Şimdi Ara

Nano Bor Power'ı test eden var mı? TEST EDİLDİ... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
246
Cevap
3
Favori
103.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim arabanın ön 2 lastiği havalara sıçrıyor tam manasıyla şahlanıyor.. Her kalkışta etrafıma toplanan meraklı bakışlı insanlara izahat vermekten sıkılmaya başladım.. Siz de alın kullanın millet görsün öğrensin bu arada taklitlerinden sakının..

    ultra super nano extra bor plus test edildi, onaylandı...
  • ben 2 kez kullandım,hem motorsilk hem borpower aracım daha çok yakmaya başladı,bence safsata
  • bu bor power 3 yada 4 kutu koysak dahamı fazla yayrı olur acaba cevağ yazarsanız sevinirim
  • Son bakımda bende koydurttum izlenimlerim şöyle

    Motorun çalışma sesi azaldı

    Psikolojik olarakmı bilmiyorum performans çok iyi bir hale geldi..

    Yakıtada katkısı oldu azda olsa...

    Ama tavsiye etmiyorum sebebi şu yağın içine .ıçıp atıyor...Mobil tam sentetik yağ kullanıyorum değiştireli 7.000 km oldu şuan yağ kömür gibi olmuş..

    Aracınızın bakımını düzenli yaptırıyorsanız (ben yaptırıyorum ) böyle aksiyonlara hiç gerek yok bence
  • senin motorun bozuk o zaman ... yada başka bir arızası var... şunu söyleyim... ya bu zararlı bir şey değilki aracı bozun... buda yağya benzer bişey diye düşünüyorum.. hani nasıl 97 oktan benzin var daha yanıcı 95 oktan benzine göre onun gibi bişey diyorum ben ama yanılıyomuyum.. abim volvo aracına koydu sesi azaldı çekişide arttı sanırım.. bende koyacam kendi aracıma benimkide volvo bakacazzz
  • sakın koyma,parana yazık
  • Beğenmediğiniz o ürün var ya, şu anda Almanya'da yüzylılın buluşu diye takdim ediliyor ve müzede sergileniyor. Ben de kullandım. Hem Nanotechi. Hem de Borpoweri. Gayet te memnun kaldım.
  • Evet uzaylıların dünyayı ziyaret sebepleri ve sık sık Türkiye semalarında görünmeleri de bu müthiş buluş nedeniyledir arkadaşlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bizim üniversitede malzeme mühendisliğinde bor ile ilgili çalışmalar yapılıyor. Bor kullanılarak motor yağı katkısı üretildi hatta ama piyasada var mı bilmiyorum. :)

    http://www.haberaktuel.com/bordan-yuzde-100-motor-yagi-katkisi-uretti-haberi-204520.html

    http://e-gazete.anadolu.edu.tr/ayrinti.php?no=5560

    http://www.yazete.com/haberdetay.asp?tarih=04.11.2010&Newsid=16346&Categoryid=6

    Pahalı olduğu için şu ana kadar almadım ama böyle şeyler ARGE çalışmaları ile üretiliyor ve sallamasyon yapılacağını sanmıyorum. Metalurji / malzeme bilimi mühendisliğinin işide budur zaten.


    BORONMAX hekzagonal bor nitrür katkısıdır. Nanobpyuttaki bu seramik tozları sayesinde sürtünmeler azaltılır ve hasar görmüş metel parçaları üzerindeki mikroaltı boyuttaki kusurlar giderililir.

    Bir diğer güvenilir ürün de NNT'nin BORPOWER'ıdır aşağı yukarı pek fark yoktur aralarında. İkisi de yerli üretimdir.




