Şimdi Ara

NETFLİX Hız Sorunu (Kablonet) Sizin hızınız kaç. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
212
Cevap
2
Favori
25.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    hocam sizde ethernet kablo çekerek deneyin bir.

    bazen tvlerin wifisi sıkıntılı olabiliyor.

    Alıntıları Göster
    Denedim sonuç değişmiyor. Zaten buraya attığım ilk mesajda netflix'in kendi hizmeti olan fast.com'un pc'den alınmış ss'lerini de koymuştum, onda da sonuç düşük çıkıyor. ISS'in bandwidth kısıtlaması yapması dışında hiçbir mantıklı sebep bulamıyorum kendimce. Burada bu sorunu yaşayan herkesin derdi de bu zaten. Kimse genel olarak hızı düşükken kötü hizmet almasından değil, hızı yüksek olduğu halde netflix'ten kötü hizmet almasından dertli.

    Ben Türk Telekom kullanıyorum, başlıktaki gibi Kablonet değil. Ve bu konuda Türk Telekom'u arayınca hiçbir sonuca ulaşamıyorsunuz zira müşteri temsilcisi diye oturttukları şahıslar bizde hiçbir sıkıntı görünmüyor, modemin ışığı yanıyor mu, bi kapat aç'tan öte hiçbir şey bilmiyorlar. Benim böyle böyle parasını verdiğim legal bir hizmetimi kısıtlamışsınız, bandwidth (veya hadi bant genişliği dedim) kısıtlaması yapmışsınız desem o ne öyle ayranla iyi gider mi diyecek tipler. Ve bununla alakalı kendilerini ikna edemezsen şikayet kaydı bile oluşturamıyorsun.




  • Gravaze kullanıcısına yanıt
    hocam valla ne diyeyim, zaten en son baya zam yemişti kendinizi onlardan kurtarmaya bakın bence.

    ben kablonetten memnunum. Başlığın aksine hiç sıkıntı çıkartmıyor. Tam hızımı alıyorum ve tüm mecralarda kullanabiliyorum.

    sizin ki garip bir şeymiş yani netflix'e sorsan bilmezler,türk telekoma sorsan dediğiniz gibi onlarda anlamaz zaten.

    Yapacak bir şey yok gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Denedim sonuç değişmiyor. Zaten buraya attığım ilk mesajda netflix'in kendi hizmeti olan fast.com'un pc'den alınmış ss'lerini de koymuştum, onda da sonuç düşük çıkıyor. ISS'in bandwidth kısıtlaması yapması dışında hiçbir mantıklı sebep bulamıyorum kendimce. Burada bu sorunu yaşayan herkesin derdi de bu zaten. Kimse genel olarak hızı düşükken kötü hizmet almasından değil, hızı yüksek olduğu halde netflix'ten kötü hizmet almasından dertli.

    Ben Türk Telekom kullanıyorum, başlıktaki gibi Kablonet değil. Ve bu konuda Türk Telekom'u arayınca hiçbir sonuca ulaşamıyorsunuz zira müşteri temsilcisi diye oturttukları şahıslar bizde hiçbir sıkıntı görünmüyor, modemin ışığı yanıyor mu, bi kapat aç'tan öte hiçbir şey bilmiyorlar. Benim böyle böyle parasını verdiğim legal bir hizmetimi kısıtlamışsınız, bandwidth (veya hadi bant genişliği dedim) kısıtlaması yapmışsınız desem o ne öyle ayranla iyi gider mi diyecek tipler. Ve bununla alakalı kendilerini ikna edemezsen şikayet kaydı bile oluşturamıyorsun.

    Alıntıları Göster
    Maalesef aynı durumu ben de yaşıyorum. Bu AKN değişikliği sonrası açıkçası Turk Telekom yurtdışı merkezli sunucuları kullanan serverlara kısıtlama yapıyor. 100 mbit internetim var. Speedtest' 94-95 hız alıyorum. Fast.com'dan 10 görürsem şükür. 4K TV'ye 20 metre ethernet kablosu çekili rahat rahat keyfimize bakalım diye. Ocaktan sonra perişan olduk. 4K 55 inç televizyonda 480p çamur gibi görüntü çıkıyor. Ben daha ne diyeyim? Önceden hızımız 25'e düşüyordu. Gene çatır çatır izliyorduk. Şimdi elimizdeki de gitti. Hele bazen geceleri bu Fast.com sonuçları yoğun saatlerde 5-6'ya kadar düşüyor. Hızımın 20'de birini anca kullanabiliyorum. Tabi bu eziyet sadece Netflix için de geçerli değil. Torrent gibi uygulamalarda bu kısıtlamadan nasibini aldı. Hızımı asla göremiyorum eskisi gibi. Arayıp söylüyorsun, efendim hız testiniz normal diyor kapatıyor. 2 yıl taahüt verdik geçtiğimz haziran ayında. Bir yıl dolmadan pişman ettiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Denedim sonuç değişmiyor. Zaten buraya attığım ilk mesajda netflix'in kendi hizmeti olan fast.com'un pc'den alınmış ss'lerini de koymuştum, onda da sonuç düşük çıkıyor. ISS'in bandwidth kısıtlaması yapması dışında hiçbir mantıklı sebep bulamıyorum kendimce. Burada bu sorunu yaşayan herkesin derdi de bu zaten. Kimse genel olarak hızı düşükken kötü hizmet almasından değil, hızı yüksek olduğu halde netflix'ten kötü hizmet almasından dertli.

