Şimdi Ara

netspeed'in rezalet müşteri hizmetleri, vdsl geçişi yapmıyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vdsl paketine geçmek için uğraşıyorum ama umurlarında değil online işlemlerinde bir destek kısmı var sanki twitt atıyorsun derdini anlatabilmek için yetersiz karakter sayısı ile sınırlandırmışlar, oradan kayıt açtım kimse dönmüyor arayan vs yok. telefonla arıyorum sürekli müzik dinliyorum.

    sikayetvara yazınca dönüş yaptılar port var diyorlar sonrası yok, tt bir şekilde yalanlar atıp bunları başından savıyor sanırım. online işlemlerde hattımın vdsl hızı 0 görünüyormuş.

    daha önce vdsl sinyali gelmişti hatta, ancak internet çıkışı olmayınca ben tekrar aradım bu seferde sinyali adsl yaptılar bıraktılar. sinyal gitmiyor zannedip sanırım adresi vdsl satışına kapadılar netspeed de becerip bunu düzelttiremiyor bir türlü.

    şu an adsl2 sinyaliyle 14mbit hız alıyorum ama yeterli gelmiyor 4 cep telefonu birde tv var interneti kullanan.

    forumda bunların yetkilisi var mı acaba? cgnat, paket kayıpları, fiyat artışları derken iyice soğuttular kendilerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2019; 14:31:13 >



    _____________________________




  • ben 2 dk içinde geçirdim vdsl'e netspeedte hiç sorun yaşamadım, altyapı yetersizse siz sorunu o yüzden yaşıyorda olabilirsiniz, sizin bölgenizde türk telekom çalışanları sabotaj yapıyorsa onların elinden gelen bir şey yok, online işlemler yerine her zaman telefon daha hızlı çözüm sağlar online işlemlere hayatımda 2-3 defa girdim girmez olaydım, karşıdaki robot gibi konuşuyor çözüm üretmek yerine kopyala yapiştir yapiyor sürekli her firma aynı bir farklarını görmedim online işlemlerde firmaya boşa masraf
    _____________________________
  • altyapıda bir sorunum yok dediğim gibi daha önce vdsl sinyali verdiler hattıma. kaldı ki 14mbit adsl hızı alan bir altyapı nasıl vdsl de sorun çıkarsın? bana alabildiğim kadar yüksek hızlar lazım yetmiyor çünkü.

    sorun neden bu aboneyi sistem vdsle geçirmiyor diye sormuyorlar umurlarında değil. tt nin her zaman yaptığı şeyler bunlardan haberdar olmamak için dağda yaşamak lazım. ben vdsl paketi satamıyorum demesi lazım tt'ye ama nerede, bu işi en iyi sol ve vodafone yapıyor muş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2019; 14:55:57 >
  • Vallaha hocam 1 yildir kullaniyom turknet milenicommudur nedir vdsl sorguladim port var hat 65 destekliyo dediler netspeed aradim şöyle böyle diyolar kontrol sonrasi vdsl geçiş yapmak 3 dk sürmedi ama hat ve santral uzak oldugu için 20 mbps olunca tekrar adsl geçiş yaptilar Ama Arayipda ulaşamadigim günüm olmadi ister 5 dk ister 10 dk şuan 11-12 arasi aliyorum 2 telefon 1 netflix kullaniyom şuana kadar donma yaşamadim yeterli oluyo o yüzden biraz daha bekliyecem.macera aramak istiyosan milenicom ile görüş hat degerlerim zayif oldugu için vdsl geçiş yapamiyorum eger size geçiş yapar hat gelmeZ kopma yaşarsam iptal ederim filan de gerci 1 ay bedava.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • netgalaksiyi düşünüyorum hem fiyat uygun belki onlar vdsl geçişini yaparlar yalın internet satışlarıda var.

    bilmiyorum ben ulaşamadım 0850 ile başlayanı aradım mail attım ne zaman şikayetvar 'a yazdım o zaman döndüler.


    sizin santral uzaklığı ne kadardı? adsl ile 20mbit alamazsınız zaten 11mbitten iyidir neden adsl'e döndürüyorlar?


    birde şu arkadaşın konusu dikkatimi çekti https://forum.donanimhaber.com/50-mbit-hiz-aliyorum-alt-yapi-13--140512618



