Şimdi Ara

Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] (140. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.802
Cevap
0
Favori
260.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • başlık ve mesaj güncellendi
  • Bugün biraz Carbon öveceğim. İki günde yüzde 49 seviyesine geldim. Çıktığı yıl oynamış birisi olarak bu oyunun neden kötü çocuk muamelesi gördüğünü yıllardır anlamıyorum. Son gerçek Need for Speed oyunu olabilir. Çokça övülen ve serinin zirvesi olarak görülen Most Wanted'ın birebir devamı niteliğinde ve bence o oyunu aştığı noktalar var. Araçların ağırlığı ve dinamik farklılıkları safkan arcade bir oyundan beklenmeyecek ölçüde iyi verilmiş. Haritası güzel, grafikleri bugün bile bir yarış oyunu için yeterli. İyi kötü bir hikayesi ve ilk kez gördüğümüz modifiye seçenekleri mevcut. Bence Underground güzellemesi yapanların bu oyunu kötülemesi şuursuzluk.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Bugün biraz Carbon öveceğim. İki günde yüzde 49 seviyesine geldim. Çıktığı yıl oynamış birisi olarak bu oyunun neden kötü çocuk muamelesi gördüğünü yıllardır anlamıyorum. Son gerçek Need for Speed oyunu olabilir. Çokça övülen ve serinin zirvesi olarak görülen Most Wanted'ın birebir devamı niteliğinde ve bence o oyunu aştığı noktalar var. Araçların ağırlığı ve dinamik farklılıkları safkan arcade bir oyundan beklenmeyecek ölçüde iyi verilmiş. Haritası güzel, grafikleri bugün bile bir yarış oyunu için yeterli. İyi kötü bir hikayesi ve ilk kez gördüğümüz modifiye seçenekleri mevcut. Bence Underground güzellemesi yapanların bu oyunu kötülemesi şuursuzluk.

    Altına imzamı atarım. En iyi Need For Speed oyunudur bence Carbon. Most Wanted'ın formülünü alıp daha da ileri taşıyan tek oyun bu. Sonrasında batırdı zaten sağolsun EA.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-386561231 -- 29 Ağustos 2021; 18:4:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Seriyi bitiren şey o polis aksiyonu mevzusu zaten. Most Wanted yılına göre özgündü ve gerçekten etkileyiciydi. Akşamüstü geçmesi sebebiyle bende hüzünlü bir anısı vardır, günün en sevdiğim saatidir ve bayılıyorum o oyunun renk paletine. İlk kez oynarken dibim düşmüştü. Yalnız o oyundaki polis unsuru çok yoğundu ve oyun zevkini baltalıyordu. Carbon'un öne çıkan noktalarından biri de bu. Polis unsuru Carbon'da bir tık geriye itilmiş ve rahat rahat sokak yarışı yapabiliyorsun, ikide bir salça olmuyor polisler. Aptal Ea ne yaptı peki, sonraki oyunlarda polis unsurunu giderek yükseltti. Yahu bu keyifli değil ki kardeşim, aksine külfet. Ben polisten kaçacak olsam Gta oynarım. Yarış yapmak istiyorum ben. Hele o Rivals garabeti falan neydi öyle. Hatırladıkça hafakanlar basıyor. Bitirmek üzereyim bu oyunu. Sahiden bambaşka ya. Benim için tek eksisi araç grafikleri. Jelatin gibi şıkır şıkır yapmışlar. Most Wanted araç grafikleri bu oyundan daha iyi.





  • Ulan Darius kanyon yarışı ne zordu be. 1.5 saatten fazla uğraştım. 400.000 dolar harcadım Mercedes Benz full upgrade yaptım bana mısın demedi. Eskaza nasıl olduysa önüne geçtim de öyle yendim. Sırada Pro Street var.Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Bugün biraz Carbon öveceğim. İki günde yüzde 49 seviyesine geldim. Çıktığı yıl oynamış birisi olarak bu oyunun neden kötü çocuk muamelesi gördüğünü yıllardır anlamıyorum. Son gerçek Need for Speed oyunu olabilir. Çokça övülen ve serinin zirvesi olarak görülen Most Wanted'ın birebir devamı niteliğinde ve bence o oyunu aştığı noktalar var. Araçların ağırlığı ve dinamik farklılıkları safkan arcade bir oyundan beklenmeyecek ölçüde iyi verilmiş. Haritası güzel, grafikleri bugün bile bir yarış oyunu için yeterli. İyi kötü bir hikayesi ve ilk kez gördüğümüz modifiye seçenekleri mevcut. Bence Underground güzellemesi yapanların bu oyunu kötülemesi şuursuzluk.