  • Herkese selamlar bor powerı aracım 90000 km'de 10bin bakımını yaptırırken koydurdum aracım pug 206 rg 1,6 ve yaklaşık 350-400 km sonra etkisini hissedilir derecede gördüm motor sesi azaldı psikolojik olması imkansız ve kesinlikle eminim ki çekiş hissedilir derecede arttı ve bence en önemlisi yakıtta %10 lik bi tasarruf sağladı aracım lpg'li ve uzun yol yapıyorum sürekli ve hastalıkmıır bilmem ilk aldığım günden beri depoyu dolduktan sonra km sıfırlar ve depoyu tekrar doldurduktan sonra ne yaktığını kontrol ederim bor power kullandıktan sonra önceden 0,180 tl nin altına düşmeyen yakıt artık 0,162 ie 0,168 arası oldu lpg fiyatı aynı kullanım aynı yaptığım uzun yol aynı bu düşüşün tek bir açıklaması var bana göre oda bor power kesinlikle tavsiye ederim özellikle 80000 km ve üzeri araçlarda
  • bende şu an imzamda ki 2004 vectra elegance var, aracım 31.500 km .sizce bu üründen alsam yararı olur mu lütfen bilen arkadaş cevap versin..bir çok arkadaş km si fazla araçta yararı var demiş, benim aracımın km sini yazdım, siz ne dersiniz???
  • Bu ürünü iki defa kullandık. Biri 2008 de diğeri de bir yıl sonra. 2008 de kulladığımda performans artışını rahatça gördüm. 2009 da denediğim (aynı yerden ve aynı tip ambalaj) ürün ise performansa etki etmedi veya açıkça hissetmedik. Bir daha almayı düşünmüyordum.
    Fakat şöyle bir durum oldu: Babam uzun yola çıkmadan önce çeşitli kontroller için özel bir servise gidiyor. Nasıl oluyorsa yağı değiştirmeyi unutuyorlar. Yaklaşık 700 km sonra memlekete gittiğinde sanayiye uğruyor ve yağın motora zarar verecek kadar azaldığını görüyorlar. Bu kadar yolu bu yağla nasıl geldiğinin cevabını da kendileri veriyor: - Yağa katkı koymuşsun motoru o kurtarmış.
    İkinci kullanımda bir değişiklik görmediğimden tekrar kullanmak istemiyordum. Fakat önceleri karşı çıkan babamın isteği üzerine yine borlu katkı maddesi koyalım dedik. (Belki tarlada bağda karteri delerse motor biraz daha idare eder. Araç 94 Kartal ve LPGli yani öyle hassas bir yapısı yok.)
    Borpower alacaktım fakat hepsi buradada motorsilk indirime girmiş, daha ucuza geliyor. Mucize beklemediğim için fazla para vermek istemedim.
    Hafta içi yağ değişiminden sonra motorsilk koyacağız yine buraya yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    bende şu an imzamda ki 2004 vectra elegance var, aracım 31.500 km .sizce bu üründen alsam yararı olur mu lütfen bilen arkadaş cevap versin..bir çok arkadaş km si fazla araçta yararı var demiş, benim aracımın km sini yazdım, siz ne dersiniz???


    150 000 km nin altındaki araçlarda bence kullanmaya gerek yok.
  • 145 bin km deki mondeo arabamda motor silk kullandım..Hiçbir faydasını görmedim..
  • Arkadaşlar malum bu tür katkı maddeleri (kaliteli olanları sadece, esas maddesi teflon olup tıkanma yapan vb değil) Km'si ilerlemiş araçlarda faydası daha kolay ölçülebilir-görülebilir. Hiçbir işe yaramıyor yarasa üreticiler kullanır yeterli bir mantık değil, çünkü gerçekten kullanıp kısa vadede olumlu sonuç alanlar var (ben de dahil).


    Uzun vadede etkilerinin görülebilmesi için piyasaya sürülmesinden itibaren yeterince zaman da geçti herhalde... Bu konuda BOR POWER'in sitesini inceledik. (http://www.nnt.com.tr) Ancak WEB sitesini inceleyince haberlerde ve tanıtımında bulduğumuz ciddiyette kafamızda oluşan soru işaretlerini karşılamadığını gördük; böylece info@www.nnt.com.tr irtibat adresine İYİNİYETLE açık mektup yazdık:

    Arkadaşlar WEB sitesini inceleyince aklımıza takılan soruları yazıp gönderdik, cevap bekliyoruz:
    ----------------------------

    Görüş-Öneri ve SORULAR...

    Merhaba;
    Motor yağı katkılarını araştırıken blog sitesinde yayınlanmak üzere aşağıdaki açık e-postayı yazmaya karar verdik. Aklımıza takılan sorulardan oluşan bu açık mektubu yayınlamayı, ve olursa cevabınızı yayınlamayı düşünüyoruz.
    Bu sorular sizin ürününüzü diğer ürünlerle kıyaslama yada kötüleme değil iyi niyetli olarak incelemeye yönelik bilinçli kullanıcı sorularıdır.

