Şimdi Ara

Netspeed iptal dilekçesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
3
Favori
30.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Netspeed aboneliğimi iptal etmek için dilekçe istedi, örneği var mı dedim yok dediler. İptal ettirmiş birisi örnek dilekçe koyabilir mi?



  • Sayın Abonemiz;
    Aboneliğinizi iptal etmek için NETSPEED INTERNET AŞ başlığı altında abone numaranız, neden iptal etmek istediğiniz, iptalin sağlanmasını istediğiniz tarih, T.C. kimlik numaranız, adınız, soyadınız ve imzanız kimlik fotokopinizin de olduğu bir dilekçeyi musterihizmetleri@netspeed.com.tr adresine mail olarak atmanız veya 08508406962 fax numarasına göndermeniz gerekmektedir.
    İyi günler.

    Diye bir mail atıyorlar önce size. Siz de musterihizmetleri@netspeed.com.tr'ye dedikleri gibi kimlik fotokopinizi (arkalı önlü tek sayfada olacak) ve iptal dilekçenizi ekleyip gönderiyorsunuz. Dilekçe şu şekilde:



    Doğru yolu bulmuşsunuz sonunda siz de. Bu merdiven altı en ufak bir sorunu çözemeyen saçmasapan firmadan kurtuluyorsunuz.
  • Sayın Abonemiz;
    Aboneliğinizi iptal etmek için NETSPEED INTERNET AŞ başlığı altında abone numaranız, neden iptal etmek istediğiniz, iptalin sağlanmasını istediğiniz tarih, T.C. kimlik numaranız, adınız, soyadınız ve imzanız kimlik fotokopinizin de olduğu bir dilekçeyi musterihizmetleri@netspeed.com.tr adresine mail olarak atmanız veya 08508406962 fax numarasına göndermeniz gerekmektedir.
    İyi günler.

    Diye bir mail atıyorlar önce size. Siz de musterihizmetleri@netspeed.com.tr'ye dedikleri gibi kimlik fotokopinizi (arkalı önlü tek sayfada olacak) ve iptal dilekçenizi ekleyip gönderiyorsunuz. Dilekçe şu şekilde:

    Netspeed iptal dilekçesi

    Doğru yolu bulmuşsunuz sonunda siz de. Bu merdiven altı en ufak bir sorunu çözemeyen saçmasapan firmadan kurtuluyorsunuz.




  • iptal yerine farklı operatöre geçiş yapın, eğer çok farklı bir durum yoksa tabi. Zira iptal ettiğinizde bulunduğunuz yerde ki portu kaybedip "port yok" durumuna düşebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Empyyy

    Sayın Abonemiz;
    Aboneliğinizi iptal etmek için NETSPEED INTERNET AŞ başlığı altında abone numaranız, neden iptal etmek istediğiniz, iptalin sağlanmasını istediğiniz tarih, T.C. kimlik numaranız, adınız, soyadınız ve imzanız kimlik fotokopinizin de olduğu bir dilekçeyi musterihizmetleri@netspeed.com.tr adresine mail olarak atmanız veya 08508406962 fax numarasına göndermeniz gerekmektedir.
    İyi günler.

    Diye bir mail atıyorlar önce size. Siz de musterihizmetleri@netspeed.com.tr'ye dedikleri gibi kimlik fotokopinizi (arkalı önlü tek sayfada olacak) ve iptal dilekçenizi ekleyip gönderiyorsunuz. Dilekçe şu şekilde:



    Doğru yolu bulmuşsunuz sonunda siz de. Bu merdiven altı en ufak bir sorunu çözemeyen saçmasapan firmadan kurtuluyorsunuz.
    çok teşekkürler. ben yurt dışına taşınıyor olduğum için iptal ettiriyorum. şu güne kadar sorun yaşamamıştım açıkçası : )