    Havası aşırı kasvetli, Underground ve Underground 2 de gece geçmesine rağmen böyle boğucu, bunaltıcı bir kasvet yoktu. Sanırım oyunu baltalayan bu oldu. Bir de Most Wanted kadar vurucu değildi hikayesi. MW'nin grafikleri, Mia ve hikaye sunumu (M3) onu efsane yaptı.





  • Benim için NFS'nin en güzel oyunu Underground 2. Bu oyunu oynamaya doyamıyorum. Karantina günlerinde sırasıyla U2, MW ve Carbon takıldım, hem de %100 :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Most Wanted övmeye gelmiştim ki alıntıyı gördüm. Madem öyle buradan devam edelim. Bugün Most Wanted'ı modlu olarak kurdum. 1080p'de widescreen muazzam görünüyor. Ufak tefek grafik iyileştirmeleri de yapmışlar sanırım. Ha bir de polis unsurunu geri plana itmişler galiba mod yapımcıları. Kariyerde yüzde 10 ilerleme kaydettim, üç elemanı defeat ettim ancak hepi topu üç kez polislerle uğraşmışımdır. Bu yönüyle de iyi olmuş.


    Oyunun zerre eskimemiş olması bir yana, o sonbahar akşamüstüsü grafikleri o kadar güzel görünüyor ki ışıklandırmanın etkisiyle, resmen mest ediyor 15 yıl sonra bile. Dediklerine katılıyorum. Bu oyundaki senaryo modunun bir benzeri olmadı. Carbon'daki bosslar patates, akılda kalıcı hiçbir tarafları yok. Most Wanted'da ise 15 kişilik ve yıllar geçtikten sonra bile akılda kalan bir blacklist, her biriyle yarışırken yaşanan gerilim ve Josie Maran bu oyunu herkesin gözünde efsane kıldı. Ben Carbon'u güzellerken biraz sitemkardım aslında şimdi yıllar sonra Most Wanted'a dönüp bakınca, insanların Carbon'u neden beğenmediğini daha iyi anladım. Bir kere, Most Wanted'daki araç modellemeleri bir harika. Abartmıyorum, günümüz oyunlarına al koy sırıtmaz. Aracın yansıma detayları bile kat kat kaliteli Carbon'dan. Carbon araçları şeker paketi gibi şıkır şıkır ve yansıtma detayı rezil.


    Daha önce herhangi bir yarış oyununda bu denli bir amaca hizmet ettiğimiz oldu mu bilmiyorum. Yarış yaparak para kazanmak ve upgrade etmek tabii daha eski oyunlarda vardı ancak bu oyundaki kadar gerekli de hissettirmiyordu. Her bir yarışçıyı defetmek için bütün yarışları yapıp para kazanmak ve upgrade yapmak şart. Oyun görece zor çünkü, yapay zeka affetmiyor, arabayı alayım her türlü yenerim yok. Ben blacklist üyelerini defeat edince muhakkak unique performans upgrade'inin açılması taraftarıyım.


    Müzikleri için sabaha kadar konuşulur. Favori soundtrackimi bırakıp gideyim.


    Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU]Disturbedyoutube
    From the album ‘Ten Thousand Fists’: https://Disturbed.lnk.to/tenthousandfists New album 'Evolution' out now: https://disturbed.lnk.to/evolution See Disturbed live: https://Disturbed.lnk.to/tourdatesAY Connect with Disturbed: Official Website - http://disturbed1.com Instagram - https://disturbed.lnk.to/instagram Facebook - https://disturbed.lnk.to/facebook Twitter - https://disturbed.lnk.to/twitter
    https://www.youtube.com/watch?v=-daTpfB-7K4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Most Wanted övmeye gelmiştim ki alıntıyı gördüm. Madem öyle buradan devam edelim. Bugün Most Wanted'ı modlu olarak kurdum. 1080p'de widescreen muazzam görünüyor. Ufak tefek grafik iyileştirmeleri de yapmışlar sanırım. Ha bir de polis unsurunu geri plana itmişler galiba mod yapımcıları. Kariyerde yüzde 10 ilerleme kaydettim, üç elemanı defeat ettim ancak hepi topu üç kez polislerle uğraşmışımdır. Bu yönüyle de iyi olmuş.