    Yıllardır sektörde bulunan bir firma olarak aklımıza takılan soruları iyi niyetli olarak bilmenizi istedik:

    1) Sitenizde Neden belli başlı büyük kurum ve kuruluşların test bilgileri yok? (Büyük teknik üniversiteler, vb.) Onlar mı yapmak istemiyor bu tür testleri yoksa bilimsel çalışma olarak görmüyorlar mı?

    2) Sertifikalar & Testler başlığınızın altında Mercedes, Hyundai vb. kategori sekmelerinde bu firmalarla ilişkili olmayan hep aynı yerin (Karatay Üniversitesi Müh. Fak.) imzaları var.
    Yukarıda Karatay Üniversitesi başlığında bu kurumun testlerini yayınlamışken, otomobil firmalarının testleri olmadığı halde (onların haberi olmadan onların araçlarında test yaptırmış dahi olsanız) bu başlık altında yayınlamanız incelemelerde ürününüze olan güveni düşüren etik bir yanlış değil midir? Buna ihtiyacınız olmaması lazım.

    3) Bunca yıldır sektördesiniz, bazı firmaların çalışanlarının görüşleri yerine çok daha büyük firma-kurumlardan referanslı olamanızı beklememiz yanlış mı? Kullansalar da referans olma konusunda çekindikleri bir durum mu var yoksa genel fayda esaslı çalışan bu büyük işletmelerin kurumsal olarak bu tür ürünleri tercih etmeme gibi bir kararları mı var? (Büyük yağ Üreticilerinin, yetkili servislerin tavsiye etmemesi vb.)

    Aklımıza takılan sorular bunlar; sonuç olarak bir teknoloji yada ürün işletme biliminin esasları içerisinde bir sektörün çok da işine gelmeyebilir. Ama yıllardır piyasada olan yerli bir firmadan bu soruların cevabını almamız çok aydınlatıcı olacaktır. Eminiz sizin tanıtım ve reklam ekibiniz açısından da faydalı olacaktır.

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi youngtr -- 30 Kasım 2011; 1:04:17 >




  • CEVABI GELMİŞ ARKADAŞLAR: (Yeterince Tatmin edici değil açıkçası...)



    1) Sitenizde Neden belli başlı büyük kurum ve kuruluşların test bilgileri yok? (Büyük teknik üniversiteler, vb.) Onlar mı yapmak istemiyor bu tür testleri yoksa bilimsel çalışma olarak görmüyorlar mı?

    Ürünlerimiz öncelikle Nanoteknolojik bir ürün olduğundan dolayı ve ,ürünlerin muhteviyatındaki hammaddelerin gerçekten nano ölçekli olup olmadığı konusunda test edilmesi gerektiği için ,bu konuda uluslararası akreditasyonu olan Alman BAM ve Dr Ermrich Nanoteknoloji laboratuarlarında analiz edildi.Ve şirketimizin iddia ettiği gibi 4-5 Nanometre ebatlarında BOR kristalleri içerdiği belgelenmiş oldu.Bir ürünün,özellikle araç motorlarında kullanım için dizayn edilmiş bir yağlayıcının maksimumda 40 Nanometre ve altındaki boyutlarda partiküller içermesi optimumdur.Aksi takdirde yağlama kanallarından başlayıp,honlama çizgilerine ve filtrelere kadar tıkanmalara sebebiyet verir.Bu yüzden ürünlerin içindeki partikül büyüklük testlerinin ,bu tip hassas ölçümleri yapabilecek uluslararası kurumlarda yapılması en mantıklı olan yoldur.Şuan piyasada Bor ve Nanoteknoloji söylemiyle birçok taklit ve sahte ürünler,merdivenaltı tabir edilen sistemlerde üretilerek halkımız kandırılmaktadır.Bir ürünün Nanoteknolojik ürün olabilmesi için mutlak surette 50 Nanometre ve altındaki malzemelerden üretilmiş olması gerekir.
    Bu testlerin dışında ürünlerin gerçekten yakıt tasarruf ve eksoz emisyon oranlarında düşüş sağlayıp sağlamadığı ile ilgili testleri öncelikle Avrupa Birliği normalrarına uygun testler yapabilen TUV NORD laboratuarlarında yaptırdık ve olumlu sonuçları belgeledik.Akabinde İngilterede MIRA adı verilen kuruluşun test parkurlarında 20 tonluk ağır vasıtalarda ,İngiliz uzmanlarca testler yapıldı ve yine %10 üzeri yakıt tasarrufu onaylandı.BUnların dışında birçok özel kurumlarca da testler yapılıp ,olumlu sonuçlar belgelendi.Ülkemizde de geçtiğimiz sene Sakarya Üniversitesinde görevli Prof Dr Adnan PARLAK tarafından bilimsel testler yapıldı ve detaylı fayda-etki raporları temin edildi.(Adnan PARLAK bey şuanda Yıldız Teknik Üniversitesinde göreve başlamıştır ve kendisi içten yanmalı motorlardaki triboloji ve tasarruf etkileri konusunda dünyaca tanınan bir uzmandır).Akabinde yine Karatay Üniversitesinde tasarruf testleri yapılmış ve olumlu sonuçlar raporlanmıştır.


