Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
332
Cevap
6
Favori
25.734
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11 müşterinin bir gıdım yanında yer almıyor. Bir sorun olduğunda satıcı ile temasa geçin bir aracıyız sadece diyor. Hemen aradan sıyrılıyor. N11 kullanmayın abi. Pişmanlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 kere alışveriş yaptım sıkıntı yaşamadım umarım yaşamam asla bir sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cetinov C kullanıcısına yanıt
    Aliexpress , amazon eğer bulamazsam hepsiburada alternatif olarak gittigidiyor iyidir.

    N11 son dönemde batırdı artık bir dahada alışveriş yapmam tamamen rezalet!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    O zaman seçim hakkı versinler bende bölgemde sorun çıkarmayan kargo firmasını seçeyim hepsiyle anlaşma yapıyor.

    Satıcı ile görüştüğümde bize kargo firmalarını sunuyor ve 1 tane kargo firmasını seçmemizi zorunlu tutuyor demekte ben gittigidiyor , hepsiburada.com'da böyle sorunlar yaşamadım kusura bakmayında devamlı türkiye geneli sorun çıkarıyorsa sözleşmeyi iptal edeceksin o kadar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetsalih37


    quote:

    Orijinalden alıntı: ebayusuff

    Hepsiburada aracılığıyla başka bir satıcıdan 400 liraya microsoft Sculpt Ergonomic klavye mouse seti aldım. Alırken de n11 de daha ucuza satan başka bir satıcıyı tercih etmedim. Yorumlarda açılmış ürün gönderdiğine dair şikayetler olduğu için.

    Aldığım ürün bu:

    http://www.hepsiburada.com/microsoft-sculpt-ergonomic-desktop-kablosuz-siyah-klavye-mouse-set-l5v-00016-p-BD800815

    Sparişten önce satıcıyı arayıp, daha önce gittigidiyor üzerinden bir ürün satın aldığımda (160 liraya usb çoklayıcı) ürünün çalışmadığı, üzerinde çizikler olduğu için geri gönderdiğimi böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi belirttim. Sıkıntı olmaz, olursa da gönderin çözeriz zaten dendi.

    Sparişi verdim, ürün geldi. Kutuyu açtığımda farenin kesici bir aletle darbe alıp plastik kısmının 3 mm. kadar soyulduğunu gördüm. Kutunun içinde bulunan karton parçalardan biri yerinden koparılmış o şekilde bırakılmıştı ayrıca. Kutudan çıkarmadım bile. Kargo çalışanına durum tespit raporu düzenletip satıcıyla görüştüm. Gönderin, Logosoft a (distribütör) gönderelim incelensin duruma göre bakarız dendi. 1 hafta sürer dendi. Ben, "Bir hafta neden bekleyeyim ki? Sıfır bir ürün aldım sorunlu. Yenisini göndermenizi istiyorum." dedim. "Olumsuz rapor gelirse tüketici mahkemesine gidebilirsin. Muhatabınız Logosoft olacaktır." dendi. Satıcı böyle deyince, satıcıya, "o halde ürünü iade edeceğim." diyerek Hepsiburada'da kolay iade kısmından iade talebi oluşturdum, durum tespit raporunu göndererek.

    Hepsiburadanın mesajı :

    Satıcı firma tarafından 2 iş günü içinde ürün kontrolü yapılıp işlemleriniz sonuçlandırılacaktır. Yapılan kontrol sonrasında ürün iade koşullarına uygun bulunursa ücret iadeniz yapılacaktır. İadenin kabul edilmemesi durumunda, ürün satıcı firma tarafından sizlere Aras Kargo ile geri gönderilecektir.

    Satıcının bu şekilde mi davranması gerekir? Yoksa yenisini mi göndermeliydi?

    Süreç nasıl işler?

    Olması gereken ne idi?

    Bir ürün aldığımızda noter huzurunda mı açacağız? Yok ilk defa açıyor olduğumuza dair yemin ederek videoya mı alacağız? Kargo çalışanını eve davet edip bi çay demleyip (nasıl alelacele koşturarak gelip hemen kaçmak istediklerini bilirsiniz) huzurunda ürünü açıp deneyecek miyiz?


    n11 sahtekarlara destek veriyor

    n11 sahtekarlara destek veriyor

    böyle durumlarda ugraşmamak için cayma hakkı kapsamında iade ediyorum. öyle olunca geri iade almak zorundalar. onlar çakallık yapıyorsa biz de çakallık yapıcaz

    cayma hakkı diyerek iade etsem satıcı bana ürünüme zarar vermişsin der geri almaz ki öyle sanıyorum böyle bir hakları vardır. fiziksel bir kusur olmasa idi olabilirdi.