    Oyunun zerre eskimemiş olması bir yana, o sonbahar akşamüstüsü grafikleri o kadar güzel görünüyor ki ışıklandırmanın etkisiyle, resmen mest ediyor 15 yıl sonra bile. Dediklerine katılıyorum. Bu oyundaki senaryo modunun bir benzeri olmadı. Carbon'daki bosslar patates, akılda kalıcı hiçbir tarafları yok. Most Wanted'da ise 15 kişilik ve yıllar geçtikten sonra bile akılda kalan bir blacklist, her biriyle yarışırken yaşanan gerilim ve Josie Maran bu oyunu herkesin gözünde efsane kıldı. Ben Carbon'u güzellerken biraz sitemkardım aslında şimdi yıllar sonra Most Wanted'a dönüp bakınca, insanların Carbon'u neden beğenmediğini daha iyi anladım. Bir kere, Most Wanted'daki araç modellemeleri bir harika. Abartmıyorum, günümüz oyunlarına al koy sırıtmaz. Aracın yansıma detayları bile kat kat kaliteli Carbon'dan. Carbon araçları şeker paketi gibi şıkır şıkır ve yansıtma detayı rezil.


    Daha önce herhangi bir yarış oyununda bu denli bir amaca hizmet ettiğimiz oldu mu bilmiyorum. Yarış yaparak para kazanmak ve upgrade etmek tabii daha eski oyunlarda vardı ancak bu oyundaki kadar gerekli de hissettirmiyordu. Her bir yarışçıyı defetmek için bütün yarışları yapıp para kazanmak ve upgrade yapmak şart. Oyun görece zor çünkü, yapay zeka affetmiyor, arabayı alayım her türlü yenerim yok. Ben blacklist üyelerini defeat edince muhakkak unique performans upgrade'inin açılması taraftarıyım.


    Müzikleri için sabaha kadar konuşulur. Favori soundtrackimi bırakıp gideyim.


    Disturbedyoutube
    From the album ‘Ten Thousand Fists’: https://Disturbed.lnk.to/tenthousandfists New album 'Evolution' out now: https://disturbed.lnk.to/evolution See Disturbed live: https://Disturbed.lnk.to/tourdatesAY Connect with Disturbed: Official Website - http://disturbed1.com Instagram - https://disturbed.lnk.to/instagram Facebook - https://disturbed.lnk.to/facebook Twitter - https://disturbed.lnk.to/twitter
    https://www.youtube.com/watch?v=-daTpfB-7K4

    Hocam madem yazdınız, iki kelam da ben edeyim madem :)


    İlk olarak bu furya Underground ve Underground 2 ile başladı. İki oyunda da iyi kötü bir hikaye vardı, hatta aynı MW-Carbon gibi hikaye 2 parça halindeydi. İlk Underground'da "Kral" olduktan sonra aracımız bilinmeyen kişilerce uçurumdan yuvarlanıyor falan filan. Ancak hikaye anlatımı o kadar sönük ki, iki oyun da "Yarışa git, kazan, arabanı geliştir" mantığına hizmet ediyor. Amaç yok dediğiniz gibi, yani var da yok. Bu yüzden ne UG'de başlangıçta bir yarışlık kullandığımız Acura Integra, ne UG2'de Rachel'in 350Z'si bir M3 kadar işlemedi oyunculara. MW ise bir çok yönden iyiydi. Hem eski araç modellemeleri çöpe atıldı yerine yepyeni bir teknik ile çok kaliteli modellemeler yapıldı (Bu yüzden eski araçların ve onlara göre tasarlanmış modifiye parçalarının neredeyse hiç birini yeni oyunda görmedik), hem grafik anlamında oyun iyiydi; renk paleti olsun şehirdeki atmosfer olsun yani şu anda sırf o şehirde turlamak için oynarım Most Wanted'ı öyle huzur veriyor orası bana. Hepsinden önemlisi ise hikaye sunumu. Hem oyunun trailerinde, hem giriş introsunda M3'ü görüyoruz, Mia'nın Rx8'i ile polislerden kaçıyoruz gaza gelip oyuna bir başlıyoruz, altımızda M3. Hem de öyle tek yarışlık değil, bayağı 5-6 yarış kullanıyoruz ve sonra aracı haksız bir şekilde elimizden alıyorlar. NFS'de ilk defa olan bir şeydi bu. E o aracı geri almak bizim için bir amaç oluyor. O M3'ün bu kadar sevilmesinin sebebi, onu geri almak için verdiğimiz çaba dediğiniz gibi. Zaten EA hala bile o arabanın ekmeğini yiyor, kaç NFS'de daha gözüktü o araba. Peki Eddie'nin Skyline'ı kaç NFS'de gözüktü? Peki Rachel'in 350Z'si? Peki Darius'un R8'i?