    Ben Türk Telekom kullanıyorum, başlıktaki gibi Kablonet değil. Ve bu konuda Türk Telekom'u arayınca hiçbir sonuca ulaşamıyorsunuz zira müşteri temsilcisi diye oturttukları şahıslar bizde hiçbir sıkıntı görünmüyor, modemin ışığı yanıyor mu, bi kapat aç'tan öte hiçbir şey bilmiyorlar. Benim böyle böyle parasını verdiğim legal bir hizmetimi kısıtlamışsınız, bandwidth (veya hadi bant genişliği dedim) kısıtlaması yapmışsınız desem o ne öyle ayranla iyi gider mi diyecek tipler. Ve bununla alakalı kendilerini ikna edemezsen şikayet kaydı bile oluşturamıyorsun.

    Alıntıları Göster
    Aynı sorundan ben de müzdaribim 1 haftadır ve hiçbir çözüm bulamıyorlar. Önceden böyle bir problem yoktu, speedtest te 70mbps alırken, Youtube'da 4K yı açıp çatır çatır izlerken Netflix çamur...

    Netspeed kendilerinde bir sorun olmadığını söylüyor, aradım, mail attım, mesaj bıraktım, arıza kaydı bıraktım. Anlaşılan ISS farketmeden bu durumdan çoğu kişi yakınıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabiz Civciv -- 1 Şubat 2019; 22:6:26 >




  • https://fast.com/tr/share/43Mbps.html
    50mbps ile alınan hız bu...
  • Netflix müşteri hizmetleriyle görüştüm, onlar da hiçbir şey yapmıyor. Anca bir problem var gibi görünüyor falan deyip hangi tv'yi kullanıyorsunuz deyip lg cevabını alınca lg sitesinden link atıp talimatlara göre yapın falan diyor. En yapıcı çözümleri oynatma ayarını auto'dan high'a almamı önermeleri oldu. Velhasıl bu sorunun çözümü için kimsenin hiçbir şey yapmaya niyeti yok gibi.

    NETFLİX Hız Sorunu (Kablonet) Sizin hızınız kaç.




  • Gravaze kullanıcısına yanıt
    Hocam netflix'in yapabileceği bir şey yok bütün dünyada herkes tıkır tıkır izliyor. Sizde ki ya sıkıntı televizyondan kaynaklı ya da internetten kaynaklı. Televizyon dışında telefondan,pc'den falan denemiş miydiniz? Onlarda durum nasıl? Eğer hepsinde böyleyse kesinlikle internetiniz de sıkıntı var. Telefonun internetini açıp onun üzerinden girerseniz her şeyin düzgün full hd açıldığını görürsünüz zaten.

    Eğer sadece televizyonda bu görüntü sorunu yaşıyorsanız size son çara media player almanızı tavsiye ederim. Roku cihazlarından ve amazon fire tv sticklerden birini alabilirsiniz. Oradan da netflix vs. izleniyor.

    bu arada fast.com'da ki internet herkes düşük çıkıyor. Benim internetim 100 mbps az önce kabloluyla test yaptım bilgisayar üzerinden 60 mbps çıkıyor. O herkeste öyle anladığım kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackLead -- 2 Şubat 2019; 12:22:47 >
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Dünden beri yazılıyoruz bu konuda sizinle ancak tam manasıyla sorunumu temellendiremediğimi düşünüyorum zira dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz. Bu konuda bu sorunu yaştan birçok kişi var gördüğünüz üzere. Sadece bana özgü veya benim ekipmanıma özgü bir sorun değil bu, o yüzden buraya yazıyorum zaten.