    2) Sertifikalar & Testler başlığınızın altında Mercedes, Hyundai vb. kategori sekmelerinde bu firmalarla ilişkili olmayan hep aynı yerin (Karatay Üniversitesi Müh. Fak.) imzaları var.
    Yukarıda Karatay Üniversitesi başlığında bu kurumun testlerini yayınlamışken, otomobil firmalarının testleri olmadığı halde (onların haberi olmadan onların araçlarında test yaptırmış dahi olsanız) bu başlık altında yayınlamanız incelemelerde ürününüze olan güveni düşüren etik bir yanlış değil midir? Buna ihtiyacınız olmaması lazım.

    Karatay üniversitesince hazırlanan Volvo ve Mercedes testleri üniversite tarafında yapılmamıştır.Almayada bulunan KADACH RACING GMBH kuruluşu tarafından yapılmış ve raporlanmıştır.Talebimiz üzerine bilirkişi olarak Karatay Üniversitesi, alınan raporları ve tercümelerini inceleyip bu raporların olumlu sonuçları hakkında görüş bildiren resmi özet rapor düzenlemiştir.Bir nevi onay raporu niteliğindedir.Almanya'da teste sokulan MERCEDES ML 63 AMG 4x4 aracın ve HYUNDAI markalı aracın orjinal test belgeleri mevcuttur sadece Türkçe olmadığı için siteye konulmamaıştır.Sizlere bunları ayrıca gönderebilirz ve dilediğiniz takdirde Almanyadaki kuruluştan da bu testlerin sonuçları hakkında sağlamasını yapabilirsiniz.VOLVO ile ilgili test ise Kastamonu Entegre isimli özel sanayi kuruluşunda bulunan VOLVO markalı forkliftlerde yapılan yağ analiz testleridir.Bu testler neticesinde ürünümüzün yağı kirletmediği,dolaysıyla sürtünmeyi minimuma indirdiği gözlemlenmiştir.Ve bu rapor yine Karatay Üniversitesine resmi talebimizle beraber incelenmiş ve görüş raporu verilmiştir.



    3) Bunca yıldır sektördesiniz, bazı firmaların çalışanlarının görüşleri yerine çok daha büyük firma-kurumlardan referanslı olamanızı beklememiz yanlış mı? Kullansalar da referans olma konusunda çekindikleri bir durum mu var yoksa genel fayda esaslı çalışan bu büyük işletmelerin kurumsal olarak bu tür ürünleri tercih etmeme gibi bir kararları mı var? (Büyük yağ Üreticilerinin, yetkili servislerin tavsiye etmemesi vb.)


    Referanslar bölümünde Türkiye'nin önde gelen sanayi kuruluşlarının antetli kağıtlarında elde ettikleri faydaları belirten referans yazıları mevcuttur.Bu referanslar ,özellikle şirketin antetli kağıdında yazılıp gönderilmişse ,bir çalışanın kendi insiyatifi ile göndermesi mümkün değildir.Oralarda yapılan ürün denemeleri kesinlikle üst yönetimlerce onay alındıktan sonra yapılmakta ve eğer olumlu bir sonuç var isede bu sonuçların şirket antetli kağıdına yazılıp şirketimize gönderilmesi yine üst yönetim onayına tabidir.Ayrıca sitemiz şuanda revize edildiğinden ve yeni sitemiz yakında yayına gireceğinden dolayı birçok güncel referansı da göremeyebilrsiniz.