    Carbon'da ise aslında oyun motoru MW ile aynı, modellemeler aynı ama şehir atmosferini kasvetli yapalım derken grafik kalitesinin de etkisi ile gerçekten bunaltıcı ve boğucu bir şehir olmuş. Tamam Underground da, Ug2 de gece geçiyordu ama onlarda şehrin öyle boğucu, bunaltıcı bir havası yoktu. Carbon'da ise kaçasım geliyor şehirden. Arabalar deseniz o karanlıkta gereksiz fazla parlıyor. Yani şehir karanlık araba ışıl ışıl. Kardeşim ışığı nereden buldun da yansıtıyorsun? Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Müzikler olarak ben Underground serisinin müziklerini daha çok seviyorum, daha çok aklımda kalmışlar.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Amma da uzunmuş ha hocam. Geceli gündüzlü oynuyorum daha yeni geldim final kaçışına. 14 saat gösteriyor amd control panel. Carbon 10 saatte bitmişti, bu bayağı uzun. Hele bütün yarışları ve kovalamacaları yapayım desen rahat 20 saat. Yalnız final kaçışı çok kazıkmış. Bıraktım açıkçası dellendirdi beni. On defa falan denedim, ya o suvlar kafa atıyor ya corvetteler araya alıyor ya da tekerimi patlatıyorlar. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Amma da uzunmuş ha hocam. Geceli gündüzlü oynuyorum daha yeni geldim final kaçışına. 14 saat gösteriyor amd control panel. Carbon 10 saatte bitmişti, bu bayağı uzun. Hele bütün yarışları ve kovalamacaları yapayım desen rahat 20 saat. Yalnız final kaçışı çok kazıkmış. Bıraktım açıkçası dellendirdi beni. On defa falan denedim, ya o suvlar kafa atıyor ya corvetteler araya alıyor ya da tekerimi patlatıyorlar.  

    O final kaçışı çok zor ya. Ben nasıl geçtim hatırlamıyorum ama tek hatırladığım geçer geçmez aldığım tatmin hissiydi. Gerçekten güzel bir sondu. Şimdi laptopa Carbon kurasım var. Aslında Undercover'ı da berbat fiziklerine rağmen seviyorum ya. Hem araç modellemeleri çok iyi (Far, stop özellikle) hem de modifiye olayı fena değil. Araç sayısı da hayli fazla. Grafikleri de bence idare eder, ışık efektleri, atmosferi, renk paleti iyi. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 





  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Yav Undercover oynuyorum bir saattir. O ne leş fiziktir? Black Box sen ne yaptın diyesim geliyor. Aynı firma nasıl bu kadar kötü oyun yapabilmiş fizik anlamında ya. Araba süzülüyor mu uçuyor mu buzda kayıyor mu yoksa hepsinin toplamı mı belli değil. Ama değişik bir tadı var sevdim. Yani o kadar kötü ki o yüzden çok güzel.Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Yav oyunda hız hissi sıfır. 300'le gidiyorum araba sabit gibi duruyor kutu sürüyorum sanki ye allam yareppim.Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zebercet -- 5 Eylül 2021; 21:21:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Yav Undercover oynuyorum bir saattir. O ne leş fiziktir? Black Box sen ne yaptın diyesim geliyor. Aynı firma nasıl bu kadar kötü oyun yapabilmiş fizik anlamında ya. Araba süzülüyor mu uçuyor mu buzda kayıyor mu yoksa hepsinin toplamı mı belli değil. Ama değişik bir tadı var sevdim. Yani o kadar kötü ki o yüzden çok güzel. 


    Yav oyunda hız hissi sıfır. 300'le gidiyorum araba sabit gibi duruyor kutu sürüyorum sanki ye allam yareppim. 

