Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
332
Cevap
6
Favori
25.727
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Radical Brain kullanıcısına yanıt
    hocam haklısınız, bu nasıl bir üslup. nijeryalı, kamboçyalı işportacılarda bile böyle bir üslup yok. tam tersine müşteriye saygılılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blekwolf -- 17 Temmuz 2017; 23:32:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qarakedi

    Buradaki konuyu görünce gittigidiyordan Iphone6 alacaktım vazgeçtim teşekkürler

    Hepsiburada N11 gittigidiyor ve hatta neredeyse dolandırılmayanın kalmadığı sahibinden platformları tek el değiller o siteden hiçbirşey alınmaz anlamı çıkmaz mağaza yüzdesi yorumu emin olun çok önemli istediğini silme veya mağaza puanını yükseltme şansınız yok. tek yol onlarca hesap alıp kendi ürünlerini siteye komisyon ödeyerek sahte alımlar yapmak ki bu oldukça masraflı bir iş kimsenin yapacağını sanmam
  • Gittigidiyorda "porselenmakyaj" adlı satıcı..
    Bir krem aldım, alır almaz kremin çeşidi için mesaj attım ve göndereceğiz diye cevap verdi anında.
    Sonrasında 10 gün oldu ürünü kargolamadı. Defalarca mesaj attım mesajları cevaplamadı. GG müşteri hizmetleri ise olayı halletmek yerine aranızda halledin der gibi dükkanın telefonunu gönderdi. Sonra kendim siparişi iptal etmek durumunda kaldım. Can sıkıcı olan ödemeyi banka puanıyla yapmıştım ve banka puanın süresi doldu diyebilirdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 ve tarzı sitelerden müşteri memnuniyet puanı %95 ün üzerinde puanı olmayan , en az 100 adet ve üzeri puanlaması olmayan hiç bir mağazadan alışveriş yapmamayı tercih ediyorum.

    Birşey almadan mümkün olduğunca çoğu yorumları okurum.Zaten mağaza kendini belli ediyor.

    Müşteri memnuniyet puanı %100 e yakın mağazalardan bugüne kadar pek bir sorun yaşamadım.Gerekirse 5-10 fazla ödedim ama yinede sağlam mağazalardan alışveriş yaptım.

    Genelde bir ürün alırken en ucuzunu bulmaya calısıyoruz doğal olarak ama ciddi de bir risk satın alıyoruz.Bence bir ürün alırken müşteri memnuniyet puanına , yorumlara cok dikkat etmek gerekiyor
  • n11 eğer sorun yaşarsan allahlık,kimse yardımcı olmuyor yalandan kayıt açıyorlar.

    3 sene önce başıma geldi hala arada hatırlarım.

    üçkağıtçı da değil aslında bildiğimiz kığılı mağazası.

    2 pantol bir gömlek aldım bunlardn ve ürünler tam 2 haftada geldi bende kargoda kaldı diye düşünüyorum kargoda ups kargo;bilenler bilir ups kargo anadolu yapılanması en kötü kargodur çünkü en az adamı bunlar çalıştırır ve aldıkları adamlar diğer firmanın attığı adamlar.

    neyse birgün kendim gittim kargoya artık 1 ay oldu ve bu adamlar karpuz atar gibi birbirlerine kargo atıyorlar ve bunları gördüm diye biraz da agresifleştirdiler bende demedim bile yazıktır milletin malını laptopunu niye havaya atıyorsunuz diye ama adamlar suçlu olduklarını biliyor.ve agresifleştiler .
    sonrasında gittim orada kendi kargomu yerlerde buldum ve içine bakmayı talep ettim gene kardeşim teslim aldın hadi git falan artık dediler.baktım kavga çıkacak üstelemedim zaten eksik çıkacak hali yok diye düşündüm
    bingo

    bir pantol bir gömlek çıktı
    diğer pantol yol;belki 2 ay hergün aradım hergün kayıt oluşturdum baktım n11den bişey olmayacak kığılı mağazasını falan aradım aslında çok üstelemem ama kargoculara da uyuz olunca hırs yaptım
    sonra tüketici haklarına kadar gidecem diye uğraştım sırayı görünce orayıda vazgeçtim
    daha sonra 1seneden fazla n11den bişey almadım
    sonra baktım artık alternatifsiz olduğunu ve haftasonu çek kampanyalarınıda görünce geri dindüm n11e
  • kredi kartına 12 taksit yapacak site yok mu hepsi 6 taksit yapıyor.
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz doğru olabilir .

