Akım koruma/voltaj regülatör priz
Merhaba arkadaşlar şöyle bir problemim var. Sitede jeneratör var. Elektrik gidince jeneratör devreye giriyor 10-15 saniye içinde, elektrik geldiğinde jeneratör devreden çıkıyor. Bu olurken tabi cihazlar 2 kez elektrik kesintisine uğruyor.
Bundan en az zararla kurtulmak için ne tarz bir ürün almak lazım?
F30 bakımdan sonra tahrik hatası
2016 f30 Araç 70bin kmde bugün bakımdan geldi (filtre, motor yağı, disk, balata amortisor vb. değişti ), 60 ila 80 arasında ani gaz verince ekranda bu hata beliriyor.
Daha önce hiç böyle bir hata vermemişti araç, bakımdan direkt böyle geldi. Nedeni ne olabilir sizce?
Turknet 1.1.1.1 packet loss
Cloudflare üzerinde sıkıntı görülmemesine rağmen 1.1.1.1 e attığım ping %100 packet loss dönmekte. Şuan mecburen 8.8.8.8 kullanıyorum.
traceroute 1.1.1.1
192.168.0.1
172.17.1.250
100.82.102.30
*
*
bu şekilde kesiliyor.
traceroute 8.8.8.8
192.168.0.1
172.17.1.250
255.100.146.159.srv.turk.net
226.100.146.159.srv.turk.net
diye giderken
Turknet internet sabahtan beri yok
Destek kaydım 45785131
Türknet internet gitti
Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : 100M/32K.PRF|8M/32K.PRF
Upload Çıkış Gücü : 8.9
Download Çıkış Gücü : 14.5
Upload Kapasite Hızı : 29143 kbps
Download Kapasite Hızı : 91439 kbps
Upload Mevcut Hızı : 0 kbps
Download Mevcut Hızı : 0 kbps
Upload Noise Margin : 23.9 dB
Upload Attenuation : 6.1 dB
Download Noise Margin : 6.0 dB
DownloadAttenuation : 2.5 dB
Hiçbir sebep olmadan durduk yere internet gitti ve hala gelmedi, 45661791 numaralı destek kaydı oluşturdum, gerçekten 36 saat beklemek mi gerekiyor yani hiçbir sıkıntı yokken birden neden gidiyor?
edit5: Arkadaşlar fark ettiniz mi bilmiyorum konu şuan öne çıkarılanlarda gözükmüyor, Donanımhaber yönetimi neden böyle bir karar aldı acaba?
edit4: Acer'den yazılı cevap da gelmiş oldu bu şekilde:
Açık açık kurumsal faturada değişiklik yapılmayacağını da yazılı olarak belirtmiş oldular.
edit3: arkadaşım ekşisözlüğe de başlık açtı oradan da desteklerinizi bekliyorum
https://eksisozluk.com/10-aralik-2020-acer-turkiye-rezaleti--6760484
edit2: Dün konudaki arkadaşların talebi doğrultusunda https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-degisim-sureci-ilgisizligi
Şikayetvar'a da talebimi oluşturmuştum bugün yine, bana daha önce yazdıkları mesajı yeni atmışçasına şikayetvar üzerinden bilgi verilmiştir demek oldu.
Maalesef hiçbir şekilde ilerleme kaydedilmiyor.
Bunun üzerine Penta'daki yetkili arkadaş sağ olsun, normalde sadece DOA işlemleriyle ilgilenmelerine rağmen beni daha fazla bekletmemek adına,
benim için ürünü Acer Türkiye'ye yollayacaklar onarım için. Onarım talep etmiş oldum yani. Onarım talep etmeye mecbur bırakıldım, konuda da belirttiğim üzere şuanda evden çalışan bir yazılım mühendisiyim. Eski bir televizyon kullanmak durumundayım 720p, 32" (pixel density vb. görüntü çamur gibi.)
Aşağıda gördüğünüz mail ile talebimi Penta'ya ilettim onlar da sağ olsun Acer Türkiye'ye iletecek.
edit: Konuya giren arkadaşlar yukarıdan hemen öne çıkar yaparsa sevinirim, mesaj yazmaktan da daha önemli.