    Kullandığım ekipmanlarında da hiçbir problem olmadığı kanaatindeyim. Ki ben modemdeki usb portundan ftp kanalından 8-10-12 GB boyutundaki görece yüksek bitrateli bluray rip filmleri bile tv’ye kolayca stream edip izleyebiliyorum. Eğer modem ve tv’nin desteklediği maksimum hız görüldüğü gibi 5 mbps olsa bunu rahatça izleyemem. Spesifikasyonlara göre 300 mbps teorik hızı var zaten sistemin. Kaldı ki sorun laptop, telefon, tablet, ps ve tv’de ortak olan bir sorun. Kısacası sorunun iss tarafından kaynaklandığı kanaatindeyim. Hatta %100 Emin’im.

    Daha önce 16 mbps ADSL tarife kullanıyordum geçen Aralık ayı ortası tarife değiştirdik vdsl’e geçtim. Hız 16 mbps ilken 10-12 mbps alabiliyorum fast.com’dan. Buradaki birçok arkadaşın şikayeti gibi benim sorunum da bu sene içerisinde başladı ve akn kaldırılması işinden dolayı bunun yapıldığından şüphe ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Gravaze kullanıcısına yanıt
    yapacak pek bir şey yok gibi gözüküyor hocam eğer iss'de bu sorunu çözemiyorsa. İss'nizi değiştirmek en kolay çözüm olacak gibi.
  • Superonline 100mbps kullanan biri olarak ayni sorun bende de mevcut. Yilbasindan once 15.6Mbpsler ile 2160p izledigim netflix, su an 480p ile aciyor. 720p ye ulasirsa ne ala. Evdeki tv samsung qled. Hem samsung hem superonline hem netflix hepsiyle gorustum cozum yok henuz. Samsung tvyi fisten cekip kapatip acmayi, software update etmeyi, son olarak reset atmayi onerdi. Tv fisten cekip acinca 480p acilan bazi diziler tekrar normal 720p olarak acilip 9.44Mbps/2160p olarak devam etti. Fakat ertesi gun tekrar ayni sorun olup tvyi tekrar fisten cekip acmama ragmen fayda etmedi. Bu arada tvnin smart tvsinde yuklu netflix uygulamasini kullaniyorum. Tvyi hem ethernet kablosu ile baglayip hem de wifi5g baglayarak test ettim sonuc gene ayni. Netflix uzerinde connection speed test yaptigimda sonuc 7.2mbps cikiyor. Netflix gercek 4K izlemek icin ise minimum bu hizin 25Mbps olmasi gerektigi soyluyor. Sizin su an izlediginiz 4k degil diyor. Arastirmaya devam ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Voksk

    Superonline 100mbps kullanan biri olarak ayni sorun bende de mevcut. Yilbasindan once 15.6Mbpsler ile 2160p izledigim netflix, su an 480p ile aciyor. 720p ye ulasirsa ne ala. Evdeki tv samsung qled. Hem samsung hem superonline hem netflix hepsiyle gorustum cozum yok henuz. Samsung tvyi fisten cekip kapatip acmayi, software update etmeyi, son olarak reset atmayi onerdi. Tv fisten cekip acinca 480p acilan bazi diziler tekrar normal 720p olarak acilip 9.44Mbps/2160p olarak devam etti. Fakat ertesi gun tekrar ayni sorun olup tvyi tekrar fisten cekip acmama ragmen fayda etmedi. Bu arada tvnin smart tvsinde yuklu netflix uygulamasini kullaniyorum. Tvyi hem ethernet kablosu ile baglayip hem de wifi5g baglayarak test ettim sonuc gene ayni. Netflix uzerinde connection speed test yaptigimda sonuc 7.2mbps cikiyor. Netflix gercek 4K izlemek icin ise minimum bu hizin 25Mbps olmasi gerektigi soyluyor. Sizin su an izlediginiz 4k degil diyor. Arastirmaya devam ediyorum
    Bir çözüme ulaşırsanız lütfen bilgilendirin. Çok can sıkıcı bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Tv'nin info tuşuna bakarak anlık kaliteyi görebilirsiniz. Aynı sorun bende de var. Testlerde hızım 24mbps çıkarken netflix uygulaması üzerinde hız 6-7 mpbs çıkıyor. İzlerken 480p ile başlıyor ve giderek kalite artıyor. En yüksek 11,44 mbps/2160p gördüm ekranda. Bu arada 2160p yi 7,74 mbps'de de gösteriyor ilginç bir şekilde. Anladığım kadarıyla çözünürlüklerin de kendi içinde kalite farkı var. Ancak şundan eminim ki 11,44mbps/2106p bile gerçek 4k gibi gelmedi bana. Sizde bu değerler nasıl çıkıyor?