    Ben olaya iyi yönden bakmayı tercih ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 artık bitme aşamasına geldi. 2015 yılından bu yana onlarca ürün aldığım n11 hasarlı ürün gönderen GözlükAdası adlı firmanın yanında bulunarak beni mağdur durumuna düşürdü.

    Artık n11 e dikkatli yaklaşmakta fayda var bunu öğrendim.

    Gözlük alacak arkadaşların dikkatine sakın GozlukAdasi veya GözlükAdası isimli İZMİR firmasından gözlük almayın aldırmayın. Firma elindeki hasarlı ve bozuk ürünleri gönderip sen yaptın diyerek iade almıyor.
  • Türkiye'nin en iyi alısveriş sitesi şu an için N11 dir..Son 3 ayda 50 den fazla işlemi olan biri olarak yazıyorum bunları...Evet bu siteden faturasız ürün gönderen, kullanım tarihi az kalmış, ya da iade ürün gönderen oluyor mu evet oluyor..Ancak böyle bir durumda ürünü onaylasam yorumumu yapsam dahi 14 günlük süre içerisinde paşa paşa kodumu alıp iademi yapabiliyorum..Mh ile kolaylıkla irtibat kurup sorunu anlatabiliyorum.Anlıyorlar ve şimdiye kadar da hepsini çözdüler.Mağazaya da yorum yapıyorum.Ürüne de yorum yapıyorum.Gerekirse postamı da koyuyorum.Öyle duruyor olduğu gibi silmiyorlar..

    Daha geçenlerde hb den uzun aradan sonra alışveriş yapma imkanım oldu..Eski tas eski hamam..Allah düşürmesin sevdiği kulunu hb ye diyorum..Adamı kanser eder bunlar..17 sinde piyasa fiyatı gayet iyi olan yuzde 20 indirimli bir ürün satın aldım.21 nde iptal ediyorlar.Stok yok diye..Halbuki 26 sına kadar gönderim süresi var.Bunu bilerek almıştım.Para iadesi yapıyorlar.Benim indirim yanıyor tabii.22 sinde mesaj atıyorlar.Ürün tekrar stoga girdi.Satın alabilirsiniz diye tabii fiyat indirimsiz..

    Bu arada başka bir ürünü kendim iptal ediyorum..Üstteki ürunle karıştırıyorlar.İade olmuyor.. Mh ile görüşüyorum canlı olarak "he he"deyip geciyorlar..Durumu anlatana kadar akla karayı seciyorum..Sonuç yok..10 gunde ancak anlatabildim de iadelerimi alabildim..

    Yine daha yeni gg den bir ürün aldım.İade edecegim.Gg nin iade prosedürü hiç hosuma gitmedi..İadeyi giriyorum..Onay kodu yok..Hangi kargoyla göndreceğim bilmiyorum.Neyse yardım dan kısa bir araştırma yapıyorum.Satıcıyla irtibata geçmeliymişim.Telefonu varmış oradan arayıp sormalıymışım..Adres teyidi de yapmalıymışım.Neyseki adam hemen mesajla cevap yazdı da istediği anlaşmalı kargosuyla gönderebildim..Yoksa adam teslim almazsa uğraş dur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 26 Temmuz 2017; 4:32:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    gereken açıklamayı tüketici hakem heyetine de yaptım. sizlere de tekrar yapayım.

    n11'in sisteminde şöyle bir durum var. ödemeyi geçseniz de satıcının onaylaması süreci var.
    elinde yoksa, fiyat hatası varsa iptal edebilir fakat buna da karşıyım. ürün kaç tl'den yayınlanmış ise o fiyattan verilmesi yönünde kanun var.

