Şimdi Ara

.::. NİSSAN QASHQAİ 2014 .::. (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.992
Cevap
178
Favori
1.017.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu an 1.6 DCİ nin fiyatı indirimle 79 binden başladığına göre 1.6 dci cvt sanrım 90 binden aşağı gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshwind

    şu an 1.6 DCİ nin fiyatı indirimle 79 binden başladığına göre 1.6 dci cvt sanrım 90 binden aşağı gelmez.

    Aynen katıldığım için hiç beklemedim dün gittim çok beğendiğim sportageı aldım : )
  • Dizel ve CVT kombinasyonunda tork gerçekten bir sıkıntı. CVT genel kanı olarak 250nm üstü torklar için pek kullanılmazdı. Ancak CVT'yi çok seven ve gelişimine öncülük etmekte kararlı Japon arkadaşlar bunu aşmışa benziyor.

    Bakınız SUBARU OUTBACK buna güzel bir örnek. 2.0 turbo motor ve 350nm tork ile 1600 kg ağırlığı CVT şanzımana emanet etmişler. Nissan'ın da aynı yolda ilerlemek istediği belli. Yeni CVT'si ile de bunu ispatlama niyetindeler.

    Subaru bu şanzımanı 4x4 olarak sunuyor. Sanırım Nissan için de bir sonraki aşamada 1.6 dci CVT 4x4 görmek mümkün olabilir.

    Not: XTRONIC Nissan'ın CVT'sine verdiği model adı. Nissan tüm CVT'lerini bu isimle anmayı tercih etmiş.
  • Bugün sözcü gazetesinde 1,6 130 hp dizelin 6 ileri X-tronic otomatik şanzımanlada kombine edileceği yazıyordu fakat bu bilgiye internetten ulaşamadım.Bilgisi olan yazabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahinaliural

    Bugün sözcü gazetesinde 1,6 130 hp dizelin 6 ileri X-tronic otomatik şanzımanlada kombine edileceği yazıyordu fakat bu bilgiye internetten ulaşamadım.Bilgisi olan yazabilir mi?

    CVT'de 6 ileri diye birşey olmaz. Bunu Nissan Bayisi bile yanlış aktarıyor. CVT'yi anlatırken bana 7 ileri dediler. Halbuki 1e7 oranlı demesi gerek. Bu da en düşük oran ile en yüksek oranın birbirine oranıdır aslında.

    Buna rağmen haber doğru. Yeni araçta 1.6 dci ile CVT şanzıman olacak.
  • Acaba 1.2 motorda en azından Tekna donanıma yer verecekler mi ? Sadece Visia'da kalması hiç yerinde olmaz.. O ekranın olması gerek muhakkak 1.2 motorda.. Yine bej döşeme ve direksiyon.. Ben 1.2 motor ile ilgileniyorum ve boshline olmasından çekiniyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Acaba 1.2 motorda en azından Tekna donanıma yer verecekler mi ? Sadece Visia'da kalması hiç yerinde olmaz.. O ekranın olması gerek muhakkak 1.2 motorda.. Yine bej döşeme ve direksiyon.. Ben 1.2 motor ile ilgileniyorum ve boshline olmasından çekiniyorum..

    1.6 atmosferik benzinliyi çıkarıp yerine 1.2 turbo geleceğine göre bence 1.2'de tüm versiyonlar olacaktır.Açıkcası ben de performans düşkünü biri değilim, yılda 10-12bin km yapan biriyim..1.2 black edition(donanım bu versiyonda başarılı bence) makul fiyatlı olursa en mantıklı seçenek olacaktır KENDİ açımdan..MTV avantajı da var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drnero

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Acaba 1.2 motorda en azından Tekna donanıma yer verecekler mi ? Sadece Visia'da kalması hiç yerinde olmaz.. O ekranın olması gerek muhakkak 1.2 motorda.. Yine bej döşeme ve direksiyon.. Ben 1.2 motor ile ilgileniyorum ve boshline olmasından çekiniyorum..

    1.6 atmosferik benzinliyi çıkarıp yerine 1.2 turbo geleceğine göre bence 1.2'de tüm versiyonlar olacaktır.Açıkcası ben de performans düşkünü biri değilim, yılda 10-12bin km yapan biriyim..1.2 black edition(donanım bu versiyonda başarılı bence) makul fiyatlı olursa en mantıklı seçenek olacaktır KENDİ açımdan..MTV avantajı da var..

