Şimdi Ara

Nefret Ettiğim Müsteri Tipleri(Kasiyerlik yapıyorum)) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
4
Favori
19.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
156 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende büyük bir markette çalışıyorum manyaklari, sizofrenleri saymamışsın dükkanın içinde 1 saat boyunca dolanan sonra durup reyona bakıp tekrar dolanan ve hiç bisey almadan çıkıp giden mi dersin 200 TL ye yakın alışveriş yapıp bunları kasadan geçiren sonra puanla almaya çalışıp amacının iade edip cash para istiyen mi dersin kendimize yaptığımız çayı alıp içerken icebilirmiyim diyen bunun akabinde markette dolaşan tiplerle uğraşıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağla köle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun böle ilgi gördügünden haberim yoktu.Bazi arkadaslar gülümse demis.Gün icinde kötü olay yasiyorlar diye.Haklilar ole yapmak lazim ama bizimde bi hayatimiz var yeri geliyo hasta hasta duruyoruz orada yeri geliyo sevdigimizden kötü bi mesaj aliyoruz.Ben insanlarin yasadiklari sıkıntılari baskalarina aktarmalarina karsıyım.Sonucta benim gorevim onu teselli etmek veya mal satmak değil.Ben sadece aldigi mallari sisteme girmekle yükümlüyüm.Tek istegim normal insanlarla karsilasmak gerisi onemli degil.Destekler icin teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel konu. Bende bu zamandan çok çok geçmeden kasiyerlik yapmıştım. 3 ayrı kasayı kullanmayı biliyordum. Bu işte özel hayatınla kasanın başındaki hayatın arasına bir sınır çekeceksin. Eğer iş yerinde canımı sıkacak herhangi bir durum yok ise müşteriye karşı güleryüzümü hiç eksik etmezdim ben. Zaten makara kukara geçerdi çoğunluğu zamanımın. Ayrıca çok güzel kızlarla tanışma fırsatı buluyorsun, bana devamlı iş atarlardı fakat ben çok utangaç biri olduğumdan karşılık veremezdim. Şimdi kafamı duvarlara vuruyorum..Bende çok kötü müşterilere rastladım. Burada kasiyerlik hayatımı yazsam roman olur. Ama ben bu işi çok zevk alarak yaptığımdan olsa gerek her türlü zorluğu tersine çeviriverirdim. İyi insanlarda tanıdım ,kötü insanlar da evlat. En zengin muhitlerde de en fakir muhitlerde de kasiyerlik yaptım. kötü niyetli insanlara kendimi asla ezdirmedim. Müşteri her zaman haklıdır tamam ama bir yere kadar ;). Bu ülkede iyi paralara yapılsa (işini küçümsemek amaçlı söylemiyorum) gerçekten zevkli ve zamanın nasıl geçtiğini dahi anlamadığın iş kasiyerlik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • size kötü davrananlar yüzünden asık suratlısınız tamam. peki size iyi günler, kolay gelsin, teşekkürler gibi şeyler söyleyenlere neden ruhsuz, tepkisiz, birşey söylemeden duruyorsunuz? en ufak bir yardım bile etseler hep teşekkür eder, iyi günler dilerim ama kasadakilern %90 ı yüzüne bile bakmaz cevap bile vermez. bende yavaş yavaş bıraktım artık teşekkür edip iyi günler demeyi. suratlarına bile bakmıyorum artık kartı falan hemen uzatıp işimi bitirip gidiyorum. kendileri suçlu biraz da.
  • disiplin şart
  • Bir müşteri olarak, çevre için poşet olayına son verilmeli diye düşünüyorum.

    Fakat şöyle bir şey var.
    Empati kurmaya çalışıyorum.
    2 tl'ye de, 18 tl'ye de çöp poşeti var.
    Alım gücüyle alakası olduğunuda sanmıyorum.
    25 kuruşluk eti puf'u yedikten sonra nasıl bu çöp poşetine atarım, diye sorgulamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sauthern Man -- 20 Şubat 2018; 4:52:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • AVM deki 5M Migros'tan aldığım küçük suyu Enpara kartıyla ödemiştim geçen, o aklıma geldi. 20 lira uzatsam daha mı iyiydi? Para üstü o kadar madeni parayı cebimde taşımak da istemem. Bu defa da bir su için 20 lira bozduruyor der aynı kasiyer. Aynı zamanda Enpara'nın ayın enparalısı şeysine de faydası olan bir durumdu.