    Undercover'ın fizikleriyle yapay zeka bile baş edemiyor, uçurtma gibi uçuyor arabalar. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU]  Bir de son hızı 308 diyelim, 308'e kadar keçi gibi geliyor, 308'de takılıyor sanki limitör varmış gibi. Yokuş aşağı, yokuş yukarı fark etmez, lambır lumbur gidiyor. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Most Wanted ile bozulmaya başlayan fizikler ve kontroller epey bir süre düzelemedi. Shift 2 oynayayım dedim, her şey çok güzel ama kontrollere bir tık geç cevap veriyor oyun, o kadar tuş ayarı denedim o kadar configlerle boğuştum, olmadı. Sanki böyle oyun kasıyor da o yüzden geç cevap veriyormuş gibi hissettim.


    Most Wanted 2012 ona keza. Kontrolleri hep sorunlu oyunlar çıktı nedense. Bir GRID'i, bir Forza'yı klavye ile kolayca oynamak mümkün iken Shift 2'yi G27 ile bile zapt edemedim.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Shift oyunlarında arabalar titriyor. Aynı stüdyonun kendi başına çıkardığı Project Cars oyunları da öyle. Böyle zangır zangır titriyor arabalar sıtmalı gibi. Düz yolda sağa sola çekiyor. Sorarlarsa simülasyon dersin.


    Yav benim pc patates. Forzayı düşük ayarlarda 30 fps anca oynatıyor o da keyif vermiyor. Bir sistem upgrade yapabilsem akacam ortamlara.Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] Undercover fizikleri en azından Carbon ayarında olsaymış gideri varmış yav. Üzüldüm niyeyse.Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Shift oyunlarında arabalar titriyor. Aynı stüdyonun kendi başına çıkardığı Project Cars oyunları da öyle. Böyle zangır zangır titriyor arabalar sıtmalı gibi. Düz yolda sağa sola çekiyor. Sorarlarsa simülasyon dersin.


    Yav benim pc patates. Forzayı düşük ayarlarda 30 fps anca oynatıyor o da keyif vermiyor. Bir sistem upgrade yapabilsem akacam ortamlara. Undercover fizikleri en azından Carbon ayarında olsaymış gideri varmış yav. Üzüldüm niyeyse. 

    Shift'te hocam araba titresin ben ona kabulüm ama en azından dönmek istediğimde dönsün. Bir süre sonra hafiften alıştım böyle daha viraja girmeden yön tuşuna basıyorum araba viraja giriyor ama mesela virajda önüme bir başka araba çıksın ya da hafif içeriden girmiş olayım, dönme tuşunu bırakıp anında geri bassam bile telafisi olmayacak bir şekilde dışa açılıyorum. Aynı sorunu ne GRID'de yaşadım ne başka bir oyunda. Bir tek Pro Street'te yaşadım. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Hocam sistem upgrade yapamazsanız 400-500 liraya bir tane Xbox 360 alın, Forza Horizon 2 yükleyip gül gibi takılın. Tamam grafik olarak ne 3'ün ne 4'ün tadını vermez ama oynayış hissi bire bir aynı. Hatta Xbox 360 orijinal gamepadi ile çok rahat oynanıyor. Harita olarak da bana kalırsa en iyi harita diyebilirim. Fransa - İtalya sınırında geçiyor, trafik sağdan akıyor ve çok tatlı yokuşları var. 1.6 Civic'in hızlanamadığı yokuş. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Undercover'da dediğiniz gibi MW - Carbon fiziği olsa çok güzel kurtarırmış oyunu. Bir de sağ alttaki gösterge rezaletini yapmasalarmış o da iyiymiş. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 





  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Aslında sahi harika bir fikir Forza Horizon 2. Trafiği sağdan akması da cabası. Bunu ciddi düşüneyim ben bir.


    Codemasters oyunları iyi ya. Pc'de gene bir onlar var adamakıllı yarış oyunu yapan. Grid severim ben çok oynadım yıllar içinde. Benim anlam veremediğim şey yani bu firmalar isteyince yapabiliyor. Most Wanted olsun Grid olsun zamansız oyunlar. Sonra ne oluyor, tam olarak nasıl bozmayı beceriyorlar da ortaya böyle garabetler çıkıyor ben çok şaşırıyorum. Sanki o iyi oyunları yanlışlıkla yapmışlar gibi. Dirt Rally de güzel oluyordu ya dört beş sene önce ne güzel oynuyordum o oyunu çıktığı dönemlerde. Oyun boyutları da arttı şimdi bir yarış oyununa yüz gb harcamak külfet geliyor.

  • O yıllar neydi bee..

    Carbon’u ilk gördüğümde “grafiklere ba ba grafiklere” demiştim.