    MTV avantajı maksimum 2 yıl içerisinde yok olacak emisyon sistemi geldiğinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fearmemex

    quote:

    Orijinalden alıntı: drnero

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Acaba 1.2 motorda en azından Tekna donanıma yer verecekler mi ? Sadece Visia'da kalması hiç yerinde olmaz.. O ekranın olması gerek muhakkak 1.2 motorda.. Yine bej döşeme ve direksiyon.. Ben 1.2 motor ile ilgileniyorum ve boshline olmasından çekiniyorum..

    1.6 atmosferik benzinliyi çıkarıp yerine 1.2 turbo geleceğine göre bence 1.2'de tüm versiyonlar olacaktır.Açıkcası ben de performans düşkünü biri değilim, yılda 10-12bin km yapan biriyim..1.2 black edition(donanım bu versiyonda başarılı bence) makul fiyatlı olursa en mantıklı seçenek olacaktır KENDİ açımdan..MTV avantajı da var..

    MTV avantajı maksimum 2 yıl içerisinde yok olacak emisyon sistemi geldiğinde


    O zaman biz de 1.5 dCİ'ye yöneliriz..3.8 lt/100 km ortalama, 260 tork, CO2 99 gr/km...

    Bu arada arkadaşlar Yeni Qashqainin donanım seçenekleri ve İngiltere fiyatları açıklanmış..Forumun diğer sayfasına ekledim gerçi ama buraya da koyayım..Honda kazığından yola çıkarak benzer hesaplarsak(kazığın aynı kalibrasyonda olacağını varsayarak hesaplarsak) 3 aşağı 5 yukarı bizdeki fiyatlar da şekillenir..

    2014 Nissan Qashqai Equipment list:

    Visia:

    ABS + EBD
    ESP
    4 speakers
    Audio w/ CD & USB
    Bluetooth
    Heated body-coloured mirrors incl. directional indicator
    Chrome glass surround
    16-inch steel wheel
    Hill Start Assist
    Cruise Control
    Speed Limiter
    Remote Central Locking
    Thatcham Alarm
    5-inch Colour TFT Combimeter
    LED Signature Daytime Running Lights
    Front, Side, Curtain Airbags
    Rear folding bench 60/40
    Manual Air Conditioning
    Stop Start System (ISS)
    Tyre repair kit

    Visia Smart Vision Pack (+£450 over Visia trim)

    Auto anti-dazzling rear view mirror
    Traffic Signal Recognition
    High Beam Assist
    Lane Departure Warning
    Front Collision Avoidance
    Front and Rear Parking Sensors

    Acenta (additional equipment over Visa):

    Dual Auto Air Conditioning
    Rain sensing wipers
    Auto headlights
    6 Speakers
    17-inch alloy wheel in Silver
    Luggage Board System
    Front fog lamps w/ chrome ring
    Interior Ambient Lighting
    Higher grade seat fabric
    Rear armrest w/ cupholder
    Leather steering wheel & gear knob

    Acenta Smart Vision Pack (+£450 over Acenta):

    Auto anti-dazzling rear view mirror
    Traffic Signal Recognition
    High Beam Assist
    Lane Departure Warning
    Front Collision Avoidance
    Front and Rear Parking Sensors

    Acenta Premium (additional equipment over Acenta):

    New Nissan Connect (with DAB radio and 7-inch colour screen)
    Rear View Camera
    Panoramic Glass Roof
    Privacy glass
    i-key
    Start Push Button
    Front Collision Avoidance
    Auto anti-dazzling rear view mirror
    Traffic Signal Recognition
    High Beam Assist
    Lane Departure Warning
    Front and Rear Parking sensors

    Tekna (additional equipment over Acenta Premium):
    Roof rails
    19-inch Alloy wheels
    Bi-LED headlamps
    Automatic headlamp leveling
    Full Leather seats
    Power seats & manual lumbar adjustments
    Heated Front Seats
    ThermaClear Heated Windscreen
    Intelligent Parking Assist
    Safety Shield including:
    - Around View Monitor
    - Blind Spot Warning
    - Moving Object Detection
    - Driver Support Assist




  • İngiltere fiyat listesi belli oldu..Ön talep almaya başlamışlar, ocakta teslimatlar başlıyormuş..Bizde Mart deniyor..

    Benim dikkati çeken bişey var listede, 4x4 1.6 dci fiyatı , 4x2 otomatşkten daha yüksek..bu da bence demek oluyor ki 1.6 dci CVT kesinlikle daha çok satılmaya yönelik fiyatlandırılmış..

    Listeden bir örnek alacak olursak, donanım olarak CRV'nin premiumu ile benzer olan ACENTA versiyonunun 1.6 dCİ CVT olanı 23495 sterlin..CRV premium İngiltere fiyatı 24660 sterlin..kazık boyutu Hondayla aynı ölçüde olur mantığından yola çıkarsak 86900 olan CRV fiyatının 2-3 bin TL altına 1.6 DİZEL CVT QQ almak gayet olası gözüküyor ki bence otomatik artısı önemli bir tercih sebebi olacaktır bence..

