Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
538
Cevap
34
Favori
98.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    Evet hocam AP tarama bende çalışıyor apartmandaki kullanılan wifi kanallarını gösteriyor. Başka browser ile deneyin isterseniz.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    netmaster modem içerideki odalara ulaşamadığı için repeater kullanıyorum ama bazen 2 saat içinde bazende 1-2 gün içinde repeatera bağlantı olmuyor ip aranıyorda kalıyor.en başta başka repeater vardı heralde arızalı diye değiştirdim ama aynısı yeni aldığımda da oluyor.acaba daha sağlıklı bağlantı için modem üzerinden yapmam gereken bir ayar var mı.
  • uyduneti terk ettim. dolayısı ile bu modem boşa çıktı. türk telekom tplink adsl modemime bu cihazı repeater olarak nasıl tanıtabilirim bilgi verecek veya daha önce deneyimleyen var mı ? bu modemi ev içinde adsl modemimin sinyalini arttırmak için kullanmak isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poqito -- 14 Haziran 2017; 1:59:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzy-tr

    uyduneti terk ettim. dolayısı ile bu modem boşa çıktı. türk telekom tplink adsl modemime bu cihazı repeater olarak nasıl tanıtabilirim bilgi verecek veya daha önce deneyimleyen var mı ? bu modemi ev içinde adsl modemimin sinyalini arttırmak için kullanmak isterim.

    Merhaba;

    Bu modemin zaten wireless kısmı sorunlu.....

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemcakmak


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzy-tr

    uyduneti terk ettim. dolayısı ile bu modem boşa çıktı. türk telekom tplink adsl modemime bu cihazı repeater olarak nasıl tanıtabilirim bilgi verecek veya daha önce deneyimleyen var mı ? bu modemi ev içinde adsl modemimin sinyalini arttırmak için kullanmak isterim.

    Merhaba;

    Bu modemin zaten wireless kısmı sorunlu.....

    Kolay gelsin.

    aradım teknik desteği ama hem tam bilgisi olmayan hemde sorduklarımı yanındakilere sorup bana cevap veren biri çıktı. olmuyormuş.
  • Olmadığı daha iyi ... Boşver, hiç uğraşmana değmez ...
  • gewa G kullanıcısına yanıt
    Sayın gewa,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Arkadaşlar,
    Malumunuz kablosuzu hep problemli bu uydunet modemlerin.
    Bu yüzden modeme access point alıp cat5 ile bağlamak istiyorum.
    Bu şekilde kullanan varsa hangi marka modeli kullanıyor?
    Ya da ne tür bir şey tavsiye edersiniz?


    - Bundan 7-8 yıl önce arkadaşım uydunet kullanıyordu. O zamanlarda da kablosuz modem problemliydi şimdi de problemli, ilgili arkadaşları tebrik etmek gerekir doğrusu.-
  • arkadaşlar merhaba,

    Weewell ip bebek kamerası aldım, kurmaya çalışıyorum ancak modemde port açamıyorum,
    açtığım portları aktif et diyorum kaydediyorum ancak port u kontrol ettiğimde aktif olmadığını görüyorum.

    nasıl yapacağım hakkında bilgisi olan var mı? ne yapmam gerekiyor? yardımcı olur musunuz?
  • Beetleguese kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Port yönlendirme ayarı doğru yapılmasına rağmen port aktif görünmüyor ise modeminize atanan WAN IP adresini kontrol etmelisiniz. Ana menüde bulunan TEMEL sayfasında, WAN başlığının sağında bulunan IP adresi 100. ile başlıyorsa portlar çalışmayacaktır. Bu durum Türksat ile ilgilidir.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetMASTER_ -- 29 Haziran 2017; 12:57:21 >
  • Merhaba,
    Bir aydır internet erişimi yok hatası alıyorum. Aniden internetim kopuyor ve 3-4 dakika içinde tekrar geliyor sonra tekrar gidiyor. Sorun gider yaptığında ise "Windows aygıtla veya kaynakla iletişim kuramıyor (birincil dns sunucusu)" hatası alıyorum. Driver güncelleme, dns değiştirme, modem resetleme her şeyi denedim ama düzelmedi.Sadece kablosuzda değil ethernet ile bağlandığımızda da oluyor. Bilgisayar kaynaklı bir sorun da değil çünkü bağlanmaya çalışan diğer bilgisayar ve telefonlarda da aynı sorun var.
  • Değerli Kullanıcımız,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Bu modeme ethernet üzerinden çıkış alarak WAN router bağlayıp kullanan oldu mu? Netmaster modemler sorun yumağı olduğu için kablosuz dağıtım ihtiyacını şimdiye dek hep bu şekilde karşılıyordu arkadaşlar. Bu modelde de bahsettiğim sistem sorunsuz işliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Eylül 2017; 21:57:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bende vardı.Cihazı bridge moda alıyordum, durup dururken router moda geri dönüyordu.Netmaster güncelleme falan birşeyler dedi, bir ara düzeldi sonra bozuldu, sonra tekrar düzeldi falan.Dedim ben uğraşamayacağım ve Motorola modeme geri döndüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charmlander

    Bende vardı.Cihazı bridge moda alıyordum, durup dururken router moda geri dönüyordu.Netmaster güncelleme falan birşeyler dedi, bir ara düzeldi sonra bozuldu, sonra tekrar düzeldi falan.Dedim ben uğraşamayacağım ve Motorola modeme geri döndüm.

    Hocam o zaman sıkıntıyı herkesin yaptığı gibi çöp Netmaster modeme iyi bir router bağlayarak çözmek garanti değil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Çok özür dilerim yanlış bilgi verdim.

    Bahsettiğim problemi infinity 401 modeli ile yaşamıştım.383ZN'de bridge modla ilgili bir sıkıntı olmamıştı, onu da kullanmıştım zamanında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu modem VDSL desteklemiyor değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    Desteklemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Hoş geldin modem masrafı o zaman

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Bu modeme ethernet üzerinden çıkış alarak WAN router bağlayıp kullanan oldu mu? Netmaster modemler sorun yumağı olduğu için kablosuz dağıtım ihtiyacını şimdiye dek hep bu şekilde karşılıyordu arkadaşlar. Bu modelde de bahsettiğim sistem sorunsuz işliyor mu?



    Ben bridge mode ile RT210 kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım henüz.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.