  • Bende taşındığım için iptal ettirecegim, buradaki maile mi yollayacagiz ? Bana iptal@netspeed.com.tr ye gonderin dendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende başka bir iss ye geçiş saglamayı dusunuyordum porttan kaynaklı olarak ama genel olarak hepsi taahhut istediği için biraz bekleme kararı aldım,taahhutsiz bir iss bulabılırsem,ona geçişyapacağım,bu arada iptal dilekçesini ve kımlık fotokopısını ayın temmuzun 25'ınde fakslamıstım ama paşalar elimize ulaşmadı dıyor,4 gun olmus arayan soran olmayınca aradım bıze gelmedı dıyorlar,dılekce ve kımlık fotokopısının fotosunu cekıp mail adreslerıne gonderdım,arkadaşlar sormak ıstedıgım dıyelım kı ıptal dıger ayın 2 yada 3 une sarktı faturalandırma nasıl oluyor,ben ayın 25 ınde ıptal faksını gonderdım ama bunlar yuzunden iptal işlemi belkı de dıger aya sarkacak,bu konuda bılgısı olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkboy -- 29 Temmuz 2019; 11:2:38 >
  • Empyyy kullanıcısına yanıt
    Sizinki kaç gunde ıptal oldu,ben ayın 25'in de ıptal ıcın evrakları gonderdım ama hala arayan soran yok,telefon actım aslında ama elımıze ıptal faksı ulaşmadı dedıler,bu seferde dilekce resmı ve nufus suretı fotokopısını resmını cektım e-mail adreslerıne gonderdım, ses cıkmadı hala,1 ay daha uzayacak anlasılan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkboy -- 31 Temmuz 2019; 11:28:24 >
  • Kaç günde iptal oluyor? Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirsin lütfen..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Kaç günde iptal oluyor? Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirsin lütfen..
    Ben o kadar direttim ki sabah gönderdim akşamına iptal oldu ama heo aradım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler dilekçe yazdım gönderdim bugün iptal olmuş mesaj geldi.Fakat sormak istediğim dilekçemde 12.10.2019 tarih itibariyle iptal olmasını istemiştim.Acaba o tarihi baz aldılarmı? yoksa bugünmü iptal oldu.Birde bu ayki fatura ne zaman kesilir?
  • bugun sabah iptal için aradığımda ilgili birim sizi 1-2 gune iptal hakkında bilgilendirecek dediler siz bilgi verin dedim veremeyiz dediler ozmn ilgili yeri bağlayın diyorum yetkimiz yok kayıt oluşturduk ilgili yer sizi arıcak dediler ne kdr saçma bi sirkettir yaa bende ustteki dilekceyle beraber nufus cuzdanını mail olarak attım bakalım nasıl bi sonuç cıkıcak
  • zotee Z kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle saçma bir firma :) Bu konu hakkında netspeed i ve türknet i, ayrıca özellikle telekomu ilgilendiren bir konu açacağım. Son olarak ben de az önce bilgi almak istedim ama banada kayıt oluşturmamız lazım, ve sonra size bilgi vermek için geri dönüş sağlanacaktır dedi. Lütfen bana bu konuda tecrübe sahibi olan ve yapılması gereken neyse bilgisi olan birileri yazabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bratishka

    çok teşekkürler. ben yurt dışına taşınıyor olduğum için iptal ettiriyorum. şu güne kadar sorun yaşamamıştım açıkçası : )

    Alıntıları Göster
    Yolculuk hangi ülkeye acaba ?
    Mahsuru yoksa tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Yurtdışındaykende habersiz farklı tarifeye beni geçiren firma. Allah var sıkıntı yaşamadım. Millenicoma göre daha uygun fiyatlıydı, ancak virus sonrası eve döndüm, ailem yaşlı olduğu için tam fark etmemiş olabilir ama hızda oynamalar çoğalmış, eskiden böyle değildi. Kafama tak etti, fiber altyapılı Kablonete geçiş için başvurdum 2 saat önce. 5 dakika önce gelip kurulum yapacağız diye aradılar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.