    Sonuç olarak BORPOWER ürünlerinin Almanyada bulunan ve yüzyılın buluşlarının sergilendiği DEUTSCHES MUSEUM 'da Nanoteknolojik bir buluş olarak sergilenmiş olması, şirketimiz açısından ayrı bir gurur vesilesidir.Sadece otomotiv dalında değil,tıptan savunma sanayiine kadar bir çok alanda çalışmaları devam eden şirketimiz bugün elde ettiği güçlü konumunu ,sahip olduğu Know-How ve teknolojik altyapıya borçludur.

    Sitenizin yayın hayatında başarılar diler,

    Saygılarımızı sunarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi youngtr -- 30 Kasım 2011; 1:07:20 >




  • Ford Mondeo Ghia benzinli otomda, daha önceleri Motor Silk (Borsuz), Double Up, Mobil 1 Süper dahil bir çok katkı ve kaliteli oto yağı kullanan biri olarak hiç bir yarar görmediğimi yada benim fark edebileceğim olumlu bir hususa rastlamadığımı baştan söyleyeyim.
    Sonraları 160.000 km ve 180.000 km de Bor Power kullandım. İlk kullandığımdan kısa süre sonra olanları sıralamak istiyorum:
    1- Oto, sabahları çok kısa sürede (bir basmaya) kolayca çalışmaya başladı. Önceleri de zorlanmıyordu ama Bor Power'dan sonra inanılmaz (çakmak gibi) çalışmaya başladı.
    2- Soğuk kış günlerinde sabah çalışmasında, az da olsa bir süreliğine motor sesi geliyordu. Bor power'dan sonra bu ses hemen hiç çıkmamaya başladı.
    3- Benzin sarfiyatında asla bir azalma olmadı. Olduysa da benim fark edeceğim düzeyde değildir. Sarfiyatım azalacak diye alanlar, hayal kırıklığına uğrayabileceklerini göz önünden uzak tutmasınlar.
    4- Otomda en belirgin ve beni yeniden almaya zorlayan neden; torktaki inanılmaz artış. Belki bunun teknik açıklaması farklıdır. Kompresyon oranını psi bazında yükseltmiş olabilir. Bu işin uzmanları yorumlarını daha sağlıklı yapabilir. Örneğin ANkara'da yokuşları çıkarken, yolu yırtarak çıktığını hissetmeye başladım.
    5- Bor Power dan önce, çekişteki düşme nedeniyle 1000-1500 km de bir MAF (Multi Air Flow) sensörünü temizletmem gerekiyordu. Bor Power'dan sonra 10.000 km bakımına kadar ek bir tedbir almam, MAF sensörü temizliği hiç gerekmedi.
    6- Bor Power'ın tek negatif yönü; önceleri oto eskimeye başladığı için olabilir desem de yağ seviyesindeki azalışlar. 10.000 km lik bakım sürecinde en az 3 kez, her defada 500-750 ml arası yağ eklemem gerekmesiydi. Daha önce en fazla 1 kez yağ tamamlamak yetiyordu. Sanırım Bor Power kullanımından kaynaklanan olumsuz bir durum bu.

    200.000 km ye geldiği şu günlerde Motor Silk Bor kullanacağım. Bakalım aynı olumlu etkiler devam edip, Bor Power'ın olumsuz yağ eksilme etkisi giderilebilecek mi? Yağ eksiltmesi belki de motorun eskimesinden de kaynaklanıyor olabilir. Tam suçlamış olmayayım.
    Benim önerim; 100.000 km den önce asla bu tür katkıları denemeyin. Servisin kullandığı yağ markasını kullanın, yeter. Bu km den sonra katkı olumlu olursa şansınıza. Bu km den sonra olumsuz bir durum ortaya çıkacağını sanmıyorum.




  • Açıkçası bu konuya vakıf değilim ve hiç kullanmadım ama asla önyargılı değilim, bir çok karşı çıkan kişi hiç kullanmamışlar direkt olmaz böyle şey deyip karşı çıkmaktalar zaten bizim insanımızın özellikleirnden biridir bu bişey kafalarına yatarsa deneyimleri olmasabile ondan iyisi yoktur kafalarına yatmasın bir işe yaramz kullanmayın olur..
    Ama bazı arkadaşlar kullandım yararlı bazılarıda kullandım yaraını görmedim yazmış işte gerçek yorum bun kişilerdendir ve esas bu konuyu tartışması gerekende bu kişilerdir... Yoksa ne ben nede kullanmadan yada test etmeden atıp tutanlarla bir sonuç elde edilemez.
  • Arkadaşlar konuya ben iyice araştırdım piyasada gözümü korkuttular
    aracıma katkı koymadım,araştırmalarım sonucunda bunları
    buldum.
    Reklam kurulunun bu ürün hakkında yanıltıcı reklam vermekten dolayı kararı resmi gazetedede yayınlanmış.enerji bölümünde.linki aşağıda;
    http://www.resmi-gazete.org/gundem/duyurular/reklam-kurulu/reklam-kurulu-163--basin-bulteni.html
    sizde inceleyin...