KONU DÜZENLİ OLARAK GÜNCELLENECEKTİR:
tldr: Kurumsal fatura ile aldığım Acer monitörüm arızalı çıktı, Acer Türkiye ürün kurumsal faturalı olduğu için hiçbir şey yapmayacağını söylüyor, Hepsiburada ise bu durumdan bi haber 20 iş günü bekleyelim diyor.
Resimde görüldüğü üzere 17 Kasım akşamı indirimde olan bu monitörün siparişini verdim (kredi kartı tek çekim, kurumsal fatura).
Ürünü 20 Kasım Cuma gibi yine resimlerde görebileceğiniz üzere 14:30'ta teslim aldım.
Buraya kadar her şey çok normal. Ürünü açtım test etmek için üzerinden hiçbir koruyucusunu vb. çıkarmadan sadece displayport ile bilgisayarıma bağladım.
Aşağıdaki videoda görebileceğiniz gibi ürünün ekranı ile panelin arasında, toz parçası ve kıl parçası görünmekte yani ürün fabrikadan hatalı çıkmış başka hiçbir şekilde panel ile ekran arasına bir şey girmesi mümkün değil zaten.
Ürün gördüğünüz gibi fabrikadan sorunlu, ben de aşağıda gördüğünüz sebepten dolayı ürün değişimi için talep oluşturdum çünkü ürünün fiyatı 3000-4000TL artmıştı ben ürünü teslim aldığımda.
Hepsiburada'da talep oluşturdum aynı gün saat 16:05 (yani 2 saat bile geçmemişti teslim aldıktan sonra), yukarıdaki videoyu çektim ve ürünü kutulayıp koydum. Aynı şekilde Acer'e de ürünün seri numarasıyla birlikte mail attım ve telefonla da görüşme gerçekleştirdim.
Daha sonra hepsiburada tarafında başta bana ürünün açıldığı için değişimi/iadesi olmayacağı söylendi. Yasal hakkım olduğunu söyleyerek bu aşamayı geçtim ve talebim yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere oluşturuldu ve bana iade kargo kodu verildi. Hatta burada da Horoz Lojistik ne kolay kolay benden ürünü aldı ne de hepsiburadaya teslim etti. Aşağıda da şikayet var üzerinden oluşturduğum horoz lojistik şikayeti var 24 Kasım Salı tarihli. (Pazartesi ararlar belki diye beklemiştim.)
https://www.sikayetvar.com/horoz-lojistik/horoz-lojistik-iadedegisim-kargosunu-gelip-almiyor
Daha sonra zor da olsa Horoz Lojistik adlı firma ürünü Hepsiburada'ya ulaştırdı, yukarıda talep onaylandı 28 Kasım Cumartesi yazıyor o gün Horoz tarafından teslim edildi ve Hepsiburada ürünü servise göndermek için benim onayımı istedi aradı ve ben de onay verdim.
Ürün 2 Aralık çarşamba günü Acer Türkiye distribütörü olan Penta'ya yollandı.
Penta'da bu ürünü değişim raporu için Acer'e yolladı. Asıl olaylar burada başlıyor işte.
7 aralık Pazartesi günü öğreniyorum ki Acer firması ürün kurumsal fatura ile alındığı için hiçbir şekilde değişim/iade raporu vermeyeceğini söylüyor ve bunun için hiçbir yasal dayanakları yok.
Bu yüzden ürün tekrar pentaya gidiyor ve 3 gündür penta deposunda beklemekte ürün.
Bu sırada ben de HepsiBurada ile iletişme geçmeye çalışıyorum, call-centerdan belki birisi işin den iyi anlıyordur vb. diye. Bu durumu iletiyorum.
Öncelikle bana bir mesaj geliyor.
Bildiğiniz gibi otomatik atılmış bir mesajdan hiçbir farkı yok. Ürün serviste yatıyor hiçbir işlem görmüyor, ve bana 20 iş günü beklemem gerektiği söyleniyor.
Tekrar arıyorum yazıyorum.
Yine aynı mesajı alıyorum hiçbir farkı yok.