    Ekranda gördüğüm kaliteler şu şekilde, daha yükseğini görmedim:
    0,5 mbps/480p
    1 mbps/480p
    1,64 mbps/480p
    2,26/mbps/720p
    4,1 mbps/1080p
    5.5 mbps/1080p
    6,06 mbps/1440p
    7,74 mbps/2160p
    9,54 mbps/2160p
    11,44 mbps/2160p
    Pc'de kaliteyi nasıl görebiliriz acaba?




  • Merhaba,

    Bende turk telekom kullanıcısıyım.
    Apple TV, PS4, bilgisayar gibi çeşitli cihazlardan denediğimde en fazla 540p görüntü alabiliyorum. 1 haftadır bu şekilde, önceden sorunsuzdu.
    50 mbit bağlantım netflix dışında sorunsuz çalışıyor. Çağrı merkezi sorunu ilk kez duymuş gibi davranıp arızanın netflix kaynaklı olduğunu söylüyor,zaten sorunun ne olduğunu anlayabilecek teknik bilgiye de sahip değiller. ISS değiştirmenin sorunu çözeceğini bilsem hiç durmayacağım.

    Mutlaka sorunu netflix ve telekomu ekleyip twitter gibi yerlerden duyurmak lazım. Şikayetler artınca ilgilenip çözüm sağlarlar diye düşünüyorum.
  • yılbaşından sonra AKN yi kaldırana kadar benim de hiçbir sorunum yoktu fakat ondan sonra aynı sorunlar bende de başladı. Şöyle özetliyim. 35 Mbps Vdsl abonesiyim. Sony 4K android TV ile Netflix çamur gibi görüntü veriyor. Önceden gece yarısı ve gündüz sorun olmuyordu sadece akşam 5-6 ile gece 1 arasır sorun oluyordu. Son birkaç gündüz de görüntü kalitesi yerlerde. Sorunu biraz debug ettim. Şöyle ki, Anladığım kadarıyla Türknet netflix konusunda çok başarılı. iş yerinde masamda Türknet vdsl hat var. 70 Mbps. Onda akşam sabah hiç sorun yaşamıyorum. Browser ile netfliz ten bir film açıp klavyeden ctrl+alt+shift+s tuşlarına bastığınızda yayının hangi cdn'den geldiğini görüyorsunuz. Türknet hat ile yayın her zaman Türknet CDN'inden geliyor. Networkünde Netflix CDN'i olduğu için yayın hiç yurt dışına çıkmadan Türknet CDN'inden geliyor. Masamda bulundan diğer hat ttnet vdsl. Ona bağlanıp aynı yayınları açtığımda yayının bazen fransa, bazen de amerikadaki bir cdn'den geldiğini görüyorum. Eğer yurt dışı çıkışlarında filtreleme, yavaşlık yapılırsa yayın düşük kalitede geliyor.

    Bu filtrelemenin sadece netflix trafiğinde yapıldığını düşünüyorum. Çünkü, TV'ye Android olduğu için marketten vpn uygulaması yükledim. Yurt dışına bağlanıp, netflix uygulamasını açtığımda yayın anında 4K ya çıkıyor. vpn'i kapatıp ttnet üzerinden çıktığımda aynı film görüntü çamur gibi.yurtdışına çıkışta komple filtreme yapılsa, vpn trafiği de yüksek kalitelere çıkmazdı. Vpn üstünden sorunsuz 4K alıyorum. Netflix maksimum 4K çözünürlüğü 15,4 Mbps ile veriyor. Daha 1 sene taahüt olduğu için mecbur kalıcam( 900 küsür TL istediler taahhüt bozmak için), bittiği anda Türknet'e geçicem. Şimdilik vpn ile devam başka çare yok gibi.




  • Öncelikle Türk Telekom için 4440375 nolu müşteri hizmetleri bölümüne ulaştığınızda bağlandığınız kişiler %100 hiçbir şeyden haberdar olmayan, tek bildikleri modeminizi kapatıp açından ibaret kişiler oluyor. Yine de bu adımı atmış olmak için arayıp şikayet kaydı oluşturmak istedim, lakin onu bile yapmadılar.