    RESMİ GAZETE DE Kİ METİN:

    V- ENERJİ

    1) 2008/250- NNT Nanoteknoloji Bor Ürünleri ve Seramik Malzemeler Ar-Ge Sanayi Tic. A.Ş. adlı firmaya ait tanıtım broşürlerin ve anılan firmanınwww.nnt.com.tr adresli internet sitesinde yer alan "S 250 Gold, Marine, Nanolube, MS 250, MS 600, GBX" adlı ürünlere ilişkin tanıtımlarda yer alan "BORPOWER ® bor elmas tozu (MCDP) ve nanobor´un eşsiz özelliklerinden yararlanarak hareketli motor parçalarındaki Sürtünmeyi yüzey kaplama ve bilye yatağı etkisi ile en az seviyeye indirir. BORPOWER ®'nin etkinliği aktif maddelerinin (MCDP ve nanobor) nanokristal özelliklerinden kaynaklanır. Bu nano parçacıklar NNTnin üstün tecrübe ve birikimi ile benzeri olmayan nano teknolojik yöntemlerle üretilmiştir. BORPOWER ® kati yağlayıcılar sınıfındaki en etkili Nano yağlayıcı katkı maddesidir. Örneğin içerdiği aktif maddelerden biri olan nanobor katı yağlayıcı maddeler arasında en düşük sürtünme değerine sahiptir (…)" şeklindeki ifadeleri ispatlar nitelikteki 'bilimsel' çalışmaların gerçeği yansıtmaması dolayısıyla bahsi geçen tanıtımların tüketicileri aldatıcı nitelikte olması gerekçesiyle Ticari Reklam ve İlanlara İlişkin İlkeler ve Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik'e uygun olmadığına,

    Bu durumun, 4077 sayılı Kanun'un 4822 sayılı Kanun'la değişik 16 ncı maddesi hükmüne aykırı olduğuna, reklam veren NNT Nanoteknoloji Bor Ürünleri ve Seramik Malzemeler Ar-Ge Sanayi Tic. A.Ş. hakkında anılan reklamları durdurma cezası verilmesine karar verilmiştir.




  • Forumdaki yorumları okudum,her kafadan ayrı bir ses çıkıyor,kullananda yorum yapıyor ama kullanmayan daha çok konuşuyor.Dedim ne olursa olsun BorPower kullanıcam.
    BorPower'ı 20 gün önce yağı ve filtreyi değiştirtip aracıma uyguladım, hemen bir değişiklik gözlemlemedim,ancak 100-200 km sonra gerçekten motorun sesinde ve çekişinde fark oldu. Motor sesine alışkın olduğunuzdan arabanın gerçekten rahatladığını hissediyorsunuz.
    Yakıt tasarrufu konusuna gelince; şehir içinde belki çok iyi gözlemliyemiyebilirsiniz ama şehirlerarası yolculukta motor katkısının yanında Bor Power'ın birde yakıt katkısı varmış onunla birlikte kullandım ve yaklaşık % 5 civarında bir tasarruf sağladım diyebilirim.Tabi bu sizin aracı kullanım alışkanlıklarınıza göre de farklılık gösterebilir.
    Şunuda belirtmek isterim ki,BorPower'ın Avrupa'da dünya teknoloji müzesinde sergileniyor olması beni bir Türk olarak çok gururlandırdı ve duygulandırdı.
    Bor katkısı kullanmayı düşünenler ve marka arayışı içinde olanlar varsa garantisi ve sigortası olan BorPower marka ürünlerden kullanmanızı tavsiye ederim.
    Bende önceleri ön yargıyla yaklaştım ama şuan gördüğüm faydalardan sonra paramın karşılığını aldığımı düşünüyorum.
    Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.