Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
34
Favori
98.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • s4 telim ile internete girip hız testi yaptığımda 4 mgbi geçmiyor.Aynı yerde daha kapattırmadığım ttnete bağlanıp hız ölçtüğümde 7 mgb ile bağlanıyorum.Yine uyduneti pc den kablosuz ölçüyorum 40 mgb ölçüyor,bir türlü anlam veremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okifi

    s4 telim ile internete girip hız testi yaptığımda 4 mgbi geçmiyor.Aynı yerde daha kapattırmadığım ttnete bağlanıp hız ölçtüğümde 7 mgb ile bağlanıyorum.Yine uyduneti pc den kablosuz ölçüyorum 40 mgb ölçüyor,bir türlü anlam veremedim.

    Sorun çözüldü,belki başka arkadaşlara yardımcı olur.
    Cihaz modem ayarlar kısmında STBC Tx bölümünde karşılığını Açıktan Kapalıya çevirince,tüm cihazlar,aynı hızla bağlanıyorlar.Açık olduğunda,bazı cihazlara hız sınırlaması koyuyor.
  • LAN ışığının turuncu yanma sebebi ne olabilir dün bir ara düzeldi yeşil yanıyordu tekrar fast ethernete döndü arada kablo bağlı değil gibi 2-3 saatte bir kopuyor bağlantı bazen de sık sık kopuyor anında geri geliyor
  • Pozitron~ kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Yaşadığınız durum ethernet kablosu kaynaklı olabilir.
    1. Ethernet kablosunun yuvasına tam oturup oturmadığını kontrol ediniz. Bunda bir sorun yoksa,
    2. Farklı bir Ethernet kablosu ile de deneyiniz (Ethernet kablosu 8 pin çakılı olmalıdır).
    Sorunun devamı halinde konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Merhabalar,

    Benim en büyük sorunum, League Of Legends ve benzeri birçok MMORPG oyununu oynadığım sırada kablosuz ağa bağlanan, ev halkına ait mobil cihazların (tablet, cep telefonu) yapıyor olduğu PİNG. Sorunu yaratan cihazların çoğu Android. IOS hiç yapmıyor demiyorum ama Android cihazlar sayesinde ping dans ediyor diyebilirim. 57 ms - 2100 ms değerleri arasında dalgalandığını düşünürsek, sıkıntının ne denli büyük olduğunu siz düşünün. IOS cihazlar ise 57 ms - 500 ms arası dalgalanmaya sebep olabiliyor.

    İşinizi kolaylaştırmak adına, yapmış olduğum araştırmalar sonrasında size birkaç soru yönlendireceğim izniniz ile;

    1) Modemde güncel yazılımın yüklü olmaması buna sebep olabilir mi? Şu an, aşağıda belirtmiş olduğum yazılım mevcut ve söz konusu model için indirdiğim FW yüklenirken %100 olduktan sonra "Bir veya daha fazla giriş hatası" alıyorum. "Tekrar Dene" dediğimde ise güncelleme ekranına geri atıyor. Orada ise "Güncelleme Başarısız: Geçersiz Dosya" yazıyor. Feedback olarak düşünün bu yazdığımı :)

    Eski modemim (CBW-383Z4 - Çift Anten) ile de aynı sorunu yaşıyordum. Yeni eve taşındıktan sonra yaptığım başvuru sonrası aldığım CBW-383ZN ile aynı sorunu yaşamaya devam ediyorum.

    Şu an mevcut yazılım sürümü: CBW-383ZN_0081.545.392116mp5.799.008

    2) DHCP kullanımının aktif olması bu sıkıntı için bir çözüm müdür ya da faydası var mıdır? (Misafir ağı mevcut ve bu ping sorunundan etkilenmemek adına mümkün olduğunca misafir ağının kullanılmasını sağlıyorum. Bu sırada ben ana sunucudan kablolu/kablosuz olarak bağlantı alıyorum. Ping sorununa çözüm olacağını düşündüğüm bir yöntemdi ama olmadı.)

    3) Port tetikleme ile online oyunlar için daha iyi bir performans elde edildiğine dair bir yazı okudum. Ne kadar doğru? Bu alternatif bir çözüm olabilir mi? Ya da çözümü pekiştirmek için bu yola başvurmalı mıyım?

    4) Çıkış gücü (azaltarak) ve kontrol kanalı ayarlarını değiştirerek denemeler yapacağım. Varsa, bu konudaki tavsiyeleriniz nelerdir?

    5) AP (Access Point) izolasyonu ağdaki trafiği azaltarak sorunun çözülmesini sağlar mı? Ve bunu misafir ağı dahil olmak üzere iki ağda da aktif hale getirmeli miyim?

    6) Fragmantasyon eşiği ve işaret aralığı değerlerinde yapacağım herhangi bir değişikliğin faydası olur mu? Fragmantasyon eşiği değerlerinde, ileri seviye kullanıcılar haricinde kimsenin değişiklik yapmaması öneriliyor.

