Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
34
Favori
99.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Bağlantı kurduğunuz cihazın ağ ayarlarına giriş yaparak oradan manuel olarak DNS değişikliği yapabilirsiniz.
    Ancak Uydunet tarafından engelli bir DNS adresi girildiğinde internet hızında yavaşlık ve web sayfalarını açmada sorun yaşayabilirsiniz.
    En iyi WiFi ayarları için Destek Hattımız ile görüşmenizi öneririz. Arkadaşlarımız kullandığınız sistem ve bulunduğunuz ortama en uygun konfigürasyon için hızla yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 27 Kasım 2016; 2:10:41 >
  • Bende tam bunla alakalı birşeyler araştırıyordum , aynı şeyi tecrübe ettim valla.

    Normalde 25 mbit kullanıyorum hiç sorun yok, arada nitro yapıyorum kabloluda 90-95 mbit görürken kablosuzda 50-70 mbit arasında dalgalanan bir hız alıyorum.Hani nitroyu arada yaptığımdan sırf o esnada işim görülsün diye kablolu kullanıyorum ama genel kullanımda tabi bu olmaz.

    O yüzden ileride başka pakete geçsemde max 50 mbitlik tercih ederim bu modemle, üstünü stabil olarak kullanamıyorum çünkü.
  • 50mbitlik internet için bu modemin wifi için en iyi ayarı ne olabilir? (15-20mbit in üstüne çıkamıyorum)
  • raiden82 R kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Kablosuz bağlantıda hızınız stabil olmayabilir. Şebekeden kaynaklı bir problem olup olmadığını anlamak için en sağlıklı yöntem, modeme kablo ile bağlanarak hız testi yapmanızdır. Kablolu hız testi sonucunda bir problem görülmezse modeminizin kablosuz bağlantı ayarlarının kontrol edilmesi ve modemin bulunduğu ortama en uygun ayarlarla kullanılması sağlıklı bir sonuç verebilir.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,
    Kablosuz bağlantıda hızınız stabil olmayabilir. Şebekeden kaynaklı bir problem olup olmadığını anlamak için en sağlıklı yöntem, modeme kablo ile bağlanarak hız testi yapmanızdır. Kablolu hız testi sonucunda bir problem görülmezse modeminizin kablosuz bağlantı ayarlarının kontrol edilmesi ve modemin bulunduğu ortama en uygun ayarlarla kullanılması sağlıklı bir sonuç verebilir.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Suan 383ZN en son cikan cihazmidir? Aralik ayinda yada yeni yilda infinty 401 isimli bir modem cikacakmi forumda konusu vardi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Netmaster Destek Hattı ARADIM ÇÖZÜLDÜ SORUN TEŞEKKÜRLER...
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Bende internetin kurulduğu günden bugüne yakındır bağlantı sorunu var, modemi açtıktan bir kaç saat sonra kendi kendine tüm cihazların bağlantısı kesiliyor ve tekrar bağlanmak için modemi resetlemek gerekiyor. Bazen telefondan veya bilgisayardan ağı unut deyip tekrar şifreyi girince bağlanıyor ama dediğim gibi genelde modemi reslemek gerekiyor. Bir süre idare ettim ama şu ara sanki daha sık olmaya başladı gibi ve artık yetti. Bu arada benim gibi böyle bir sorun yaşayan olduysa ve çözebildiyse özellikle yazmasını rica ediyorum.

    @Netmaster
    Sizden de yardım bekliyorum ama rica ediyorum kesin cevaplar verin hani buna sebep olabilecek şeyler şu şu şu ayarlar gibisinden söyleyin, baktık ayarlarla alakalı değil o zaman değişim talep edicem artık. Bildiğim bir çok ayarı kurcaladım ama beceremedim bekliyorum yardımınızı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan 197 -- 2 Aralık 2016; 0:25:28 >
  • Arkadaslar

    https://forum.donanimhaber.com/m_110067579/tm.htm sayfasındaki çözümleri uygulayınca, özellikle WPA2 yerine WPA-PSK geçmek mucizevi bir etki yaptı. Çok enteresan şekilde kablolu şekilde bile yüksek olan ping değerleri düzeldi, kablosuz hızlandı ve stabil hale geldi. Herhalde kablo ile bağlı iken bile etrafteki wireless cihazlar problem yaratıyordu. Şu an kablosuz olarak 60 ping'i geçmiyor LOL. Fiberle aynı seviyeye geldi diyebilirim performans.