  • Adını söyle de millet bilsin. başkalarının iyiliğine olan bir şey saklanır mı? nasıl bir mantıksa. iyi de söylenir ki insanlara iyilik olsun, kötü de söylenir başkaları zarar görmesin. Niyet önemli.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Perşembe günü Bursa'da satıcılar ile yapılan koordinasyon da en önemli gündem kargo firmalarıydı. Alıcılarında satıcılarında kanayan yarası, mevcut sistemde sadece 1 kargo ile gönderi yapılıyor çok yakın zamanda kargo tercihi alıya bırakılacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu canlı tutmak ve şikayetçi tüketici arkadaşlara destek olmak için bu mesajı yazıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omergex

    N11 müşterinin bir gıdım yanında yer almıyor. Bir sorun olduğunda satıcı ile temasa geçin bir aracıyız sadece diyor. Hemen aradan sıyrılıyor. N11 kullanmayın abi. Pişmanlık.

    Evet.Bu doğru..İlkin sorunu aralarında halletmeleri icin alıcıyı satıcıya yönlendiriyor.Ancak sorun yine çözülmezse müdahil oluyor ve çözüyorlar..Şimdiye kadar gözlemlediğim bu şekilde.N11 den yaptığım alısverislerde sorun yaşadım ama kesinlikle mağdur olmadım.Önemli olan da bu bence..Hepsiburada ve gg den daha önce yaptığım alısverislerde sorun yaşadım.Mağdur oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canmania C kullanıcısına yanıt
    N11 için mi geçerli yoksa diğer firmalarda mı geçerli olacak çünkü PTT , UPS , Aras kargo gayet iyi çalışmaktadır.

    Aras kargo ve Yurt içi kargo zamanında aynı gün içinde getiriyor.
  • N11'in 2 kargo ve horoz logistikle anlaşması Satıcı öderde Şimdilik 2 kargo Yuriçi ve Sürat Kargo arasında tercih yapılacak. İlerde Aras ve Mng ile anlaşırlarsa onlarda eklenecek ancak yakın zamanda Aras la anlaşması zor.Geçen yıllarda Yurtiçi 'nin düştüğü hataya Aras düştü, yuriçi'nin bıraktığı başta hepsiburada ,morhipo olmak üzere e-ticaret sitelerinin üzerine atladı ayrıca avon'da Aras'ta personeli isyanda yakın zamanda N11 'e de giremezler girerse altından kalkamazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rapboy3one R kullanıcısına yanıt
    Merhaba rapboy3one,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Merhaba NitroNos,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Crebain kullanıcısına yanıt
    Merhaba Crebain,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • n11 her zaman satıcının yanında yer alır o yüzden n11 kullanmayın ben GittiGidiyor kullanıyorum müşteri hizmetleri çok iyi hemen müdahale ediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vBuuren kullanıcısına yanıt
    Merhaba vBuuren,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Rhodora R kullanıcısına yanıt
    Merhaba Rhodora,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Herakles_Kratos kullanıcısına yanıt
    Merhaba Herakles_Kratos,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • canmania C kullanıcısına yanıt
    Aras kargo özel kargo şirketi arasında en çok şubesi olan kargo şirketi neden n11 ile anlaşamaz bizim firmamızın kargolarını zamanında gelir zamanında gider ve zamanında alıcı tarafından alır.

    Bence aras , ups , ptt kargonun olmaması n11'i geriye götürür sürat kargo'dan yaşadığım sorunu hiç bir kargo firmasında yaşamadım ne genel müdürlüğe ulaşabiliyorsunuz nede şubeye ulaşabiliyorsunuz.

    Mng kargo'da mesafe yakın diye gelmemiş 10 gün sonra getirdi benim bölgemde yurt içi ve aras iyi seçim hakkı olsa güzel olurdu ancak N11'den bir daha alışveriş yapacağım anlamına gelmez.

    İlanda yazılanlar ile gelen ürün farklı hep satıcıların yanında bu sebeple ben ve çevremdekilere hep kötüleyeceğim tek firma olacaktır.

    Satıcı olarak farklı firmalarla çalışmanızı öneririm n11 gerçekten aracılık konusunda kötü ve müşteri hizmetleri dahil hep robot gibi cevaplar veriyor hepsiburada gibi ilgilenilmiyor.




  • n11 N kullanıcısına yanıt
    20 kere 0850 333 0011 geri dönüleceğini söylediniz ama dönmediniz.
    50 kere sitenizde bulunan 7/24 danışmanlara derdimi anlattığımda robot gibi cevap verip durdular sinirlendim devamlı çözüm aradım fakat sunmadılar.
    Donanımhaber'e ve bir çok sosyal medyaya yazmama rağmen gene robot gibi cevap yazıp yardımcı olmadınız.

    Bir daha n11 kullanmayacağım ve çevremdekilere , forumlara sizi kötüleyeceğimi bildirmek isterim ha yardımcı olmak istiyorsanız çağrı merkezi ve sitenizde 7/24 hizmet veren çalışanların tamamını kovun ve işini düzgün yapan yönetim ve çalışanlar alın.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.