    7) 25MB / 50GB şeklinde hizmet alıyorum. OBSS varlığını disable ettiğimizde band genişliğine 40 Mhz opsiyonu ekleniyor. OBSS aktif iken sadece Otomatik seçeneği var ve Geçerli: 20 Mhz ibaresi mevcut. Bunu yapmamın bana bir yararı olmayacaktır değil mi hız olarak? Konu ile alakasız olsa da merakımı gidermek istedim :)

    PS: Eski modemi deneme şansım var, bilginiz olsun. Tüm bunların dışında bir çözüm öneriniz var ise seve seve :)

    Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Kolay gelsin.




  • erogs kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Sorularınıza verdiğimiz yanıtları aşağıda bulabilirsiniz.

    1 – Yazılım güncellemesi yapmak istediğinizde aldığınız hata mesajının nedeni modeminizde yüklü olan yazılımın güncel olmasıdır. Yüklü olan yazılımla güncelleme yapılmak istendiğinde işlem belirttiğiniz şekilde sonuçlanır.
    2 – DHCP aktif olması gerekmektedir. Aksi halde bağlanan cihazlar IP alamayacağı için modeme bağlantı sağlayamayacaktır.
    3 – Port tetikleme – Port yönlendirme işlemi bu konuda yardımcı olacaktır.
    4 – Çıkış gücünü azaltmak modeme bağlantı kalitesini azaltma işlemidir. Bu işlem yapıldığında modem ile bağlantı kurulan cihazlar arasında sağlıklı bir bağlantı kurulamaz. Kablosuz olarak kanal numarası değiştirilerek kablosuz bağlantıda iyileştirme yapılabilir. (oyun oynan bilgisayar, PS ve diğer konsol cihazlarının kablolu bir şekilde bağlantı kurulması her zaman için daha sağlıklıdır. Kablosuz bağlantıda çevresel sinyal kirliliği olduğundan dolayı veri kaybı yaşanmaktadır)
    5- AP İzolasyonu "Etkin" bırakıldığında cihazlar arasındaki etkileşimi engeller. Bu seçeneğin "Devre dışı" kalması her zaman için daha iyidir.
    6- Fragmantasyon eşiğinde herhangi bir değişiklik yapılmamasını önermekteyiz. (Kablosuz özelliğinin yapısal değerleri değiştiği için problem yaşanabilmektedir.)
    7- 25 Mbps aboneleri için OBSS Varlığı'nın otomatik konumda kalması gerekir, herhangi bir değişiklik yapılmasına gerek yoktur.

    Oyun oynanan bilgisayar, oyun konsolu gibi cihazlar mutlaka kablolu bir şekilde bağlantı sağlamalıdır. Internet security, Anti-Virüs programı, DNS adreslerine dikkat edilmelidir.

    Daha detaylı bilgi ve yardım için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,




  • Beyler lan ısığının turuncu olarak yanip sonmesi normalmi bendemi sıkıntı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeqenDHeRo

    Beyler lan ısığının turuncu olarak yanip sonmesi normalmi bendemi sıkıntı var?

    hocam bendede Z4 modeli var ama turuncu olarak yanması normal
  • cbw-383zn modeme samsung smart tv(UE40ES6340S) ile bağlanmaya çalışıyorum fakat bir türlü bağlanamıyorum. ağ ara dediğimde modemi buluyor wifi şifresini giriyorum ama yinede bağlanamıyor.acaba modemde bir ayar mı kapalı? eskiden kablolu atlanta modemi tplink routerle dağıtırken sorunsuz tvyi bağlaya biliyordum. yardımcı olabilecek varmı ?
  • anilzi A kullanıcısına yanıt
    Sayın anilzi,
    Bazı SmartTV modelleri bazı şifreleme protokollerini desteklememektedir.
    Bu nedenle konu ile ilgili sağlıklı şekilde yardımcı olabilmemiz için Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Sürekli ethernet bağlantısı kopuyor gidiyor 2-3sn sonra geri geliyor kabak tadı verdi illa modem mi değişmesi lazım bazen 2-3 saat sıkıntı olmuyor bazen başladımı 2-3dkda bir kopuyor 1-2sn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pozitron~ -- 12 Şubat 2017; 19:23:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın anilzi,
    Bazı SmartTV modelleri bazı şifreleme protokollerini desteklememektedir.
    Bu nedenle konu ile ilgili sağlıklı şekilde yardımcı olabilmemiz için Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Merhaba,



    Vpn üzerinden bağlantı alarak modemin ayarlarını nasıl yapabilirim? purevpn sağlayıcısını kullanarak modeme bu sağlayıcı üzerinden bağlanmak istiyorum arada bilgisayar kullanmadan play station 4 üzerinden multiplayer oyun oynayacağım amacım lag olmadan oyun oynayabilmek wan üzerinden mi bağlanacağım?