    Heyyt bee.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Aslında sahi harika bir fikir Forza Horizon 2. Trafiği sağdan akması da cabası. Bunu ciddi düşüneyim ben bir.


    Codemasters oyunları iyi ya. Pc'de gene bir onlar var adamakıllı yarış oyunu yapan. Grid severim ben çok oynadım yıllar içinde. Benim anlam veremediğim şey yani bu firmalar isteyince yapabiliyor. Most Wanted olsun Grid olsun zamansız oyunlar. Sonra ne oluyor, tam olarak nasıl bozmayı beceriyorlar da ortaya böyle garabetler çıkıyor ben çok şaşırıyorum. Sanki o iyi oyunları yanlışlıkla yapmışlar gibi. Dirt Rally de güzel oluyordu ya dört beş sene önce ne güzel oynuyordum o oyunu çıktığı dönemlerde. Oyun boyutları da arttı şimdi bir yarış oyununa yüz gb harcamak külfet geliyor.

    Ben öyle yaptım hocam. Hatta bir tane de PSP aldım, eski oyunlar için Windows XP falan kurmadan oynayabiliyorum. Juiced, Juiced 2 HIN, Flatout 2 falan gayet keyifli oluyor.


    Güzel oyunları bozmayı nasıl beceriyorlar ben de anlamıyorum. Yahu gül gibi oynayışı olan oyun var, bir oyun yapmışsın hiç oynamadın mı? O kontrollerin berbat olduğunu hiç mi fark etmedin? Ne bileyim 2002'nin Hot Pursuit 2'sine kadar oynadım en eski, kontroller o kadar doğal o kadar sezgiseldi ki, HP2'yi oynarım MW 2012'yi oynayamam mesela.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Hot Pursuit 2 çocukluğum. O da yılına göre akıl almaz bir oyundur. Çok uzun saatler harcayıp bitirdiğimi hatırlıyorum onu. Grafikleri falan çok iç açıcıydı. O orman yolları.


    Flatout 2 denedim geçen ama niyeyse pek sarmadı. O biraz eskimiş. Juiced 2 indiriyorum şimdi. Flatout Ultimate Carnage herhalde 2. oyunun remake'i gibi bir şeymiş onu da bir indirip deneyeyim belki sarar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Hot Pursuit 2 çocukluğum. O da yılına göre akıl almaz bir oyundur. Çok uzun saatler harcayıp bitirdiğimi hatırlıyorum onu. Grafikleri falan çok iç açıcıydı. O orman yolları.


    Flatout 2 denedim geçen ama niyeyse pek sarmadı. O biraz eskimiş. Juiced 2 indiriyorum şimdi. Flatout Ultimate Carnage herhalde 2. oyunun remake'i gibi bir şeymiş onu da bir indirip deneyeyim belki sarar.

    Ultimate Carnage remake gibi bir şey. Yeni araçlar, rakipler ve oyun modları ekliyor. PSP'de düz Flatout 2 var ama o da sarıyor epey. Şimdi PC'ye oturmaya çok vaktim yok, olduğu zamanları da mümkün mertebe iyi oyunlarla geçirmek istiyorum. O vakti defalarca oynadığım Flatout'a ayırmak yerine Forza'ya ayırıyorum. Flatout'u da PSP'de rahat rahat oynuyorum. Evde PES 2021 oynamak yerine PSP'de PES 13 oynuyorum. Grafiklerle aram iyi değil, yani güzel grafik olursa hayır demem ama Rigs of Rods'dan da keyif alırım.


    Flatout'un mekanikleri çok güzeldir aslında, sadece biraz fazla vurdulu kırdılı. 3. ve 4. oyunda batırdılar zaten oyunu. Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU] 


    Juiced 2 yanılmıyorsam PC'de 30 FPS çalışıyordu. PSP'de 60 FPS alıyorum sanırım zira akıcı geliyor oyun. Bir de eskilerden keyif alırsanız bir Hot Wheels Stunt Track Challenge vardı. Eski ama keyifli, grafikleri de gene iç açan bir oyundu öyle hatırlıyorum.


    Need for Speed: Carbon (2006) [ANA KONU]junyigamersyoutube
    Monsters of the Deep in Hot Wheels Stunt Track Challenge... :P DISCLAIMER: All legal copyrights are rightfully owned by Mattel, Inc.
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DWpHms3x_YEo%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGLXG1IkGIhD_D2v9e--ZuCFfx1y2fM0IMgFy




  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.