Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
332
Cevap
6
Favori
25.733
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • N11 de ben de küçük bir mağduriyet yaşadım az önce..:) Daha önceki mağduriyetimden dolayı hesabıma 2 Ağustosa kadar telafi kuponu tanımlanmıstı.Gecenlerde bu kuponu kullanarak 2 ürün satın aldım.Birini iade ettim.Ancak eksik para iadesi oldu ve kuponun eksik miktarı da tekrar hesaba iade olmadı..Canlı destekle görüstüm.Herhangi bir işlem yapsmayacaklarını belirttiler..



    Bu yapılan yanlıstır..Telafi kuponu adı üzerinde telafi icin verilmiştir ve süresi bitene kadar da aktif olmalıydı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 e buradan giydirenlerin %95 i N11 den alışverişe devam ediyor..
  • indirimlerin en tatlısı diye mesaj geliyor
    Sony Xperia Z5 Dual (Sony Türkiye Garantili)


    1.479,00 TL
    1.478,90 TL
    milletin aklı ile alay ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanist

    Hocam bahsettiğin kanun Fiyat Etiketi Yönetmeliği oluyor ki adı üzerinde sadece market, mağaza gibi yerlerde geçerli. İnternet için de geçerli bir kanun maddesi varsa paylaşın da bütün forum engin bilgilerinizden faydalansın.

    Satıcı hatalı fiyat da girer, ürünü onaylayabilir de. İnsanız sonuçta. Burda bir mağduriyet yok, yaptığınız etik değil. Şunu karıştırmayın, siparişi verirsiniz, satıcı ürünü gönderebilir de. Ama ürünü göndermezse mağdur edebiyatı yapmaya luzüm yok.

    "1000 TL lik ürünü 200 TL'ye alınca ve göndermeyince mağdur, düşük bir ücret olunca mağdur değiliz" ben bu anlamı çıkartacağın hiçbir cümle kurmadım. Kendi hayal dünyanda yaşıyorsun.

    90 kuruşa semaver almaya çalışmak nedir arkadaş ya, biraz vicdanlı olun. Satıcı iki tuşa yanlış bastı diye adamı zarar ettirip ürün peşinde koşmak nasıl bir anlayıştır? Satıcının mağduriyeti ne olacak? Neyse konuyu kişisel düşüncülere döndürmenin anlamı yok.

    Kanun maddesini ve THH sonucunu gerçekten heyecanla bekliyorum.


    Edit: Eksik gelen ürün de bana ulaşınca n11 den verilen bir siparişte nasıl mağdur olunur birkaç güne paylaşacağım. Konuyu amacı dışına çıkarmışsınız hemen

    hocam tüketici hakem heyeti kararı geldi.

    incelemede şöyle yazmakta,

    6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun'un satıştan kaçınma bölümünün madde 6 - (1) vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığını belirten bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.

    sonuç lehime çıktı. ürünün tarafıma iade edilmesi gerekiyor bakalım süreç nasıl işlicek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugayyalinc -- 16 Ağustos 2017; 16:39:51 >




  • tugayyalinc kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle davayı kazanamazsınız demedim.
    Yaşanan olay ile kanun maddesinin alakası yok. Ama şunu iyi biliyoruz ki dava sonucunda masum birine ceza verildiği gibi suçlunun serbest bırakıldığı bir dünyada yaşıyoruz.

    Daha önce de söyledim, sizin açınızdan ortada bir mağduriyet yoktu. Olayın etik boyutuna değinmiştim.
    Ne diyeyim, hayrını görün.
  • erkanist kullanıcısına yanıt
    tekrar tekrar söylüyorum ki gitti gidiyor ve n11 gibi aracı firmalı satış sistemlerinde sipariş düştüğünde stok durumunuzu, fiyatları vb. teknik sorunları inceleyip ondan sonra onay vermeniz istenir. ilk girişte hatalı fiyat girersin anlarım da bu kontrolde fiyatı kontrol et o zaman. işini doğru yapmadı diye biz mi suçluyuz?
    kanunda yer alıyorsa bu benim hakkımdır.

    kimseyi suçladığım falanda yok. sizlerde bana farklı gözle bakmayın lütfen. bende isterimki herkes sorunsuz çalışsın ama olmuyor işte.

    sizinde bilginiz olsun diye söyledim. elektronik ortamda da geçerlimiş.
  • Hepsiburada adlı siteden Ağustos un 8 inde 1979+24 TL kargo ile 2004 TL ye Vestel 49UB8300 49" 124 Ekran 4K adlı ürünü Bizdeuygun satıcısından aldım. Kargo ürünü getirdiğinde ürün kutusunun arka tarafında yırtık, kenarında ezilme vardı. Geri iade edilmiş ve yeniden paketlenmiş bir ürün olma ihtimali çok yüksek olduğu için hemen geri gönderdim ve iade bildiriminde bulundum. Buna rağmen HB benim kartımdan satış miktarını kesmiş. ne güzel 3 kez Müşteri Hizmetlerini aramama rağmen hala daha bekliyoruz.
    Hepsi aynı B.KUN laciverti. Sahtekarlarla bir olup halkı kazıklama peşindeler.