Sonra arıyorum olayı anlatıyorum, kurumsal iade faturasının gerektiğini söylüyorlar bana. İade faturasını kurumsaliade@hepsiburada.com a mail olarak atıyorum.
Sonra bugün sabah böyle bir mesaj alıyorum. Para iadesi yapılacağına dair, ama ürün olmuş zaten 24bin lira.
Madem öyle diyorum 20 gün beni mağdur ettiniz, benim hesabıma özel ve ürüne özel indirim kuponu tanımlayın ben aynı üründen almak istiyorum diye arayarak bugün 9 aralık 2020 yeni talep oluşturuyorum.
Diğer kayıttan devam edelim diyorlar çünkü ortada para iadesi bile yok. İşi bilmeyen habersiz biri o mesajı bana yollamış sanırım
Bilgilendirme yapılmıştır dedikleri mesaj da aynen bu şekilde ürün hala serviste işlem görmektedir mesajı:
Tekrar mesaj yazdım öğlen şu şekilde:
Bu sırada da Penta'dan bir teknik arkadaş ile iletişim halindeyim, acerin öyle bir şey yapmasının yasal olmadığını rapor vermek zorunda olduklarını hatta 3 işgünü süresi olduğunu ve benim zaten 2 saat içerisinde talep oluşturduğum için Acer'in böyle bir hakkı olmadığını, yanlış bildiğini söylüyor.
2-7 aralık arasındaki bir süreçte ürün Acer tarafından tekrar Penta'ya yollanıyor, sadece Onarım başlığı altında Penta->Acer şeklinde yollanırsa tamirat yapılacağını söylüyor, kurumsal fatura olduğu için açılıp bakılmadan telefonda bana ürünün geri yollandığını söyledi.
Ve 9 aralık 16:42 bakıyorum ki:
PENTA ürünü tekrar Hepsiburadaya yollamış, sebep olarak Dış servis yani Acer sağlam demiş.
Acer aslında ürünü açıp bile bakmadığını belirtti bana, burda da Penta'nın bir işgüzarlığı olmuş ve hiçbir şey yapmayan Dış servis için Sağlam dediğini sisteme girip bugün Hepsiburadaya yollamışlar.
Bunun için de yine aynı arkadaşla iletişime geçtim ürünün hepsiburadaya yollandığını söyledi ve tekrar geri talep edeceğini belirtti.
Bakılmayan ürünün bu şekilde Hepsiburadaya yollanmış olması da ayrı bir rezalet açıkçası.
Bir satıcı olarak Hepsiburada sattığı ürünün yanında hiç durmuyor, arayıp soran ürünün nerede olduğunu sorgulayan ben oluyorum sadece hiçbir şekilde yardımcı olunmuyor. Her aradığımda farklı farklı kişilere en baştan tüm olayları anlatmak zorunda kalıyorum.
Bir üretici olarak ise Acer Türkiye yasal dayanakları olmadan hatalı ürettiği malın değişim raporun bile vermekten aciz.
Türknet Modem Buluşuyor Offline
Modeme gelen hız ile hız testi arasında büyük fark
|
Türknet bir kurulumu yapamadı
|
15K toplama kasa önerisi
Meslek: Yazılım Mühendisi
AMD Ryzen 7 7800X3D | ZOTAC RTX 4090 AMP Extreme AIRO | GSKILL 2x16GB Trident Z5 Neo RGB 6000MHz CL30 | MSI MPG X670E CARBON | Corsair iCUE H150i ELITE CAPELLIX | Corsair MP600 CORE 1TB M.2 NVMe PCIe x4 Gen4 | SanDisk Ultra 3D NAND 2TB | SanDisk SSD PLUS 2TB | Lian Lİ O11 Dynamic Evo Samsung Odyssey Neo G9 49" 240Hz | LG C9 OLED 65" | CORSAIR K70 MK2 Low Profile | Razer DeathAdder V2 Pro | SteelSeries QcK RGB Prism 3XL | HyperX Cloud Flight S https://steamcommunity.com/id/katates/ |
Son Giriş: 9 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 5.423
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 11.490
İkinci El Bölümü Mesajları: 97
Konularının görüntülenme sayısı: 60.474 (Bu ay: 736)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.776 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap