kış lastiği bu 14C de tutunmaması mormal. Sen bir de 7C altında gör” diyeceklerini duyar gibiyim.
    CEVABIM:
    ben NOKIAN D4 ü 2015te bir alman sitesindeki testte kuru zeminde en iyi lastik seçildiği
    ve
    Aynı sınıf önceki model NOKIAN D3 için ingiliz ve alman sitelerindeki testlerde “kuru zemin” performansında ya 1. ya da 2. olduğu için seçtim. Yoksa D3 ün kar performansında 1.liği de var 17.liği de. Yani karda en iyi olduğuna dair bir ortak görüş-testsonucu birliği yok ama kuru zemin için var.
    Şimdi görüyorum ki bu TEST SONUÇLARI DA HİKAYEYMİŞ!

    ANKARA da yaşıyorum kış 100gün ise bunun 15günü yağışlı ve en çok 15günü sorun oluşturacak kadar karlı geçer. Ayrıca 50gün gündüz 7C nin üzerindedir!
    Şimdi bu lastik diyelim ki 7C altında ve karda çok iyi(onu da bilmiyoruz ama)
    Demekki ben kış boyunca(100gün)
    15 gün kar yağarken GUVENDE
    85 gün (kuru ve ıslak günler) RISK ALTINDA:
    bunun yağışlı olan 15 gününde ve 7C nin üzerinde olan 50 gününde ÇOK BÜYÜK RISK ALTINDA olacağım.
    SORUYORUM:
    Bu lastiğin TC sınırları içinde (bir iki il dışında: Erzurum gibi) tavsiye edilmesi ya da kendisinin, ailesinin ve yanına bindireceği eşinin dostunun sağlığına ve canına değer veren bir insanın kullanmak istemesi mümkün mü?
    Bu lastiklerin karın kalkmadığı kuzey ülkelerinde anlamı olabilir( o da karda iyiyse gerçekten). Ama burada faydadan çok zararı var: emniyetten çok risk/tehlike yaratıyor. para kazanmak güzelde insan sağlığı hayatı ile oynamadan olmalı bence.

    adı sanı duyulmamış marka EN KÖTÜ KIŞ LASTİĞİ (çin malı vs de dahil) bile karda iyi performans gösteriyor testlerde. Kış lastiğinde iyi - kötü ayrımı en çok "ıslak zemin" de sonra da "kuru zemin" de açılıyor.
    Bu durumda Nokian hangi sınıfa giriyor sizce?

    ARKADAŞLAR:
    sizi samimiyete ve ciddiyete davet ediyorum. Şu
    "benim arabam en az yakar"
    "benim lastiğim en iyi kaçar"
    muhabettini bırakalım lütfen.
    Forumu tam okumadım ama aranızda benzer sorunlar/deneyimler yaşayan kimse yok mu? bunları paylaşalım: gerçekleri/deneyimlerimizi.

    Ben 45 yaşındayım. 19 yaşından beri kendime ait arabam var. Ted ankara koleji ve odtü inşaat müh. bölümü menzunuyum. Müteahhitim. Bu işin kitabını yazdım iddiasında değilim ama:
    Araba nedir bilirim. Lastik nedir bilirim. Kış lastiği nedir onu da bilirim. Bazıları "sen karşı takımın adamısın -başka lastik markası satıyorsun- nokianı kasti/haksız kötülüyorsun diye abuk sabuk birşeyler söylerse diye baştan belirteyim.

    2günlük deneyimlerim sonucu şaşkınlık içinde olduğum ve hala nasıl bu kadar güvensiz bir lastiğin üretilip-satılabildiğini anlayamadığım ve yazışabileceğim bir muhattap bulamadığım için işimi gücümü bırakıp bu kadar vakit ayırıp bu satırları yazıyorum.

    Bana gönderilen lastiklerde bir üretim hatası olabilir. internet üzerinden aldım. okumaya devam edin:

    NOKIAN TURKIYE internet sitesinden bulduğum destek@lastiknokian.com e-posta adresine sorunları yaşadığım akşam e-posta atarak
    bu lastiklerin hepsinin mi böyle yoksa benimkilerde mi bir üretim sorunu olduğunu sorgulamak istedim:
    gmail adresim iki kere “failure” (hata /ulaşmadı) sonucu verdi. Yahoo adresimden denedim ertesi günü yine “failure notification” geldi. KOMİK DEĞİL Mİ?
    Bilgi sahibi arkadaşlar beni aydınlatsın lütfen:
    1- nokian lastikleri TC ye kim getiriyor?
    2- bu bir tabela şirketi mi dir yoksa ciddi bir firma mı?
    3- ciddi bir firma ise sitede destek@lastiknokian.com olarak ilan ettikleri adresin kirasını ödeyecek ve düzenli işletmesini sağlayacak; ya da onunla ilgilenecek şahısa maaş verecek durumları yoktur da mı e-posta ile ulaşamıyorum?
    4- site onların sitesi olmayabilir: ama o zaman da NOKIAN ın TC sitesi YOK demek.
    5- benim 2farklı e-posta aracım veya bilgisayarım da sorunlu olabilir-çok olası değil ama mümkün.
    6- bugüne kadar NOKIAN TURKIYE ye e-posta yolu ile ulaşmaya çalışan hiç olmadı mı aranızda?

    PAYLAŞALIM Kİ BİLİNÇLENELİM!
    BİLİNÇLENELİM Kİ YANILMAYALIM!
    saygılarımla




  • drakkar06 D kullanıcısına yanıt
    Lastiğinizde üretim hatası olabilir belki. Nasıl anlaşılır bilemiyorum.

    Aynı ebatta (185-55-15 H XL yük özelliğinde) ben de WR D4 lastik aldım, 1 aydan fazladır kullanıyorum. Hiçbir şikayetim yok, tam tersi yazlık Michelin Energy Saver'a yakın, belki de daha iyi frenlemesi var. Tabi bu Michelin'in kötü olmasından kaynaklanıyor muhtemelen. Bu arada ben de inşaat mühendisiyim, 40 'ıma yaklaştım ama otomobil konusunda iddialıyım. ;P

    Şaka bir yana, Honda Jazz aracımda şimdiye kadar Bridgestone Potenza RE040, Hankook Ventus V12evo, Petlas W651 kış lastiği, Michelin Energy Saver+ yaz lastiği ve Nokian WR D4 kullandım. Her lastiğin kendine göre iyi ve kötü yanları vardı. Bridgestone fabrika çıkışı lastik olmasına rağmen 2. senesinde yanakları çatlayıp, aşırı sertleşip takır tukur gider olmuştum. Zaten sesli ve sert bir lastikti, 3. yılı bitirmeden araştırıp Hankook aldım. Bu araçta kullandığım en iyi lastik buydu. Hem sessiz hem de yeterince konforluydu, yolda gidişi ve frenlemesi gayet iyiydi. 4. yılında bu da biraz sertleşti ama kullanılabilir durumdaydı, konfor istediğimden Michelin aldım. Frenlemesinin ve yol tutuşunun iyi olmadığını bilerek aldım. Yumuşak hamurlu oldukça sessiz ve konforlu, yanakları ince çünkü. Ancak frenlemesi çok kötü, havalar sıcakken aşırı yumuşayıp sakız gibi oluyor ve frenleme tamamen hikayeye dönüyor.

    Petlas kış lastiğini 4 yıl kullandım. Yumuşak hamurlu ama gayet sağlam bir lastik. Kışın karda harika, o kadar ki bazı kış lastikli araçların ilerleyemediği Kayaşehir'de rahatça yol alabiliyordum. Ama çok az da olsa sesli sayılır. Yalnız havalar biraz ısınınca iyice yumuşayıp frenlemeyi çok kötü etkiliyordu.