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2019; 14:57:5 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    1000km ve üstüydü sanirim 4440217 ile ulaşiyorum 5-10dk bekle yada koy kenara işinle ugraş illaki dönüş yapiyo açiyolar 0850 ile işin yok:) arayip konuş fatura kesim tarihi belli zaten 1 hafta sonra geçiş yaparsin ama iptal edicegini vdsl geçiş yapmadiginiz için başka firma ile anlaşma sagliyicam her şey için tşk et 5 dk sonra vdsl gecersin ki ben böyle yaptim ama hat degerlerim cok kötüydü anlamadim cözemedim iptal ettireim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    1000km üstünde 20mbit yine iyi, benim netspeedin gönderdiği altyapı bilgi resminde 800m zaten daha önce sinyal verdiklerinde 36mbit hız görmüştüm.

    tt de adreste hipernet var diye gösteriyor kendi altyapı kontrol sayfasında.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    35 tarife geçtim 20 geldi dayanamadim iptal ettirem hani 25-28 arasi olsa eyvallah devam ederdim.. sen yinede ara tehdit et iptal ettirmeyi düşünüyorum fatura kesim tarifi ne zaman ne zaman geciş yaparsam fatura yansimaz gibi şeyler söyle yardmci olurlar baktin olmadi diledigine gecersin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben de geçiş işlemi yaptım ve beklediğim kısım sadece evrakların kargo ile kendilerine ulaşmaya çalıştığı süreçti. Kargo teslim edildikten 2-3 saat sonra internetim direkt aktif oldu.
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    az önce aradım 444 lü olanı tam tamına 10dk bekledim tarife birimine yönlendiriyorum dedi anlattım durumu daha önce aranmışsınız diyor bende beni kimse aramadı dedim. not düşmüşler diyor bu seferde.

    portlarda çalışma varmış bilgisi geçilmiş ne zaman biter dedim ucu açık bi tarih veremiyoruz dedi zaten faturanız çıkmış faturanızı ödemeden tarife değişikliği yapamazsınız da diyor.

    iptal ettireceğim dedim umurlarında olmadı... bir de direk iptal ettirmek istiyorum diye arayayım bakalım o zaman ne diyecekler.

    netgalaksinin fiyatlarına baktım baya iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2019; 14:58:20 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Bnmde öyle oldu faturayi ödeyince geçiş olmuştu gecicegin firmayla tm kesinleşip konuş diger firmalar şöyle böyle diyolar bakim onarim vs vs size gecince böyle sorun yaşiyacakmiyim gibi şeyler konuş ne diyecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1 sene önce Ttnet'ten Netspeed VDSL başvurdum geçtim,hoşgeldin ama VDSL port yok dediler 50 tl 24mb ADSL tarifesine geçin port boşalınca geçersiniz dediler.50 lira iyi geldi 1 sene fiyat garantisi dedim.Geçen gün mesaj geldi '76 tl VDSL şu tartifeden ödeme yapacaksınız' yazıyor. Baktım hız aynı MH aradım,
    olanı anlattım evet VDSL 35mb diyor ama iç hat kayıp değeri felan dedi,sonra başka birime aktardı baktılar ADSL kullanıyorum hala,faturayı 66 tl ye ayarladık.Onlar da ne yaptıklarını tam bilmiyorlar bence.
    Şimdi port varsa VDSL bir daha deneyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperhan52 -- 19 Kasım 2019; 16:27:6 >
    _____________________________
    "Şu Dünyada Üç Beş Arşın Bezin Var
    Tüm Bedesten Senin Olsa Ne Fayda"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerPC

    altyapıda bir sorunum yok dediğim gibi daha önce vdsl sinyali verdiler hattıma. kaldı ki 14mbit adsl hızı alan bir altyapı nasıl vdsl de sorun çıkarsın? bana alabildiğim kadar yüksek hızlar lazım yetmiyor çünkü.

    sorun neden bu aboneyi sistem vdsle geçirmiyor diye sormuyorlar umurlarında değil. tt nin her zaman yaptığı şeyler bunlardan haberdar olmamak için dağda yaşamak lazım. ben vdsl paketi satamıyorum demesi lazım tt'ye ama nerede, bu işi en iyi sol ve vodafone yapıyor muş.
    VDSL kartına mesafeniz uzak ise yeterli hiz ve stabilite sağlanmıyor olabilir.

    14 mbit adsl hiz almanız VDSL ile pek ilgili olduğunu düşünmüyorum.

    Modeminizde ulaşılan üst hız kaç gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • Ben de geçemedim VDSL'e port var falan filan diyorlardı. Telekom bölge müdürlüğüne gittim , altyapın portun var ama santrale kadar olan kablolarda yoğunluk var , kabloların sayısının artırılması gerekiyor dedi. Telefonla aradığımda başvuru alıyorlardı çünkü görmüyorlarmış bunu. Mümkünse Telekom Müdürlüğüne uğrayıp bilgi al.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.