    hadi fiyat yanlış girildi. neden onaylıyorsun siparişi?

    bu söylediğim bir markette olsa ve 5 litrelik yağ 1 TL satılsa siz almıcak mısınız?

    ayrıca sitemim n11'e. kanunlar açık. sen bu ürünü bu fiyata yayınlamışsın düzgün kontrol edeydin. ha etmedin onaylar iken kontrol edeydin. neden satıcının arkasında duruyorsun? alıcı yoksa satıcı olsa ne yazar :D sonucta sen komisyondan kazanıyorsun..

    sen 5 litrelik yağı 1 TL'ye alma hocam :)

    1000 TL lik ürünü 200 TL'ye alınca ve göndermeyince mağdur, düşük bir ücret olunca mağdur değiliz :)

    Tüketici Hakem Heyeti daha iyi bilir. sonuç açıklanınca isterseniz sizi de bilgilendireyim.
    mağdur muyum değil miyim diye :)

    2 defa başıma geldi..Satıcı yanlış yazıyor.Sonuçta birinde ürün iptal oldu.Digerinde eksik geldi..Onu aldım..Ancak bildirim açtım..İkisinde de aradaki fark kadar çek verdiler..Birinde de satıcıya ceza vereceklerini söylediler.Doğrusu da budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x15 kullanıcısına yanıt
    Şans işi demek bu işler. Gerçekten HB ile yaşadıklarınıza şaşırdım. HB'den düzenli sayılacak periyotta yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, ne iptal edilen ürünüm oldu, ne iadede güçlük yaşadım ne de başka birşey.
  • Yorumunuzda sadece mağazayı eleştirseydiniz yorumunuz silinmezdi.
    Ama satıcı profili üzerinden başka bir firmayı kargo şirketini eleştirmişsiniz.
    Satıcı benim profilim üzernden yurtiçi kargo eleştirilmiş derse yorum silinir.
    Ne kadar kotu bir satıcı olursa olsun kargo firmasına müdaha etme sansı yok ve bunu eleştirdiğiniz için satıcılar böyle yorumları silebiliyor.

    Biri için en iyi kargo yurtiçi iken bir başkası için en kotu kargo olabiliyor.


    Her kargo şirketininde fakrlı bolgelerdeki şublerinin hizmet kaliteleride farklı bir satıcı bunuda takip edemez .

    Yorum yaparken sadece satıcıyı eleştirmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Şans işi demek bu işler. Gerçekten HB ile yaşadıklarınıza şaşırdım. HB'den düzenli sayılacak periyotta yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, ne iptal edilen ürünüm oldu, ne iadede güçlük yaşadım ne de başka birşey.

    Hb den buzdolabı satın aldım.2.5 ay göndermedi.Para iadesi de olmadı.Oyaladı.En sonunda ihtarname yazıp taahhütlü posta ile gönderdim.Savcılığa bilişim yoluyla nitelikli dolandırıcılık dilekçesi yazdım.Ihtarnameyi alır almaz stoga girdi!Anında gönderdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Şans işi demek bu işler. Gerçekten HB ile yaşadıklarınıza şaşırdım. HB'den düzenli sayılacak periyotta yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, ne iptal edilen ürünüm oldu, ne iadede güçlük yaşadım ne de başka birşey.

    Hb den buzdolabı satın aldım.2.5 ay göndermedi.Para iadesi de olmadı.Oyaladı.En sonunda ihtarname yazıp taahhütlü posta ile gönderdim.Savcılığa bilişim yoluyla nitelikli dolandırıcılık dilekçesi yazdım.Ihtarnameyi alır almaz stoga girdi!Anında gönderdiler.