    Her kesime hitap eden geniş seçenek var..aynı VW gibi..bu mantık çok sattıran mantık zaten..Honda gibi opsiyonsuz 3 versiyon getirmiyor adamlar..
     .::. NİSSAN QASHQAİ 2014 .::.




  • Demekki full 1.2 Manuel 65leri gorucek. 50 li rakamlar hayal dünyasi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drnero D kullanıcısına yanıt
    Yararlı bilgi paylaşımı için teşekkürler Sn.Nero...

    Bu arada, gerek "Tyre repair kit" şeklindeki özellik açıklamasından, gerekse internetteki broşürde gösterilen bagaj resminden, araçta stepne olmayacağı anlaşılıyor...

    "Yedek lstiksiz bir 4x4 SUV..." Şaka gibi..

    Malum, Subaru XV'de de yedek lastik yok.. Subaru forumuna; şehir dışında lastiği yarılan biri, araçta stepne olmamasının yaşattığı sıkıntıyı yazmıştı geçenlerde....
  • Yokuş kalkış desteği (Hill Holder), CVT dahil 2013 modellerin hiçbirinde YOK .
    Yeni kasada Visia'da bile var Görünüyor AMA bakalım 1.5 dCi motorla gelir mi?
    Bugün deneme sürüşü yaptığım güncel 2013 kasanın 1.6 CVT motorlu olanı, LPG dönüşüm kolaylığı ile BANA cazip geliyor ama hem yokuş kalkış desteği olmayışı hem de yeni kasanın çıkmasına birkaç ay kalmışken, bile bile de lades olunmaz ki !
    SANIRIM, CVT'den ve LPG'den vaz geçip, yokuş kakış destekli manuel vites 1.5 veya 1.6 dCi bekleyeceğiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 17 Kasım 2013; 17:29:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim tahmini Türkiye fiyatlarım şöyle:

    acenta premium 1.6 dizel cvt 89.900 TL
    tekna 1.6 dizel cvt 94.900 TL

    gerçi premium fiyatının 99.000 olma ihtimali de var. çünkü donanım olarak epey yukarıda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi index -- 19 Kasım 2013; 10:13:30 >
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    cvt şanzımanlarda yokuş kalkış desteğine gerek yokki! araç yokuşta kaydırmak bir yana ayağınızı frenden çekince gaza basmasanız bile ileri gitmek istiyor.. eşimde 2011 cvt micra var aracın şanzımanı çok kullanışlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChonDanger -- 19 Kasım 2013; 11:12:34 >
  • hackersun kullanıcısına yanıt
    Bence 75 den aşağı olmaz. Belki 72-73 cıvarı olabilir.
  • drnero D kullanıcısına yanıt
    Yeni bilgi, Nissan Türkiye'den. 1.2 benzinli araçta CVT X-tronic olacakmış. Tarih net değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Yeni bilgi, Nissan Türkiye'den. 1.2 benzinli araçta CVT X-tronic olacakmış. Tarih net değil...

    Haber doğruysa eğer bu aracın satış rakamları 1.6 dizel CVT' yi geçer..ben 1.2 turbonun çok da hantal olacağını düşünmüyorum zaten..Şu turbo nelere kadirmiş..emisyon düşük, güç/tork yüksek..atmosferiklerin devri bitti artık..bu bi anlamda da problemsiz motorlara elvada demek oluyor malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Yeni bilgi, Nissan Türkiye'den. 1.2 benzinli araçta CVT X-tronic olacakmış. Tarih net değil...

    doğrumu bu bilgi 4-5 ay içinde gelirmı acaba.yurt dışında gözükmüyor1.2 benzinli otomatik olacağı.başka altarnatiflere yönelcem cünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drnero

    quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Yeni bilgi, Nissan Türkiye'den. 1.2 benzinli araçta CVT X-tronic olacakmış. Tarih net değil...

    Haber doğruysa eğer bu aracın satış rakamları 1.6 dizel CVT' yi geçer..ben 1.2 turbonun çok da hantal olacağını düşünmüyorum zaten..Şu turbo nelere kadirmiş..emisyon düşük, güç/tork yüksek..atmosferiklerin devri bitti artık..bu bi anlamda da problemsiz motorlara elvada demek oluyor malesef

    Hantal olacağını bende düşünmüyorum. Ortada bir 1.2 DSG Skoda Yeti gerçeği var, gayet tatminkar bir performans ve yakıt tüketimi sunan...




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.