    Demek sevmiyorlarmış ufak ödemede kredi kartını ya da ödeme kartını, ayağımızı ona göre denk alalım. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: j700

    otelde resepsiyoncuyum en sevmediğim 3 müşteri türü

    1)yemek yerken gelen müsteri
    2)tuvaletteyken gelen kimse yok mu diye bağırıp duran müsteri tipi
    3)aşırı pazarlıkta ısrar eden müsteri şu yerde şu fiyat diyen müsteri o zaman oraya git kardeşim ne işin var burda

    Hocam resepsiyonistlik de kasiyerlik gibi pis bir meslektir. Başka yapacak iş bulamadınız mı ayıptır sorması?
  • sen hiç yorulma , maaşını da evine gönderelim beyefendinin ...
  • Kasiyer degilim ama bende cogu musterilere gicik oluyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşterilerin sıkıntılı olması bir yana sen çalışmayı sevmiyorsun galiba o zoruna gidiyor. ya da öğretmen olduğun için atanamamana sinirlenip her şeye takılmaya başlamışsın. zaten geçici olarak yapıyorum bu işi deyip ona buna sallaman saçma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luken Drew kullanıcısına yanıt
    Hizmet sektörünü insanı seven yardım etmeyi seven insan yapar.Siz de benim gibi düşünüyorsunuz sevindim buna.

    Yalnız bir konuyu açıklığa kavuşturayım.

    Aldığımız eğitimlerde müşteriyi "tansaşa hoşgeldiniz efendim.Tansaş kartınız var mı?" Şeklinde karşılamamız istenirdi.Aksini yapmamamız için de uyarırlardı.

    Ben ise kişiye göre muamele yapardım ama laubali olmadan tabii.

    Öğrenci gelirdi mesela.Poşet her zaman ihtiyaçtır öğrenci için.Fazladan verirdiM.ona göre karşılardım kasada.

    Özellikle yaşlılarımız aradıklarını bulamazlardı asla tarif etmezdim.kasa müsaitse kendisini alır almak istediklerinde yardımcı olurdum müsait değilse de iyi anlaştığım reyon görevlisi arkadaş vardı ona teslim ederdim.

    Mesela yaşadığım yerde 3 tane süper market var bir tane bakkal var.Bakkal çok komik.Aşırı komik hatta.Bakkaldan alış-veriş yapıyorum ve yaptığım 30 sn lik muhabbet bile can olabiliyor benim için.

    Bu bakkalın Evde bile muhabbetini yapıyorum bazen.Bak mesela burada da muhabbetini yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • marketi kasayı bırak olur da minibüse binersem çıkarken bile "kolay gelsin" diyen biriyim. markette 100liradan az çıkınca alışveriş "tüh 100lirayı geçemedik" diye hanıma söyleyince bile kasiyerdeki gülümseme bence paha biçilemez.

    Bu küçük mutluluklara kendimi bağlamazsam yitip gideceğimi düşünüyorum hep... Ülke zaten gri; sen biraz renk katsan kötü mü olur?
  • 6 TL tutan bir şey için 10 TL verdiğinde, "1 TL yok mu abi?" deyip, yok dediğinde "bozuk yok abi" diyen kasiyere ne demeli?
    10 TL bozamıyorsan kapa git dükkanı
  • şu an birçok kasiyer bozuk paralarla uğraşmaktansa kredi kartını tercih ediyor, bu yüzden 50 kuruşu da kredi kartıyla veriyorlar şikayeti anlamsız bir şikayet, üstelik kasiyere giren çıkanı da yok, kredi kartından işlem yapmak da özellikle yoğun çalışan için avantajlı, arada ufak dinlenmeler sağlıyor, nakit parayla devam etsen kesintisiz diğer müşteriye geçmen lazım

    bu tarz hizmet sektöründe çalışanlar için durum ne yazıkki genelde böyle, egosunu tatmin etmek isteyen küçük insanlar kendinden daha küçük sandığı insanları ezmeye çalışır, o an hizmeti bir de maaşlı personel olan birinden aldığı için karşılık veremeyeceğini bilir, mesela benim tanıdığım bir oto boyacısı var, parası pulu birşeyi de yok, boş adamın önde gideni, ama her gün mobil operatör internet vs birinin çağrı merkezini arar ve saçma bir şekilde çağrı merkezinde konuştuğu kişiyi azarlar durur, saatlerce, zaten bu yüzden çalıştığı yerden de kovuldu, araba boyadığından çok çağrı merkezlerini arıyordu, karşısındaki da belki bundan çok daha eğitimli ve mali durumu iyi ama işinden olmamak için sert de gidemiyor, düşünün bu sadece eline bir telefon alınca kendini büyük gören bir zavallı, daha neleri var bu ülkede




  • 1.madde de haksizsiniz. Gerisi sinir bozucu. Küçük veya büyük işletme farketmez. Her türlü o kasada bozuk para olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nefret edilen kasiyer türlerinide buraya yazsak roman olur.
    alışveriş yapıyorsun surat 5 karış,para uzatırsın bozuk yok der.geçen kızımın biriktirdiği 25 ve 10 kuruşları a 101 e götürdük diyorki alamam kasamda çok bozuk var.ulan dedim bu para nasıl almassın.benim kafamı bozma bir kamyon 10 kuruş getirim onla alışveriş yaparım.çağır müdürünü dedim.sonra ne olduysa ses yok
  • Ayrıca bir de her şeyin fiyatını soranlar var, etiket koymuşsun bu ne kadar bu ne kadar bu ne kadar bu ne kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanla uğraşılan yerlerde ne yazık ki genel ülke insan profili yüzünden sorunlar çıkabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.