    Aşağıda bunla ilgili haberide paylaşıyorum cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.



     Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın anilzi,
    Bazı SmartTV modelleri bazı şifreleme protokollerini desteklememektedir.
    Bu nedenle konu ile ilgili sağlıklı şekilde yardımcı olabilmemiz için Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Selamlar
    Belki yazdınız kaçırdım...bu ZN modellerin sinyal gücünü arttırma imkanı varmı ? yeni bir firmware vs belki vardır diye soruyorum
    Arkadaş bahsetti ondan merak ettim, uzaktan bağlanıp birşeyler yapıyormuş Netmaster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pozitron~

    Sürekli ethernet bağlantısı kopuyor gidiyor 2-3sn sonra geri geliyor kabak tadı verdi illa modem mi değişmesi lazım bazen 2-3 saat sıkıntı olmuyor bazen başladımı 2-3dkda bir kopuyor 1-2sn

    Bende de durum 1-2 gündür var kopuyor gidiyor tekrar bağlantı için modemi kapatıp açmam gerekiyor bıktım resmen
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,
    Kontrol edebilmemiz için modemi bize göndermenizi rica ederiz.
    Özel mesaj ile iletişim bilgilerinizi gönderebilir misiniz?

    Saygılarımızla,
  • Bu netmaster modemden kurtulmanın bir yolu yokmu acaba motorola vardı bir ara ama şimdi oda yok resmen tek marka eziyeti yaşıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bu modemi kullanıyorum ben de.
    4-5 ay oldu Türksat'a geçeli, bağlantı yapıldığı günden beri kablosuz bağlantıda her gün istisnasız kopma yaşıyorum.
    Herkes aynı sorunu yaşıyor mu?

    Evde 3 pc var, xp,7 ve 8.1 windows kurulu, hepsinde kopma sorunu var.
    dns ayarı otomatik, bu iş cidden bezdirdi.

    Kablosuz'da kopmadan kullanabilen var mı?
    Lütfen yazarsanız sevinirim.
  • Bende netmaster cbw-383zn modem var.Wifi performansı çok kötüydü,kopmalar yaşıyordum.Çözümü ise;

    -Bütçenize uygun bir router cihaz alınır.Tavsiyem 2.4 ve 5ghz bandlarını destekleyeni bir router almanız (aldığım cihaz model TP-Link AC1200 Wireless Wi-Fi Dual Band Fast Ethernet Router (Archer C50)https://www.amazon.com/TP-Link-AC1200-Wireless-Ethernet-Router/dp/B0168G0KZY )

    -Netmaster modemi köprü-bridge mod a alıcaz ama öncesinde;
    1)kablosuz özelliği devre dışı bırakıyoruz
    2)DHCP kapatıyoruz.(yani disable,devre dışı bırakıyoruz)
    3)Modemi Güvenlik başlığı altından bridge-köprü moduna alıyoruz ve cihaz kendini yeniden başlatıyor.(köprü moduna aldıktan sonra netmaster modem arayüzüne girmek için 192.168.100.1 ile girebilirsiniz)

    -Ethernet kablomuzun bir ucunu netmaster modeme diğer ucunu Almış olduğumuz Router ın WAN girişine takıyoruz.Satın almış olduğumuz router ın arayüzüne(benim satın almış olduğum modem de 192.168.1.1 idi) bağlanıp hızlı kurulumu seçiyoruz otomatik olarak kurulum tamamlanıyor,ip netmaster modemden alıp router mız üzerinden dağıtıyoruz ve kesintisiz bir bağlantı sağlıyoruz :)(Satın almış olduğum tplink ac50 de otomatik quick setup ile hallettim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi optimus95 -- 7 Mart 2017; 16:52:21 >




  • Hız sorunu ve bağlanntı kopmaları için çözüm bulamayınca netmasterı aradım ayarlar yaptılar tamamdır dendi ama gene kopmalar yaşamaya başladım. Bende şöyle çözdüm gibi 2 gündür kopmuyor belki şansa ama cihazın ayarlarına girip kablosuzu seçiyoruz oradan kablosuz AP arama yaparak etraftaki kullanılan kanalları bulup o kanalların haricinde bir kanal seçtim bende 9 hiç kullanılmadığı için 9u seçtim sonrada wmm bölümünde Güç Tasarrufu Desteği bende açıktı onu kapattım düzeldi. Şansta olabilir ama 2 gündür kopmuyor normalde devamlı wifi kopan cihaz 2 gündür canavar gibi maaşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guguk -- 26 Nisan 2017; 21:43:43 >
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hocam bahsettiğiniz "Kablosuz AP Tarama" olabilir mi?
    TP arama diye bir bölüm bulamadım.

    AP tarama yaptığımda bir sonuç vermiyor. Siz kanal 9'un boş olduğunu nasıl anladınız?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.