    Nokian'a gelirsek, lastiği taktırdığım ilk günlerde (22-25 derecelerdeydi hava), Michelin' göre bariz daha iyi frenlemesi vardı ve hala iyi. Yolda gidişi de hiç kış lastiği gibi değildi, en azından Petlas'a göre. Sanki sıradan bir yaz lastiği gibi gidiyor. Bunda yeni nesil hamurlu olması kadar ekstra yüke dayanıklılık (XL) özelliğinde olması da sebeptir muhtemelen. Lastik yeterince yumuşak hamurlu ve konforlu, ayrıca Michelin'e yakın sessizlikte. GoodYear UG9 kadar sessiz. Kar deneyimi yaşamadım henüz ama kuru havada, aldığımdan bu yana oldukça memnunum. Karda da çok iyi olduğunu iddia ediyorlar, göreceğiz.

    Nokian'ı Kormetal getiriyor, gayet büyük bir jant üreticisidir. Sitesinden ulaşabilirsiniz.


    Ufak bir not düşeyim; bu tespitlerimi Kayaşehir gibi toplu konutların sürekli inşa halinde olduğu, yani geniş iyi asfalt yollarda dahi, hafriyat kamyonları sebebiyle toz toprak ve çamurun eksik olmadığı yollarda yaptım. Aynı yolda, aynı eğimde ve aynı tozlu-çamurlu ortamdaki genel düşüncelerimdir.

    Az veya çok, bu tozlu ve çamurlu yollardaki frenleme ve yol tutuşla, yağmur yağıp da yollar temizlendikten ve kuruduktan sonraki yoldaki durum arasında ise inanılmaz fark var. Herkes gibi ben de bir fark tahmin edebiliyordum ancak birebir sıkça yaşayınca, farkın bu kadar çok olması hayret verici. Size özel söylemiyorum, bir çok kullanıcının yanıldığı nokta, herşeyin lastikte veya aracın kendisinde olduğunu düşünüyor olması. Aslında hava şartları ve yoldaki olumsuz durumlar daha fazla etkili.

    Şimdi çok daha dikkatli kullanıyorum, hangi yolda az da olsa toz, toprak çamur olduğunu bilmek zor, hele gece. Her zaman tertemiz yolda gitmeye de imkan yok, tedbirli olmakta fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talbotlago -- 27 Kasım 2015; 9:18:56 >




  • drakkar06 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba Sn. Drakkar06,

    Zaman ayırıp bu kadar ayrıntılı ve espirili dille yorum yapmanız takdire şayan..:)

    Lastikleriniz hangi ülke üretimi?

    Nokian'a aşağıdaki linkten pm ile ulaşabilirsiniz..

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memID=1915856

    Her yönden dört dörtlük kış lastiği bulmak imkansız gibi bir şey.. Örneğin; 2015 autobild testinde, hem ıslak hem kuru zeminde en kısa fren mesafesine sahip Pirelli Winter Sottozero'nun suda kızaklama performansı vasat, kullanım ömrü ise 25 bin km civarı gözüküyor..

    Bu arada, Nokian kış lastiklerinin havalar ısınınca yumuşadığı doğrultusunda yorumlar var.. Söz konusu yorumlar dikkate alındığında, kış mevsiminde, zaman zaman gün ortasında ılık bir havası olabilen Ankara için bu özellikteki bir kış lastiği çok uygun olmayabilir..

    Umarım, Nokian gerekli testleri yaptırıp bir çözüm üretir... Sonucu Forum ile paylaşmanız dileğiyle...