    Korkudan modemin arayüzüne bakmak için bile girmiyorum :)

    Bilgilerinize,
  • zn modem genel olarak sıkıntı açmadı ama geçen turbo hediye etmişler. wifi ile 55mbit üstünü bir türlü göremedim wifi 300mbit olarak geçiyor ama acaba yapılması gereken bir ayar filan varmıdır?
  • berkan 197 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    İletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız, bir arkadaşımız hızla sizi arayarak yardımcı olabilir.
    Veya siz Destek Hattımız'ı ararsanız arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    100 Mbps hızı stabil şekilde ancak kablolu bağlantı ile görebilirsiniz. WiFi bağlantıda mutlaka kayıplar olacaktır. Modem uzaklaştıkça ve/veya ortamda bulunan enterferans nedeniyle hızınız düşer.

    Ayrıca modeminizin kablosuz kartı 802.11n olup, hızı 300 Mbps'dir. Bu, modeminizin 300 Mbps'e kadar kablosuz veri iletişimi yapabileceğini gösterir. Ancak şebekeden aldığınız bağlantı hızı 100 Mbps ise, görebileceğiniz maksimum hız da 100 Mbps olabilir.

    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorularınız için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Arkadaşlar merhaba
    bugün kopmalar yaşıyordum
    kablo neti aradım
    dns ayarlarınız otomatik mi manüel mi dedi
    dedim manuel
    open dns leri kullanıyorum

    208.67.222.222
    208.67.220.220

    kadın dedi ki otomatiğe almanız lazım
    yeni bir güncelleme yapıldı ve sistem artık izin vermiyor manuele kopmalar yasayacaksınız dedi
    haberiniz varmı böyle bişeyden
  • levoank kullanıcısına yanıt
    Ben yıllardır OpenDNS kullanıyorum ve şuanda da bir problem yok.

    Edit : Konu başlığının farkında değilmişim.Ben motorola modem kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 7 Aralık 2016; 23:6:56 >
  • CBW-383ZN modemini kullanmaya başladım fakat wifi ağı az geliyor eski modemime kıyasla.
    CBW-383ZN için arayüzden sinyali arttırıp uzak odada kullanmamı sağlayabilecek bir ayar var mıdır? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloudy_tr

    CBW-383ZN modemini kullanmaya başladım fakat wifi ağı az geliyor eski modemime kıyasla.
    CBW-383ZN için arayüzden sinyali arttırıp uzak odada kullanmamı sağlayabilecek bir ayar var mıdır? teşekkürler

    router alıp takın, olmuyor mu ? 300mbps olanlardan alır koyarsınız, bridge gibi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox


    quote:

    Orijinalden alıntı: cloudy_tr

    CBW-383ZN modemini kullanmaya başladım fakat wifi ağı az geliyor eski modemime kıyasla.
    CBW-383ZN için arayüzden sinyali arttırıp uzak odada kullanmamı sağlayabilecek bir ayar var mıdır? teşekkürler

    router alıp takın, olmuyor mu ? 300mbps olanlardan alır koyarsınız, bridge gibi olur

    En son çözüm olarak düşünüyorum. Bir ayar varsa yapmak daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZN modemlerde dns değiştirmek yokmu benmi bulamadım menülerde?
  • CBW-383ZN modeli için bi önceki firmware dosyasını nerden bulabilirim.En son çıkanı kurdum arayüze Pcden girmiyor ama telefondan sıkıntısız giriyor.Ayrıca modeme bağı router çalışmıyor.Son sürüm çok sıkıntılı
  • infazci captain kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.