    Sosyal medyadan yapılan şikayetlerin daha iyi değerlendirildiğini daha önceki tecrübelerimden de bildiğim için o yola başvurmak istedim. Dün gece twitter'dan @ttdestek isimli Türk Telekom'un destek hesabına epey detaylı bir şikayet oluşturdum, bilgilerinizi dm'den ulaştırın bakalım dediler. Sabah şikayet kaydı ile ilgili bir mesaj öğleden sonra da hiç değilse bazı temel şeyleri bilen bir temsilci aradı. Sorunun kendilerinden kaynaklandığı konusunda emin olduğumu, üstte de örnekleriyle belirttiğim gibi dandik bir vpn ile bile kendi sundukları hızdan 3 misli daha iyi hız ve performans alabildiğimi, bunun herhangi bir kısıtlama olmadan imkanı olmayacağını güzelce anlattım. Bana hak vermekle birlikte hız değerlerimin normal olduğunu yapabileceği hiçbir şey olmadığını, muhtemelen modemimin 6 gündür açık olduğu için böyle bir sıkıntı çekiyor olabileceğimi falan geveleyip görüşmeyi sonlandırdı. Velhasıl yine hiçbir sonuca ulaşamadım.

    Alenen kısıtlanıyor, bunun başka bir açıklaması yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Öncelikle Türk Telekom için 4440375 nolu müşteri hizmetleri bölümüne ulaştığınızda bağlandığınız kişiler %100 hiçbir şeyden haberdar olmayan, tek bildikleri modeminizi kapatıp açından ibaret kişiler oluyor. Yine de bu adımı atmış olmak için arayıp şikayet kaydı oluşturmak istedim, lakin onu bile yapmadılar.

    Sosyal medyadan yapılan şikayetlerin daha iyi değerlendirildiğini daha önceki tecrübelerimden de bildiğim için o yola başvurmak istedim. Dün gece twitter'dan @ttdestek isimli Türk Telekom'un destek hesabına epey detaylı bir şikayet oluşturdum, bilgilerinizi dm'den ulaştırın bakalım dediler. Sabah şikayet kaydı ile ilgili bir mesaj öğleden sonra da hiç değilse bazı temel şeyleri bilen bir temsilci aradı. Sorunun kendilerinden kaynaklandığı konusunda emin olduğumu, üstte de örnekleriyle belirttiğim gibi dandik bir vpn ile bile kendi sundukları hızdan 3 misli daha iyi hız ve performans alabildiğimi, bunun herhangi bir kısıtlama olmadan imkanı olmayacağını güzelce anlattım. Bana hak vermekle birlikte hız değerlerimin normal olduğunu yapabileceği hiçbir şey olmadığını, muhtemelen modemimin 6 gündür açık olduğu için böyle bir sıkıntı çekiyor olabileceğimi falan geveleyip görüşmeyi sonlandırdı. Velhasıl yine hiçbir sonuca ulaşamadım.

    Alenen kısıtlanıyor, bunun başka bir açıklaması yok.
    Aynen öyle, Netspeed de aynısını söylemekte. VPN ile açtığımda hız uçuyor ve direkt olarak 4K kalitesinde izleyebiliyorum, kapatınca 240p açılıyor. Her yerden yazdım dün tekrar arayıp 2-3 kişiyle görüştüm bakalım...




  • telekom u arayın ve sorunuzu söyleyin, anında sorununuz çözülüyor.

    malesef bu ülke tüketicinin bilgisizliğinden faydalanan zihniyetlerle dolu.

    engellenen bağlantınız için arayın ve hakkınızı isteyin, zaten anında geri veriyorlar.

    bunlara bu imkanı sunan yapıya ve sisteme yazıklar olsun, başka diyecek bişey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüntü çamur gibi rezalet ya. Kablonet bunu bile bile yapıyor.
  • 55nu8000 kullanıcısıyım netfilix 4k yayınını daha önce çoğu zaman alırken 2 haftadır sabah erken saatlerde anca alabiliyorum denemediğim şey kalmadı akşam 6 dan sonra falan 720p geçmiyor yayınlar,ttnet hız testi neredeyse 50 mb görüyor sözde testlerde ama akşam tv nin browserinden film izlemeye çalışşsam takılıyor bi türlü çözemedim can sıkıcı bi durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cizmele -- 3 Şubat 2019; 23:45:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaVa

    telekom u arayın ve sorunuzu söyleyin, anında sorununuz çözülüyor.

    malesef bu ülke tüketicinin bilgisizliğinden faydalanan zihniyetlerle dolu.

    engellenen bağlantınız için arayın ve hakkınızı isteyin, zaten anında geri veriyorlar.

    bunlara bu imkanı sunan yapıya ve sisteme yazıklar olsun, başka diyecek bişey yok.
    Netspeed kullanıyorum ve hiçbir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Hız testlerinde sorun yok ama artık Netflix hiç açılmıyor, VPN kullanarak bile açamıyorum. Telefonda dahi açılmıyor. Anca sabah saatlerinde açılıyor o da 360p falan. Para verdiğimiz hizmeti kullanamıyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.