  • bende de petlas marka kışlık lastikler var. hava soğukken çok iyi yol tutuşa sahip ancak asfalt sıcaklığı yüksekse çok kolay kaymaya başlıyor. son zamanlarda hava sıcaklıkları (ve dolayısıyla asfalt sıcaklıkları) yüksek seyrediyor dolayısıyla kış lastikleri takılı olan araçların yol tutuşunun iyi olmaması normal diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thenoone

    quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    215 55 17 wr d4 kliksada 300 tl civarına geliyo pazar günü almıştım 100 tl fazlasına yine kliksadan;(

    şu anki fiyat 359
    http://www.kliksa.com/urun/nokian-21555-r17-98h-xl-wr-d4-kis-lastigi/902564519


    Lastiği hafta sonu 366 tlden aldım
    Şu an 359 tl
    359*4=1.436
    %5 indirim var 1.364 tl oluyor
    25 tl opet indirimi 1.339 tl oluyor
    125 tl axcess veriyor 1.214 tl oluyor 4 lastik
    Yani lastik başına 303,5 tl fiyat bence süper
    Bana 328,5 tlye gelmişti yine kliksadan ğazar günü
    Bu lastik için telefonda 390 tl dedi bayiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gemsaz G kullanıcısına yanıt
    Ben de tam tersi olarak havalar normalken bile (20-25 derece arası) kış lastiğiymiş gibi davranmadığını ve yaz lastiklerine yakın özellikte olduğunu deneyimledim wr d4 ün. Petlas (kışın çok iyi) ve birkaç diğer kış lastiğinde ise bu sıcaklarda frenleme baya azalıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talbotlago -- 27 Kasım 2015; 19:30:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yaklasik 1200 km dir wr d4 mi Peugeot 308 aracimda kullaniyorum Ankara'da. Gercekten ne yuksek suratlerde ne yagmurda(orn. dun gece) ne yol tutus ne cekis problemi yasamadim. Harfiyat araclarinin ana yola baglandigi yolda camurla karisik bir yer vardi evimin yakininda viraz icinde frene basmama ragmen ne esp ne abs devreye girdi. Lastikler guven veriyor. Kardesimi almak icin Baskebt unv. girisindeki dik rampada dur kalk yaparken yazlik efficient griplerim patiye duseeken wr d4 ler ne gunduz yuksek sicakliklarda ne de gece serinliginde (7 derce alti) patiye bile dusmuyorlar, tutus ve cekis yuksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir önceki aracımda da yaz kış olarak nokian kullanan biri olarak kaliteli ürünler yeni aracımda da kış için nokian aldım yaz lastiği ise üzerinde gelen michelein. Şirket aracımda ise ultragrip 8 var bu kış göreceğiz hangi lastik ne kadar başarılı. Hele bir kar yağsın bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakkar06

    2013model fiesta aracım için kuru zemin performansının da iyi olduğun düşündüğüm NOKIAN D4 kışlastiği(185/55/15) satın aldım.

    1)- 24.11.2015 te D4 leri taktırdıktan sonra denemek için kullandığımda hafif sert girdiğim virajda aracın arkasının kaymasına(kısa, zıplama gibi) şahit oldum. sıcaklık 14C, yerler kuru, hızım 40-50km/sa arasında idi. Daha önceki bir viraj da güvensiz -arkası sanki hafiflemiş/ kayacak gibi hissetmiştim. Sonraki kayma niye öyle hissettiğimin açıklaması ve sorunun kanıtı oldu.

    Bu olay NOKIAN D4 lerin 14C de KURU zeminde YANAL TUTUNMASININ ZAYIF olduğuna işaret.
    Bende ANORMAL BİR GUVENSIZLIK yarattı.
    2yıldır yazlık hankook s1 evo lar ile böyle bir olayın yakınından dahi geçmedim.

    2)- 26.11.2015 hafif yağmur yağmış yerler yeni ıslanmıştı hava yine +14C. Evimin az ilerisindeki yokuşta durdum. Kalkmak istediğimde tekerler patinaj yaptı. Fiestam 1.6powershift tit.-x modeli. Ben araçta çekiş-patinaj sistemi var diye biliyordum:
    ya yanlış biliyorum ya da araç “Böyle lastik takarsan ben sana yardım edemem kusura bakma” diyor :-)

    Bu NOKIAN D4 lerin 14C de ISLAK zeminde ÇEKİŞ (hatta DOĞRUSAL) TUTUNMASININ ZAYIF olduğuna işaret.
    HAYRETLER İÇİNDEYİM!
    1yıldır yazlık hankook s1 evo lar ile yaz-kış böyle bir olay başıma hiç gelmedi.(1yıl önce taşındım da)

    2yıldır
    ---diğer aracımda (araç 200beygir-195/65/15) pirelli snowcontrol w190 kış lastikleri yaz-kış sürekli takılı
    ---fiestada ise yazlık hankook s1 evo lar yaz-kış sürekli takılı
    ikisinide günün hava koşullarına(ve keyfime) göre yaz kış kullanıyorum

    Diğer araçta da PIRELLI KIŞ lastikleri ile ne yazın ve kışın benzer olaylar yaşamadım; güvensiz hissetmedim.

    Fiestanın yol tutuşu ve direksiyonu harikadır: bu yüzden de fiesta kullanmak bir zevktir! Ya da zevkti!
    YAŞA NOKIAN! Seninle fiesta kullanmak bile bir kabusa -endişe kaynağına dönüştü! 60Km/sa hızla girdiğim virajlara 40la; 40la girdiklerime 20ile giriyorum. Arabanın arkası dağılır da yoldan çıkarım / kaza yaparım diye. Yerde ıslaklık gördümmü hemen yavaşlıyorum durmam gerekirde frene basarsam araba kayar birine çarparım diye. Belli olmaz belki araç abs yi devreye sokmayı da rededer! :-)
    Bazılarının “kış lastiği bu 14C de tutunmaması mormal. Sen bir de 7C altında gör” diyeceklerini duyar gibiyim.
    CEVABIM:
    ben NOKIAN D4 ü 2015te bir alman sitesindeki testte kuru zeminde en iyi lastik seçildiği
    ve
    Aynı sınıf önceki model NOKIAN D3 için ingiliz ve alman sitelerindeki testlerde “kuru zemin” performansında ya 1. ya da 2. olduğu için seçtim. Yoksa D3 ün kar performansında 1.liği de var 17.liği de. Yani karda en iyi olduğuna dair bir ortak görüş-testsonucu birliği yok ama kuru zemin için var.
    Şimdi görüyorum ki bu TEST SONUÇLARI DA HİKAYEYMİŞ!

    ANKARA da yaşıyorum kış 100gün ise bunun 15günü yağışlı ve en çok 15günü sorun oluşturacak kadar karlı geçer. Ayrıca 50gün gündüz 7C nin üzerindedir!
    Şimdi bu lastik diyelim ki 7C altında ve karda çok iyi(onu da bilmiyoruz ama)
    Demekki ben kış boyunca(100gün)
    15 gün kar yağarken GUVENDE
    85 gün (kuru ve ıslak günler) RISK ALTINDA:
    bunun yağışlı olan 15 gününde ve 7C nin üzerinde olan 50 gününde ÇOK BÜYÜK RISK ALTINDA olacağım.
    SORUYORUM:
    Bu lastiğin TC sınırları içinde (bir iki il dışında: Erzurum gibi) tavsiye edilmesi ya da kendisinin, ailesinin ve yanına bindireceği eşinin dostunun sağlığına ve canına değer veren bir insanın kullanmak istemesi mümkün mü?
    Bu lastiklerin karın kalkmadığı kuzey ülkelerinde anlamı olabilir( o da karda iyiyse gerçekten). Ama burada faydadan çok zararı var: emniyetten çok risk/tehlike yaratıyor. para kazanmak güzelde insan sağlığı hayatı ile oynamadan olmalı bence.

    adı sanı duyulmamış marka EN KÖTÜ KIŞ LASTİĞİ (çin malı vs de dahil) bile karda iyi performans gösteriyor testlerde. Kış lastiğinde iyi - kötü ayrımı en çok "ıslak zemin" de sonra da "kuru zemin" de açılıyor.
    Bu durumda Nokian hangi sınıfa giriyor sizce?

    ARKADAŞLAR:
    sizi samimiyete ve ciddiyete davet ediyorum. Şu
    "benim arabam en az yakar"
    "benim lastiğim en iyi kaçar"
    muhabettini bırakalım lütfen.
    Forumu tam okumadım ama aranızda benzer sorunlar/deneyimler yaşayan kimse yok mu? bunları paylaşalım: gerçekleri/deneyimlerimizi.

    Ben 45 yaşındayım. 19 yaşından beri kendime ait arabam var. Ted ankara koleji ve odtü inşaat müh. bölümü menzunuyum. Müteahhitim. Bu işin kitabını yazdım iddiasında değilim ama:
    Araba nedir bilirim. Lastik nedir bilirim. Kış lastiği nedir onu da bilirim. Bazıları "sen karşı takımın adamısın -başka lastik markası satıyorsun- nokianı kasti/haksız kötülüyorsun diye abuk sabuk birşeyler söylerse diye baştan belirteyim.

    2günlük deneyimlerim sonucu şaşkınlık içinde olduğum ve hala nasıl bu kadar güvensiz bir lastiğin üretilip-satılabildiğini anlayamadığım ve yazışabileceğim bir muhattap bulamadığım için işimi gücümü bırakıp bu kadar vakit ayırıp bu satırları yazıyorum.

    Bana gönderilen lastiklerde bir üretim hatası olabilir. internet üzerinden aldım. okumaya devam edin:

    NOKIAN TURKIYE internet sitesinden bulduğum destek@lastiknokian.com e-posta adresine sorunları yaşadığım akşam e-posta atarak
    bu lastiklerin hepsinin mi böyle yoksa benimkilerde mi bir üretim sorunu olduğunu sorgulamak istedim:
    gmail adresim iki kere “failure” (hata /ulaşmadı) sonucu verdi. Yahoo adresimden denedim ertesi günü yine “failure notification” geldi. KOMİK DEĞİL Mİ?
    Bilgi sahibi arkadaşlar beni aydınlatsın lütfen:
    1- nokian lastikleri TC ye kim getiriyor?
    2- bu bir tabela şirketi mi dir yoksa ciddi bir firma mı?
    3- ciddi bir firma ise sitede destek@lastiknokian.com olarak ilan ettikleri adresin kirasını ödeyecek ve düzenli işletmesini sağlayacak; ya da onunla ilgilenecek şahısa maaş verecek durumları yoktur da mı e-posta ile ulaşamıyorum?
    4- site onların sitesi olmayabilir: ama o zaman da NOKIAN ın TC sitesi YOK demek.
    5- benim 2farklı e-posta aracım veya bilgisayarım da sorunlu olabilir-çok olası değil ama mümkün.
    6- bugüne kadar NOKIAN TURKIYE ye e-posta yolu ile ulaşmaya çalışan hiç olmadı mı aranızda?

    PAYLAŞALIM Kİ BİLİNÇLENELİM!
    BİLİNÇLENELİM Kİ YANILMAYALIM!
    saygılarımla

    Merhaba nokian global sitesine yazarmısın ben bir çok sorumu nokian Finlandiya global sitesine yazıyorum ve güzelce cevap veriyorlar. benim araç Volvo s60 17 jant benim ölçülere uygun lastik yoktu onlara aracın durumunu Ankara da yaşadığımı karasal iklim olduğunu yağış durumunu ilettim bana WR A3 önerdiler aldım daha yeni taktım deneyimlerimi yazarım sizde global siteye yazarsanız mutlaka ilgilenecek ler dir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • N11 de %20 indirim kuponuyla 4 tane wr d4 aldım bakalım, baya ucuza geldi hepsi. Kullanınca deneyimlerini aktarırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 225 45 R18 wr d4 kışlık lastik için ön sipariş verdim. 432 tl gibi cazip bir fiyattan. Ayın 8 in de kargoya verilecek. Umarım memnun kalırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marancı -- 2 Aralık 2015; 2:14:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hayırlı günler öncelikle. VW Caddy aracım var, husisi olarak kullanıyoruz. HB'dan 195/65/15 91T Nokian WR D3 model kışlık lastikleri 140 TL'ye sipariş verdim ve bugün teslim aldım. Öncelikle sizlere soracağım şey; bunlar otomobil lastiği olarak satılıyor, benim aracımda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım. Yaz başında yine nokian'ın aynı ebatlarda lastiklerini aldım ve memnun kaldım herhangi bir sorunda yaşamadım. Fakat bir yerden bu lastiklerin araca uyumlu olmadığını, muayenede lastikleri kontrol ederlerse sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi. Sizlerden ricam, bilgi sahibi arkadaşlar varsa yardımcı olursalar sevinirim. Saygılar
  • Mrb arkadaslar sizlerden bir ricam olacak grande punto 1.3 multijet dynamic 2.el araba almayi dusunuyorum bir tane buldum km si 197 binde sizce bu kilometrede bu araba alinir mi? Lutfen beni bu konuda aydinlatirsaniz sevinirim hepinize simdiden allah razi olsun sagolun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • marancı M kullanıcısına yanıt
    nerden sipariş verdiniz? benim ölçüleri nette bulamıyorum. 235 50 R18
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insane1907


    nerden sipariş verdiniz? benim ölçüleri nette bulamıyorum. 235 50 R18

    Hocam bulamazsiniz cunku Nokian WR D4 te sizin ebatinizda lastik uretilmiyor. Keske nokian brosurunden inceleseydiniz. Sizin araciniz icin Nokian SUV 3 modeli mevcut. Aracinizi bilmiyorum ama arkadasimin Urban GLA 180d aracinin ebatlariyla ayni SUV3 modelini aldik.

    WRD4 ebatlarini ekliyorum ss olarak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    evet dediğiniz gibi. ben de küçük bir araştırma sonucu bu sonuca vardım. az önce bir bayiyle görüştüm, 480 TL/ad olarak opsiyonladım.

    pazartesi ya da salı taktıracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren2709

    Arkadaşlar hayırlı günler öncelikle. VW Caddy aracım var, husisi olarak kullanıyoruz. HB'dan 195/65/15 91T Nokian WR D3 model kışlık lastikleri 140 TL'ye sipariş verdim ve bugün teslim aldım. Öncelikle sizlere soracağım şey; bunlar otomobil lastiği olarak satılıyor, benim aracımda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım. Yaz başında yine nokian'ın aynı ebatlarda lastiklerini aldım ve memnun kaldım herhangi bir sorunda yaşamadım. Fakat bir yerden bu lastiklerin araca uyumlu olmadığını, muayenede lastikleri kontrol ederlerse sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi. Sizlerden ricam, bilgi sahibi arkadaşlar varsa yardımcı olursalar sevinirim. Saygılar

    95T/H almanız gerekiyordu. Hatta mümkünse XL
    http://www.hepsiburada.com/nokian-wr-d3-195-65-r15-95h-xl-kis-lastigi-uretim-tarihi-50-hafta-2013-p-OTKMTT428108?wt_gl=cpc.nelk.oto.urun.pla&gclid=Cj0KEQiAkIWzBRDK1ayo-Yjt38wBEiQAi7NnP3pUuQxwyZ8DCJ6HPZ3I-24g6u6MYSkS7Ff4OIJs6ZgaAujy8P8HAQ

    Buydu mesela.
    Kullanırsan ne olur? Yanak yumusak oldugu icin kenarlardan cabuk asınır.




  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.