    Savcılığa hangi bilişim kanalıyla müracaat ettiniz? Link vs. verir misiniz hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11'de ZEYFEGU adlı satıcı telefondan bana küfretti, durumu n11'e söyledim. n11 satıcının dükkanını 10-15 gün kapattı sonra tekrar açtı. küfürbaz satıcı hala satışa devam ediyor.

    bu karakterde adamalara kişisel bilgilerimizi teslim ediyoruz.

    bilerek olayın üzerine fazla düşmedim. çünkü bu küfürbaz satıcı benim gibi müşterileri mağdur ettikçe, n11 müşteri kaybedecek yavaş yavaş.
  • bu kadar rezil bir firma olamaz
    hala aynı mesajı papağan gibi kopyalayıp yazıyor ya

    n11 pişmanlıktır pişman olmamak için alışveriş yapmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: x15


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Şans işi demek bu işler. Gerçekten HB ile yaşadıklarınıza şaşırdım. HB'den düzenli sayılacak periyotta yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, ne iptal edilen ürünüm oldu, ne iadede güçlük yaşadım ne de başka birşey.

    Hb den buzdolabı satın aldım.2.5 ay göndermedi.Para iadesi de olmadı.Oyaladı.En sonunda ihtarname yazıp taahhütlü posta ile gönderdim.Savcılığa bilişim yoluyla nitelikli dolandırıcılık dilekçesi yazdım.Ihtarnameyi alır almaz stoga girdi!Anında gönderdiler.

    Savcılığa hangi bilişim kanalıyla müracaat ettiniz? Link vs. verir misiniz hocam.

    Bilişim kanalıyla müracaat yapmadım.Hepsiburada.com un "bilişim yoluyla nitelikli dolandırıcılık" (TCK 158 1/f) yaptığını belirten dilekçemi hazırladım.Tüm yazısmaları vb. içeren delilleri ekledim.İhtarnameme ellerine geçer geçmez anında olumlu yanıt verilip sms ile kargo bilgileri iletildiği için dilekçemi işleme koydurmadım.Dosya halen ben de mevcuttur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    zetzetto @ 12 Temmuz 2017; 16:28:16

    N11'den sahte olduğundan şüphelendiğim halde merak edip lacoste polo t-shirt almıştım , alır almaz sahte olduğunu anladım ve iade ettim.
    Şimdi sorun şurada başlıyor, birincisi iade ettiğim için o ürüne yada mağazaya yorum yapamıyorum yani başkalarının da sahte mal alıp mağdur olmasını engellememe fırsat vermiyor, ikinciside; defalarca canlı yardım, e-mail ile bildirmeme rağmen hatta belki telefon ile bile görüştüm yanlış hatırlamıyorsam , mağzaya hiçbirşey yapmadılar ve yıllarca sahte lacoste ürün satmaya devam etti bu mağaza, halbuki insanlar n11'in %100 Orjinal ürün garantisi logosuna güvenerek oradan alışveriş yapıyorlar, böylece n11 doğrudan bu işten sorumlu oluyor ve sahte ürün satıcısı kadar suça ortak oluyor.


    quote:

    sidar2000 @ 12 Temmuz 2017; 16:35:50

    N11 mağazasının birinden kışlık termal çorap aldık.

    Başlık su şekilde 2 tane termal çorap.

    Bizde iki adet sandık.

    Bir çift çorap gelince anladık dolandırıcılıkta çığır açmışlar. İki çift çorap yerine bir çift çorap aldık.

    Faturası bile yoktu.


    Benzeri şeyler benim de başıam geldi. Satıcı ürünü ilanda iki adet demesine rağmen 1 adet gönderdi ve bunun doğru olduğunu iddia ettiç Ayrıca kargo poşetine hiçbir koruyucu koymadan göndermişti. Ürün telef olmuş halde ulaştı. N11 vasıtasıyla iade ettim. Kargo ücretini mutlaka satıcı öder şeklinde gönderin siz ödemeyin.
    Dediğiniz gibi bana da olumsuz yorum hakkı vermedi. Bu durumda yapılacak en güzel şey ürün altındaki satıcıya soru sor kısmından herkese açık kısmını seçerek yorum yapın ve olayı anlatın. İnsanlar öğrensin satıcının ne karakterde olduğunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypericum

    quote:

    zetzetto @ 12 Temmuz 2017; 16:28:16

    N11'den sahte olduğundan şüphelendiğim halde merak edip lacoste polo t-shirt almıştım , alır almaz sahte olduğunu anladım ve iade ettim.
    Şimdi sorun şurada başlıyor, birincisi iade ettiğim için o ürüne yada mağazaya yorum yapamıyorum yani başkalarının da sahte mal alıp mağdur olmasını engellememe fırsat vermiyor, ikinciside; defalarca canlı yardım, e-mail ile bildirmeme rağmen hatta belki telefon ile bile görüştüm yanlış hatırlamıyorsam , mağzaya hiçbirşey yapmadılar ve yıllarca sahte lacoste ürün satmaya devam etti bu mağaza, halbuki insanlar n11'in %100 Orjinal ürün garantisi logosuna güvenerek oradan alışveriş yapıyorlar, böylece n11 doğrudan bu işten sorumlu oluyor ve sahte ürün satıcısı kadar suça ortak oluyor.


    quote:

    sidar2000 @ 12 Temmuz 2017; 16:35:50

    N11 mağazasının birinden kışlık termal çorap aldık.

    Başlık su şekilde 2 tane termal çorap.

    Bizde iki adet sandık.

    Bir çift çorap gelince anladık dolandırıcılıkta çığır açmışlar. İki çift çorap yerine bir çift çorap aldık.

    Faturası bile yoktu.


    Benzeri şeyler benim de başıam geldi. Satıcı ürünü ilanda iki adet demesine rağmen 1 adet gönderdi ve bunun doğru olduğunu iddia ettiç Ayrıca kargo poşetine hiçbir koruyucu koymadan göndermişti. Ürün telef olmuş halde ulaştı. N11 vasıtasıyla iade ettim. Kargo ücretini mutlaka satıcı öder şeklinde gönderin siz ödemeyin.
    Dediğiniz gibi bana da olumsuz yorum hakkı vermedi. Bu durumda yapılacak en güzel şey ürün altındaki satıcıya soru sor kısmından herkese açık kısmını seçerek yorum yapın ve olayı anlatın. İnsanlar öğrensin satıcının ne karakterde olduğunu


    Ürünü onayladıktan sonra yorum yapılabiliyor.Ardından dilerseniz 14 gün içinde iade de edebiliyorsunuz.Bana geçen son kullanma tarihi yakın bir ürün geldi İzmir'den..Yorumumu yaptım.1 yıldızı bastım.Ürünü de dün postaladım.



    Ama yapmadıysanız dediğiniz gibi soru sor kısmını kullanabilirsiniz.Geçen çubuk turşusu aldım eptt avm den..Market turşularından farkı yok.Geri de gönderemeyeceğime gore satıcısını N11 de buldum..Soru sor kısmından sıkıştırdim..:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky

    N11 artık bitme aşamasına geldi. 2015 yılından bu yana onlarca ürün aldığım n11 hasarlı ürün gönderen GözlükAdası adlı firmanın yanında bulunarak beni mağdur durumuna düşürdü.

    Artık n11 e dikkatli yaklaşmakta fayda var bunu öğrendim.

    Gözlük alacak arkadaşların dikkatine sakın GozlukAdasi veya GözlükAdası isimli İZMİR firmasından gözlük almayın aldırmayın. Firma elindeki hasarlı ve bozuk ürünleri gönderip sen yaptın diyerek iade almıyor.

    Kendi mesajımı alıntılıyorum.

    Sorunu çözdüğü için n11 ekibine ayrıca teşekkür ederim.

    Burda suçlu tamamen satıcı firma bunu anladım. Şikayetvar.com üzerinden dün gece konuyu açtım ve sabah 10 gibi beni n11 MH arayarak iade alındığını belirttiler. Son zamanlarda bu tarz mağduriyetleri yaşayan onlarca insan var umarım satıcıdan kaynaklı tüm mağduriyetler çözülür. Ben n11'in diğer alışveriş sitelerinden daha çok müşteri haklarını koruduğuna inanıyorum. Saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.