    Edit: Bu alış-veriş sitelerinde satılan Beyaz Eşya ve Elektronik cihazlar defolu, sorunlu, 2. kalite veya iade edilmiş ürünler. Eğer bu ürünlerden almak istiyorsanız özellikle dikkat edin ve ürünleri inceleyin. 2100 liralık şeyi 2000 e alacağım diye bu tip ürünleri size ittirmesinler.




  • Konuyu açan arkadaşım çok haklı, n11 kesinlikle müşterisinden yana değil.
    31 temmuz tarihinde oluşturduğum siparişi ilgili firma özellikle iş adresimi vermeme( çünki evde değiliz) rağmen ev adresime kargolamış. Günlerce iş adresime teslim bekledim, sonra takipten bakayım dedim, ürün firmaya kargo tarafından geri gönderilmiş.
    Bu arada alışverişe itiraz için süre dolmuş ve sistem otomatik olarak alışverişi tamamlamış, ürün bedelini firmaya aktarmış.
    Firmaya mesaj atıp durumu anlattım yanlış adrese sevk ettiklerini doğru adrese ürünü tekrar göndermelerini istedim. Mesajlarıma cevap vermiyorlar, müşteri hizmetlerine 3-4 defa durumu anlattım her defasında kayıt oluşturduklarını geri döneceklerini söylüyorlar o kadar.
    Son görüşmemizde üçkağıtçı firmadan değil müşteriden yana olmaları gerektiğini söylememe ve firma telefonunu istememe rağmen olumsuz yanıt verdiler. Firma politikaları gereği veremezlermiş. Sorunumu çözün o halde diyorum günlerdir oyalıyorlar.
    N11 den alışveriş yapmakla hata ettim, böyle bir durumda gittigidiyor çok farklı davranıyor ve müşterisini korur tarzda hareket ediyor.
    N11 den alışveriş yapmayı düşünenler yaşadıklarımı gözönünde bulundursunlar.




  • N11'deki en büyük sıkıntı satıcıya alıcıdan daha fazla imtiyaz tanınması. Örnek vereyim, sipariş iptali konusu. Mesela ürün kargoya süresi içinde satıcı tarafından verilmediyse süre sonunda tek taraflı olarak alıcı tarafından iptal edilebilmesi lazım ama n11 kurallarına göre iptali satıcının onaylaması lazım. Kusurlu taraf kendi hatasını kabul edip siparişinizin iptaline onay verir mi? Vermez. Bu durumda n11 mide bulandırıcı bir kurallar bütünü ortaya koymuş oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Kasım 2018; 22:3:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba i90tekmen,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    11.11 kampanyası ile notebook aldım. almadan önce sorudum sıfır, kapalı kutu mu diye evet dedi magaza. gelen ürün teşhir ürünü. haliyle iade ettim.benim gibi alan pek çok kişi de mağdur olmuş. ürün sayfasındaki soru kısmında satıcıyla tartışıyorlar.

    hediye kupanı kullanmıstım 11.11 hediye kuponu. bu kuponun tekrar hesabıma yuklenmesini sitoyurm. boyle satıcı barindırdıgı için de n11 i kınıyorum.

    sipariş no : 206488139488
    notebbok linki.
    https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/hp-15-ba003nt-amd-a8-7410-4gb-500gb-2-gb-vga-windows-10-156-P296045943




  • konuyu açan arkadaşın sorun yaşadığı semtpazarı isimli mağazayla ilgili bende sorun yaşıyorum, işin ilginci mağazanın puanı %100 ama mağazada bir sürü olumsuz yorum var, n11 alenen bu sahtekar satıcıya destek çıkıyor! olumsuz yorumlara rağmen nasıl puanı %100 oluyor anlamak mümkün değil!
    aşağıdaki linkte yaşadığım sorunu yazdığım konuda detaylar mevcut:
    https://forum.donanimhaber.com/n11-com-semtpazari-isimli-magazadan-uzak-durun--135838757#135838757

    n11 bu şekilde sahtekar satıcıları uyarıp gerekeni yapmazsa çok müşteri kaybeder!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uncrowned king -- 14 Kasım 2018; 23:40:10 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.